Autor Wątek: Gothic I Tajemnica Przodków  (Przeczytany 51556 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #40 dnia: 24 Wrzesień 2007, 14:37:07 »
Cytat: Vedymin
Magnat w zewnętrznym pierscieniu??Nieeeeee. Magnaci powinni opier.alac sie na zamku a nie przesiadywac z "plebsem". A mam dosyc fajny pomysł. Mógłbyś dac maga ognia gdzies w zewnetrznym pierscieniu. I ten mag mógłby nauczac kopaczy i cieni religii Innosa. No bo każdy skazaniec powinien miec drugą szanse na nawrócenie:D

Dzieki za pomysl a tak apropo magnatow to tlyko dwoch bedzie w zewnetrznym pierscieniu musza byc bo jeden przed obozem gada o przepisach miasta a drugi ma wszystkim przybyszom dawac wolna chate no bo Gomez niechce biedy w swoim obozie :D

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #41 dnia: 24 Wrzesień 2007, 15:42:47 »
Cytat: IceMan
SO: Kopacz ---> Æień ---> Strażnik ---> Magnat! NO: Kret ---> Szkodnik ---> Najemnik ---> Mag Wody


No wiec mam pytanie... czy w SO bedzie mozliwosc zostania Magiem Ognia.. bo z tego wynika ze po cieniu zostaje sie straznikeim a potem magnatem... zawsze przechodzilem gothica 1 najemnikiem a w tym modzie sprubowal bym magiem ognia.. tylko czy bedzie mozna takowym byc?
« Ostatnia zmiana: 24 Wrzesień 2007, 15:55:43 wysłana przez ..::Gunses::.. »

Forum Tawerny Gothic

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #41 dnia: 24 Wrzesień 2007, 15:42:47 »

Offline Marsik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 102
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #42 dnia: 24 Wrzesień 2007, 15:44:33 »
Cytuj
Nie trzeba zostawac magiem wody guru czy magnatem mozemy zostac przy gidliach takich jak mag ognia steraznik straznik swiatynny najemnik to czy dolaczymy do wyzszej gildii zalezy od nas jezlei przyjmiemy propozycje biggrin.gif

To mi się podoba :) Nawet powiem szczerze, że lepiej żebyś dłużej go robił, a lepiej wyszedł. Podoba mi się pomysł z nowymi obozami i z większą ilością magnatów :)

Offline Nero

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 133
  • Reputacja: 0
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #43 dnia: 24 Wrzesień 2007, 16:25:37 »
Teraz kiedy wszystko się wyjaśniło podoba mi się pomysł, że nie trzeba być magiem wody- nie lubie tej klasy. Sądze jednak, że powinieneś dać magnatów poza zamek. Tak jak powiedział któryś z przedmuwców magnaci powinni siedzieć w zamku i sie opieprzać. Ja miałbym kilka pomysłów codo moda:
1) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić jakieś duże polowania z łowcami z obozu myśliwych.
2) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić Coś w rodzaju sali treningowej lub pokoju do testowania czarów, żeby magowie ognia nie musieli trenować w klasztorze w SO lub na dworze jak mag z NO- bodajże nefarius.
3) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić jakieś napady Zombie na obóz łowców nieumarłych czy coś w tym stylu

<^> Za Innosa! <^>

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #44 dnia: 24 Wrzesień 2007, 17:29:35 »
Cytat: Nero

1) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić jakieś duże polowania z łowcami z obozu myśliwych.

<^> Za Innosa! <^>
Popieram.. fajnie by bylo wyruszyc z ekipom mysliwych na "odstrzal" np. wilkow.. tak wedrowka po lesie z innymi wysliwymi.. podoba mi sie tez pomysl z sala cwiczen dla magow... a mam pytanie .. przepraszam ze nie na temata ale czy to prawda ze w G$ nie bedzie Bezimiennego??     jeszcze raz sorry za to ze to nie na temat...

Offline Marsik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 102
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #45 dnia: 25 Wrzesień 2007, 07:34:33 »
Pomysły ciekawe, zobaczymy czy przejdą

offtop:
Cytuj
Popieram.. fajnie by bylo wyruszyc z ekipom mysliwych na "odstrzal" np. wilkow.. tak wedrowka po lesie z innymi wysliwymi.. podoba mi sie tez pomysl z sala cwiczen dla magow... a mam pytanie .. przepraszam ze nie na temata ale czy to prawda ze w G$ nie bedzie Bezimiennego?? sad.gif sad.gif jeszcze raz sorry za to ze to nie na temat...

to prawda

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #46 dnia: 25 Wrzesień 2007, 14:19:16 »
Cytat: ..::Gunses::..
No wiec mam pytanie... czy w SO bedzie mozliwosc zostania Magiem Ognia.. bo z tego wynika ze po cieniu zostaje sie straznikeim a potem magnatem... zawsze przechodzilem gothica 1 najemnikiem a w tym modzie sprubowal bym magiem ognia.. tylko czy bedzie mozna takowym byc?

Mozna zostac magiem ognia oczywiscie kiedy jestesmy magiem ognia to za pozwoleniem Coristo mozemy dolaczyc do magnatow  

Cytat: Marsik
To mi się podoba :) Nawet powiem szczerze, że lepiej żebyś dłużej go robił, a lepiej wyszedł. Podoba mi się pomysł z nowymi obozami i z większą ilością magnatów :)

No dzieki mi tez sie ten pomysl podoba od samego poczatku  

Cytat: Nero
Teraz kiedy wszystko się wyjaśniło podoba mi się pomysł, że nie trzeba być magiem wody- nie lubie tej klasy. Sądze jednak, że powinieneś dać magnatów poza zamek. Tak jak powiedział któryś z przedmuwców magnaci powinni siedzieć w zamku i sie opieprzać. Ja miałbym kilka pomysłów codo moda:
1) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić jakieś duże polowania z łowcami z obozu myśliwych.
2) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić Coś w rodzaju sali treningowej lub pokoju do testowania czarów, żeby magowie ognia nie musieli trenować w klasztorze w SO lub na dworze jak mag z NO- bodajże nefarius.
3) Jeżeli nie zrobiłeś to mógł byś zrobić jakieś napady Zombie na obóz łowców nieumarłych czy coś w tym stylu

<^> Za Innosa! <^>

Tak kilku magnatow musi byc w zewnetrznym pierscieniu bo jeden musi przydzielac chaty drugi musi stac przy bramie SO i zapowiadac przybyszom regulamin SO teraz odpowiedzi:

1) Oczywiscie polowania z mysliwymi i duze i male sa zrobione poniewaz to inaczej nie bylby oboz mysliwych  
2) nie wiem jeszcze jezeli sie zmiesci to moze dam lecz nie zapewniam ze bedzie na pewno.
3) Beda napady łowców nieumarlych na zobie a zobie czy beda napadac na ich oboz to raczej nie poniewaz musza pilnowac portalu ale oczywiscie kiedy ich przybedzie wieksza ilosc to bedize mala bitewka  

Mod idzie w gore!!!

Offline Marsik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 102
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #47 dnia: 25 Wrzesień 2007, 16:48:02 »
Z każdą chwilą jak czytam twoje posty to coraz bardziej mi się mod podoba :D Już sobie od kumpla G1 załatwiłem. ÂŻyczę powodzenia w dalszym robieniu moda

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #48 dnia: 25 Wrzesień 2007, 17:12:38 »
Cytat: IceMan

Tak kilku magnatow musi byc w zewnetrznym pierscieniu bo jeden musi przydzielac chaty drugi musi stac przy bramie SO i zapowiadac przybyszom regulamin SO teraz odpowiedzi:

1) Oczywiscie polowania z mysliwymi i duze i male sa zrobione poniewaz to inaczej nie bylby oboz mysliwych  
2) nie wiem jeszcze jezeli sie zmiesci to moze dam lecz nie zapewniam ze bedzie na pewno.
3) Beda napady łowców nieumarlych na zobie a zobie czy beda napadac na ich oboz to raczej nie poniewaz musza pilnowac portalu ale oczywiscie kiedy ich przybedzie wieksza ilosc to bedize mala bitewka  

Mod idzie w gore!!!
No i to znaczy "miec glowe na karku" .. mod zapowiada sie swietnie... oby tak dalje.... trzymam kciuki... hej
« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień 2007, 19:09:34 wysłana przez ..::Gunses::.. »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #49 dnia: 25 Wrzesień 2007, 18:31:31 »
Cytat: IceMan
Mozna zostac magiem ognia oczywiscie kiedy jestesmy magiem ognia to za pozwoleniem Coristo mozemy dolaczyc do magnatow  
Yyy... czegos chyba nie pojmuje... ale mam nadzije ze to co zaraz powiem okarze sie prawda...   z twojej odp. wynika iz... bedziemy mogli zrobic magnata zapoznanegoz kregami magi...   no skoro przed magnatem jest sie magiem to chyba bedzi mozna miec magnata maga...? tak?  

Offline Vedymin

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #50 dnia: 25 Wrzesień 2007, 18:44:38 »
Cytat: IceMan
Dzieki za pomysl a tak apropo magnatow to tlyko dwoch bedzie w zewnetrznym pierscieniu musza byc bo jeden przed obozem gada o przepisach miasta a drugi ma wszystkim przybyszom dawac wolna chate no bo Gomez niechce biedy w swoim obozie :D
No ale Magnaci to nie Paladyni. Tym powinni zajmowac sie straznicy albo Cienie

Offline Asasyn22

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #51 dnia: 25 Wrzesień 2007, 19:49:26 »
A ja mam pytanie czy będę jakieś "smaczki" dla ludzi którzy zajmują się bardziej w Gothicu poszukiwaniem skarbów ? :D Bo wszystko  bardzo fajnie ale chce wiedzieć czy będę mógł poszukać jakiś niezłych rzeczy... I jeszcze 8 pytań:
1.Czy będzie w modzie jakiś nowy POTĘŻNY artefakt?
2.Czy mod wyjdzie z Dubbingiem?
3.Kiedy przypuszczalnie może wyjść mod ?
4.Czy będzie znów trzeba zabijać Sniącego czy będzie można do niego się przyłączyć i zniszczyć ludzi?
5.Czy jak będziemy magnatem to będzie można coś zrobić typu: Wyrzucać ludzi z obozu albo żeby były sądy ?
6. Czy jako strażnik będziemy mogli otrzymać CIĘŻKĄ ZBROJĘ STRAŻNIKA?
7. Czy jako strażnik można będzie zaatakować wolną kopalnie?
8. Czy jako strażnik będzie można zabić MAGÓW OGNIA ?

Pozdro... Życzę zrobienia szybko i bez błędów moda ;)
« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień 2007, 19:49:49 wysłana przez Asasyn22 »

Offline Karo

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #52 dnia: 25 Wrzesień 2007, 21:12:53 »
A ja mam mały pomysł co do nowych obozów, otóż:

1. Skoro to obóz myśliwych, to może "zaleś troszke go, chociaż teren przed murami, żeby był zamaskowany.

2.Może taki mały wodospad, tam gdzie obóz myśliwych, lub Magów ÂŚwiatła i ÂŁowców Nieumarłych (Czesia :D)
A w nim jaskinia z ich bossami :D

3.Może da się jakoś umożliwić Lowcom Truposzy używanie runy zniszczenie umarłych, albo zrobienie (o ile nie ma) Małego Zniszczenia Umrałych lub nie :D

4.Może nowe czary/runy

5.Jakieś nowe możliwości craftingu?? Wykonywanie strzał, ja pamiętam, że zawsze mi ich brakowało :/


I to by było na tyle geni(t)alnych lub nie pomysłów

Canis

  • Gość
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #53 dnia: 26 Wrzesień 2007, 08:01:19 »
ja proponuję, aby łowcy nieumarłych mieli takiego zombie co by zamiatał by tam im, albo szkieleta. Tak jak to są orkowie niewolnicy, to tak zombie czy szkielet. Ciekawy moze być ten obóz łowców nieumarłych, mógłbyś dać screeny jeżeli maż już paru łowców no i wygląd ich obozu. interesuje mnie również ak bedzie wyglądała szata maga ÂŚwiatła.
Mógłbyś tam gdziesz pododawać małe osadki orków, naprzykład tam gdzie lezy nek, mógłbyć wokół niego dać taką drewnianą osłonę z wejściem, a w środku było by paru orków szamanów, zwiadowców. a ich celem było by chodźby podpatrywanie ludzi. mały smaczek a przymilił by grę...

Offline Vedymin

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #54 dnia: 26 Wrzesień 2007, 11:52:05 »
Cytat: Canis
ja proponuję, aby łowcy nieumarłych mieli takiego zombie co by zamiatał by tam im, albo szkieleta. Tak jak to są orkowie niewolnicy, to tak zombie czy szkielet. Ciekawy moze być ten obóz łowców nieumarłych, mógłbyś dać screeny jeżeli maż już paru łowców no i wygląd ich obozu. interesuje mnie również ak bedzie wyglądała szata maga ÂŚwiatła.
Mógłbyś tam gdziesz pododawać małe osadki orków, naprzykład tam gdzie lezy nek, mógłbyć wokół niego dać taką drewnianą osłonę z wejściem, a w środku było by paru orków szamanów, zwiadowców. a ich celem było by chodźby podpatrywanie ludzi. mały smaczek a przymilił by grę...

Heh widze że wszystkich bierze na G3:D:D Ale uważam że to jest troche abstrakcyjny pomysł. No bo Ork to nie to samo co ożywieniec. Ozywieńcy są bezmyślni, bez uczuciowi. Pozatym ÂŁowcy Truposzy to dosyc poważna gildia, mają byc sługami Innosa, którzy niszczą ścierwo Beliara. A widok szkieletu-gosposi wzbudzałby tylko smiech:/

Takie jest moje zdanie, ale jako że nikt nie jest jednomyslny to pewnie niewszyscy sie z nim zgodza.

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #55 dnia: 26 Wrzesień 2007, 16:00:43 »
Cytat: ..::Gunses::..
Yyy... czegos chyba nie pojmuje... ale mam nadzije ze to co zaraz powiem okarze sie prawda...   z twojej odp. wynika iz... bedziemy mogli zrobic magnata zapoznanegoz kregami magi...   no skoro przed magnatem jest sie magiem to chyba bedzi mozna miec magnata maga...? tak?  

Sorki mi sie pomylilo jezeli dolaczymy do magow ognia to juz nie mozemy dolaczyc do magnatow bo nie ma dostepnych w tedy zadan ale s ainne od magow ognia zadania  mi tego w g1 brakowalo no i od magnatow tez pare zadanek ale tylko dla magow oczywiscie jak zostaniemy straznikiem do mozemy zostac magnatem  tak jest w przypadku NO i Bractwo jezeli chcemy to mozemy odrazu dolaczyc do magow wody lub do guru nie musimy byc straznikiem swiatynnym i najemnikiem bo po co ladowac w walke skoro chemy byc np magiem wody czy guru.

Cytat: Asasyn22
A ja mam pytanie czy będę jakieś "smaczki" dla ludzi którzy zajmują się bardziej w Gothicu poszukiwaniem skarbów ? :D Bo wszystko  bardzo fajnie ale chce wiedzieć czy będę mógł poszukać jakiś niezłych rzeczy... I jeszcze 8 pytań:
1.Czy będzie w modzie jakiś nowy POTʯNY artefakt?
2.Czy mod wyjdzie z Dubbingiem?
3.Kiedy przypuszczalnie może wyjść mod ?
4.Czy będzie znów trzeba zabijać Sniącego czy będzie można do niego się przyłączyć i zniszczyć ludzi?
5.Czy jak będziemy magnatem to będzie można coś zrobić typu: Wyrzucać ludzi z obozu albo żeby były sądy ?
6. Czy jako strażnik będziemy mogli otrzymać CIʯKÂĄ ZBROJÊ STRAÂŻNIKA?
7. Czy jako strażnik można będzie zaatakować wolną kopalnie?
8. Czy jako strażnik będzie można zabić MAGÓW OGNIA ?

Pozdro... ÂŻyczę zrobienia szybko i bez błędów moda ;)

Będą jakies skarby do odnalezienia nie zwiazane z fabuła i zwiazane z fabula :D
1.Oczywiscie że będzie, lec znie wiem czy będzie lepszy niz URIZIEL :D
2.Niestety nie jezlei kiedys ktos bedzie chcial zrobic dubbing to chetnie.
3.Mod może wyjsc albo w niedziele ta ale raczej na poczatku w pazdziernika z powodu szkoly  
4.bedzie trzeba go zabic poniewaz: w trakcie grania z fabuła magow swiatła mozemy podazyc droga Innsoa Adanosa i Beliara jezeli wybierzemy Beliara to oczywiscie w swiatyni kazdy z fanatycznych i apokaliptycznych straznikow sa z nami lecz Cor Calom nam nie wiezy w nasze nawrocenie do Beliara i nas atakuje tak jak i reszta i Sniący.
5.Będą misje typu znajdz zabojce zlodzieja itp a co sie z nim stanie to juz nie nasza sprawa   pewnie go zabija  
6.Jasne ze bedziemy mogli  
7.NIe nie mozna poniewaz jak mowilem nie bedzie konfliktow NO z SO.
8.nie magow ognia nie zabijamy bo to nie bedize taki zwykly g1 poniewaz kopalnia sie nie zawala wiec magowie nie sprzeciwiaja sie rowniez na atak na wolna kopalnie i nikt ich nie zabija.

Cytat: Karo
A ja mam mały pomysł co do nowych obozów, otóż:

1. Skoro to obóz myśliwych, to może "zaleś troszke go, chociaż teren przed murami, żeby był zamaskowany.

2.Może taki mały wodospad, tam gdzie obóz myśliwych, lub Magów ÂŚwiatła i ÂŁowców Nieumarłych (Czesia :D)
A w nim jaskinia z ich bossami :D

3.Może da się jakoś umożliwić Lowcom Truposzy używanie runy zniszczenie umarłych, albo zrobienie (o ile nie ma) Małego Zniszczenia Umrałych lub nie :D

4.Może nowe czary/runy

5.Jakieś nowe możliwości craftingu?? Wykonywanie strzał, ja pamiętam, że zawsze mi ich brakowało :/
I to by było na tyle geni(t)alnych lub nie pomysłów

1.teren jak mowilem bedzie zalesiony poniewaz tam pracuja drwalowie po to aby zyskac drewno do rozbudowy obozu bedizemy mogli im pomoc :D .
2.nie wiem zobaczy sie jeszcze...
3.Dobry pomosl mozliwe ze beda mieli smierc ozywiencom ale to albo magowie albo lowcy truposzy  
4.mozliwe ze beda...
5.nowe umiejetnosci moze beda nie wykluczone.

Cytat: Canis
ja proponuję, aby łowcy nieumarłych mieli takiego zombie co by zamiatał by tam im, albo szkieleta. Tak jak to są orkowie niewolnicy, to tak zombie czy szkielet. Ciekawy moze być ten obóz łowców nieumarłych, mógłbyś dać screeny jeżeli maż już paru łowców no i wygląd ich obozu. interesuje mnie również ak bedzie wyglądała szata maga ÂŚwiatła.
Mógłbyś tam gdziesz pododawać małe osadki orków, naprzykład tam gdzie lezy nek, mógłbyć wokół niego dać taką drewnianą osłonę z wejściem, a w środku było by paru orków szamanów, zwiadowców. a ich celem było by chodźby podpatrywanie ludzi. mały smaczek a przymilił by grę...

tez tak uwazam sludzy Innosa +i Innos nie lubia stworow beliarawiec ich nie bed amieli nawet na sluzbie moze Xardas

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #56 dnia: 26 Wrzesień 2007, 18:09:04 »
Cytat: IceMan
Sorki mi sie pomylilo jezeli dolaczymy do magow ognia to juz nie mozemy dolaczyc do magnatow bo nie ma dostepnych w tedy zadan ale s ainne od magow ognia zadania  mi tego w g1 brakowalo no i od magnatow tez pare zadanek ale tylko dla magow oczywiscie jak zostaniemy straznikiem do mozemy zostac magnatem  
Sorry ze tak cie drecze ale zapowiada sie z tego swietny mod... no wiec kolejnym moim pytaniem jest napisales ze na poczatku odrazu wybieramy oboz.. na ten przyklad SO. Kopacz-Cien-Strarznik i teraz bedzie mozna dokonac wyboru..?? MAG/MAGnat tak?? A co do moda to zapowiada sie siwetnie mam nadzije ze taki tez bedzie.. PzDr  
« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień 2007, 18:10:02 wysłana przez ..::Gunses::.. »

Offline Karo

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #57 dnia: 26 Wrzesień 2007, 21:43:31 »
1.Hmm, czyli jak, od kopacza na maga??, a może zamiast tego zostać nowicjuszem ognia/wody/światła/ciemności, a dopiero potem magusem??

2.Jeśli możesz, to sprubuj jednak zrobić robienie strzał, bo to jest dość potrzebne, może nawet wykonywanie łuków.

3.Może jakieś 2, 3 ukryte miejsca, w których będą skarby, albo jakaś taka dłuuga poboczna misja, z zagadkami, oraz które będą wymagały specjalnych umiejętności i przedmiotów.

4.Fajny byłby (choć troszke śmieszny) obóz goblinów, lecz od razu z wejścia goblin strażnik mówiłby:
"Ty nas nie rozwalać, my tylko tu żyć, troszke handlować"

Gdzie możnaby było handlować, taki bonusik (oczywiste jest też zadanie rozwalenia ich/obrony)
I próba powiększenia goblina 2-krotnie, taki ich boss.

1.2.oczywiście Kopacz(Oraz inni)->Nowicjusz->Mag, jeśli komuś wyżej nie pasuje powyższa koncepcja :D

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #58 dnia: 27 Wrzesień 2007, 14:19:32 »
Cytat: ..::Gunses::..
Sorry ze tak cie drecze ale zapowiada sie z tego swietny mod... no wiec kolejnym moim pytaniem jest napisales ze na poczatku odrazu wybieramy oboz.. na ten przyklad SO. Kopacz-Cien-Strarznik i teraz bedzie mozna dokonac wyboru..?? MAG/MAGnat tak?? A co do moda to zapowiada sie siwetnie mam nadzije ze taki tez bedzie.. PzDr  

Nie...Kopacz cień mag ognia/strażnik, strażnik magnat.

Cytat: Karo
1.Hmm, czyli jak, od kopacza na maga??, a może zamiast tego zostać nowicjuszem ognia/wody/światła/ciemności, a dopiero potem magusem??

2.Jeśli możesz, to sprubuj jednak zrobić robienie strzał, bo to jest dość potrzebne, może nawet wykonywanie łuków.

3.Może jakieś 2, 3 ukryte miejsca, w których będą skarby, albo jakaś taka dłuuga poboczna misja, z zagadkami, oraz które będą wymagały specjalnych umiejętności i przedmiotów.

4.Fajny byłby (choć troszke śmieszny) obóz goblinów, lecz od razu z wejścia goblin strażnik mówiłby:
"Ty nas nie rozwalać, my tylko tu żyć, troszke handlować"

Gdzie możnaby było handlować, taki bonusik (oczywiste jest też zadanie rozwalenia ich/obrony)
I próba powiększenia goblina 2-krotnie, taki ich boss.

1.2.oczywiście Kopacz(Oraz inni)->Nowicjusz->Mag, jeśli komuś wyżej nie pasuje powyższa koncepcja :D


1.jeżeli chodzi o nowicjuszy to chetnie bym dodal nowicjuszy ognia i wody wiecej nie potrzeba ale no coz nie ma miejsca na nowe gildie wiec raczej nowicjuszow nie bedzie...
2.Nie zapewniam moze zrobie...
3.Ukryte miejsca beda i to wiele. lecz w GD bedzie ich malo wiecej bedzie w nowym swiecie.
4.Dzieki za pomysl napewno dam to do moda i gobliny beda za npc tak jak np Ur-Shak tlyko ze to bed agolbiny i nie beda jagby nas atakowac jezeli my ich nie zaatakujemy mozna bedzie gadac handlowac.

Na poczatek mialbyc to malutki dodatek bez nowego swiata bez magow siwatla bez nowych gildii tlyko nowe misje i nowe przyjecia do gildii czyli magnat guru itp ale wciaz doskonale moda jak widzicie juz bardoz daleko zaszedl wiec dzieki wam no i sobie  doskonale ciagle moda wiec dawajcie tutaj dalej swoje pomysly i opinie lecz nie zapewniam czy zrobie to napewno.

Offline Karo

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #59 dnia: 27 Wrzesień 2007, 15:06:44 »
Bardzo fajnie że wykożystasz mój pomysł, pozatym dodaj troszke więcej npc, dokładnie pań, takie by się przydały (kobiety oprychy :D)

EDIT
Ile już procent do końca?? (tak na oko, bo zawsze coś może dojść)
« Ostatnia zmiana: 27 Wrzesień 2007, 15:08:29 wysłana przez Karo »

Forum Tawerny Gothic

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #59 dnia: 27 Wrzesień 2007, 15:06:44 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything