Autor Wątek: polski mmorpg Black Ice Tales  (Przeczytany 3649 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Thoro

  • Gość
polski mmorpg Black Ice Tales
« dnia: 30 Lipiec 2007, 00:04:58 »
Black Ice Tales jest to polski projekt gry mmorpg tworzony już od ponad 2 lat. Nie będę powielał tego co już zostało spisane. Wszystkie w miarę aktualne istotne informacje o projekcie znajdziecie na oficjalnej stronie: http://blackicetales.com/, której nie długo ruszy nowa odsłona wraz z aktualizacją informacji nt. gry. Na stronie oprócz opisów i założeń projektu znajdziecie jeszcze stare koncepty, kilka marnych screenów (nie sugerujcie się nimi - gra będzie wyglądała zupełnie inaczej) oraz kilka nowszych rzeczy w postaci rysunków oraz renderów. Projekt jest tworzony przez znaną Wam wszystkim grupę PoziomkaZ, część osób z forum themodders.org oraz grupę developerów ze starego teamu.

Z tego co mi wiadomo projekt w przeciągu najbliższych miesięcy zostanie po raz kolejny zaprezentowany szerszej publiczności na konferencji game developerów Austin: http://www.austingdc.net/

W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z projektem...
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień 2007, 15:30:40 wysłana przez Thoro »

Offline Crisis

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1177
  • Reputacja: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • What are you waiting for! Get to work!
polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Sierpień 2007, 20:13:29 »
http://youtube.com/watch?v=inRExGyk7gg
Całkiem niezły filmik i ukazuje całkiem sporo. Na początku powiem, że nie podoba mi się jak wygląda ognisko, jest tak jakby... nienaturalne. Jednak nadrabiają to ciekawe widoki. Trawa i drzewa całkiem ładnie wyglądają, góry w oddali ładne, niebo również dobrze wygląda. Domek również mi się podoba, wygląda realistycznie, choć sam w sobie wydaje się trochę pusty. Oczywiście zdaję sobie, że grafika jeszcze ulegnie zmianie, ale jak dla mnie jest dobrze.

http://youtube.com/watch?v=ppVz3JuCyjg
Podoba mi się jeszcze bardziej niż ten pierwszy, a to dlaczego? Dzięki tym dźwiękom, które towarzyszą chodzeniu po świecie. ÂŚpiew ptaków, szum wiatru, dźwięk każdego stąpnięcia, dzwon. Tutaj zaciekawił mnie sposób chodzenia postaci, jest ciekawy. Muszę ponarzekać na tego człowieka, który jest nabity na ten pal czy co to jest. Jest to trochę dziwne oraz słabo wygląda... Podoba mi się sam zamek - robi wrażenie.

Tyle na temat filmików. Powiem teraz, że projekt jak i sama gra coraz bardziej mnie ciekawią. Na pewno będę czekał z niecierpliwością na kolejne filmiki/screeny lub arty nawet dotyczące gry. Odwalacie tam kawał dobrej roboty, oby tak dalej...

Pozdrawiam.

Forum Tawerny Gothic

polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Sierpień 2007, 20:13:29 »

Offline Arti

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 739
  • Reputacja: 572
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Sierpień 2007, 23:21:08 »
No, no... Widzę, że niezłe zainteresowanie wokół tej gry. Widziałem dwa modele z tych trzech na stronie projektu na max3d.pl, i widze, że reklama ma się dobrze. Ja to mam nadzieję, że to nie będzie mieć wymagań Bóg wie jakich, ale sądząc po grafice, raczej nie zagram sobie w tę grę  

Filmiki fajne, ale pod koniec drugiego ten model miał pala w dupie :P Mam nadzieję, że to zostanie jako jakiś sekret  

Cytuj
Podoba mi się jeszcze bardziej niż ten pierwszy, a to dlaczego? Dzięki tym dźwiękom, które towarzyszą chodzeniu po świecie. Śpiew ptaków, szum wiatru, dźwięk każdego stąpnięcia, dzwon. Tutaj zaciekawił mnie sposób chodzenia postaci, jest ciekawy. Muszę ponarzekać na tego człowieka, który jest nabity na ten pal czy co to jest. Jest to trochę dziwne oraz słabo wygląda... Podoba mi się sam zamek - robi wrażenie.

No miłe to wszystko dla uszu, ąz poczułem się jak bym był w tym świecie, i o to chodzi w takich grach. A ten człowiek na palu, to jest porostu model, niezaanimowany, zwykły modelik... :D Chociaż nie taki zwykły jak mu się do du*y mieści taki gruby pal.. xD

PS Thoro jaka jest Twoja rola w projekcie??

PS 2 Co do modeli 3d, to nie radził bym ich paćkać w Zbrushu, bo to cholernie zwiększy wymagania gry, a przecierz tekstury mogą załatwić sprawę :))
« Ostatnia zmiana: 13 Sierpień 2007, 23:22:30 wysłana przez Arti »

Offline Arti

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 739
  • Reputacja: 572
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Sierpień 2007, 11:42:47 »
Cytuj
Gra wyjdzie za mniej więcej dwa lata albo i nawet dłużej tak więc z wymaganiami nie powinno być problemu.

Za dwa lata to raczej będę miał nowego PC'ta  

Cytuj
Podobnych motywów w grze będzie więcej. Jest to świat darth fantasty (czy jakoś tak   ) tak więc smaczki typu porozrzucane zwłoki, stare zapomniane wioski czy bieda i nędza są jak najbardziej na miejscu.

Aż miło będzie szukać ^^ Tak sobie iść przez las z motylkami, i wdepnąć w głowę jakiegoś wieśniaka, co go króliki zadziobały xD
Cytuj
Grafika 2d, tekstury, layout być może w przyszłości materiały promocyjne oraz concept art.

Tekstury... Mnie to słowo przeraża, zwłasza jak ma się je robić do gry... Coś zepsuć wystarczy i już efekt chałowy.. :P

Cytuj
To chyba oczywiste że do gry nie będziemy wsadzać modeli które mają niekiedy po kilka milionów poly. Organika jest robiona z dużym detalem jednak modele w grze będą low poly i nieco mniej szczegółowe jednak to załatwi normal mapa - po to są głównie tworzone bardziej szegółowe modele.

Milion poly    To jakby każde modele tyle miały to by można było zagrać, ale za kilkanaście lat, jak komputery kwantowe wyjdą :P Ale tutaj jednego nie rozumiem. Poco modele paćkać w zbrushu i tracić czas, skoro i tak nie będą użyte w grze ( te wypaćkane ^^ )

Cytuj
Btw, ostatnio na TheModders.org zostało otwarte specjalne forum dot. projektu (http://themodders.org/forum/index.php?showforum=216). Jest to jak na razie zaraz po stronie oficjalnej najodpowiedniejsze miejsce gdzie należy się spodziewać newsów i kierować swoje pytania.

Widzę, że w szacie graficznej jest org z Gothica, ale do połowy z siatką. Bym to pytanie zadał na TheModders.org, ale nie ma sensu rejestrować się dla jednego postu. Więc skąd można zdobyć modele z Gothic'a z siatką? I czy jest możliwe zdobycie modeli z G3? -  wiem, że OffTop, ale mnie jedna rzecz nęka, a ja nie lobię jak mnie coś nęka      

Thoro

  • Gość
polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Sierpień 2007, 14:02:35 »
Cytuj
Poco modele paćkać w zbrushu i tracić czas, skoro i tak nie będą użyte w grze ( te wypaćkane ^^ )

Aby wyklepać dobrą normal mape.

Co do modeli - gdzieś na kompie mam wszystkie modele szat, łachów i zbroji z Gothica. To wszystko i resztę masz po zainstalowaniu dev kita.

Offline Dark Prince

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: -2
polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Wrzesień 2007, 21:25:13 »
W 100% zgadzam się z redaktorem gry.onet.pl. Przez dłuugie lata wszelkiej maści 'garażówki' wychodziły i wywracały rynek growy do góry nogami,  jednak już dawno ludzie przestali robić sobie nadzieję, że ich garażowa produkcja podbije świat. Bez odpowiedniego zaplecza finansowego nie da się zrobić produkcji, która zaistnieje w świecie gier PC.
W wielu wypowiedziach odnośnie onetowskiej zapowiedzi BIT'a  można było wyczytać (przeważnie byli to członkowie Moonshine), że autor mógł się pokwapić i przeprowadzić z kimś wywiad etc. Wiecie co? Pisanie zapowiedzi nie polega na tym, aby z każdym studiem przeprowadzać wywiad, gdyż to jest WÂŁASNA (podkreślenie moje) inicjatywa autora i jeżeli zechce może zrobić zapowiedź na 10 stron formatu A4 z trzech linijek tekstu, albo liczącą ok. 5000 znaków (w tym spacji) zapowiedź po dokładnym i wikliwym szukaniu informacji na stronie developera.
PS. Mam małe pytanie odnośnie waszego teamu. Gdzie znajduje się siedziba główna?

Forum Tawerny Gothic

polski mmorpg Black Ice Tales
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Wrzesień 2007, 21:25:13 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top