Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Simon w 18 Styczeń 2007, 11:40:06

Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Simon w 18 Styczeń 2007, 11:40:06
Założyłem temat abyśmy wpisywali różne ciekawostki na jakie udało nam się natrafić grając w G2 NK. Mogą to być zarówno bugi ułatwiające nam grę jak i sytuacje, które warto poznać z czystej ciekawości.
Myślę, że niektórym osobom może to ułatwić grę, a innym urozmaicić. Jeżeli natrafiliście na coś ciekawego to piszcie, proszę. Pozdr.

A oto parę ciekawostek:
1. Jeżeli zamrozimy Poszukiwacza bryłą lodu i wskutek tego on zginie to możemy znaleźć przy nim kilka bardzo potężnych run, niestety trzeba być magiem, żeby je wykorzystać.
2. Za palisadą orków jest tablica mówiąca o tym, że jeżeli się tu dostaliśmy, to użyliśmy kodów, a wcale nie trzeba ich użyć. Wystarczy stanąć przy palisadzie i przemienić się w jakieś większe zwierze - jak się zmienimy w człowieka to pojawiamy się po drugiej stronie.
3. Nad biblioteką uczonych w Jarkandarze, na skałach kanionu, jest wrak samochodu...
4. Jeżeli będąc ÂŁowcą smoków nie oddamy smoczych jaj Bennetowi, tylko zostawimy sobie je na dwór Irdorath to możemy stworzyć sobie później dwie mikstury siły +15 zamiast jednej.

Na razie tyle, jeżeli temat się rozwinie do dopiszę jeszcze kilka.
Aha i nie piszcie tu o żadnych cudach związanych z używaniem kodów...
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Nordale w 18 Styczeń 2007, 16:22:38
Jeśli za 1 razem spadnie się w przepaść za Malcolmem czy jak mu tam (ten co tnie drzewo   )
To dostaje się 100 expa, ale za 2 razem jak się dotknie ściany to obcina nam 100 expa. Więcej nie pamiętam, albo nie znam  
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Nigi w 02 Maj 2007, 17:28:25
 Witam wszystkich! Znam jeden bug dzięki któremu na początku gry będzieli mieli duuużo kasy
Wymagania:
- czledanik u Harada
- kucie zwykłych mieczy
- stal (min. 2)
- 30 siły
Oto mój sposób:
Wykuć 2 miecze. Jeden założyć. Wybrać dialog z Haradem "chcę sprzedać wykutą broń" (czy jakoś tak). Bierze jeden miecz, dostajemy 150 i tu się zaczyna bug! Patrzymy w ekwipunek i mamy 2 zwykłe miecze! Zakładamy jeden sprzedajemy i w ekwipunku nadal mamy 2 miecze! Dobry bug tylko na początku.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Pablo2729 w 21 Czerwiec 2007, 11:25:11
Jest sposób na szybkie zdobycie punktów exp. Buster ten przy chacie nad jeziorkim prosił o przniesienie
rogów cieniostwora. Dałem mu za co za jednego 300 exp plus kaska. Nastepnie powalałem go i okradałem
i tak w kółko można.Nabiłem sobie aż 300 punktów umiejętnośi. Dlatego miejcie przy sobie jak najwięcej rogów,bo gdy powrócicie pózniej to juz nie daje
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Wishmaster w 22 Czerwiec 2007, 13:27:16
Gram Palladynem w "Gothic II: Noc kruka" Jestem w czwartym rozdziale i zabijam orkowych Hersztów. Niedaleko klasztoru jest kaplica Innosa w krórej był Isagorth (czy jakoś tak) i tam byli orkowie którzy go zabili (jak tam doszedłem mag był już martwy), sprawdiłem zwłoki i zobaczyłem że ma dwie runy szóstego kręgu: "Pocisk nieprzytomności", "ÂŚmiertelna kula" które nie były opisane na żadnej stronie a w klasztornej bibliotece też nie ma o nich ani słowa. O co w tym chodzi?
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Szabloząb w 22 Czerwiec 2007, 18:34:38
Tam gdzie jest malcolm jak skoczymy do tej "dzióry" to dostaniemy 100 xp należy tak wykabinowac alby wtedy dostać lvl skoczyc 2 raz -100xp -1lvl ale zostaje nam 10 lp zabić jakąś bestie np. Topielca dostajemy level skoczyc -1lvl +10lp i tak w kólłko.  
Ej! Dark a gdzie znalazleś ten zwój\list?!
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: echo w 20 Lipiec 2007, 21:39:56
ja miałem buga z poszukiwaczem!

schowałem sie przed poszukiwaczem za drzewem (on sie nie ruszał)
poszukiwacz stał przed ścianą.
zaczełem strzelac z za drzewa z łuku w ścianę.
strzały które odbijały sie od poszukiwacza zabiły go!

po zabiciu stał bez ruchu jak żywy i mogłem wyciągnąc z niego nawet szate poszukiwacza
i krzyk umarłych!
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: PexPawlo w 21 Lipiec 2007, 13:32:28
A ja weszłem za palisade orków tak: wspiąłem się na górę koło palisady (tam gdzie na przeciwko jest paladyn zabity przez zębacza) przemieniłem się w polną bestię i skoczyłem z wysokości a dzięki przemianie w tego potwora przeżyłem upadek i tak znalazłem się tam gdzie chciałem też bez kodów
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Grigorian w 09 Wrzesień 2007, 13:49:43
Ja naprzykład znalazłem ukryty pomnik Beliara na plaży z wisielcem (tam gdzie zakopany jest kompas Garetta).      
Ukryty jest w skale po lewej stronie od morza (możecie go niezauważyć, przykryty jest wodrostami).
To tyle z mojej strony.  
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Arcanum w 26 Wrzesień 2007, 17:13:26
Już gdzieś kiedyś to opisałem, ale może sie przydać w tym temacie. Otóż gdy otworzymy trzecią ze skrzyń w krypcie koło najemników, pojawi się ogromna masa szkieletów. Nie jest łatwo je wszystkie powybijać, bo otoczą Bezimiennego a magowie go unieruchomią. Więc puszczamy na Inubisa czar strachu i wszystkie szkielety uciekają prócz magów (plus buga taki, że nie musimy mieć super wysokiego poziomu i najlepszej zbroi). Z łatwością można wybić szkielety.
Zabicie trolla jest banalne. Po co jakieś techniki z drzewami   Zachodzimy go od tyłu i uderzamy zgodnie z jego ruchami i po robocie.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 26 Wrzesień 2007, 18:21:17
ja mialem buga ze stla... identyczny bug jest w g1. Mamy np. 2 stalowe prety.. podchodimy do kowadla kujemy i naciskamy spacje zeby poscac wyciagla bron... w ekwipunku dodaje nam sie miecz samodzielnie wykuty i zostaj czly czas 2 prety...:D:D nie u wszystkich bug moze dzilac.. u mojego kumpla na ten przyklad nie tystepuje taki bugg
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Cheatos01 w 04 Październik 2007, 21:53:27
W 4 rozdziale w jaskini w kotlince gdzie spotkaliśmy Lestera można spotkać kilkunastu Jaszczuroczłeków broniących smoczego jaja. Kiedy wszystkich zabijemy i zabierzemy jajo to możemy o wszystkim powiedzieć Lee, przy okazji Bezio wysnuje całkiem ciekawą hipotezę.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Bandito w 05 Październik 2007, 15:59:06
W 5 rozdziale grając ÂŁowcą smoków dajemy Benetowi smocze jaja w zamian dostajemy doświadczenie i kase (350 złota za jedno) potem handlujemy z nim i odkupujemy jaja za 300 złota za sztukę i znowu mu dajemy.
W ten sposób można sobie nabić doświadczenia i zarobić trochę kasy   . Grając paladynem sprzedajemy Janowi smoczą krew następni bijemy go, zabieramy i znowu sprzedajemy.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Cheatos01 w 05 Październik 2007, 20:29:39
Jeśli wypijemy miksturę przemiany duszy, której przepis dostajemy od Miguela przed obozem bandytów w czasie wykonywania misji z Fortuno, dostaniemy 1250 pkt doświadczenia.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: .:KERTH:. w 07 Październik 2007, 19:37:30
Jeśli zaprowadzisz Diega tam, gdzie spotkaliście się pierwszy raz na początku GI, to on coś tam zacznie mówić, i dostaniesz expo za "sentyment".
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Ankh-Morpork w 21 Październik 2007, 11:28:27
Tam do tego jeziorka? Ja go tam zaprowadziłem, i nic nie było, nic nie gadał  . Pewnie jakiś Bug, a szkoda, bo chciałbym zobaczyć tą ową sytuacje z sentymentem :)

pzdr
(sorki że nie napisałem żadnego ciekawego zdarzenia, ale wszystkie, które znajdują się w tym temacie to wszystkie, jakie mi sie przytrafiły/ albo nie pamiętam)
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Paweł Mag Innosa w 20 Listopad 2007, 17:40:47
W kanionie jest ukyte przejście do jaskini w której leżą zabici Angus i Hank. Jak wejdziesz do obozu piratów, dojdziesz do plaży i skręcisz w lewo i popłyniesz na plażę, pójdziesz do jaskini znajdziesz zombie w zbroi Kruka i dziennik Francisa.




        Pozdrawiam
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: gorn126 w 28 Grudzień 2007, 22:38:07
Koło palisady w GD tam gdzie sie szło do obozu bractwa leży świetna broń INKWIZYTOR. Nigdzie indziej jej nie znajdziesz, nie kupisz ani nie otrzymasz  

Myśłe ze to tez jest odkrycie  
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Bard Hunter w 11 Styczeń 2008, 18:33:35
ja miałem taką sytuacje ze w ruinach miasta w Jarkendarze zobaczyłem ze Cronos utknął w trawie:D.
poszedłem do piratów i kiedy wróciłem Cronos zniknął a Saturas powiedział coś o pułapcebudowniczych:D

Beka co nie?
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: 0321456987 w 11 Styczeń 2008, 19:08:23
W dodatku noc kruka jest wiele mieczy które dodawają np.5% więcej umiejętności posługiwania się bronią.Gdy ją założysz i przemienisz się w jakieś zwierze i potem jak już się odmienisz to ta umiejętność ci pozostanie.Możesz robić tak cały czas i ędziesz miał 100% posługiwania się bronią.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Onar w 11 Styczeń 2008, 19:30:08
Ja nie mam żadnego ciekawego odkrycia, ale jeżeli w jakimś rozdziale kupisz od Brahima bardzo starą mape i tam pójdziesz bedzie tam jaskinia. Kiedy wejdziesz tam dalej bedzie skrzynia. Jak wezmiesz z niej kase i będziesz chciał wyjśc to zaatakuje cie ok. 5 golemów i do tego u góry bedzie pisała nazwa stoine golem (niemiecka nazwa.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Russel w 11 Styczeń 2008, 19:30:44
Ja mam fajny sposób na zdobycie exp'a w 5 rozdziale otwieramy brame w zamku w górniczej dolinie , i idziemy do brutusa , i muwimy do niego wszystko w pożądku, a on zminia się w poszukiwacza bo przeczytał ALMANACH OPÊTANYCH  , wtedy go zabijamy i zabieramy almanach........potem w 6 rozedziale  , na dworze irdorath lecimy do Vatrasa (oczywiscie trzeba go zabrać ze sobom , jeśli nie zabierzemy na dwór irdorath sztuczka się nie uda , aha można go oddać jeszcze pyrokarowi , ale nie bedziemy mogli go zabrać ) i oddajemy mu almanach , po oddaniu dostajemy hyba 400+ EXPA , wtedy dajemy opcje
POKAÂŻ MI SWOJE TOWARY , i odkupujemy od niego almanach , i znowu oddajemy i znowu 400+ expa , i znowu odkupujemy , i tak w kółko :)

P.S.  , nie zabardzo pamiętam tą sztuczke ale chyba działa , przynajmniej w Gothic 2

PozDRo Russel
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: 0321456987 w 11 Styczeń 2008, 19:38:19
Na farmie Onara jest gość o imieni Cipher, jak go zaczepisz to będzie opcja "pokaż mi swoje towary", wybieramy to i sprzedajemy mu wszystko ca mamy w ekwipunku (oprócz zbroi). Po sprzedarzy bijemy go zabieramy wszystko co mu wcześniej sprzedaliśmy.(on nie wykapuje).  W ten sposób  już w 1 rozdziale możesz mieć kupe forsy.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: paul16 w 12 Styczeń 2008, 23:12:08
Ja odkryłem taką ciekawostę gdy sprzedasz komuś miecz i go założy, to jak zaczniesz grę od początku i pójdziesz do tego kupca to on go będzie miał na sprzedasz, nawet jak niemiał go normalnie. Sprzedałem miecz mistrzowski Martinowi on go założył i w następnej grze można było go kupić. Działa to na wszystkich kupców.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Flair w 29 Styczeń 2008, 21:45:52
1.w 2 za palisado orkuw tam gdzie w 1 był klasztor czy jakoś tak so zwloki twoich przyjaciuł
2.ÂŁaziłem sobie po gurach u xardasa nagle znalazłem się w jakiejś jaskini tam coś pisało przetłumacze co tam pisało ,,KrasnoludGdy orworzyłem brame w górniczej dolinie  z kosmosy" napisane krwio
3.gdy otworzył brame w górniczej dolinie nie było orków.poszedłem sobie do khorinis patrze a wnim orkowie
4.U lodowego smoka jest rzeka gdy podrzedłem pod wodospad i skoczyłem byłem pod zamrożono rzeko

5*Nie uwierzycie.W 3 widzałEM JAK JAKIś GOSTEJ ZJEżDżAÂŁ NA ROLKACH I JADÂŁ ZUPE.XD
 
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: teken_f w 30 Styczeń 2008, 17:55:09
Gdy wchodzimy do Gorniczej Doliny, z góry schodzimy sciezka, na jej koncu jest wielki głaz, a obok sciezki jest rzeczka, wpływamy pod głaz. Znajduje się tam Zwój: Przemiana w smoczego zębacza. Gdy się w niego przemienimy, mozemy wybic wszystki zwierzęta w GD jednym lub dwoma ciosami szczęk^^ (nie polecam atakowac smoczych zębaczy) i tym samym oczyscic sobie droge do Kopaczy :) ja tak nabilem ze 4 lvle. Jednak nie radze podchodzic zbyt blisko kopaczy lub zamku bo zaczną nas atakowac, a gdy odmienimy się w bohater gry to będą chcieli nas zabic :)

jest latwy sposob by zabic czlonkow gildii złodziei (tych w kanalach). Agrujemy jednego na siebie i biegniemy do wyjscia. Jest tam taki "schodek", bandzior zacina się tam i można go wykonczyc lukiem.

Po rozmowie ze smokiem Ozywieńcem, można ziegnac na te schody, smok zacina się i można podej na tyle blisko, ze smok nie bedzie nas bil a my mozemy go bic z luku/kuszy/czarow

jak mi się cos przypomni to jeszcze cos napisze bo dawno w Gothic 2 nie gralem, :P
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: paul16 w 30 Styczeń 2008, 20:08:53
Cytat: teken_f
jest latwy sposob by zabic czlonkow gildii złodziei (tych w kanalach). Agrujemy jednego na siebie i biegniemy do wyjscia. Jest tam taki "schodek", bandzior zacina się tam i można go wykonczyc lukiem.

Znam prostrzy sposób na zabicie członków gildii złodziei wystarczy raz zaatakować wybraną osobę ona powie byśmy tak już więcej nie robili schowa miecz i można znów ją wtafić.Robimy tak arz do zabicia ich.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Russel w 30 Styczeń 2008, 20:20:24
Czy wiesz że...

-W jarkendarze nad bibliotekom pradawnych ( uczonych - w kanionie ) jest prawdziwy wrak samochodu , ale można tam się dostać tylko z kodami

-można w Noc Kruka miec akrobatyke , umiejętność która jest w Gothic 1 ale zanikła w Gothic 2 , wystarczy przerkoczyc konkretny limit zręczności , ale niepamiętam ile ;/

-na dachach chat portowych w porcie można znaleś wiele ciekawych żeczy , nawet skurzane mieszki...

-za palisadom orków nic nie ma , jest to tylko przykrywka by myślano że jest tam obuz wojenny orków

-wiesz że wygląd TWARZY bezzimiennego ( wyglond twarzy z Gothic 1 i z Gothic 2/Noc Kruka ) był wzorowany na wyglondzie jednego z autorów gry , ale ten zaś nosi okulary


PozDRo Russel



Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Eregrin w 30 Styczeń 2008, 20:39:47
Cytuj
Czy wiesz że...

-W jarkendarze nad bibliotekom pradawnych ( uczonych - w kanionie ) jest prawdziwy wrak samochodu , ale można tam się dostać tylko z kodami

-można w Noc Kruka miec akrobatyke , umiejętność która jest w Gothic 1 ale zanikła w Gothic 2 , wystarczy przerkoczyc konkretny limit zręczności , ale niepamiętam ile ;/

-na dachach chat portowych w porcie można znaleś wiele ciekawych żeczy , nawet skurzane mieszki...

-za palisadom orków nic nie ma , jest to tylko przykrywka by myślano że jest tam obuz wojenny orków

To są chyba zaś najbardziej znane wszystkim ciekawostki...  Z wjątkiem tej: -wiesz że wygląd TWARZY bezzimiennego ( wyglond twarzy z Gothic 1 i z Gothic 2/Noc Kruka ) był wzorowany na wyglondzie jednego z autorów gry , ale ten zaś nosi okulary
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: teken_f w 30 Styczeń 2008, 21:51:58
w Making of Gothic 3 jest o tym mowa :) Ten co rysuje mowi, ze gdy zaczął rysowac bohater gry do gothic 3, najpierw przyjzal się wczesniejszym wersjom. Mowia ze bohater gry ma oczy jednego z tworcow i podobne oczy (chyba Majka, nie jestem pewny) i zapytal czy to celowe, natomias ten odpowiedzial, ze to wyszlo przypadkiem :P
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: rafalpat w 31 Styczeń 2008, 10:13:44
Jako paladyn w 5 rozdziale zaatakowałem Lorda Andre i Wulfarg z ćwiczącymi strażnikami zaczęli bić Andre jednak on jest niezniszczalny i ich rozwala, możemy mu pomoc i zdobyć trochę doświadczenia lub tylko pozbierać po nich rzeczy  
W 6 rozdziale na Dworze Irdorath zauważyłem 2 razy walkę warga z orkiem szamanem(warg chyba silniejszy:P).
Przed wypłynięciem statkiem na Dwór polecam kupić dużo czarów np. Demon, Burza ognia itd.(szczególnie polecam ÂŁowcą Smoków i Paladynom). Magowie mają swoje runy
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: teken_f w 31 Styczeń 2008, 13:37:19
cos mi się przypomnialo :D W Gothic 1 zazabicie przyzwanych potworow (armia ciemnosci, golem, itp.) dostajemy expa :D Ja raz zrobilem z 10 armi ciemnosci i jak się udezy jeden szkielet to wszystkie zaczynaja go bic xD Zarypiscie to wyglada jak udezymy po razie kilka szkieletow lub kazdego po kolei, ladna zadyma :D i exp
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: paul16 w 02 Luty 2008, 13:54:46
1. Za przeczytanie wszytkich pulpitów w Bibliotece Uczonych dostajemy 100 PD.

2.W lesie gdzie idziemy tam z Laresem jest jaskinia, a wniej ukryta bimbrownia do przekręcenia kołowrotu
potrzebujemy łoju kretoszczura kupimy go u Martina. Dostajemy 400 PD w środku jest sporo ginu i książka duch wina.

3. Jeśli pójdziemy od 2 bramy miasta w lewo, będziemy iść ciągle prosto zobaczymy latarnie to idziemy przeciwnie od niej pod góre dalej będzie samotny myśliwy a na wzgórzu będzie szczaw królewski, pierścień + 10 many, 2 zwoje zniszczenie ożywieńca, i sporo innych roślin i mieszek.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Russel w 10 Luty 2008, 21:06:50
Znam takom jednom ciekawostke , ale uwaga bo zabardzo jej niepamietam

potrzebne są dwie rzeczy :

1. musimy umiec wycinac żondło krwiopijców
2. w obozie bandytów , w jarkendarze , jest taki bandyta ( ale niepamientam kturym i w jakim miejsu ) jeśli zrobimy dla niego jakies tam zadanie on nauczy nas jak można wypić trucizne krwiopijca tak aby zostac CAÂŁKOWICIE wyleczonym
pomyslcie , idziemy na 50 krwwiopijców , mamy 50 żądeł i jak mumiemy ta umiejętność którą wymieniłem wyżej , to te 50 żądeł to tak jakbyśmy mieli 50 mikstur pełnia życia

P.S ten koleś jest chyba gdzieś na bagnie i experymentuje w jakiejs jaskini , amoże to jest ten co zbiera na bagnie ziółka , noi jest to chyba związane z ''przepisem na mlot lou'' czy jakos tak , ale niejeste pewien

Pozdrawiam, Russel

acha przepraszam że odchodze od działu Noc Kruka ale jest jeszcze jedna rzecz w Gothic 1  , nie masz gdzie EXP'ić , idź do światyni sniacego i tam jest takie pomieszczenie ( koloniego stał pierwszy strażnik świątynny jakiego spotkykamy w swiatyni sniacego  , tam też jest brama , zamknieta ) to tam obok jest pomieszczenie , jeśli dobrze przekrencimy kolumny barama się otworzy jeśli zle to pojawi się demon , można w kulko przekręcac zlom kolumne ( wystarczy jedna byle zła m która np. jest jako 2 do przykręcenia ) a demon ciagle będzie się pojawiał a my go bedziemy zabijac i mamy exp :D
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Adanos92 w 16 Luty 2008, 11:29:57
Cytat: Dark
W Khorinis znalazłem kiedyś pergamin o nazwie: wszystkie runy z dodatku. Po otworzeniu go dostałem wszystkie runy z Nocy Kruka np. przywołanie kamiennego strażnika, itd.



Mógłbys powiedzieć gdzie znalazłeś ten zwój?
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Randall w 16 Luty 2008, 13:24:22
Ja w NOC KRUKA znalazłem taki bug że jak będziesz robił sobie miecze u Harada i jak będzierz je sprzedawał mając jeden na sobie to dostaniesz kasę zawsze o jeden miecz więcej i tak w kółko
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: piotros1991 w 03 Marzec 2008, 19:46:50
Kiedy wchodzimy do korinis to za domem Mateo jest mut. Można na niego wejśc, potem wskoczyc na dach , a z dachu zeskoczyc do magazynu strazy tego przy samym wejści i go okrasc bez zadnych kar. Jest tam skurzana zbroja kilka strojow obywatela kilka kawalkow kiełbasy i kilka pochodni.
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Dementor w 11 Kwiecień 2008, 09:09:52
Cytat: gorn126
Koło palisady w GD tam gdzie się szło do obozu bractwa leży świetna broń INKWIZYTOR. Nigdzie indziej jej nie znajdziesz, nie kupisz ani nie otrzymasz  

Myśłe ze to tez jest odkrycie  
!) INKWIZYTORA ma kupiec w zamku w 4 rozdziale
Nie to żebym poprawiał, ale...
A jeśli chodzi o zagadkę-może każdy o tym wie, ale jak wypłyniemy daaaleko w morze i gramy bez MARVINA to pozre nas leviatan. Z kodami tylko pojawi się napis 'piranias are wathcing yoy" i "well, swim home, to mummy"
Tytuł: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Airyx w 08 Maj 2008, 21:16:36
Ja kiedyś zacząłem strzelać do jaszczuroludzi z łuku. Kiedy do mnie podbiegli, zadali kilka ciosów, po czym schowali broń i zaczęli iść w przeciwną stronę (zachowywali się podobnie jak orkowie, którzy podbiegną do ciebie gdy stoisz przy taranie w GD). W ten sposób bardzo szybko ich wybiłem
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Airyx w 02 Czerwiec 2008, 10:59:34
Kiedyś z nudów zacząłem zdejmować i zakładać cały czas pierścień siły +10 i za każdym razem dodawało mi tego atrybutu. W ten sposób nabiłem sobie 750 pkt. siły (dalej już mi się nie chciało). ;D Ten trik działa chyba z każdym rodzajem pierścieni, czy amuletów.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Bloodwayne w 02 Czerwiec 2008, 20:29:37
Nie nie na wszystkich to działa.Działa np na amulecie lub pierścieniu many.Na innych tylko przy noszeniu.

Oto parę bugów

1 Bennet ma nieskończoną ilość prętów stalowych.Wystarczy zagadać jak stoi przy ogniu kuźni kupić i znowu.Tak mają pręty i posiadając umiejętność kowalstwa możemy być bogaci

2.Do klasztoru wchodzimy po skałach z prawej strony.Na dach i z dachu na plac przed świątynie.Wychodzimy bokiem wlatując w drzwi,gra się zetnie i jesteśmy koło pedra.

3.Koło strażników przy bramie można przejść bez niczego.Trzeba tylko wskoczyć do rowu i wyjść tuż koło nich przez szparę między nimi a murem.

4.Wpadamy na statek strażnicy bięgną za nami.Uciekamy do kajuty kapitana i wbiegamy bokiem w zamknięte drzwi.Gra się ścina i przechodzimy przez nie.Bierzemy pare bryłek rudy i w nogi.Chyba że chcemy od razu 6 rozdział to w stronę łóżka

5.Koło wszystkich strażników można przejść bokiem nie zwrócą uwagi

6.Nie trzeba się uczyć skradać.Wchodząc do domów tyłem nikogo nie obudzimy

7.Biegnąc w stronę portu idziemy drogą za koszarami - tam gdzie rośnie potężne drzewo.Wskakujemy dalej do wody i wypływamy koło Laresa.Pyta nas jak się tu dostaliśmy i mamy za free 500 exp

8.Wspinając się po skałach za farmą Akila możemy dostać się do Słonecznego Kręgu

9.Nie bug ale ciekawostka-jeśli udało by się nam zdobyć książkę długów Lehmara to wiele osób da nam za nią nagrody
Sprawdziłem że dostaniemy za nią u Thorbena,Hanny,Coragorna.

10.W portowym mieście na dachach są porozrzucane przedmioty-eliksiry,fiolki,smoły i inne

11.Sprzedając Busterowi kły i rogi cieniostworów - będąc najemnikiem-możemy go pobić i wsiąść je z powrotem i znowu mu je dać dostaniemy kase i exp


12.Przez góry koło Xardasa do Górniczej Doliny


13.Można pochodzić po olbrzymiej skale chroniącej płaskowyż-farme Bengara-należy tylko wejść w obozie Dextera na skalną ścianę,zaraz koło wejścia do kopalni z pełzaczami.

14.W Nk skacząc z olbrzymiej skały-tam gdzie siedział drwal-zapomniałem imienia-ten który prosi żebyśmy zanieśli coś Morganowi.Nad nim jest potężna jaskinia-on później tam siedzi i mówi że jego kolega wpadł na dół i walczy z topielcami prosi nas o odnalezienie go.Skacząc ze skały dostajemy 500 exp za wyczyn--To raczej ciekawostka

15.CIekawostka-Nk można najłatwiej zostać czeladnikiem u COnstantina,gdyż u Xardasa są wszystkie zioła potrzebne do jego listy

16.DO skarbu ognistego smoka można dostać się od razu idąc do niego.Tam gdzie kończy się ścieżka a zaczynają skały wulkaniczne-skręcić w lewo skos.Tam dojdziemy szybko do jego skarbu i od razu na dół,do smoka-bez zabijania po drodze jaszczuroczłeków.


17.Możemy dostać piwo za free-nieskończoność.Trzeba tylko rozmawiać z właścicielem ziemskim co sprzedaje piwo koło koszar.CO 2 rozmowie da nam piwo na orzeźwienie.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: CookiesMonster w 03 Czerwiec 2008, 01:59:27
co do tych roslin, to w tej wiezy nie ma szczawiu krolewskiego i zdaje sie ognistego korzenia, ale bardzo latwo znalezc te rosliny znajduja sie niedaleko wejscia do miasta(tego przy placu kupcow) przy zakrecie w lewo nieopodal pnia drzewa-> szczaw jest bezposrednio za nim ognisty korzen troche wczesniej(zakladajac ze wychodzimy z miasta i dziemy w strone powidzmy farmy akilla;p)

mam pytanie wie ktos moze do czego sluzy przelacznik znajdujacy sie w pokoju w ktorym  pomieszkuja palladyni(gorne miasto) chodzi mi o pomieszczenie w ktorym spia, jest cala masa lozek, do tego jakby domu wchodzimy po schodach w gore, mozna wyroznic dwa pomieszczenia jedno jest zdecydowanie przeznaczone dla odpoczynku dla palladynow do drugiego wchodzimy poprzez wczesniej wspomniana noclegownie palladynow i wlasnie w tym drugim pomieszczeniu obok tak jakby stojaka z ksiazka(zapewne kazdy wie o co chodzi) znajduje sie przelacznik, po wlaczeniu go slysze dosc charakterystyczny dzwiek, mowiacy mi ze cos sie stalo, zmienilo, niestety nie widze zmiany ani w tym gornym pomieszeniu dla palladynow ani nawet w dolnych pokojach tego budynku, dodam tylko ze to nie jest zadem przelacznik potrzebny do odnalezienia 6 krwawych kielichow zeby mi nikt nie pisal ze wystarczy sie rozejrzec i bedzi skrzynia a w niej krwawy puchar:p
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Bloodwayne w 03 Czerwiec 2008, 14:40:15
Otwiera tajne przejście a w tym schowku skrzynia.pewnie jakieś drobiazgi typu złoto lub miskturki
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Robben w 03 Czerwiec 2008, 18:10:18
Jeśli mamy jakąś miksturę (siły, zręczności, many, PÂŻ itd), to wystarczy zaatakować gościa, który będzie walczył gołymi rękoma. Wtedy wystarczy wypijać jakąś miksturę za każdym razem, kiedy nasz rywal będzie zadawać cios - KONIECZNIE musi nas jednak trafiać w czasie picia mikstury, dzięki czemu któryś z naszych atrybutów wzrośnie a mikstura tak naprawdę będzie nadal w naszym ekwipunku się znajdywać. Oczywiście należy wcześniej zpisać grę, bo nie zawsze będzie się udawać. Ale żeby ten sposób przewarznie jednak się udawał, należy zaatakować z przynajmniej 2 gości i mieć pod ręką więcej niż 1 miksturę. np zręczności. O! i najlepiej zpisywać grę w czsie tej akcji, czyli jeśli z 5 razy uda nam się ta sztuczka, to należy zpisać grę i tak w kółko. Ten sposób nie działa tylko na mikstury ale i też na wszystko, co można zjeść lub wypić.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: CookiesMonster w 03 Czerwiec 2008, 23:37:01
Bloodwayne-> problem w tym gdzie jest to rzekome przejscie i domniemana skrzynia? gdyz o to pytalem;p to ze wspomniany przycisk cos otwiera nie jest jakas wielka zagadka...;p tak sei sklada ze szukalem tego przejscia i nic
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Bloodwayne w 04 Czerwiec 2008, 06:22:45
wczoraj tez go nacisnalem-nie otwiera on nic
chyba ze w domu ponizej otwiera skrytke ze skrzynia i szkieletem na ziemi
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Airyx w 16 Czerwiec 2008, 16:48:35
Mi się wydaje, że otwiera on skrytkę na piętrze poniżej, gdyż takową odnalazłem tam po wciśnięciu tego przełącznika.

Nie wiem, czy można uznać to za ciekawostkę, ale czy zauważyliście, że myśliwy Grom (ten w kotlince z trollami niedaleko farmy Onara) śpi na stojąco? W dzień piłuje drewno, a w nocy stoi nieruchomo przy namiocie, a jak go zagadać to ziewa i powoli się wybudza. ;D Czyżby dysponował zdolnościami Garwiga i Gerolda, i ,,Dzięki łasce Innosa nie potrzebował snu"? Swoją drogą, to oni wszyscy mają imiona na literę g, więc może coś w tym jest... ::)
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Byakugan w 16 Czerwiec 2008, 17:42:43
Zgadza się Airyx - też tak miałem :P
Nie wiem czy to nie czasem bug, ale kiedy byłem na farmie Onara, w nocy, to Dar szedł do kaplicy i stał przy wejściu paląc bagienne ziele xD Dziwne :P
W Jarkendarze miałem przygodę podczas wyprawy z piratami do kanionu :)
W pewnym momencie, okazało się, że towarzyszów mych wcale nie ma ;]
Jednak znalazłem ich w...namiocie orków :o
To był chyba bug xD
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Felmad w 20 Czerwiec 2008, 11:27:10
Jeżeli co rozdział (od 1 rozdziału) zapłacimy daronowi ofiare w wysokości 200 złota to dostaniemy małego bonusa
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Felmad w 20 Czerwiec 2008, 11:29:35
Jeśli mamy jakąś miksturę (siły, zręczności, many, PÂŻ itd), to wystarczy zaatakować gościa, który będzie walczył gołymi rękoma. Wtedy wystarczy wypijać jakąś miksturę za każdym razem, kiedy nasz rywal będzie zadawać cios - KONIECZNIE musi nas jednak trafiać w czasie picia mikstury, dzięki czemu któryś z naszych atrybutów wzrośnie a mikstura tak naprawdę będzie nadal w naszym ekwipunku się znajdywać. Oczywiście należy wcześniej zpisać grę, bo nie zawsze będzie się udawać. Ale żeby ten sposób przewarznie jednak się udawał, należy zaatakować z przynajmniej 2 gości i mieć pod ręką więcej niż 1 miksturę. np zręczności. O! i najlepiej zpisywać grę w czsie tej akcji, czyli jeśli z 5 razy uda nam się ta sztuczka, to należy zpisać grę i tak w kółko. Ten sposób nie działa tylko na mikstury ale i też na wszystko, co można zjeść lub wypić.

Najlepiej jak zlejemy moego. To zawzięty pięściarz
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Airyx w 22 Czerwiec 2008, 14:21:23
Jeszcze dwie ciekawostki, które zauważyłem ostatnio:
1) W komnacie, gdzie sypia paladyn Orik (GD) na podłodze znajduje się dziwny cień. Kiedy próbowałem przez niego przejść nie mogłem, tak jakby znajdowała się tam jakaś niewidzialna przeszkoda... dziwne... :-\
2) Po rzece, która płynie pod mostem prowadzącym do górskiej fortecy, można sobie swobodnie chodzić. Aż chce się rzec: ,,Prawie jak Jezus"... ;D
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Robben w 25 Czerwiec 2008, 15:27:37
Cytat: Dark
W Khorinis znalazłem kiedyś pergamin o nazwie: wszystkie runy z dodatku. Po otworzeniu go dostałem wszystkie runy z Nocy Kruka np. przywołanie kamiennego strażnika, itd.

Mógłbys powiedzieć gdzie znalazłeś ten zwój?

Ja też znalazłem ten zwój - oczywiście po wpisaniu kodu. nie wiem, jak dokładnie brzmiał ten kod (chyba ,,insert rune''), ale rzeczywiście daje on ,,wszystkie runy z dodatku''. Natomiast nie jest on dostępny bez kodu i Dark się poprostu przejęzyczył.

Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Pawel Najemnik z Farmy w 25 Czerwiec 2008, 16:50:10
Ciekawostka którą zapewne każdy zna:
Jak się idzie z Dzielnicy portowej do koszar jest na beczce trochę złota
 
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Dementor w 25 Czerwiec 2008, 17:51:01
A tego nikt, no prócz Airyxa nie wie(on wie, czemu :D) Gdy nawiąże się odpowiedni dialog z  bandytą Tomem, który ukrywa się przed Estebim, to zostanie on piratem, jest nawet taka postać o jego wyglądzie, ekwipie i imieniu-czyli, poprostu Tom. Niestety, mnie się to nie udało, ale będę próbował dalej.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Felmad w 30 Czerwiec 2008, 21:03:44
W G2NK są takie mini misje. Nie są one pokazane w dzienniku zadań. Oto kilka z nich: (jak ktoś znalazł nowe to niech dopisze {Nazwy mini misji sam wymiśliłem})

1-Trzy tytonie- Na stole alchemicznym można zobie mieszać tytoń jabłkowy z miodem, ciemnym grzybem i bagiennym zielem. Najpierw dajemy Abuinowi (temu co przepowiada przyszłość za kase i mamey expa) miodowy tytoń i będzie chciał żebyś je mu dostarczał. Darowi możemy dać grzybowy tytoń. Ogrodnikowi w mieście (ten za ratuszem jakby ktoś nie wiedział) dajemy ziołowy tytoń. W sumie możemy dostać 200 Exp.

2- Pierścień Valentina- Kiedy pobijemy Valentina to udajemy sie do Regisa. Mówimi mu o   zajściu i ten nam daje pierścień. potem idziemy do coragona i coś gada że zlał Valentina. Dajemy mu pierścień i po sprawie. Otrzymujemy za to 300 Exp.

3- Złoty talerz- W koszarach (tam gdzie odpoczywają strażnicy) w skrytce niedaleko kominka możemy znaleść złoty talerz. Jeżeli odnieśiemy go Marii (żona Onara) do dostaniemy wynagrodzenie. Jeżeli zostajemy najemnikami będziemy dostawać 60 sztuk złota dziennie, a jeśli nie zostajemy to otrzymujemy 50 szt. złota. Za to zadanko dostajemy (chyba) 200 Exp.

4- Posążek dla Eddy- Trzeba odnieść posążek Innosa Eddzie (Tej ktora gotuje nam zupe rybną w dzielnicy portowej) Dostajemy 100 Exp. i Carl uczy nas za darmo siły.

5- Topielce- W GD w 2 rozdziale (w 4 nie da rady tego wypełnić) w jaskini obok wodospadu z zamarznętej rzeki spotyka sie dwóch skazańców ( miejsce to można rozpoznać po dużej ilości topielców i namiotu orków). Jeden z nich o imienu Kervo (chyba tak ma na imie) zleci ich zabicie (topilców). Dostajemy za to prezent i (chyba) 200 Exp.

To wszystko. A i jeszcze coś! Czy ktoś wie po co jest czaszka? (można ją znaleść na plaży piratów)
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: user no. 11627 w 01 Lipiec 2008, 16:50:51
Jest sposób na darmowe zwiększenie ilości many. Idziemy do klasztoru, kupujemy od Goraxa Magiczną Różdżkę i ją zakładamy i dostajemy za free chyba 25 many, potem ją zdejmujemy i znów zakładamy i tak w kółko, a mana się powiększa. Ja ją założyłem 40 razy i miałem 1000 many za darmo na stałe, tak samo jest z Pasem Siły oraz niektórymi pierścieniami i amuletami.

Obok farmy Onara jest cmentarz z kryptą, przeczytajcie co tam napisano na nagrobkach... :) np. Uwe - "Na którym pozimie masz tego paladyna?", Sascha - "Postaci brak psychologicznej motywacji...", Hosh - "Ale gó...o" albo Chose - "I co wy na to, ziomki?" itd. xD
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Eregrin w 04 Lipiec 2008, 14:42:05
Ja, dosłownie rpzed chwileczką, odkryłem ejszcze ejdną ciekawostkę:

Jak oddajecie miecz Rodowi, w trakcie rozmowy, naciśnijcie "1" - Meicz sie wyciągnie. Oddajcie mu go. meicz, zostanie wam w rękach. możecie go schować. Zniknie on nam co prawda z ekwipunku, ale jak chcecie, to sobie nim powalczcie :P Wydaje mi sie, że ten bug, zadziała w ten sposób na inne bronie, które "oddajemy" :)
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Mc w 09 Lipiec 2008, 18:16:48
mam pytanie wie ktos moze do czego sluzy przelacznik znajdujacy sie w pokoju w ktorym  pomieszkuja palladyni(gorne miasto) chodzi mi o pomieszczenie w ktorym spia, jest cala masa lozek, do tego jakby domu wchodzimy po schodach w gore, mozna wyroznic dwa pomieszczenia jedno jest zdecydowanie przeznaczone dla odpoczynku dla palladynow do drugiego wchodzimy poprzez wczesniej wspomniana noclegownie palladynow i wlasnie w tym drugim pomieszczeniu obok tak jakby stojaka z ksiazka(zapewne kazdy wie o co chodzi) znajduje sie przelacznik, po wlaczeniu go slysze dosc charakterystyczny dzwiek, mowiacy mi ze cos sie stalo, zmienilo, niestety nie widze zmiany ani w tym gornym pomieszeniu dla palladynow ani nawet w dolnych pokojach tego budynku, dodam tylko ze to nie jest zadem przelacznik potrzebny do odnalezienia 6 krwawych kielichow zeby mi nikt nie pisal ze wystarczy sie rozejrzec i bedzi skrzynia a w niej krwawy puchar:p

O jej jak przyciśniesz ten przełącznik obok niego stoi szafa obok której na ścianie "wyrasta" zwój nie wime jaki ale wyrasta jak masz NK to on się płyszczeć powinien :P
A jeszcze sąprzełączniki w domu Salandrila Valentina Sędziego i w wieży Xsardasa
Do chyba bug ale nie wiem bo zawsze u mnie tak jest i było dziwne bo u kolegi tak nie było a mianowicie kiedy dostaniemy błogosławieństwo zwierzęta nas przez jakiś czas nie atakują
Niewim czy wy wiecie o tym ale podczas gry zawsze żadko zaglądałem do xsardka tylko wtedy kiedy było trzeba no więc pewnego razu kiedy Lester poszeł już do xsardka zachodząc do niego otrzmujemy pierścień
Gdy zabijamy kogoś kodem "kill" gdy nas nie atakuje można zauważyć że czasami "umarlaki" robi to co za życia np siedzi sobie gostek na ławce nie atakujemy  tylko kill a ten dalej se siedzi na ławce i się drapie np tak samo gdy gotują zamiatają czyszczą bawią się kowadłem czasami stoją itp doś ciekawie wygląda umarlak który na 100% nie żyje a wyrabia broń można ich okraść zawsze potem
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Dementor w 09 Lipiec 2008, 20:05:37
Cytuj
Gdy zabijamy kogoś kodem "kill" gdy nas nie atakuje można zauważyć że czasami "umarlaki" robi to co za życia np siedzi sobie gostek na ławce nie atakujemy  tylko kill a ten dalej se siedzi na ławce i się drapie np tak samo gdy gotują zamiatają czyszczą bawią się kowadłem czasami stoją itp doś ciekawie wygląda umarlak który na 100% nie żyje a wyrabia broń można ich okraść zawsze potem

    * i [F8] Język

To prawda, ale raczej to nie jest przeoczenie PB, tylko ciekawostka(i dlatego jest w tym dziale :P). Postacie, które wykonują czynność stałą aktywna, chyba z pasywną też-robią to dalej, mimo utraty zdrowia-czyli kill'u. Tak samo można dostrzec, gdy zagadamy do paladyna/łowcy/kogoś kto "practice sword", to on, mimo, ze otworzy się okno, bedzie machać mieczem nadal, skończy dopiero, gdy o coś zapytamy, skończymy naszą kwestię, wtedy on przestanie, bo móc odpowiedzieć.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Getar w 24 Lipiec 2008, 16:41:08
Ja raz jak grałem w Noc Kruka z kolegą,to przypadkowo coś nacisnąłem,i mi się wyświetlały jakieś napisy(chyba informujące o położeniu,ale nie jestem pewien).Kolega kombinował,żeby one znikły,naciskał różne klawisze,w końcu podszedł do jakiegoś gościa,coś nacisnął i nagle.....znalazłem się w ciele tego gościa obok którego stałem!A Bezimienny zwyczajnie stał obok nowego mnie.Jak to możliwe,czy to tylko przypadek czy jakiś bug?
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Mc w 24 Lipiec 2008, 16:48:29
Ja raz jak grałem w Noc Kruka z kolegą,to przypadkowo coś nacisnąłem,i mi się wyświetlały jakieś napisy(chyba informujące o położeniu,ale nie jestem pewien).Kolega kombinował,żeby one znikły,naciskał różne klawisze,w końcu podszedł do jakiegoś gościa,coś nacisnął i nagle.....znalazłem się w ciele tego gościa obok którego stałem!A Bezimienny zwyczajnie stał obok nowego mnie.Jak to możliwe,czy to tylko przypadek czy jakiś bug?

Miałeś włączonego MARVIN'a no i klikając ruszne klawisze możesz uzyskać różne efekty na skrypty gostka jakiegoś (chyba klawisz [J]) albo "wleść" w kogoś (klawisz
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: user no. 11627 w 24 Lipiec 2008, 17:04:56
Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale ostatnio bawiąc się kodami zauważyłem, że jak np. jest grupa wargów i one zabiją np. owcę to wszystkie zaraz wcinają zwłoki a jak do tego dołączy się inny padlinożerca (choćby zębacz) i my jesteśmy przemienieni w warga to wystarczy, że będąc przy tym zębaczu cofniemy się to nasz piesek w tedy zaszczeka, a wszystkie wargi rzucą się na tego zębacza i go zagryzą.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Getar w 24 Lipiec 2008, 17:28:10
Ale ten klawisz,dzięki któremu można wejść w kogoś to małe o czy jakiś inny?
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Mc w 24 Lipiec 2008, 18:37:54
Ale ten klawisz,dzięki któremu można wejść w kogoś to małe o czy jakiś inny?
to po prostu klawisz o który znajduje się między i orza p :P tylko bawiąc się klawiszem tym nie oddalaj się zbytnio od bezia bo ci zniknie

Proszę przestać robić tutaj off-topic. Jeśli user ma problem z kodami, to zapraszam na rozmowy na PW, nie w tematach. - [Boba Fett]


Przepraszam. Poprawiam to tu na dolę wpisując jakoś ciekawostę związną z tą literą.
Morzna dzięki tej niepozornej literce zdobyć wszystko od jedzenia przez złoto i bronie do samych pancerzy, których nie wolno zdjąć po zabiciu kogoś. Również ciekawostką może być to że jak kogoś zatakujesz przez inną postać i wrócisz do swojej po walce czy w trakcie to i tak ty zostaniesz oskarżony o bujkę, troche przykrę, ale to szczegół. Następną ciekawostką to jest to, że przy zmianie postaci zmieniasz tylko i wyłącznie wygląd a głos zostaje bezia (bo nie ma innego nagranego)
Bobo Fecie mam nadzieje, że teraz pasuje i w przyszłości się mi to nie przydarzy.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Najemnik Kuba w 02 Sierpień 2008, 18:47:02
Na tej małej wysepce na środku jeziora (niedaleko chaty Erol'a) za jednym z wodospadów jest kamienna tablica.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Mistrz Yamana w 07 Sierpień 2008, 14:48:04
W obozie piratów za chatką grega jest jakinia z gorzelnnikiem, a zaraz za nią są topielce i inna jakinia w niej cieniestwór, a zaraz za nim jest skarb ( nie wiem z czym, ale wiem że coś wartościowego ). W kanionie ( na prawo od bramy piratów ) znajduje się pięć skarby, 1 znajdnuje się po prawej  stronie kanionu w szybie kopalnianym z rudą ( znajdziemy tam dziennik Francisa ), na przeciw szybu znjadują się 2 skały bardzo zbliżone do siebie, za nimi jest wgłębienie a w nim 2 skarb. Na dole jest jeźoro, na prawo od niej jest kamienny łuk, na schodach jest 3 skrarb, a po drugiej stronie łuku jest jakinia ( pilnowana przez ogara ), a w niej kolejny skarb. Za łukiem jest kolejny szyb w którym też znajdziemy "X" ze skarbem. O bibliotece nie muszę chyba wspominać, ale tam też znajduje się kilka ciekawych rzeczy ( biblioteki pilnują orkowie ).
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Getar w 09 Sierpień 2008, 17:51:26
Ciekawostka o której być może nie wiedzieliście:
Na cmentarzu w lasie w Khorinis jest nagrobek,który jest nieco wyższy od pozostałych i jaśniejszy i kiedy się do niego podejdzie wyświetla się ,,Ur - Na którym poziomie masz tego paladyna?"

I jeszcze jedna:
Jeśli zabije się wszystkie cztery smoki w GD przed 4 rozdziałem(za pomocą kodów),to po wyjściu z Górniczej Doliny przenosimy się do 5 rozdziału.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: skotar w 21 Sierpień 2008, 14:49:48
A tego nikt, no prócz Airyxa nie wie(on wie, czemu :D) Gdy nawiąże się odpowiedni dialog z  bandytą Tomem, który ukrywa się przed Estebim, to zostanie on piratem, jest nawet taka postać o jego wyglądzie, ekwipie i imieniu-czyli, poprostu Tom. Niestety, mnie się to nie udało, ale będę próbował dalej.

A komuś oprócz niego sie to udało ?

A ja obok Lodowego Smoka po prawej stronie w zniszczonej chcie znalazłem notkę którą zostawili Magowie Wody.

A co w tym liście pisze ?


Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Respev w 21 Sierpień 2008, 20:04:52
Cytuj
A tego nikt, no prócz Airyxa nie wie(on wie, czemu Chichot) Gdy nawiąże się odpowiedni dialog z  bandytą Tomem, który ukrywa się przed Estebim, to zostanie on piratem, jest nawet taka postać o jego wyglądzie, ekwipie i imieniu-czyli, poprostu Tom. Niestety, mnie się to nie udało, ale będę próbował dalej.
Srały muchy, będzie wiosna. W skryptach Toma nic o tym nie ma. Tutaj wszystkie dialogi z Tomem (bandytą):
Cytuj
AI_Output (other,self,"DIA_Addon_Tom_Dead_15_00"); //Esteban nie żyje.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Dead_11_01"); //Naprawdę? Chłopie, TO się nazywa mieć szczęście.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Dead_11_02"); //Kto go zabił?
   AI_Output (other,self,"DIA_Addon_Tom_Dead_15_03"); //Powiedzmy, że ktoś, kogo znasz...
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Dead_11_04"); //Dziękuję, że tu przyszedłeś. Teraz mogę wrócić do obozu...
Cytuj
AI_Output (other,self,"DIA_Addon_Tom_Esteban_15_00"); //I od tamtej pory się tu ukrywasz?
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Esteban_11_01"); //Najpierw wróciłem do obozu i powiedziałem Fiskowi, Huno i innym chłopakom, żeby nie spodziewali się dostawy.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Esteban_11_02"); //I że mogą za to podziękować Estebanowi.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Esteban_11_03"); //Jeśli Esteban dowie się, kto doniósł chłopakom, że to on za tym stoi, będę martwy.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Esteban_11_04"); //Dlatego nie wracam do obozu.
Cytuj
AI_Output (other,self,"DIA_Addon_Tom_Juan_15_00"); //W jaki sposób?
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Juan_11_01"); //Esteban wysłał jednego ze swoich ludzi, Juana. Koleś obserwował nas.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Juan_11_02"); //A później, jak omawiałem interes z piratami, wyszedł z ciemności i ich pobił.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_Juan_11_03"); //Chłopie, ale ten gość był szybki! Na szczęście zdołałem uciec.
Cytuj
AI_Output (other,self,"DIA_Addon_Tom_HI_15_00"); //Dlaczego tu siedzisz?
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_HI_11_01"); //Mam trochę kłopotów. Powrót do obozu nie byłby teraz najlepszym wyjściem.
   AI_Output (other,self,"DIA_Addon_Tom_HI_15_02"); //Co się stało?
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_HI_11_03"); //Miałem całkiem niezłe kontakty z piratami, wiesz?
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_HI_11_04"); //Zawsze spotykaliśmy się nieopodal obozu, żeby pohandlować.
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_HI_11_05"); //Chłopie, kupowałem graty dla połowy ludzi z obozu. "Tom, załatw mi to, Tom załatw mi tamto".
   AI_Output (self,other,"DIA_Addon_Tom_HI_11_06"); //A ten bydlak Esteban wszystko zrujnował!
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Russel w 15 Wrzesień 2008, 16:23:53
Ja znam sposób jak wbić sie na przełecz do GD w 1 rozdziale , poprostu jak jestesmy na plaskowyzu na kolo farmy bengara , stajemy kolo kamiennych schodów , i wspinamy sie na skalke a potem powoli i ostroznie po górach i jestesmy w Gd ;] , tyle że porblem polega natym że nieda sie wrócić bez klucza :/

P.S w trakcie chodzenia po górach lepiej jest miec wlaczony caps lock wtedy bezzio idze wolno a my niemozemy spasc z urwiska

Pzdr Russel
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Vender w 01 Styczeń 2009, 22:41:02
gdy na początku 4 rozdziału zabijemy mlodowego smoka to po wyjściu z GD mamy 5 rozdział
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Wieczny_Wędrowiec w 02 Styczeń 2009, 20:25:35
gdy na początku 4 rozdziału zabijemy mlodowego smoka to po wyjściu z GD mamy 5 rozdział

A gdzie znajduje się "miodowy" smok ?

Ja mam ciekawostkę jak w 2 minuty zrobić 6-sty rozdział:

Po rozmowie z Xardasem na początku gry, należy (tylko z marvinem) wpisć na f2 "goto waypont ship" i jestesmy na statku. Szybko biegniemy do kabiny kapitana, naciskamy K i jestesmy w 6 rozdziale, tylko że statek jest pusty :P

Kolejna ciekawostka:

Na pewno każdy z was słyszał o "tajemniczym krasnoludzie z kosmosu". Otóż, w jednej z jaskiń niedaleko bimbrowni w lesie, znajduje się krzesło. Jeżeli przed krzesłem naciśniemy K, to znajdziemy się w oddzielonej komorze. Na ziemi jest narysowany pentagram i dookoła są nagrobki. Posrodku jest dźwignia. Gdy ją pociągniemy Bezi powie "A niech to! W końcu znalazłem to czego szukałem. Lepiej się stąd wydostać. Gdy wyjdziemy tą samą drogą, będzie na nas czekał jakiś gostek z dwuręcznym toporem (można topór znaleźćw Dworze Irdorath) i dwa demony. Po rozmowie z gostkiem, on powie coś po niemiecku i da nam list. Wtedy zniknie a my musimy zabic demony. W liście pisze coś takiego (przetłumaczone): "Graj bez kodów, bo bede cie musiał zlikwidować, miłej zabawy, Krasnolud z Kosmosu"
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 02 Styczeń 2009, 20:29:39
Cytuj
A gdzie znajduje się "miodowy" smok ?

Ja mam ciekawostkę jak w 2 minuty zrobić 6-sty rozdział:

Po rozmowie z Xardasem na początku gry, należy (tylko z marvinem) wpisć na f2 "goto waypont ship" i jestesmy na statku. Szybko biegniemy do kabiny kapitana, naciskamy K i jestesmy w 6 rozdziale, tylko że statek jest pusty

Kolejna ciekawostka:

Na pewno każdy z was słyszał o "tajemniczym krasnoludzie z kosmosu". Otóż, w jednej z jaskiń niedaleko bimbrowni w lesie, znajduje się krzesło. Jeżeli przed krzesłem naciśniemy K, to znajdziemy się w oddzielonej komorze. Na ziemi jest narysowany pentagram i dookoła są nagrobki. Posrodku jest dźwignia. Gdy ją pociągniemy Bezi powie "A niech to! W końcu znalazłem to czego szukałem. Lepiej się stąd wydostać. Gdy wyjdziemy tą samą drogą, będzie na nas czekał jakiś gostek z dwuręcznym toporem (można topór znaleźćw Dworze Irdorath) i dwa demony. Po rozmowie z gostkiem, on powie coś po niemiecku i da nam list. Wtedy zniknie a my musimy zabic demony. W liście pisze (dosłownie) "You must play this game on fair! I see you, and I am Dwarf of Cosmic. Bye "

A gdzie jest ta jaskinia konkretnie?
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Wieczny_Wędrowiec w 02 Styczeń 2009, 20:38:22
Dokładnie ci nie mogę powiedzieć, poza tym nie wiem czy to występuje w polskiej wersji, bo u mnie jakoś nigdy się nie dało tego zrobić. A jak to znalazłem to grałem u kolegi w niemczech w niemiecką wersję.

Jaskinia znajduje się mniej więcej, gdy wyjdziemy z bimbrowni, to trzeba się skierować w lewo i iść dopóki nie znajdzie się cieniostwora na wzgórzu. Pod wzgórzem jest jaskinia.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Czaroxxx w 02 Styczeń 2009, 21:36:40
Czekaj czekaj skoro po niemiecku to czemu był polski dubbing?
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Wieczny_Wędrowiec w 02 Styczeń 2009, 21:58:02
To nie był polski dubbing, ja to przetłumaczyłem on gadał po niemiecku, a tak poza tematem w niemieckiej wersji bezio ma śmieszny głos xD.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Robben w 28 Lipiec 2010, 01:18:34
Odprowadzając Diega na plac wymiany, przypomni on Bezimiennemu, że obaj po raz pierwszy spotkali się w tym miejscu, a my za to otrzymamy premię podobną do tej, którą dostajemy skacząc do wody w jaskini, w jarkendarze - +500 expa.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 28 Lipiec 2010, 07:40:57
Ale jak tego Diego tam zaprowadzić? U mnie zawsze zatrzymuje mnie gdy dojdziemy do tego szybu kopalni i dalej się nie da.

A co do takich ciekawostek to w drodze do Słonecznego kręgu (gdy idziemy przez lasy nie koło czarnego trolla) jest jaskinia. W środku jest pełzacz wojownik 2 szkielety i 2 olbrzymie szczury. Skręcamy w prawo tam gdzie szkielety a później w lewo. Dochodzimy do jaskini z drzwiami. Obok nich na ścianie wisi pochodnia. Jeśli przedostaniem się na drugą stronę ściany dojdziemy do ukrytej komnaty w której schowani są niepotrzebni NPC jak Pedro, Xardas gdy w 5 rozdziale opuszcza wieżę.

Nie wiem czy ktoś zauważył ale jak zejdziemy do dolinki w której przebywa Lester na takiej jakby półce skalnej widać dwa wargi. Aby do nich dojść należy wspiąć się na skałę przy schodach prowadzących do jaskini bandytów. Przechodzimy na drugą stronę i natrafiamy tam na jaszczury, kilka szurów i wspomniane 2 wargi.

Aha i jak nikt nie próbował. Przestraszcie orka zaklęciem Strach. Pociesznie wygląda jak sprintuje;]
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Robben w 28 Lipiec 2010, 17:44:00
Ale jak tego Diego tam zaprowadzić? U mnie zawsze zatrzymuje mnie gdy dojdziemy do tego szybu kopalni i dalej się nie da.
Bo pewnie za blisko kopalni idziesz. Idąc nieco dalej od niej nie powinien się zatrzymywać.

PS. Zagadując do Parcivala kilka razy, także otrzymamy doświadczenie (chyba +50).
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Rikka Malkain w 02 Sierpień 2010, 10:41:29
Jeśli ktoś nie wie jak pokonać czarnego  trola to można:
1. Wezwać dużo szkieletów goblinów. (on nie może ich uderzyć bo są za szybkie.)
2. Zaklinować go pomiędzy skałami, on się nie rusza a my go walimy.
W jaskini tego trola znajdziemy całkiem fajny Katowski Topór.

Gdy jesteśmy ÂŁowcą Smoków, i Buster zleci nam zadaniem na rogi cieniostworów gdy damy mu jeden on da nam kasę  więc teraz możemy: Walnąć go kilka razy i zabrać róg, a teraz dać mu znowu ten sam, a on zapłaci 2 raz :D .

Jeśli na początku gry jesteś czeladnikiem Harada i nie wiesz skąd wziąć stalowe pręty, możesz: Przy Haradzie skręcić w lewo do dzielnicy portowej gdy dojdziemy do Meldora(tego, który ciągle pali ziele) znowu w lewo. Kawałek dalej znajdziemy kowala Carla, który ma stalowe pręty, wystarczy go kilka razy uderzyć i mamy. (Gdy znów uderzy w kowadło, to znowu będzie miał nowe pręty.)

  Nie wiem czy jest to już opisane, bo nie czytałem wszystkich odpowiedzi, jeśli tak to przepraszam.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Adaś w 24 Lipiec 2011, 11:00:18
jesli wejdzie sie do miasta od strony morza to od lares dostaje sie +500 exp (aby sie tam dostac bez kodow nalezy udac sie w strone latarni i schodzic powoli z klifow) jak sie spada z duzej wysokosci i czyma delete to schodzi zaledwie polowa zycia :D
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: got2 w 30 Lipiec 2011, 10:47:52
Ja raz miałem bardzo dziwnego buga.Szedłem z Laresem po ornament do ciemnego lasu.Zobaczyłem szkielety więc wziołem je do niego,on je zabił i wtedy żaden stwór nie widział mnie!!!!!!!!! WTF? Tłukłem je a one nic.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 24 Luty 2016, 22:04:53
przywracanie wątku
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Κεαηυ w 24 Lipiec 2016, 21:26:02
Nie ciekawostka, a bardziej rada. Paczki nie oddawać lepiej Skipowi w Khorinis. Lepszym wyborem jest zatrzymanie jej jeszcze do Jarkendaru, dzięki czemu Henry obniży koszt wejścia o kolejne sto monet, co umożliwi dostanie się do obozu za darmo.
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: Railcaster w 25 Wrzesień 2016, 20:12:28
Glitch w Gothic II NK (grany na L'Hiver, działa też na podstawce) - Stal (2x min.), czeladnik u Harada i umiejętność kucia mieczy. Najpierw podgrzewamy stal - w czasie animacji wyciągamy broń - mamy 3x stal i 1x podgrzana stal. Później zaczynamy kuć - wybieramy broń i w czasie animacji wyciągamy broń - mamy 3x stal, 2x podgrzana stal i wykuty miecz. I można tak farmić w nieskończoność, zaburza ekonomię w grze pozwalając Beziemu na 2 lewelu nosić EQ na +/- 15 (na większy trzeba siłę i zręczność)
Tytuł: Odp: Ciekawostki
Wiadomość wysłana przez: VectorMental w 02 Luty 2018, 18:59:51
To ja mam coś takiego

Niedaleko od gorzelni z Gothica 1 w GD znajduje się jaskinia z "przeklętą" skrzynią. ÂŻeby ja otworzyć trzeba umieć otwierać zamki. Po otwarciu słychać okrzyki orka, który pojawia się przed jaskinią.