Autor Wątek: Gothic I Tajemnica Przodków  (Przeczytany 51459 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #20 dnia: 20 Wrzesień 2007, 12:41:05 »
Cytat: Vedymin
Błagam was
Przeciez Poziomkaz zabrani ÂŁowców Orków z G3, tak więc to nie był was pomysł. Tak wiec jakiekolwiek oskarżenia w strone Icemana są bezpodstawne.

no wlasnie tez tak uwazam no ale coz....

Offtopic:

czy ktos posiada modele asc potworow z g2 i nk bo bardoz mi sa potrzebne bo chcialem dodac kilka stworow z g2 i nk do g1 do moda ale no niestety brakuje mi jzu tylko modeli asc ma ktos takowe? czyu jest na jakiejs stronce prosze pomozcie bo inaczje nie moge kontynuowac moda :/

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #21 dnia: 20 Wrzesień 2007, 20:24:30 »
Cytat: Vedymin

Błagam was
Przeciez Poziomkaz zabrani ÂŁowców Orków z G3, tak więc to nie był was pomysł. Tak wiec jakiekolwiek oskarżenia w strone Icemana są bezpodstawne.
jak zawsze ludzie pokazują swoją inteligencję, Moda wydaliśmy przed tym jak wyszedł G3, zaczeliśmy go grubo rok wcześniej jak G3 wyszło, a łowcy orków byli jednym z naszych pierwszych pomysłow...

pamiętajcie sprawdzajcie co piszecie i następnym razem pomyślcie

Forum Tawerny Gothic

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #21 dnia: 20 Wrzesień 2007, 20:24:30 »

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Wrzesień 2007, 09:34:32 »
Cytat: Zdunek
jak zawsze ludzie pokazują swoją inteligencję, Moda wydaliśmy przed tym jak wyszedł G3, zaczeliśmy go grubo rok wcześniej jak G3 wyszło, a łowcy orków byli jednym z naszych pierwszych pomysłow...

pamiętajcie sprawdzajcie co piszecie i następnym razem pomyślcie

Sorry Zduenk ale ja dopiero odrkylem MT pol roku temu   wiec nie wiedzialem kiedy wyszlo sorki za to

Offline Vedymin

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Wrzesień 2007, 11:35:39 »
Cytat: Zdunek
jak zawsze ludzie pokazują swoją inteligencję, Moda wydaliśmy przed tym jak wyszedł G3, zaczeliśmy go grubo rok wcześniej jak G3 wyszło, a łowcy orków byli jednym z naszych pierwszych pomysłow...

pamiętajcie sprawdzajcie co piszecie i następnym razem pomyślcie
Tak, jasne. Pewnie pomysł z Pradawnymi też był waszym dziełem.
« Ostatnia zmiana: 21 Wrzesień 2007, 11:36:11 wysłana przez Vedymin »

Respev

  • Gość
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #24 dnia: 21 Wrzesień 2007, 11:38:33 »
Cytuj
jak zawsze ludzie pokazują swoją inteligencję, Moda wydaliśmy przed tym jak wyszedł G3
I co w związku z tym? Informacja na niemieckim WoG'u o Zabójcach orków w Gothic 3, ukazała się już w 2005 roku...

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #25 dnia: 21 Wrzesień 2007, 15:53:30 »
Cytat: Vedymin

Tak, jasne. Pewnie pomysł z Pradawnymi też był waszym dziełem.
 
dokładniej moim pomysłem, samą nazwe zaczerpnełem z serialu gwiezdne wrota(chyba 6 czy 7 edycji) ;]
a i jeszcze miała byc nazwa iluminati ale Pradawni lepiej się nam spodobała...

Cytat: Respev

I co w związku z tym? Informacja na niemieckim WoG'u o Zabójcach orków w Gothic 3, ukazała się już w 2005 roku...
zapewniam cię nikt u nas nie zna niemieckiego ;] a na nazwe sami wpadliśmy... nic nie jest zaciagnięte z innych projektów, troche głupie jest to że częściowo pokryliśmy się z piraniami, bo jak widzę jakieś głupoty niektórzy piszą o tym że podwaliliśmy coś z g3 to sie chwytam za łeb...
« Ostatnia zmiana: 21 Wrzesień 2007, 15:54:29 wysłana przez Zdunek »

Offline Vedymin

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #26 dnia: 21 Wrzesień 2007, 15:59:33 »
Cytat: Zdunek
dokładniej moim pomysłem, samą nazwe zaczerpnełem z serialu gwiezdne wrota(chyba 6 czy 7 edycji) ;]
a i jeszcze miała byc nazwa iluminati ale Pradawni lepiej się nam spodobała...
zapewniam cię nikt u nas nie zna niemieckiego ;] a na nazwe sami wpadliśmy... nic nie jest zaciagnięte z innych projektów, troche głupie jest to że częściowo pokryliśmy się z piraniami, bo jak widzę jakieś głupoty niektórzy piszą o tym że podwaliliśmy coś z g3 to sie chwytam za łeb...
No Zdunek proszę cie. Dziwnym zbiegiem okolicznosci i w MT i G3 wystepowali Pradawni, ÂŁowcy Orków i inne motywy których już nie będe wymieniał. To jest tylko moja opinia. Nikogo nie chce nią obrażac.

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #27 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:13:21 »
Cytat: Vedymin

No Zdunek proszę cie. Dziwnym zbiegiem okolicznosci i w MT i G3 wystepowali Pradawni, ÂŁowcy Orków i inne motywy których już nie będe wymieniał. To jest tylko moja opinia. Nikogo nie chce nią obrażac.
ale rozumiesz że prace nad MT zaczęliśmy grubo ponad rok przed wydaniem G3, i główne założenia takie jak pradawni, łowcy orków, obóz przed kopalnią czy kilka innych powiększych rzeczy wymyśliliśmy na początku prac nad modem, prawie dwa lata temu i zapewniam nie wzięliśmy żadnych pomysłów z g3 bo nawet nie było takiej możliwości

Respev

  • Gość
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #28 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:17:24 »
No dobrze, ale jakim prawem oskarżasz Icemana o kradzież pomysłu z tymi nazwami, skoro one występują w Gothic 3? :|

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #29 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:20:08 »
Cytat: Respev
No dobrze, ale jakim prawem oskarżasz Icemana o kradzież pomysłu z tymi nazwami, skoro one występują w Gothic 3? :|
nie oskarżam lecz czuję pewne nawiązanie, głownie z nazwą obydwóch jego modów, po prostu jestem ciekawa dlaczego nazwa jest akurat taka...

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #30 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:22:21 »
Cytat: Zdunek
nie oskarżam lecz czuję pewne nawiązanie, głownie z nazwą obydwóch jego modów, po prostu jestem ciekawa dlaczego nazwa jest akurat taka...

wic rozjasnie ci w glowie... mod ma taka nazwe poniewaz nawiazuje do przodkow :P i nie mow ze ukradlem ich wam bo u was byli pradawni :P i tyle co do nazwy

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #31 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:24:34 »
nie chodzi mi o przodków tylko o Tajemnice w jednej nazwie moda a w drogiej Mroczne..

Respev

  • Gość
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #32 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:33:39 »
Cytat: Zdunek
nie chodzi mi o przodków tylko o Tajemnice w jednej nazwie moda a w drogiej Mroczne..

Ekhm:
Cytuj
i widzę więcej powiedzmy inspiracji MT np łowcy...

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #33 dnia: 21 Wrzesień 2007, 16:44:43 »
Cytat: Respev


Ekhm:
 
trochę źle to sformułowałem
a na g3 się bym za cholere nie wzorował bo to syf...

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #34 dnia: 21 Wrzesień 2007, 18:35:56 »
Dobra czy mozemy sie przestac klucic bo ten temat zamienia sie w wielki offtop no to daje nowe screeny:

Nowe screeny:

Obóz myśliwych 01
Obóz myśliwych 02
Obóz myśliwych 03
Obóz myśliwych 04

oceniac to narazie kilka screenow obozu mysliwych potem dam screeny obozu zabojcow orkow kiedy juz zaludnie ten oboz npc'ami  

Edit: jak widac moda juz jest 55% bo dopiero od paru godzin zaczelem dalej robic ale teraz robie dalej i szybciej procenty wzrosną :D

Edit2: niech was nie interesuja te zbroje mysliwych poniewaz ja je zmieniam  

Edit3: Procenty rosną dzis sie okropnie namachalem i po naprawialem duza czesc skryptow poprawilem zborje i swiat i skrypty procenty wzrosly do 60 z tego co sie teraz orientuje to zostalo mi zapelnic oboz magow swiatla npc'ami a potem tlyko dialogi i qesty i koniec moda ale jutro z rana musze sie dokladnie rozejrzec bo modzie i skryptach moze cos przeoczylem ale jutro bo juz dzis nie dam rady   do jutra i czekac na moda  
« Ostatnia zmiana: 21 Wrzesień 2007, 23:54:10 wysłana przez IceMan »

Offline Kaziu15

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #35 dnia: 22 Wrzesień 2007, 00:15:39 »
Co do 4 screena
-Panowie się boją spać osobno że mają tak blisko siebie wyrka? ;)

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #36 dnia: 22 Wrzesień 2007, 10:10:45 »
Cytat: Kaziu15
Co do 4 screena
-Panowie się boją spać osobno że mają tak blisko siebie wyrka? ;)

Nie ale to oboz mysliwych i oni nie zyja w luksusach wiec chyba nie bedzie luzek kazde gdzie indziej bo to glupota tak jest dobrze   powtarzam zebyscie nie zwracali uwagi na zbroje bo sa inne dodane

Offline Marsik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 102
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #37 dnia: 23 Wrzesień 2007, 21:54:11 »
Jak tak czytam i oglądam te screeny to zapowiada się bardzo ciekawie :) Lubię grać najemnikiem ale odstrasza mnie zostanie później magiem wody:( Czekam z niecierpliwością na moda.

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #38 dnia: 23 Wrzesień 2007, 21:56:48 »
Cytat: Markus
Widzę postępy a można zobaczyć screeny nowych magnatów z tego co sie dowiedziałem że kilku będzie nowych

Tak no bo pomsylalem ze w g1 jest tylko 5 magnatow: Bartholo Kruka Arto Blizna i GOmez wiec dodalem jeszcze pieciu   jeden bedzie stal przed SO glowna brama polnocna drugi w obozie tam gdzie jest Gay co nam daje chatke to wlasnie ten magnat nam da ta chatke  a pozastali magnaci beda w zamku screenow ich nie zrobie no bo jeszcze ich nie dodalem  ale powiekszylem oboz mysliwych o czesc jagby lesna czyli jest w tej czesci sporo drzew sa drwalowie i skaldowisko drewna no to taka dodana czesc mam nadzieje ze bedzie sie podobac a zreszta zaraz porobie screeny tylko pododaje npc'ow do tej czesci i zrobie paczke z ulepszona GD i porobie screeny  a jak widac pod sygna procenty rasna teraz nie szybko podejda do gory nawet mam watpliwosci czy sie wyrobie do konca wrzesnia ale mozliwe ze sie wyrobie poniewaz mam zamiar dodac nowy swiat i juz nawet mam ten swiat lecz nie ovobowany musze dodac do niego itemy waypointy itp itd troche robotki bedzie ale nie tak sporo przed tym musze jeszcze jednak zaludnic oboz magow siwatla/lowcow nieumarlych poniewaz sa tam tylko 2 npc  byly kiedys wystawione na probe wiec to dlatego ale dobra ide dokonczyc co trzeba i porobic screeny

Cytat: IceMan
Tak no bo pomsylalem ze w g1 jest tylko 5 magnatow: Bartholo Kruka Arto Blizna i GOmez wiec dodalem jeszcze pieciu   jeden bedzie stal przed SO glowna brama polnocna drugi w obozie tam gdzie jest Gay co nam daje chatke to wlasnie ten magnat nam da ta chatke  a pozastali magnaci beda w zamku screenow ich nie zrobie no bo jeszcze ich nie dodalem  ale powiekszylem oboz mysliwych o czesc jagby lesna czyli jest w tej czesci sporo drzew sa drwalowie i skaldowisko drewna no to taka dodana czesc mam nadzieje ze bedzie sie podobac a zreszta zaraz porobie screeny tylko pododaje npc'ow do tej czesci i zrobie paczke z ulepszona GD i porobie screeny  a jak widac pod sygna procenty rasna teraz nie szybko podejda do gory nawet mam watpliwosci czy sie wyrobie do konca wrzesnia ale mozliwe ze sie wyrobie poniewaz mam zamiar dodac nowy swiat i juz nawet mam ten swiat lecz nie ovobowany musze dodac do niego itemy waypointy itp itd troche robotki bedzie ale nie tak sporo przed tym musze jeszcze jednak zaludnic oboz magow siwatla/lowcow nieumarlych poniewaz sa tam tylko 2 npc  byly kiedys wystawione na probe wiec to dlatego ale dobra ide dokonczyc co trzeba i porobic screeny


Cytat: Marsik
Jak tak czytam i oglądam te screeny to zapowiada się bardzo ciekawie :) Lubię grać najemnikiem ale odstrasza mnie zostanie później magiem wody:( Czekam z niecierpliwością na moda.


Nie trzeba zostawac magiem wody guru czy magnatem mozemy zostac przy gidliach takich jak mag ognia steraznik straznik swiatynny najemnik to czy dolaczymy do wyzszej gildii zalezy od nas jezlei przyjmiemy propozycje

Offline Vedymin

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #39 dnia: 23 Wrzesień 2007, 22:27:30 »
Magnat w zewnętrznym pierscieniu??Nieeeeee. Magnaci powinni opier.alac sie na zamku a nie przesiadywac z "plebsem". A mam dosyc fajny pomysł. Mógłbyś dac maga ognia gdzies w zewnetrznym pierscieniu. I ten mag mógłby nauczac kopaczy i cieni religii Innosa. No bo każdy skazaniec powinien miec drugą szanse na nawrócenie:D

Forum Tawerny Gothic

Gothic I Tajemnica Przodków
« Odpowiedź #39 dnia: 23 Wrzesień 2007, 22:27:30 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything