Forum Tawerny Gothic

Strefa moddingu gier Gothic => Modding i game development => Wątek zaczęty przez: Jakskomiksu w 09 Listopad 2020, 19:49:33

Tytuł: Tworzenie niestandardowych NPC
Wiadomość wysłana przez: Jakskomiksu w 09 Listopad 2020, 19:49:33
To chyba ostatni z serii tych krótkich poradników jakie jestem w stanie dodać.
Męczyłem się z tym grubo ponad tydzień ale postaram się wyjaśnić co zedytować w bazowym pliku NPCa żeby wyszedł z tego jakiś oryginalny rozmówca. Szczegóły w spoilerze.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Do tak przygotowaniej postaci wystarczy dodać tylko plik dialogów do odpowiedniego podfolderu, wpis do pliku Startup i gadający goblin jak żywy. <niezdecydowany>
Wiem, że coś podobnego pojawiło się w Returningu2.1 ale uwieżcie mi nawet działające gotowce z 2ki i dodatku wymiękają przy języku podstawki. Dlatego ni jak jest to plagiat.

Jeśli ktoś wie jak zaradzić glitchowi wytłumaczonemu w kodzie to niech podeśle jakąś wiadomość.

EDIT: [Prośba nieaktualna - 'tymczasowe' rozwiązanie w spoilerze poniżej]

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.