Autor Wątek: Ustawienia pliku ini.  (Przeczytany 2461 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Los_Emilos

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 14
  • Płeć: Mężczyzna
Ustawienia pliku ini.
« dnia: 16 Sierpień 2007, 19:52:11 »
Czy mógłby mi ktoś pomóc w edycji pliku ini w Gothic 3? Jak ktoś będzie chętny więcej informacji o moim kompie dam na PM bo że na tym gram w Gothic'a :)

Respev

  • Gość
Ustawienia pliku ini.
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Sierpień 2007, 02:30:32 »
Zainstaluj patcha 1.3.1 - w nim jest poprawiony plik konfiguracyjny.

Forum Tawerny Gothic

Ustawienia pliku ini.
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Sierpień 2007, 02:30:32 »

Offline Los_Emilos

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 14
  • Płeć: Mężczyzna
Ustawienia pliku ini.
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Sierpień 2007, 15:01:21 »
Czytałem też że ten plik, najlepiej dostosować do swojego sprzętu czyli nie ma jednej dobrej konfiguracji dla wszystkich :/ .

Offline kgdaro

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Ustawienia pliku ini.
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Sierpień 2007, 16:23:11 »
Oczywiście, że można dostosować plik ini pod swój sprzęt.
Tutaj masz jak to zrobić:
Cytuj
Tweaki na wydajność.

Znajdź w pliku ge3.ini następujące wpisy:

» Cache.SizeImage=128000000
» Cache.SizeMaterial=40000000
» Cache.SizeMesh=70000000
» Cache.SizeSound=80000000
» Cache.SizeCollisionMesh=40000000
» Cache.SizeAnimation=40000000
» Cache.SizeSpeedTree=10000000

Mniejsze doczytki aka freezy

Posiadacze:
2 GB pamięci ram - podwoić wszystkie wartości;
1,5 GB pamięci ram - pomnożyć wartości przez 1,5;
1 GB pamięci ram:

» Cache.SizeImage=128000000
» Cache.SizeMaterial=21000000
» Cache.SizeMesh=57000000
» Cache.SizeSound=18000000
» Cache.SizeCollisionMesh=16000000
» Cache.SizeAnimation=30000000
» Cache.SizeSpeedTree=10000000

A tutaj na jakość:

Cytuj
Tweaki na jakość.

Odległość, z jakiej widać trawę

» VegetationAdmin.ViewRange=3500.0

Najlepiej (względnie) zamienić to na 6500.0 lub wyżej.


Renderowanie postaci i stworzeń (odległość)

» Entity.ROI=4000.0

Zamienić na 8000.0, aby podwoić odległość.


Renderowanie obiektów i przedmiotów

» ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0. 008
» ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=30 0.0
» ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0

Pierwsza wartość na 0.016.
Druga wartość na 600.0.
Trzecia wartość na 5000.0.


"Odsuwanie" zamglenia obiektów w oddali

» Render.DOFStart=1000.0
» Render.DOFEnd=8000.0

Pierwsza wartość na 4000.0.
Druga wartość na 12000.0.


Odległość zmiany tekstur, na te z lepszą jakością

» DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
» DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
» DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0

Aby oddalić granicę zamglenia, należy zwiększać te wartości, tak, by zawsze była miedzy nimi różnica 2000, np. 1. 12000, 2. 10000, 3. 8000.

Cytaty zaczerpnięte żywcem ze strony: http://overclock.pl/Articles/Show/Id/71,4,...alania_w_ge3ini

Offline Paddy

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 225
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • PSN
Ustawienia pliku ini.
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Sierpień 2007, 16:31:26 »
wystarczy zainstalować path 1.12 link: http/www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1471
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpień 2007, 20:05:53 wysłana przez Paddy »

Forum Tawerny Gothic

Ustawienia pliku ini.
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Sierpień 2007, 16:31:26 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top