Po chwili też lykanin został przywiązany do prowizorycznego stosu. Sposób wykonania może był prosty, taki na szybko. Sama kara też była prymitywna i brutalna, ale znajdzie swój swego. Skoro Romulus był tak prymitywnym i agresywnym zwierzęciem, tak zostanie potraktowany. Marduk wręczył Gasadenowi runę Heshar. Szablą naciął skórę wilka, budząc go.
– Czyń honory.
//Przekazuję:
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Wkrótce też ciała zostały przysypane glebą. Czarna ziemia pokryła truchła, dając im godne miejsce spoczynku. Draven uklepał ziemię, by widać było, że znajduje się tu grób, po czym wetknął w ziemię prowizoryczny krzyż. Kanclerz Bractwa Świtu odmówił kilka modlitw za dusze zmarłych, po czym odszedł. Przynajmniej zostali pomszczeni, a kult zgładzony.
Ruszyli końmi w dalszą drogę, co jakiś czas zatrzymując się, aby konie mogły odpocząć. Wkrótce zajechali do celu.
Zartykan to średniej wielkości miasto położone w centrum gminy Rudar. Na pierwszy rzut oka nic go nie wyróżnia, prócz nazwy oczywiście. Zartykan jest także ośrodkiem handlu, gdyż znajduje się na szlaku handlowym, przez który kupcy jadą do stolicy gminy, o tej samej nazwie. Dzięki temu miasto wzbogaca się w szybkim tempie a w nim samym panuje dobrobyt. Inną rzeczą, z której miasto jest znane jest fakt, iż postawiona tu została nowa katedra ku czci Zartata, nazwana katedrą Światła Zartatowego. W mieście stacjonuje też mały garnizon wojowników Bractwa Świtu wspomagany przez lokalną straż miejską.
(https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/a/a7/Zartykan.jpeg)
Zajechali akurat na wieczorne dzwony katedry obwieszczające godzinę dwudziestą. Ich przybycie nie wywołało wzburzenia czy zdziwienia. Opończa kryła zbroję Gascadena, a Marduk ubrany był nie jak rycerz. Ulice były raczej puste. Nikt nie chciał wychodzić już o takiej porze. Rycerze zostawili konie w stajni.
- Żeby was, kurwa, wybić! Żeby zrobić z was, kurwa, bydło! Bo tym właśnie jesteście, jebanym bydłem, które doi się dla krwi! – wrzeszczał nagle, widząc, jak Marduk wyciąga fiolkę i zabiera się do nacinania.- W dodatku, rozkazuje wami najgorszy, pierdolony zdrajca! – krzyczał dalej, po czym warknął, gdy srebro nacięło jego szyję. Draven zebrał krew do fiolki, zakorkował ją, po czym schował głęboko. Skopał wampira bezlitośnie, wybijając mu kilka zębów. A potem, gdy już Gascaden go puścił, pchnął go telekinezą. Następnie złapał nią za gardło i uniósł. Wyjął runę. Opuścił wampira, po czym wymierzył wolną ręką w niego.
– Heshar! – zainkantował. Z dłoni wojownika strzeliły ognisty podmuch, który szybko dotarł do wampira i ogarnął go. Wąpierz, skąpany w płomieniach zaczął rzucać się i ciskać wściekle, po czym zdechł. Marduk ściął dogorywające zwłoki. Ścięli potem każdego trupa, któremu tego jeszcze nie zrobili.
– Czas na nas. Pójdę z tą krwią do króla, myślę, że nam pomoże. A ty? Ty spisałeś się na medal. Dobrze jest mieć takiego rycerza i oby kiedyś paladyna! – pochwalił rycerza. A potem wrócili.
Po powrocie Gascaden dostał od Marduka 150 grzywien. Kolejne 200 mógł pobrać ze skarbu Bractwa.
//Zużywam fiolkę i otrzymuję:
Nazwa przedmiotu: krew wampira Lazariusza
Opis: fiolka zawiera krew Lazariusza, prawej ręki rasistowskiego wampira Orloka.
Wyprawa zakończona powodzeniem
Marduk zwerbował Gascadena na misję polegającą na dowiedzeniu się, gdzie znajdą wampira imieniem Orlok, który wykazał się jako niebezpieczny dla mieszkańców. W tym celu ruszyli do Zartykanu. Po drodze napotkali zmasakrowane ciała nieznanych im podróżnych. Zostali zaatakowani przez zdziczałych ludzi, ubranych w skóry i zachowujących się jak wilki. Dzięki zaklęciu uroku udało im się dowiedzieć komu służą. oraz gdzie go znaleźć. Winnym okazał się niejaki Romulus, który okazał się wilkołakiem. Po intensywnej i brutalnej walce, rycerze Zartata pokonali go, wyrżnęli w pień jego popleczników, a samego wilkołaka spalili na stosie. Następnie pochowali podróżnych i ruszyli w dalszą drogę.
Po dotarciu do Zartykanu swe kroki skierowali do jednej z podrzędnych karczm, gdzie szybko zwrócili na siebie uwagę jakiegoś wampira. Wynikła z tego bójka, która przerodziła się w otwartą walkę. Część krwiopijców zginęła, część uciekła, jeden posłużył za jeńca. Dowiedzieli się o niejakim Lazariuszu, który miał być prawą ręką Orloka. Udali się we wskazane przez wampira miejsce, po czym przeszli do piwnic z jego domu. Tam napotkali spotkanie między bandytami i wampirami, które przerwali kolejną rzezią. Jak się okazało, bandyci handlowali ludźmi z wąpierzami. Po pokonaniu dwóch dodatkowych wupów przesłuchali Lazariusza, dzięki czemu poznali lokację wampira. Dowiedzieli się też, że stara się on okiełznać dzikie wampiry i nienawidzi ludzi, oraz panującego obecnie wampirzego króla. Po pobraniu jego krwi, spalili go, dobili wszystkie wampiry i wrócili do stolicy.
Nagrody:
Gascaden: 150 grzywien od Marduka
Talenty:
Gascaden:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 złote talent, 1 srebrny talent
Marduk:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 złote talent, 1 srebrny talent
- Żeby was, kurwa, wybić! Żeby zrobić z was, kurwa, bydło! Bo tym właśnie jesteście, jebanym bydłem, które doi się dla krwi! – wrzeszczał nagle, widząc, jak Marduk wyciąga fiolkę i zabiera się do nacinania.- W dodatku, rozkazuje wami najgorszy, pierdolony zdrajca! – krzyczał dalej, po czym warknął, gdy srebro nacięło jego szyję. Draven zebrał krew do fiolki, zakorkował ją, po czym schował głęboko. Skopał wampira bezlitośnie, wybijając mu kilka zębów. A potem, gdy już Gascaden go puścił, pchnął go telekinezą. Następnie złapał nią za gardło i uniósł. Wyjął runę. Opuścił wampira, po czym wymierzył wolną ręką w niego.
– Heshar! – zainkantował. Z dłoni wojownika strzeliły ognisty podmuch, który szybko dotarł do wampira i ogarnął go. Wąpierz, skąpany w płomieniach zaczął rzucać się i ciskać wściekle, po czym zdechł. Marduk ściął dogorywające zwłoki. Ścięli potem każdego trupa, któremu tego jeszcze nie zrobili.
– Czas na nas. Pójdę z tą krwią do króla, myślę, że nam pomoże. A ty? Ty spisałeś się na medal. Dobrze jest mieć takiego rycerza i oby kiedyś paladyna! – pochwalił rycerza. A potem wrócili.
Po powrocie Gascaden dostał od Marduka 150 grzywien. Kolejne 200 mógł pobrać ze skarbu Bractwa.
//Zużywam fiolkę i otrzymuję:
Nazwa przedmiotu: krew wampira Lazariusza
Opis: fiolka zawiera krew Lazariusza, prawej ręki rasistowskiego wampira Orloka.
Wyprawa zakończona powodzeniem
Marduk zwerbował Gascadena na misję polegającą na dowiedzeniu się, gdzie znajdą wampira imieniem Orlok, który wykazał się jako niebezpieczny dla mieszkańców. W tym celu ruszyli do Zartykanu. Po drodze napotkali zmasakrowane ciała nieznanych im podróżnych. Zostali zaatakowani przez zdziczałych ludzi, ubranych w skóry i zachowujących się jak wilki. Dzięki zaklęciu uroku udało im się dowiedzieć komu służą. oraz gdzie go znaleźć. Winnym okazał się niejaki Romulus, który okazał się wilkołakiem. Po intensywnej i brutalnej walce, rycerze Zartata pokonali go, wyrżnęli w pień jego popleczników, a samego wilkołaka spalili na stosie. Następnie pochowali podróżnych i ruszyli w dalszą drogę.
Po dotarciu do Zartykanu swe kroki skierowali do jednej z podrzędnych karczm, gdzie szybko zwrócili na siebie uwagę jakiegoś wampira. Wynikła z tego bójka, która przerodziła się w otwartą walkę. Część krwiopijców zginęła, część uciekła, jeden posłużył za jeńca. Dowiedzieli się o niejakim Lazariuszu, który miał być prawą ręką Orloka. Udali się we wskazane przez wampira miejsce, po czym przeszli do piwnic z jego domu. Tam napotkali spotkanie między bandytami i wampirami, które przerwali kolejną rzezią. Jak się okazało, bandyci handlowali ludźmi z wąpierzami. Po pokonaniu dwóch dodatkowych wupów przesłuchali Lazariusza, dzięki czemu poznali lokację wampira. Dowiedzieli się też, że stara się on okiełznać dzikie wampiry i nienawidzi ludzi, oraz panującego obecnie wampirzego króla. Po pobraniu jego krwi, spalili go, dobili wszystkie wampiry i wrócili do stolicy.
Nagrody:
Gascaden: 150 grzywien od Marduka
Talenty:
Gascaden:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 złote talent, 1 srebrny talent
Marduk:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 złote talent, 1 srebrny talent