Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Drock w 27 Lipiec 2012, 11:37:59

Tytuł: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 27 Lipiec 2012, 11:37:59
Ostatnio przeglądając skrypty gothic'a znalazłem kilka ciekawych rzeczy

w statystykach jest miejsce na imię bezimiennego


/*
INSTANCE MENU_ITEM_PLAYERNAME_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
   text[0]    = "Imię:";
   posx    = STAT_A_X1;   posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*1;   
   fontName   =   STAT_FONT_DEFAULT;
   flags      =   flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_PLAYERNAME(C_MENU_ITEM_DEF)
{
   posx =   STAT_A_X2;   posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*1;
   dimx =  STAT_B_X1 - STAT_A_X2;
   dimy =  STAT_DY;
   fontName   =   STAT_FONT_DEFAULT;
   flags      =   flags & ~IT_SELECTABLE;
};

*/

nie używane głosy orków :

/*
   ISaidWeaponDown            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   WatchYourAim            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WatchYourAimAngry         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatAreYouDoing            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   LetsForgetOurLittleFight   =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Strange                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   DieMonster               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   DieMortalEnemy            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   NowWait                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   YouStillNotHaveEnough      =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouAskedForIt            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   NowWaitIntruder            =    "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   DirtyThief               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouAttackedMyCharge         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouKilledOneOfUs         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Dead                  =   "SVM_17_Dead"            ;//Aaaarglll....
   Aargh_1                  =   "SVM_17_Aargh_1"         ;//Aargh!
   Aargh_2                  =   "SVM_17_Aargh_2"         ;//Aargh!
   Aargh_3                  =   "SVM_17_Aargh_3"         ;//Aargh!
   Berzerk                  =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YoullBeSorryForThis         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   ShitWhatAMonster         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Help                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WeWillMeetAgain            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   NeverTryThatAgain         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   ITakeYourWeapon            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   ITookYourOre            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   ShitNoOre               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   HandsOff               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   GetOutOfHere            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouViolatedForbiddenTerritory=   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatsThisSupposedToBe      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WhyAreYouInHere            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatDidYouInThere         =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   WiseMove               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Alarm                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   IntruderAlert            =    "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   BehindYou               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   CheerFight               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   CheerFriend               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Ooh                     =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   HeDefeatedHim            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   HeKilledHim               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Awake                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   FriendlyGreetings         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   HeyYou                  =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   NotNow                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WhatDoYouWant            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   ISaidWhatDoYouWant         =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   MakeWay                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   OutOfMyWay               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   YouDeafOrWhat            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   LookingForTroubleAgain      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   GiveItToMe               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouDisturbedMySlumber      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouStoleFromMe            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouStoleFromUs            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouKilledMyFriend         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
*/

nie wyłączone umiejętność takie jak :
- regeneracja
- mistrz ognia

oznaczenia /* i */ to komentarz w skryptach gothica

 Jeśli też macie coś ukrytego w gothic'u to napiszcie o tym 
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 27 Lipiec 2012, 14:56:30
Choćby In Extremo wywalone z Polskiej wersji językowej. Orkowe miasto w zamyśle miało być o wiele bardziej rozbudowane. Szkoda, że zrezygnowano z tego pomysłu. Stąd te głosy.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 27 Lipiec 2012, 15:59:15
Może jakaś rozszerzona wersja GMDK. A koncertu In Extremo nie ma przypadkiem w Gothic ze Złotej Kolekcji: Gothic Universe?
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 27 Lipiec 2012, 16:08:58
Jest fanowski patch, który dodaje występ In Extremo. Nie miałem nigdy styczności ze złotą edycją, ale wydaje mi się, że jest to zwykła wersja gry oznaczona numerem 1.08k.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 27 Lipiec 2012, 16:15:10
InExtremo jest nawet jak zainstaluje się  PlayerKit
ja znalazłem kolejne nie użyte rzeczy w grze tylko żeby wiedzieć co one dają trzeba umieć niemiecki a ja nie umiem  :(
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 27 Lipiec 2012, 18:00:33
No to i ja coś od siebie dodam:
1. Przede wszystkim Opuszczona Kopalnia.
2. Obóz Bandytów (ten z Quentinem).
3. Jakiś amulet o nazwie Znak Bractwa.
4. NPC, którego można przyzwać kodem: i pc_roman. Ma 2 (1h i 2h) podpalające miecze (jak Uriziel), łuk z którego nie da się strzelać, zbroję nekromanty tylko z inną nazwą i mapę (możliwe, że miała być do Opuszczonej Kopalni).
5. Istnieją klucze (pc_rockefeller), które nie mają żadnego zastosowania.
6. Z przedmiotów misji istnieją: 2x "Stary Miecz" (z innym instance), "Miecz Szakala", "Bagienne ziele dla Kopaczy", "Napój uzdrawiający dla Y'Beriona", "Napój błyskawicznego uzdrowienia" (działa jak zwykły napój uzdrawiający), "Magiczna woda", "Salms Amulett", książka "Skazańcy".

No i faktycznie wystarczy PlayerKit, aby był koncert InExtermo.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: got2 w 27 Lipiec 2012, 18:07:09
To jest takie błędne koło rzec można. Tak samo w g2nk. Autorzy dodali zbyt dużo rzeczy, a później je wyłączyli lub coś takiego.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 27 Lipiec 2012, 18:28:02
Możliwe, że przez nie były bugi w grze, dlatego kasowali np. całe zadanie. Jeśli chodzi o Gothic II, to "Kamień Wiedzy" jest dla mnie najbardziej tajemniczym przedmiotem.

Temat nosi nazwę "Ukryte rzeczy..." dlatego jeszcze dodam ciekawostkę odnośnie Gothic II i Gothic II Noc Kruka.
Jeśli NPC przenosi się do innego świata (Pedro -> Dwór Irdorath, Magowie Wody i Skip -> Jarkendar, itp.) to na świecie, w którym już nie powinni być, zostają przenoszeni do ukrytych miejsc i uśmierceni (nie zawsze). W Khorinis tym miejscem jest opuszczona kopalnia po drodze do Słonecznego Kręgu (za taką wypukłą ścianą z pochodnią), da się tam wejść tylko na kodach. W Górniczej Dolinie to składowisko Magów Zmiennokształtnych. A w Jarkendarze nie znalazłem. Jak się będę nudził to poszukam.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 27 Lipiec 2012, 18:31:09
5. Istnieją klucze (pc_rockefeller), które nie mają żadnego zastosowania.
Twórcy pod kodem rockefeller ukryli kilka przedmiotów jak i NPC. Podejrzewam, że mogły służyć do testów lub zwyczajnej zabawy.

Temat nosi nazwę "Ukryte rzeczy..." dlatego jeszcze dodam ciekawostkę odnośnie Gothic II i Gothic II Noc Kruka.
Jeśli NPC przenosi się do innego świata (Pedro -> Dwór Irdorath, Magowie Wody i Skip -> Jarkendar, itp.) to na świecie, w którym już nie powinni być, zostają przenoszeni do ukrytych miejsc i uśmierceni (nie zawsze). W Khorinis tym miejscem jest opuszczona kopalnia po drodze do Słonecznego Kręgu (za taką wypukłą ścianą z pochodnią), da się tam wejść tylko na kodach. W Górniczej Dolinie to składowisko Magów Zmiennokształtnych. A w Jarkendarze nie znalazłem. Jak się będę nudził to poszukam.
Z tego co pamiętam w tych tunelach są kraty. Ale był patent na ich ominięcie. Też sobie miejsce wybrali, te tunele znajdują się idealnie po nową wieżą Xardasa.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 27 Lipiec 2012, 18:41:18
Chyba troszkę miejsca pomyliłeś. Pod wieżą Xardasa są jaskinie, ale to cmentarz z zombiakami. Zaraz wstawię screena z miejscem gdzie to jest.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 27 Lipiec 2012, 18:43:07
Dawno już nie grałem, ale zawsze mi się kojarzyły zwłoki Pedra walające się w tych jaskiniach pod wieżą Xardasa.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 27 Lipiec 2012, 18:58:46
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 01 Sierpień 2012, 09:27:39
W gothic 1 jest jeszcze misja której nikt nie zleca ale jak ją się wykona pojawi się jaskinia z posągiem Gorna
jak wróci mi komputer z naprawy to napisze jaka to misja i co trzeba zrobić żeby ją wykonać
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 01 Sierpień 2012, 10:14:30
Wie ktoś coś więcej na temat tego ukrytego zadania i jaskini?
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 02 Sierpień 2012, 12:04:03
Dziś wraca komputer mój z naprawy i przeglądam skrypty jedyna informacja że takie coś jest to
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gorn (http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gorn)

w ciekawostkach
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 02 Sierpień 2012, 22:02:23
Widziałem. Tyle, że jak to napisałeś, miałeś ją opisać  <ignorant>

------------------------------------------------------------------------------------
Owa misja i jaskinia nie istnieją ^^
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 03 Sierpień 2012, 10:20:56
Przeglądam skrypty i szukam tej misji ale przydała by się osoba dobrze znająca niemiecki ponieważ jest dużo nie przetłumaczonych dialogów w grze, jeśli ktoś taki jest to niech pisze na PW
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 03 Sierpień 2012, 10:29:18
Niczego nie znajdziesz. Gothic Wikia każdy może edytować. To po prostu bajka. Nawet nie istnieje jakikolwiek model ludzkiego posągu w Gothic I.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 03 Sierpień 2012, 10:36:56
Wiem ale znalazłem dużo dialogów i chce wiedzieć co one znaczą
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 03 Sierpień 2012, 10:43:09
Możesz spróbować z translatorem. Nie używane dialogi też mogą być, w końcu, dużo projektów porzucono.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 09 Sierpień 2012, 11:52:07
Tłumaczone Google Tłumacz .
W tym dialogu jest info dlaczego Bezi trafił do koloni.
Nie chciało mi się poprawiać dialogów po przetłumaczeniu.

Cytuj
Diego - Dlaczego wrzucony tutaj?

Bezi - Mam ładunek rudy ne zniknie.
Bezi - Niestety, facet, gdzie ukrył je, raczej odebrał nagrodę za mną zamiast się ze mną podzielić rudy.

Bezi - Wyzwaniem nie mogłem odmówić. Nawet król gwardzistów. Niestety, król ma wiele gwardzistów.
Bezi - Zbyt wiele.

Bezi - Siedziałem w pubie, ale moje zdanie na temat Króla, wojna i podatki powiedział.
Bezi - Mam tylko siebie za późno przypomniał, że ten, kto mówi prawdę, potrzebujesz szybkiego konia.

Bezi - Jestem niewinny!
Diego - Powinieneś wiedzieć, to: tu nikt nie jest niewinny.
Diego - Tutaj znajdziesz ludzi, którzy bardzo dużo popełnione wszelkie możliwe przestępstwa. I niewinny rozbierać żeby być szczęśliwym.
Diego - Dam NEN końcówkę i jest całkowicie darmowy.
Diego - Jeśli ktoś zapyta, dlaczego tu jesteś, powiedz mu, że zabił człowieka, który zapytał, dlaczego tu jesteś.

Jeśli ktoś zechce to przetłumaczyć to tu tekst po niemiecku :
Cytuj

Diego - Warum haben sie dich hier reingeworfen?

Bezi - Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
Bezi - Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.

Bezi - Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
Bezi - Zu viele.

Bezi - Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
Bezi - Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.

Bezi - Ich bin unschuldig!
Diego - Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
Diego - Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
Diego - Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
Diego - Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.

cały kod :
/*

// *******************************************************************

AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_11_01"); //Warum haben sie dich hier reingeworfen?

Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Gewitzter Überfall            (+3 Geschicklichkeit)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Schlägerei mit Folgen         (+3 Stärke)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Str);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Wahre Worte zum falschen Mann (+3 Mana)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Man);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Unschuldig                    (+1 auf alle Attribute)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_All);
};
// -------------------------------------------- CHOICES ----------------------------------------------------
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_00"); //Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_01"); //Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.
PrintScreen ("Geschicklichkeit +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Str()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_00"); //Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_01"); //Zu viele.
PrintScreen ("Stärke +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Man()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_00"); //Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_01"); //Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.
PrintScreen ("Mana +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA]+3;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_All()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_15_00"); //Ich bin unschuldig!
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_01"); //Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_02"); //Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_03"); //Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_04"); //Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.
PrintScreen ("Stärke, Geschick und Mana +1", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+1;
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH] +1;
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] +1;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX] +1;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );


*/

Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 09 Sierpień 2012, 12:02:12
Jak się ten plik zwie?
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 09 Sierpień 2012, 12:06:43
PC_Thief

te dialogi są na samym końcu
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 09 Sierpień 2012, 12:31:39
No jest. Pewnie kolejne niedokończenie Piranii ;/
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 09 Sierpień 2012, 12:39:06
To  jakoś miało przeplatać się z zwykłym startem
jaszcze znalazłem mniej interesujące :
Podczas pierwszej rozmowy z Gomez'em miała być możliwość powiedzenia że zna się Lee
Jeszcze w wielu dialogach są nie przetłumaczone linijki nie użyte
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 09 Sierpień 2012, 12:46:54
Ogólnie, dużo jest tych różności w Gothic, których nie wprowadzono do gry.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 09 Sierpień 2012, 12:50:22
Dlatego myślę żeby wrócić do mojego projektu sprzed roku który miał dodać te rzeczy
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 09 Sierpień 2012, 13:08:31
Jeśli masz czas, pomysł na moda i potrafisz go zrobić to w czym problem?
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 09 Sierpień 2012, 13:11:22
Problem w komputerze  ;[
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 09 Sierpień 2012, 15:10:56
Rozumiem. W sumie też mam jakieś pomysły na moda, ale teraz mi się nie chce za niego zabierać. Może w zimę zacznę? Kto wie  ;)
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 05 Październik 2012, 22:15:28
heh....

dziwna rzecz do PB zarejestrowali oni domenę Gothic5.com już w 2009 roku ciekawe...

http://whois.domaintools.com/gothic5.com

jak się na nią wejdzie to się pojawia sklep PB

http://www.gothic5.com/
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 05 Październik 2012, 22:24:05
No co, zajęli sobie :D Czyli Gothic 5 pewnie się kiedyś pojawi  ;)
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 12 Listopad 2012, 19:56:53
Dziś znalazłem nie użyte wypowiedz Herolda z G2NK :

Słyszy od obywateli Khorinis decyzję Szanownego Pana Hagen!
Dla wszystkich obywateli Khorinis Usłysz Panie ustalenia Hagens, aby chronić nasze miasto.
Słuchajcie mieszkańców Khorinis i usłyszeć dekretu królewskiego za utrzymanie porządku publicznego.
Do wszystkich mieszkańców Khorinis Usłysz Panie ustalenia Hagens, aby chronić nasze miasto.

(Tłumaczenie by google tłumacz :D)
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 12 Listopad 2012, 20:08:08
To jakaś modlitwa?  <ignorant>
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 12 Listopad 2012, 20:10:48
nie wiem takie coś wyszło z google tłumacza
 
Może Herold uważa Hagena za boga ?
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 12 Listopad 2012, 20:26:44
Może...  <lol> Nie no, może jakaś publiczna modlitwa do Innosa o błogosławieństwo czy coś.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: GaroK w 23 Lipiec 2013, 15:28:28
Z tego Chińskiego tłumaczenia mogę wywnioskować,że beziego ktoś wrobił z rudą,lub niepłacenie podatków(z tego tłumaczenia trudno powiedzieć)ewentualnie chodzi tutaj o pieniądze.
Ciekawe odkrycie,pewnie PB usuneli ten dialog dlatego że postać bez imienia i przeszłości daje duże pole do popisu,jeśli chodzi o fabułę
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 23 Lipiec 2013, 17:20:40
To dialogi odpowiadające za dodatkowe atrybuty, które otrzymywałoby się na początku gry:
+3 zręczność
+3 siła
+3 mana
+1 wszystkie atrybuty
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: GaroK w 23 Lipiec 2013, 20:41:40
Jeśli za pomocą kodów pod kamiennym kręgiem, teleportujemy się za pomocą klawisza k za odpowiednią scianę,znajdzie ukryty kufer( nie ma ta, jakichś pro itemów).
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Drock w 10 Sierpień 2013, 18:40:15
Jeśli za pomocą kodów pod kamiennym kręgiem, teleportujemy się za pomocą klawisza k za odpowiednią scianę,znajdzie ukryty kufer( nie ma ta, jakichś pro itemów).
Ciekawe

A i tak powiem chyba wiem dlaczego w Arcanii Xardas był wymawiany jako Zardas bo PB mają osobno zarejestrowane prawa do nazwy Xardas

Cytuj
GOTHICŸ, Piranha BytesŸ and XardasŸ are registered trademarks of Pluto 13 GmbH. RISENŸ is a registered trademark of Koch Media GmbH. Any other trademarks mentioned on these pages remain the exclusive property of their owners.
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: Diego4001 w 30 Listopad 2013, 19:32:59
A więc w Arcani brzmi to Zardas, bo prawa autorskie przypadły Gothicowi ?
Tytuł: Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
Wiadomość wysłana przez: jeryrep w 02 Luty 2014, 12:55:09
A więc w Arcani brzmi to Zardas, bo prawa autorskie przypadły Gothicowi ?
Najwyrazniej. Ale to Zardas jest cholernie wkurzajace.