Czekamy z niecierpliwością na patch, szkoda tylko że takie poprawy wychodzą tak długo po premierze.Lepiwj późno niż w cale, mam nadzieje, że będzie tak jak to "zapowiadają"
długo oczekiwana poprawa AI; możliwość walki z kilkoma NPC naraz; NPC "krążą" wokół ciebie podczas walki (podobnie jak w Gothic2)
dźwięki ; przy wyjmowaniu mieczy i walce jak w G2 ; przy uderzaniu przeciwników
Wg. mnie fejk. Dlaczego na oficjalnym forum CP nic o tym nie napisali?http://forum.jowood.com/showthread.php?p=2310034#post2310034
http://forum.jowood.com/forumdisplay.php?f=661
dźwięki ; przy wyjmowaniu mieczy i walce jak w G2 ; przy uderzaniu przeciwnikówNo z tymi dźwiękami to ciekawa sprawa, tylko żeby nie było tak jak w G2 że wyciągamy topór a słyszymy dźwięk wyciąganego miecza.
No z tymi dźwiękami to ciekawa sprawa, tylko żeby nie było tak jak w G2 że wyciągamy topór a słyszymy dźwięk wyciąganego miecza.Tym bardziej kiedy wyciągamy halabarde, a słyszymy dźwięk wyciąganego miecza. Mam nadzieje ze nie popełnią takiego błędu.
I jak? Coś nowego w sprawie patcha? Trochę długo go nie ma :/Sprawa mocno ucichla, nikt z CPT dawno sie nie wypowiedzial...
Hm, wiadomo coś nowego o tym patchu? Czy raczej już nie wyjdzie?Wiadomo że prace nadal trwają, ale nie ma żadnych nowych informacji na temat kiedy się skończą.
reasumuja to kiedy wyjdzie ten patch ??? już w nowym roku 2009 ? czy wogóle nie wyjdzie ?Nie no wyjdzie na początku 2009 roku, ale kiedy dokładnie to nie wiadomo ;)
bo chyba teraz powinni się zajac patchami do gothic 3 zmierzch bogów :p
Jestem ciekaw czy zaimplementują w patch poprawkę lokalizacyjną, o której możemy poczytać w tym temacie - http://gothic.gram.pl/forum/index.php/topic,17610.0.html
Przypuszczam tak, ponieważ CP współpracuje z CD Projekt.
CP nie musi się bać o brak zajęcia po ukończeniu tej łatki, wszakże ZB czeka, a potem?Zmierzch Bogów jest wykonany przez Trine Games i to oni wykonują uaktualnienia. CP Team oficjalnie ogłosił, iż nie będzie poprawiał dodatku.
No cóż, nieźle się zapowiada, może gra wreszcie będzie wyglądać tak jak powinna od samego początku.Zapewniam, że nie. Patch nie jest rewolucyjny. Gracze mają za duże oczekiwania. Widzieliśmy już z Isentorem długi, bo ponad 20 minutowy materiał przedstawiający Edycję Rozszerzoną . Nie ma rewolucji. AI niby poprawione, ale i tak walki wiele się nie różnią. Niektórzy mówią, że patch uczyni z gry "Gothica 3,5", a ja uważam, że będzie to tylko "Gothic 3,25". W kwestii wydajności - jest lepiej. Myślę, że około 25%-40% skok wydajnościowy będzie zauważalny.
Little BiG BloG jako pierwsi w PolsceGuzik prawda, my widzieliśmy go pierwsi ;) Materiał dostaliśmy 15 lutego.
Guzik prawda, my widzieliśmy go pierwsi ;). Materiał dostaliśmy 15 lutego.Więc Little BiG BloG kłamie :-\.
Czy zostały naprawione sępy, które zamiast latać ślizgały się po ziemi?Materiał filmowy tego nie ukazuje.
Najbardziej prawdopodobny termin to kwiecień/maj.
Kiedy? (update)
Wszystko wskazuje na to, iż prace testerów potrwają do końca miesiąca. Nie chcę podawać konkretnych dat, gdyż głównym celem jest dopracowanie tego wszystkiego, co tylko się da. Mam nadzieję, że efekt nie będzie w stylu "zrobiliśmy co w naszej mocy - pacjent zmarł...". Zatem data premiery ostatecznej wersji łatki nie jest konkretnie określona.
Na blogu RobeNa znalazłem taką informację:To, że testerzy testują grę do końca miesiąca, nie oznacza, że wtedy patch będzie miał swoją premierę.
Kiedy? (update)
Wszystko wskazuje na to, iż prace testerów potrwają do końca miesiąca. Nie chcę podawać konkretnych dat, gdyż głównym celem jest dopracowanie tego wszystkiego, co tylko się da
A czy ten błąd z wychodzeniem za arenę też będzie poprawiony?Tego pewnie nawet nie wie sam RobeN. Skoro naprawili 800 błędów względem patcha 1.6, to coś musieli załatać, więc nie widzę przeszkód, żeby to nie było naprawione.
A co może zostało umieszczone w newsie po południu? Ludzie weźcie ogarnijcie się nim wyskoczycie z zapodaniem jakiegoś linka.No fakt... niedopatrzenie...Przepraszam za nieuwagę.
Z tego co wiedzą wszyscy, tekst został umieszczony wcześniej, niż na stronie gothic.gram.pl.Tak, wasz tekst jest taki górnolotny, że praktycznie nie nawiązuje do prezentacji, a jedynie do informacji podanych na blogu RobeNa. Widzieliśmy ten sam gameplay, a jednak nasze serwisy mają dwie oddzielne opinie nt. EE. Nie wspomnę już o tym, że to, coście spisali, było wiadome już od dawna, na dodatek pialiście z rozkoszy, jak kurtyzana z wizytą u bogatego kupca na jarmarku, zachwalając EE ze wszystkich stron. Zresztą... co z tego, że pierwsi, skoro w waszym artykule nie powiało świeżością, a jedynie wazeliną i obornikiem?
Materiał również dostaliśmy 15 lutego. Z tego co wiem, jako pierwsi.To źle wiesz, o czym niejednokrotnie zapewniał nas RobeN. Docelowym odbiorcą byliśmy my. Chyba, że myślisz, że twój zapyziały blog hostowany przez wordpress.com jest ważniejszym miejscem do publikowania takich rzeczy, niż oficjalny polski serwis. Utwierdza nas to tylko w fakcie, że pisząc, iż jako pierwsi w Polsce otrzymaliście materiał wideo, zrobiliście z siebie, jak to by powiedzieć, zadufanych w sobie bufonów i jeszcze macie czelność się kłócić, że dostaliście to pierwsi? Ekskluzywne grafiki pewnie też dostaliście?
Nawet jeżeli docelowym odbiorcą był serwis gothic.gram.pl nie musiało to wcale oznaczać, iż materiał dostaniecie jako pierwsiRobeN wyraźnie napisał - otrzymaliśmy go pierwsi, także bezczelną rzeczą wydaje się (jest?) pisanie, iż to wy dostaliście materiał pierwszy. Po drugie, skąd ta pewność, że rzeczywiście pierwsi? Wyrocznia powiedziała, czy może trzeba było chwytliwego tytułu, żeby na pusty blog zleciało się stado ludzi? Tak, twoje odczucia... napisane ręką RobeNa, tylko zamienione synonimami. Dalej - śmieszy mnie fakt, iż gameplay nie pokazał nic szczególnego od strony pozytywnej (w kwestii optymalizacji jest nieco inaczej), a twoje wrażenia zostały spisane na podstawie blogu RobeNa. Pisząc zapowiedź/recenzję, nie należy wprowadzać czytelnika w błąd tudzież nie wpychać bezmyślnej papki, która na waszym serwisie zabrzmiała tak, jak wideo zapowiedź "Zmierzchu Bogów" wykonana przez CD Projekt, którą można zobaczyć tutaj:
Szczerze? Spodziewałem się po Twojej osobie nieco więcej.Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
Rozmawiając z ludźmi z innych serwisów zachowujesz się niczym przysłowiowy pies ogrodnika (i nie jest to tylko moje zdanie)Tak. Moje sąsiadki emerytki też tak uważają. Ciekaw tylko jestem tego, że jeszcze nigdy nie rozmawiałem z ludźmi z innych serwisów dot. gier, bo takie sprawy załatwia Isentor. No, ale zawsze trzeba zasiać ziarno zła, by wykiełkowało w coś, co się nazywa wmawianie sobie, że umowa to pojęcie względne, nie uznające prawd wyższych i nie wiążące ludzi (w obowiązkach w niej spisanych), którzy ją zawarli (patrz: regulamin Kolektywu).
"Pisząc zapowiedź/recenzję"Dlatego nie podałem konkretnego określenia, chyba jest to jasne?
Hm. "Pierwsze wrażenia" nie są pełnoprawnym przedstawicielem ani pierwszego, ani drugiego.
JEDYNE, co zostało wzięte (nie spisane. Wzięte. Różnica jest spora) z blogu RobeNa, to informacje o dźwięku. Wypraszam sobie jakiekolwiek oskarżenia o przepisywanie. Wrażenia są moje - tylko i wyłącznie.Proszę, powiedz, gdzie ja użyłem słowa "przepisanie". Chodzi o to, że to co zaserwowałeś, to nic świeżego, wszystko to było na blogu RobeNa. Dwa, komu wierzyć - przedstawicielowi CD Projekt, który napisał, że wysłał wam wideo 17 lutego (myślał, że nie chcemy napisać relacji z tego wideo, które wysłał nam piętnastego) i w ten sam dzień napisaliście reportaż czy Bóg wie jak to nazwać, czy tobie, który udziela się na forum gram.pl, ma swój serwis a'la grrr.pl czy polygamia.pl, a blog twój nie dotyczy bezpośrednio Gothica. Nadal nie rozumiesz. Poproś kogoś z gram.pl o przedstawienie regulaminu stron, które są pod ich patronatem. Jako jedna z najstarszych stron w Kolektywie, wiadomości od wydawcy (także nieoficjalne) dostajemy zawsze jako pierwsi i tak jest napisane w swego rodzaju "kontrakcie".
Pisząc posty, starałem się przyjmować postawę jak najbardziej uniżonąWątpię. Raczej wyniosłą. To, że ktoś próbuje udawać elokwentnego, nie znaczy, że wszyscy pójdą za nim sznurem.
Kłótnia z mojej inicjatywy, powiadasz?Nie, w końcu to normalne wchodzić na forum i prostować rzeczy, które są prawdziwe i podburzać czyjś autorytet.
Natomiast Ty, po wszystkich tych słowach adresowanych do mojej osoby, masz czelność pisać coś takiego?Wszystkich? Przepraszam. Przepraszam za to, że stwierdziłem fakty dot. twojego blogu oraz zawartych na nim "rzetelnych" informacji.
Nowy nieoficjalny patch dla gry Gothic 3 - o numerze 1.7 - zadebiutuje najprawdopodobniej już jutro rano. Będzie naprawdę, naprawdę rozbudowany i każdy, komu trójka nie jest jeszcze obojętna, powinien choć zerknąć, jakie zmiany zaoferuje.Tak więc cieszmy się ;)
Wydany w listopadzie 2006 Gothic 3 był w momencie premiery uważany przez większość fanów serii za grę piękną, rozbudowaną oraz... niesamowicie zabugowaną i niedopracowaną. Wsparcie studia Piranha Bytes nie trwało długo, więc do pracy zabrała się co bardziej aktywna część społeczności graczy, dzięki której - oraz firmie Spellbound - na początku zeszłego roku światło dzienne ujrzał patch 1.6. Teraz przyszedł czas na kolejny, dużo większy krok w stronę uczynienia z trzeciego Gothica kompletnego produktu. Community patch 1.7 nadchodzi!
Poprawek i zmian będzie w nim tak dużo (około 1200!), że twórcy pozwolili sobie na dodanie do zaktualizowanej wersji gry podtytułu Enchanced Edition. Wśród najważniejszych są dwie nowe opcje - Alternatywny Balans i Alternatywna SI. Pierwsza to kompletna zmiana balansu gry (umiejętności, właściwości przedmiotów itp.) opracowana z myślą o większej równowadze i kończąca z uniwersalnymi, "przepakowanymi" postaciami. Druga to ulepszona sztuczna inteligencja przeciwników, dzięki której walki (zwłaszcza w zwarciu) mają być bardziej interesujące. Zawiera ona również zmiany w systemie blokowania ciosów i wprowadza możliwość podejmowania błędnych decyzji przez wrogów (zależnych od poziomu trudności).
Alternatywny Balans można aktywować tylko przed rozpoczęciem nowej gry, w jej trakcie taka możliwość nie jest dostępna. Alternatywną SI można z kolei włączać/wyłączać w dowolnym momencie.
Gothic 3: Enchanced Edition w wydaniu "międzynarodowym", czyli m.in. dla polskiej wersji językowej, powinien pojawić się jutro rano. Kiedy tylko trafi na serwer gramu, damy znać w aktualizacji. Do pobrania będzie niecałe 900 MB danych. Przed zaaplikowaniem patcha zalecana jest reinstalacja gry.
Smutna wiadomość dla wszystkich czekających na patcha: niestety, sprawdził się czarny scenariusz i ostatnie szlify się przedłużają. Nie pojawi się on jutro, lecz na początku przyszłego tygodnia. Te świeże instalacje Gothica 3 będą musiały poczekać nieco dłużej na dyskach twardych, ale zapewne będzie warto.
Nie wiem, czy wy już wiecie, ale patch dostępny jest już od godziny ;).
http://forum.jowood.de/showthread.php?t=161917
Chodzi ci o to?Tak, to poniżej to odnośniki do pobierania patcha.
------ Mirrors ------
4Players download
PiranhaClub Download
To Jest patch do polskiej wersji. Język ustawia się przy instalacji automatycznie (na podstawie języka podstawowej wersji). Są POLSKIE opisy itp. Wiem, bo mam to. Ale jak nie chcecie to czekajcie ruski rok. Patch 1.70 już wyszedł.CytujChodzi ci o to?Tak, to poniżej to odnośniki do pobierania patcha.
------ Mirrors ------
4Players download
PiranhaClub Download
Hej to w końcu jest ten patch do G3-DO POLSKIEJ wersji czy nie? na stronie głównej got,gram pl ,piszecie że jusz jest a tu na forum co, że za 2tyg, więc jak to jest??
Trochę się pogubiłem. Jest już ten patch? Jak tak, to skąd można go ściągnąć. O ile jest to chyba wersja BETA.Można go już ściągnąć, jest podane w newsie na stronie.
Hej to w końcu jest ten patch do G3-DO POLSKIEJ wersji czy nie? na stronie głównej got,gram pl ,piszecie że jusz jest a tu na forum co, że za 2tyg, więc jak to jest??To jest wersja international więc powinna działać z każdym językiem.
Co oznaczają te opcje:http://gothic.gram.pl/infopage.php?id=240
- alternatywna S.I (w poziom trudności)
- balans alternatywny (w głównym menu jest)?
Co oznaczają te opcje:http://gothic.gram.pl/infopage.php?id=240
- alternatywna S.I (w poziom trudności)
- balans alternatywny (w głównym menu jest)?
Polecam lekturę, po trochu opisane.
S.I. to sztuczna inteligencja, a więc przeciwnicy nie są tępi jak poprzednio. To właśnie pisze w tekście, kłania się czytanie ze zrozumieniem. Balans z tego co pamiętam tyczył się też czegoś związanego z walką. Chodzi o to by 1 wilk nie mógł powalić napakowanego bohatera.