Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Devristus Morii w 26 Lipiec 2009, 14:37:31

Tytuł: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 26 Lipiec 2009, 14:37:31
 - Mogłabyś mi powiedzieć co wiesz o tym kluczu. Ułatwiłoby to mi jego poszukiwanie...





Noszony ekwipunek:


(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)

1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:




Umiejętności:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:

I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi

I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie Życia
- Wysysanie Energii Magicznej

Magia Śmierci

I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-Żuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:

-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 26 Lipiec 2009, 14:50:50
- Demonie - rzekła wampirzyca - Udasz się na północ. Szukaj tam rzek i jezior. Szczególnie jezior. Gdzieś nad tymi jeziorami wzniesiono dawno świątynie, może raczej kapliczkę. Miejmy nadzieję, że jeszcze istnieje. O tu ci zaznaczyłam - rzekła ukazując mapę - Tam był, jeśli wierzyć podaniom, zachowany klucz żywiołu wiecznej wody. Uważać na siebie ci radzić nie będę. Jesteś wszak Demonem istota przeklętą. Kto by pomyślał, tak wiele nas dzieli, a jeszcze więcej nas łączy.. hmm... Ruszaj! Czas na ciebie!
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 26 Lipiec 2009, 14:56:33
- Dziękuję za informacje, a teraz wybacz pójdę na poszukiwania - rzekł Devristus - Trzeba się zabawić w detektywa.
Demon wziął od wampirzycy mapę. Spojrzał na nią i zaczął się koncentrować na zaznaczonym punkcie. Gdy wyciszył myśli i z wizualizował obszar, wypuścił energię magiczną - teleportował się. Otworzył oczy i rozejrzał się...

[Atrybut: Teleportacja]
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 26 Lipiec 2009, 15:19:22
//Ujrzałeś jezioro. Wielkie, otoczone murem trzcin, grzybieni i nefrytów. Niekiedy brzeg porośnięty był małymi drzewkami. W innych miejscach wierzby zwieszały nad taflę swe macki, głaszcząc ją i wprawiając w drgania. Sam wylądowałaś pod taka wierzbą. Jej długie pędy otoczyły cię, głaszcząc i szumiąc. Z rozmachem urwałeś gałązki które przeszkadzały ci widzieć. Wiatr wiał i wył. Jezioro marszczyło się, trzciny kładły się do samej powierzchni. Po wodzie i na lądzie poruszały się pchane wiatrem liście. Zbliżał się koniec Autumnus. Wszytko obumierało. Ruszyłeś. Wyszedłeś spod konarów wierzby, rozejrzałeś się. Jezioro było jeszcze większe niż ci sie wydawało na początku. Obejście jego całego zajęło by trochę czasu. Na szczęście mapa była konkretna. W odległości 50m zauważyłeś dziwnie wyglądające kamienia, równo ciosane, ale porozrzucane i zarośnięte krzakami bzu i tarniny. Z jednego z takich krzewów wystawała na pół zrujnowana kolumna...
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Lipiec 2009, 11:24:54
- Ładne tereny. Chyba kiedyś tu zamieszkam - mruknął Devristus, podchodząc do kolumny.
Spojrzał i dotknął jej, mrucząc:
- IIERA

[Magia Urangol: Jsnowidzenie]
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 27 Lipiec 2009, 11:48:02
//Przeszedł cię dreszcz. Zaraz potem zacząłeś widzieć obrazy i sytuacje. Widziałeś budowniczych, którzy ciężko pracują przy budowie. Wiedziałeś następnie zakończony budynek. Piękną świątynie, wzniesioną na kolumnach, ku czci Wodnych Panów. Widziałeś i rozumiałeś słowa wyrzeźbione na kamieniach. Słowa przyrzeczenia. Wielkiego przymierza pomiędzy ludźmi a Panią Jeziora. Kolejny obraz był obrazem pożaru i zniszczeń. Kolejny obraz. Widzisz zrujnowaną świątynie. I istotę kobity, o skórze koloru morskiej tafli. Widzisz też mężczyznę. Kobieta znajduje wisior. Widzisz go. Przedstawia słońce, a którym są fale wody. Czujesz aurę bijącą od tego przedmiotu. Kolejny obraz. Kobieta wręcza naszyjnik mężczyźnie. Kolejny obraz. Istoty kochają się, obdarzają się wzajemnym ciepłem, wzajemnym uczuciem, miłością. Kolejny obraz. Dziewczyna krzyczy. Mężczyzna woła, szamota się w sieciach rybackich. Kolejny obraz. Widzisz... Nagle słyszysz plusk wody w jeziorze…
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Lipiec 2009, 11:58:31
Demon ocknął się i nagle spojrzał w stronę jeziora.
- Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel - wypowiedział szybko Dev i poczuł, że widzi wszystko jeszcze bardziej ostrzej, odczuwa każdy najmniejszy podmuch wiatru i słyszy machnięcia skrzydłami ptaków. Nie odrywając wzroku od tafli wody, demon wyciągnął przed siebie dłonie i zaczął tworzyć korbacz. Gdy broń była gotowa, Dev wypowiedział:
 -Ashush Huash, Ruushizxu
Powoli podchodził w stronę jeziora.

[Czary: Wyostrzenie Zmysłów i Aura Dusz; Atrybuty: Stworzenie Korbacza]
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 27 Lipiec 2009, 12:06:44
//Wiatr marszczył wodę, szumiał wśród trzcin. Ciężko było przypatrywać się, ale... Nagle zauważyłeś jak z wody wyłonił się grzebień, a zaraz potem z tafli wyłoniła się głowa Trytona.

(http://img294.imageshack.us/img294/1959/trtnp3.png)

http://www.gothic.gram.pl/forum/index.php/topic,15517.msg110925.html#msg110925 (http://www.gothic.gram.pl/forum/index.php/topic,15517.msg110925.html#msg110925)
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Lipiec 2009, 12:12:30
- Hmm... Tryton - mruczał Demon, po chwili jednak podniósł głos i rzekł:
- Witaj...yyyy... przybywam z dobrymi zamiarami....eee... nie zamierzam tutaj nikogo zabijać, oczywiście jeśli to nie będzie obrona własna...eee... czy możemy porozmawiać?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 27 Lipiec 2009, 12:20:35
//Tryton patrzył na ciebie. Po chwili rzucił się do tyłu, wyskoczył z wody, wygiął ciało i wpadł w odmęty. Woda zamknęła się zanim i tyle go widziałeś. W czasie wyskoku jednak na jego piersi zabłysło coś. W skąpo przedzierających się ostatnich promieniach światła zalśniła jakaś błyskotka. Czekałeś na brzegu kilkanaście minut. Na darmo. Po trytonie nie było ani śladu. Gdy zamierzałeś odejść w twoich uszach zaszumiało, a do umysłu wdarł się impuls. I usłyszałeś głos...
- Kim jesteś i czego tu szukasz?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Lipiec 2009, 12:27:00
- Nazywam się Devristus i obecnie jestem poszukiwaczem. Poszukuję w ruinach tej niegdyś przepięknej świątyni oraz w jej okolicach, czegoś błyskotki czy artefaktu zwanego Kluczem Wody. Czy może wiesz coś na ten temat?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 30 Lipiec 2009, 10:44:17
//Cały czas prowadzimy akcje z poniedziałku.

Nie wiadomo jakim sposobem woda zawrzała, zakipiała a z niej wyłonił się Tryton. Woda okręciła się mu dookoła pasa i nóg i wyniosła go na wysokość 5m powyżej tafli. Wyglądał jak zakręconej kolumnie. Na jego szyi zalśniło coś w promieniach słońca. Gdy przyjrzałeś się dokładniej zauważyłeś przedmiot z twej wizji. Wisior w kształcie słońca, a w mim fale wody. 
- ÂŚwiątynia zniszczona. Dobra zrabowane i spalone - usłyszałeś w swej głowie głośno i dobitnie, a potem cicho, szeptem i z żalem - A miłość stracona... Czego więc chcesz? - usłyszałeś znów głośniej.
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Lipiec 2009, 10:52:17
- Chcę odnaleźć klucz wody, którym prawdopodobnie jest twój wisior. Taki sam widziałem na szyi mężczyzny zakochanego w Trytonce w mojej wizji. Czyżbyś to ty był owym człowiekiem?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 30 Lipiec 2009, 11:29:38
- Nie oddam ci go! - impuls telepatyczny był tak silny, że pociemniało ci w oczach - To jedyne co mi po niej zostało. Dzwon Belovood już bije. A ona.. Ona gdzieś tam... Na lądzie, na suchym lądzie. Oddała dla mnie swe człowieczeństwo... A raz spotkało ją takie nieszczęście... Nie mogę ci oddać mojego wisiora. To jedyne co mam po niej...
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 02 Sierpień 2009, 14:49:45
- Co to jest dzwon Belovood? Według tego co mówisz, wnioskuję iż ona jeszcze żyje. Czy chciałbyś ją zobaczyć?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 02 Sierpień 2009, 15:46:25
- Niczego bym bardziej nie pragnął, niż zobaczyć ją jeszcze raz! Oddał bym wszytko co mam! Ale.. czy nie jest za późno? Dzwon Belovood już bije. Z każdym uderzeniem dzwonu zbliża się Hiems. Gdy wybije dzwon dwanaście swych uderzeń, tafla Odmętów zamknie się na miesiąc. Całe odmęty pogrąża się w ciemnościach i zimnie. A wszystkie istoty, które nie zdążą skryć się za murami Ys zostaną zgubione. Odebrana zostanie im magia i Moc. Stracą wszystko... nawet wspomnienia. Ona o mnie zapomni! Za kilka dni nastanie Hiems, ton się zamknie... - kątem oka zauważyłeś poruszenie całej tafli, jak gdyby całą toń przeszyła fala wibracji. Usłyszałeś głuchy głęboki a jednocześnie cichy i krótki, ale rozpoznawalny dźwięk od strony jeziora, jakby z głębin. Dźwięk dzwonu.
- "Brzmi głucho serce dzwonu... - wyrecytował Tryton - ...śpiewa pieśń o śmierci. O śmierci, którą wszakże łatwiej znieść niźli niepamięć" Kolejne uderzenie Belovood. Czas płynie jak rzeka. Czas jest jak rzeka nieubłagany. Ale na rzece można postawić tamę, zatrzymać ją. Rzeką można kierować i wyprzedzać ją... Czy uda się wyprzedzić i czas? Czy można jeszcze naprawić to co było stracone. Sh'eenaz oddała dla mnie wszytko. Swe człowieczeństwo, dla naszej miłości. Ja nie byłem gotów oddać swej natury, wyjść na ląd. Ona była gotowa. Miłość jest potężna, ale jak widać nie wszechmocna... Teraz zabrano ją... - mogło ci się wydawać, że to łza a nie kropla wody spływała teraz Trytonowi po poliku.
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 03 Sierpień 2009, 14:07:08
- Chcesz to naprawić? - zapytał Demon - Wystarczy, że opiszesz mi ją, a ja postaram się ją tu przyprowadzić, ale w zamian za to chcę dostać twój wisior.
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 03 Sierpień 2009, 14:48:56
- Dobrze, ale sprowadź ją... A teraz zobaczysz co się stało. Zabronione nam jest czerpać wiedzy z martwych. Kultywujemy majestat śmierci. Ale musiałem. Zabiłem 3 z nich. Dwóch zupełnych rębajłów, ale ten trzeci. On był kimś ważnym. Jego truchło przyniosło mi dużo informacji. - Tryton niedbale poruszył palcami. Z tafli wody poderwały się kropelki, setki, tysiące. uderzyły w ciebie delikatnie, niosąc orzeźwiającą bryzę. Krople rozbijały się o twoje ciało, o twoją twarz. Z każda falą powiewu bryzy zapadłeś się w sobie. Zapadałeś się w trans. Zacząłeś słyszeć głosy, rozmowę... Zacząłeś widzieć obrazy, sceny, sytuacje i zdarzenia. Pierwszy obraz. Widzisz ludzi rozmawiających, wymieniających dość ostre słowa, nie rozumiesz ich, czujesz się obco. Po twojej lewej stronie wielka szklana klatka, wypełniona wodą. Pusta. Poznajesz miejsce. Byłeś tu kiedyś. Wiesz, gdzie się znajduje, jak do niego dotrzeć. Kolejny obraz. Marsz. Marsz nad jezioro. Marsz na łowy. Kolejny obraz. Zarzucacie sieci. Wyciągacie z wody coś. Coś o złotych włosach. Wszyscy krzyczą. To euforia. Kolejny obraz. Jezioro. Wszyscy krzyczą. To strach. Widzisz jak z wody wyskakuje coś. Jak rzuca dziwnym światłem w dwóch półgłówków. Widzisz jak ze skrzekiem wpadają do wody. Kolejny obraz. Widzisz jak druga sieć, obciążona wpada na zabójce dwóch półgłówków. Jak niknie w wodzie i widzisz... Zanim owo coś, które ty zwiesz Trytonem, zniknie pod wodą przygniecione sieciami, puszcza w twoje stronę niebieskawe światełko. Kolejny obraz. Czujesz zimno przeszywające twoje ciało. Czujesz krew wypływającą ci z otwartych ran na całym ciele. Opadasz w dół, w wodę. Widzisz jak tafla wody zamyka się nad tobą... Wiesz, że umierasz... Nagły wstrząs i impuls w mózgu wyrywają cię z transu. Jesteś na środku jeziora, dwa metry od Trytlona. I tak samo jak on unosisz się 5 metrów nad taflą, w zakręconej kolumnie wody. Jesteś uwięziony od pasa w dół.
- Widziałeś to co i ja widziałem. Wyobrażasz sobie teraz to co i ja sobie wyobrażałem. Kiedy uwolniłem się z sieci, ich już nie było. Wysondowałem z ich umysłu wszytko to co się dało. Sh'eenaz jest w tej klatce z wodą. Możliwe, że jest tam cały czas... Podczas twojej wizji, ja sondowałem ci umysł, Demonie. Nie narażaj się na mój gniew. Nie krzywdź jej, a uratuj. Woda zawsze zwycięży ogień. Pomóż mi... Pomóż jej... Pomóż sobie - to rzekłszy Tryton rzucił się w tył i chlupnął w wodę. Jego kolumna opadła błyskawicznie w dół, a twoja wykrzywiła się unosząc się nad brzeg. Gdy dotknąłeś stopami lądu cała kolumna zarwała się i uderzyła w taflę, burząc ją. A ty zostałeś sam, z wizją. Z wizją w której czułeś śmierć...
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 03 Sierpień 2009, 14:55:05
- Woda może wyparować - mrunknął Dev. Spojrzał jeszcze raz na jezioro, westchnął i wyruszył w poszukiwaniach miłości Trytona. W całej podróży kierował się intuicją maga i łowcy.
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 03 Sierpień 2009, 15:06:30
//Kroczyłeś lasem. Pamiętałęś miejsce wizji. Byłeś tam kiedyś wykonując jakąs z misji. Po kilkudziesięcio minutowej wędrówce, napotykasz w lesie obóz. Duży obóz. Przy pierwszym murze kręci się 10 bandytów.

10x Bandyta

Cytuj
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3. (Brak

4. Brak

Nazwa odzienia:  Bandycki kaftan
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk lnu.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema brońmi

Specjalizacje
- walka mieczem III
- walka sztyletem II
-walka toporem II

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Szczęście
+ Skrytobójstwo
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni

Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność

Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 03 Sierpień 2009, 15:16:39
Demon uniósł się w powietrze, podleciał do prawego końca mury i od tamtej strony leciał do lewego końca. Podczas tego manewru ział ogniem. Bandyci byli zszokowani tym widokiem - nigdy nie widzieli takiego czegoś , takiej rasy czy stworzenia. Pierwszy napotkany bandyta próbował ciąć, ale strumień ognia poparzył go dotkliwie tak, że zabił go. Dev wylądował.
- Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh
Rzekł i z jego rąk wystrzelił piorun koulisty i pomknął w stronę bandytów.
-Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh
Z Demona wypłynęła kula energia, która zaczęła rosnąć i kiedy przybrała rozmiary człowieka, pękła ukazują zombie.
- Bierz ich - rzekł Demon do swego sługi.

[lot, podmuch ognia, Piorun Kulisty, Przyzwanie Zombie]



1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:



Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej

Magia ÂŚmierci
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 03 Sierpień 2009, 15:39:27
//Zabiłeś 5 bandytów. Twoje przyzwane Zombie zostało pokonane. 4 kolejni strażnicy próbują cię zaatakować. Ostatnio poleciał w stronę centrum obozu po pomoc.
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 05 Sierpień 2009, 16:25:21
Dev widząc co się dzieje, obrał sobie za cel osobnika, który pobiegł po pomoc.
-Xuash Upushib Ilxuesh, Iaarash Ilxuash
-Wyrzekł, a ziemia przed osobnikiem zrobiła się grząska i wyskoczyły z niej pnącza, które oplotły towarzysza i zaczęły dusić.

W tym samym czasie...

Demon po rzuceniu zaklęcia, skupił się na pozostałych towarzyszach bójki. Od razu gdy się odwrócił musiał  sparować 2 uderzenia z miecza najbliższego napastnika. Demon nie pozostał mu dłużny - użył na nim podmuchu ognia, celując mu w twarz. Cóż biedaczek trochę pokrzyczał, pokrzyczał. ÂŁapiąc się za głowę, spadł z muru - i tyle go wszyscy widzieli.
- CZas się wziąc za resztę - pomyślał demon.
Podbiegł do najbliższego napastnika i wystosował klasyczne pchnięcie. Niestety osobnik zdąrzył uskoczyć przed nim. Ach co za pech, było by ich tylko 3.
- Zrobię inaczej - pomyślał Demon i teleportował się na koniec muru - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh.
Ponownie stworzył umarłego sługę i teleportował się z nim do bitwy.
- No maleńki bierz tamtą 3, a ja tego pacana - mruknął i podbiegł do swojego przyjaciela od klasycznego pchnięcia. Zaczeli taniec wojenny, ale niestety bandycie nie przynisoło to nic dobrego. Z każdym uderzeniem miecza w ognisty korbacz demona, ów miecz topił się, aż pękł na pół. Demon się trochę zdziwił, ale cóż przeciwnik bez miecza to nie przeciwnik. Dev pchnał telekinezą przeciwnika w stronę krawędzi muru - cóż najlepszy przyjaciel demona z bitwy spadł.

[Zabójcze pnącza, Zombie, Telekineza, Klasyczne pchnięcie, Blok z Odbiciem, Pchnięcie, Korbacz, Teleportacja, Podmuch Ognia]
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 05 Sierpień 2009, 16:45:23
//Twoje Zombie też ładnie pokonało 3 bandytów. Konkretnie 1 zabił a ostatnia dwójka przypadkowo spadła z muru ;(
//Od strony obozu wyłoniło się 5 osób. Troje z nich rzuciło się na ciebie, tzn. na mur [staty jak wyżej]
//Dwójka ostatnich zaczęła skandować jakieś zaklęcia. Nie dosłyszałeś jakie...

Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 05 Sierpień 2009, 16:56:22
- Co raz więcej przyjaciół - uśmiechnął się Dev, po czym rzucił zaklęcie - Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh.
Piorun wystrzelił z niesamowitą prędkością. Leciał, Leciał i uderzył przyjaciela prosto w klatkę. Nie było co po nim zbierać. Demon uniósł się w powietrze i poszybował w stronę przeciwników. Przygotował korbacz do pchnięcia i kiedy był w pobliżu najbliższego przyjaciela ciachał i ział ogniem. Odskoczył i rzekł:
- E poddacie się czy chcecie tak umierać? Bo to się robi nudne...- rzekł Demon wysyłając Małą błyskawicę s stronę 2 poparzeńca.
- Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh

[ Lot, Korbacz, Pchniecie, Klasyczne Pchnięcie, Małą błyskawica, Piorun Kulisty, Podmuch Ognia]

//I żem zmęczony jest czarów na razie nie mogę używać dopóki nie uzupełnię energii magicznej :P
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 05 Sierpień 2009, 20:00:44
 Dwójka czarodziejów stanęła przed tobą. Zaklęcie wywołane przez maga okazało się małą błyskawicą. Podczas walki zaklęcie nie trafiło się, za to potrąciło jednego z podnoszących się bandytów. Mag zaczął skandować kolejne zaklęcie, tym razem była to Duża Błyskawica
- Ruush Xuash, Upgrysh Izipash... - więcej wymówić nie mógł. Kostur zrobiony ze srebra rozerwał mu gardło. Młoda dziewczyna trzymająca kostur, z niewiadomych przyczyn uratowała ci życie (powiedzmy, bo i tak pewnie byś przeżył)
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 06 Sierpień 2009, 16:27:32
- Ej maleńka co ty robisz? Zniszczysz sobie tylko swoją gładką , piękną skórę - krzyknał Dev patrząc jak jedne z magów umiera. Teleportował się przed ostatniego maga, który był zdziwiony całym zamieszaniem.
- No co tam maleńki - rzekł Dev - Ty nie jesteś moim przyjacielem więc chyba muszę cię zabić . o ile się nie poddasz?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 06 Sierpień 2009, 19:01:02
//Dev... O_O Było dwóch czarodziejów. Mag dostał ostrzem kostura w gardło, myślisz, że jeszcze żyje? Bo mi się wydaje, że zdechł.
- Odejdź stąd Demonie. Nic tutaj cię nie powinno interesować. Odejdź...
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 06 Sierpień 2009, 20:05:28
- Skąd wiesz? Wy polowi magowie jesteście zawsze tacy pewni - mówił Dev - Szukam nałożnicy a może pewnej dziewczyny zakochanej w Trytonie? Nie chciej walczyć, bo i tak zginiesz...
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 07 Sierpień 2009, 09:02:19
- Ha! Mylisz niebo, z gwiazdami odbitymi nocą na tafli stawu. Mylisz mnie, z jakimś żółtodziobem. Ale ja nim nie jestem! I ostrzegam! Zbliżysz się do niej, a pożałujesz! To moja siostra!
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 08 Sierpień 2009, 13:52:48
- A może byś tak zamknął mordę i zapytał się jej czego chce? - rzekł Devristus z nutką agresji - Nie jesteś jej ojcem ani matką żeby się ciebie słuchała. Ma własną wolę i rozum. Niech sama zadecyduje.
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 08 Sierpień 2009, 14:26:49
//Rozmawiasz z kobietą.

- Chcę, aby miała nogi takie, jakie miała zawsze! Przez tego dziwoląga teraz nie jest sobą! Ale skoro tego pragniesz, to zapytajmy się jej, czego chce. Podążaj za mną - ruszyliście przez opustoszały obóz. Po chwili znaleźliście się już na placyku, na którym stała wielka szklana klatka wypełniona wodą. Nic cię już nie dziwiło, nawet to, że w klatce pływała pół-kobita, pół-ryba.

(http://th.interia.pl/40,b858da92e2709283/syrena4he8.jpg)
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 09 Sierpień 2009, 12:16:46
- Witaj. Nazywam się Devristus i przychodzę z zapytaniem: Czy chciałabyś ujrzeć , spotkać się lub nawet zamieszkać  z twoim ukochanym Trytonem?
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 09 Sierpień 2009, 13:34:31
- Chcę do niego! Do mego ukochanego! Dzwon już bije, słyszę go także tutaj! Ratuj mnie nieznajomy! Ratuj!
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 09 Sierpień 2009, 13:49:40
- No i widzisz i nic na to nie poradzisz - rzekł Devristus, teleportując się do syrenki. Gdy był już zanurzony czuł się nie swojo. Złapał za rękę hybrydę i teleportowali się nad jezioro Trytona. Dev szybko włożył do wody Syrenkę i rzekł do Trytona:
- Zrobiłem to co chciałeś...
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 09 Sierpień 2009, 14:39:16
Kochankowie rzucili się sobie w objęcia. W okół nich woda eksplodowała bijącym od nich szczęściem. Syrena i Tryton znikli pod wodą. Po chwili oboje, wyskakując w powietrze, unieśli się na jednej, gigantycznej kolumnie.
- Dzięki ci, Demonie! - rzecze Syrena
- Uratowałeś Sh'eenaz i nasza miłość. Jestem ci wdzięczny i Pani Jeziora również. A oto twój obiecany amulet. - Rzekł z siłą magii z fafli wody wysunęły się długie i smukłe ręce. Dłonie zdjęły amulet z szyi trytona i uniosły go nad powierzchnia podając tobie.
- Jedenaste uderzenie dzwonu! Czas się rozstać... ÂŻegnaj i bywaj w zdrowiu! - wypowiedzieli jednocześnie, on i ona.

Zadanie Zakończone!

(http://www.wizards.com/dnd/images/cpsi_gallery/96395.jpg)

Devristus - (bark)
Tytuł: Odp: Klucz wody - północ
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 09 Sierpień 2009, 20:49:45
A oto talenty jakie otrzymałeś:

Devristus: 2 brązowe