oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tweaki na wydajność.Znajdź w pliku ge3.ini następujące wpisy:» Cache.SizeImage=128000000» Cache.SizeMaterial=40000000» Cache.SizeMesh=70000000» Cache.SizeSound=80000000» Cache.SizeCollisionMesh=40000000» Cache.SizeAnimation=40000000» Cache.SizeSpeedTree=10000000Mniejsze doczytki aka freezyPosiadacze:2 GB pamięci ram - podwoić wszystkie wartości;1,5 GB pamięci ram - pomnożyć wartości przez 1,5;1 GB pamięci ram:» Cache.SizeImage=128000000» Cache.SizeMaterial=21000000» Cache.SizeMesh=57000000» Cache.SizeSound=18000000» Cache.SizeCollisionMesh=16000000» Cache.SizeAnimation=30000000» Cache.SizeSpeedTree=10000000
Tweaki na jakość.Odległość, z jakiej widać trawę» VegetationAdmin.ViewRange=3500.0Najlepiej (względnie) zamienić to na 6500.0 lub wyżej.Renderowanie postaci i stworzeń (odległość)» Entity.ROI=4000.0Zamienić na 8000.0, aby podwoić odległość.Renderowanie obiektów i przedmiotów» ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0. 008» ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=30 0.0» ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0Pierwsza wartość na 0.016.Druga wartość na 600.0.Trzecia wartość na 5000.0."Odsuwanie" zamglenia obiektów w oddali» Render.DOFStart=1000.0» Render.DOFEnd=8000.0Pierwsza wartość na 4000.0.Druga wartość na 12000.0.Odległość zmiany tekstur, na te z lepszą jakością» DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0» DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0» DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0Aby oddalić granicę zamglenia, należy zwiększać te wartości, tak, by zawsze była miedzy nimi różnica 2000, np. 1. 12000, 2. 10000, 3. 8000.