Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Hagmar w 29 Czerwiec 2012, 17:38:07

Tytuł: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Hagmar w 29 Czerwiec 2012, 17:38:07
Nazwa wyprawy: Wprowadzenie do przygody - Garir
Prowadzący wyprawę: Zeyfar
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Podstawowa znajomość technik walki dowolną bronią.
Uczestnicy wyprawy: Garir



Na poligonie pojawił się Garir.
Tytuł: Odp: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Anette Du'Monteau w 30 Czerwiec 2012, 08:23:55
-Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie sir. Nauczysz się tutaj jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że nie masz broni. Weź zatem to. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj![/b][/color]

Dostajesz:

Nazwa broni: Krasnoludzki toporek
Rodzaj: topór
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 23
Opis: Wykuty z 1,45kg żelaza o zasięgu 0,7 metra.
Tytuł: Odp: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Hagmar w 30 Czerwiec 2012, 17:51:32
Tak tak, ja też witam. Rzucił krótko, wziął toporek i ruszył do zagrody.
Tytuł: Odp: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Anette Du'Monteau w 30 Czerwiec 2012, 19:55:29
W zagrodzie wypuszczono wprost na Ciebie głodnego i wściekłego wilka.
(http://nockruka.gram.pl/marant/images/0/07/Wilk.jpg)
Wilk (http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Wilk)
Tytuł: Odp: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Hagmar w 30 Czerwiec 2012, 21:52:01
Garir splunął na piach, zakręcił młynek toporkiem i czekał. Długo nie musiał czekać na ruch futrzaka, wilk jak to istota działająca instynktownie zaszarżowała chcąc capnąć brodacza w nogi. Krasnolud zrobił unik tnąc jednocześnie po boku wilka. Płytko acz boleśnie, wilk zaskomlał i  znowu zaatakował chcąc ugryźć brodacza, Garir odskoczył i chwytając topór oburącz uderzył z góry trafiając prosto w łeb wilka. Rozległo się miłe dla ucha "plaśnięcie". Futrzak był martwy.
Nu, i po robocie.
Tytuł: Odp: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Anette Du'Monteau w 30 Czerwiec 2012, 22:29:06
-Dobra robota. Tu masz pieniądze. Można uznać, że sobie poradzisz na wyspie.

Otrzymujesz 200 grzywien

Zadanie zakończone
Tytuł: Odp: Wprowadzenie do przygody - Garir
Wiadomość wysłana przez: Anette Du'Monteau w 01 Lipiec 2012, 14:21:42
Talenty:[/size]

Garir - Otrzymujesz: 1 Brązowy talent
Premia - 100 grzywien