5. Istnieją klucze (pc_rockefeller), które nie mają żadnego zastosowania.Twórcy pod kodem rockefeller ukryli kilka przedmiotów jak i NPC. Podejrzewam, że mogły służyć do testów lub zwyczajnej zabawy.
Temat nosi nazwę "Ukryte rzeczy..." dlatego jeszcze dodam ciekawostkę odnośnie Gothic II i Gothic II Noc Kruka.Z tego co pamiętam w tych tunelach są kraty. Ale był patent na ich ominięcie. Też sobie miejsce wybrali, te tunele znajdują się idealnie po nową wieżą Xardasa.
Jeśli NPC przenosi się do innego świata (Pedro -> Dwór Irdorath, Magowie Wody i Skip -> Jarkendar, itp.) to na świecie, w którym już nie powinni być, zostają przenoszeni do ukrytych miejsc i uśmierceni (nie zawsze). W Khorinis tym miejscem jest opuszczona kopalnia po drodze do Słonecznego Kręgu (za taką wypukłą ścianą z pochodnią), da się tam wejść tylko na kodach. W Górniczej Dolinie to składowisko Magów Zmiennokształtnych. A w Jarkendarze nie znalazłem. Jak się będę nudził to poszukam.
Diego - Dlaczego wrzucony tutaj?
Bezi - Mam ładunek rudy ne zniknie.
Bezi - Niestety, facet, gdzie ukrył je, raczej odebrał nagrodę za mną zamiast się ze mną podzielić rudy.
Bezi - Wyzwaniem nie mogłem odmówić. Nawet król gwardzistów. Niestety, król ma wiele gwardzistów.
Bezi - Zbyt wiele.
Bezi - Siedziałem w pubie, ale moje zdanie na temat Króla, wojna i podatki powiedział.
Bezi - Mam tylko siebie za późno przypomniał, że ten, kto mówi prawdę, potrzebujesz szybkiego konia.
Bezi - Jestem niewinny!
Diego - Powinieneś wiedzieć, to: tu nikt nie jest niewinny.
Diego - Tutaj znajdziesz ludzi, którzy bardzo dużo popełnione wszelkie możliwe przestępstwa. I niewinny rozbierać żeby być szczęśliwym.
Diego - Dam NEN końcówkę i jest całkowicie darmowy.
Diego - Jeśli ktoś zapyta, dlaczego tu jesteś, powiedz mu, że zabił człowieka, który zapytał, dlaczego tu jesteś.
Diego - Warum haben sie dich hier reingeworfen?
Bezi - Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
Bezi - Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.
Bezi - Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
Bezi - Zu viele.
Bezi - Ich saĂ in der Kneipe und habe meine Meinung Ăźber KĂśnig, Krieg und Steuern gesagt.
Bezi - Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.
Bezi - Ich bin unschuldig!
Diego - Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
Diego - Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
Diego - Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
Diego - Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.
/*
// *******************************************************************
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_11_01"); //Warum haben sie dich hier reingeworfen?
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Gewitzter Ăberfall (+3 Geschicklichkeit)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Schlägerei mit Folgen (+3 Stärke)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Str);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Wahre Worte zum falschen Mann (+3 Mana)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Man);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Unschuldig (+1 auf alle Attribute)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_All);
};
// -------------------------------------------- CHOICES ----------------------------------------------------
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_00"); //Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_01"); //Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.
PrintScreen ("Geschicklichkeit +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Str()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_00"); //Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_01"); //Zu viele.
PrintScreen ("Stärke +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Man()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_00"); //Ich saĂ in der Kneipe und habe meine Meinung Ăźber KĂśnig, Krieg und Steuern gesagt.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_01"); //Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.
PrintScreen ("Mana +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA]+3;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_All()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_15_00"); //Ich bin unschuldig!
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_01"); //Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_02"); //Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_03"); //Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_04"); //Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.
PrintScreen ("Stärke, Geschick und Mana +1", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+1;
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH] +1;
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] +1;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX] +1;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
*/
Jeśli za pomocą kodów pod kamiennym kręgiem, teleportujemy się za pomocą klawisza k za odpowiednią scianę,znajdzie ukryty kufer( nie ma ta, jakichś pro itemów).Ciekawe
GOTHICŸ, Piranha BytesŸ and XardasŸ are registered trademarks of Pluto 13 GmbH. RISENŸ is a registered trademark of Koch Media GmbH. Any other trademarks mentioned on these pages remain the exclusive property of their owners.
A więc w Arcani brzmi to Zardas, bo prawa autorskie przypadły Gothicowi ?Najwyrazniej. Ale to Zardas jest cholernie wkurzajace.