Autor Wątek: Gothic - "Zawalona Kopalnia"  (Przeczytany 8576 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« dnia: 25 Wrzesień 2006, 01:16:54 »
Witam userów z forum :)

Mój nick to Lares (niestety ktoś juz na tym forum takiego używa więc jestem .::Lares::. (BGS) ;) )
i jestem szefem grupy BlackStar Games Studio (w skrócie BGS). Ja wraz z moją cudowną (;)) ekipą robimy juz od pewnego czasu moda o nazwie Gothic Zawalona Kopalnia.
Oto team

Lares-2D,3D,Skrypty,Spacer,Fabuła (wszystkiego po trochu :) )

CliveBeiker-Spacer(mistrz),3D

Aeron-Skrypty,2D

Quard-Spacer, (trochę) skrypty,Główny grafik 2D,3D

Reges-Cinema 4d,Skrypty

Vegolas-3D, Skrypty

Carlos-Skrypty

Mod przeniesie nas do kopalni po zawaleniu w orginalnej wersji Gothica. Wcielimy się w kopacza który dopiero co przebudził się z śpiączki (Bo oberwał kamieniem w łęb ;] ). Akcja toczy się w całkowicie nowej kopalni.. tzn nowe jakinie itd.. no i mały zarys i pozostałości z starej.
Oto kilka dodatkowych informacji o modzie ;)

-Ok. 120 nowych npc (albo i więcej ;) )
-20 nowych broni (nawet magicznych)
-Kazda zbroja bedzie niepowtarzalna..(tzn będa sie róznic detalami)
-Nowa fabuła
-Kowalstwo
-Dabling( oczywiscie nie wszystkich NPC  )
-wynajmowanie npc do ochrony
-możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np wilków i innych plugawych zwierząt
-możliwość wydobywania rudy
-i prawdopodobnie gotowanie

No i oczywiście nowa KOPALNIA (z zalanym dolnym sektorem i z masą gruzów i dwoma obozami) no i nowy SWIAT z dwoma zamkami walczacymi ze sobą.

i wiele wiele innych...

Intro: "Po zawaleniu sie Starej Kopalni kilku kopaczy przezyło,reszta umarła.Czy aby napewno?Okazało sie ze wielu przezyło a ja byłem jednym z nich..."

W kopalni napotkamy na długi wątek poboczny mroczny i tajemniczy...
Natrafimy na ogromne katakumby jeszcze za czasów gdy tereny były opanowane przez Orców..

Napotkamy tam wiele nowych istot (WROGO DLA NAS NASTAWIONYCH) i Kilku BOSSÓW.

Będziemy penetrować jaskinie w poszukiwaniu wielu unikatowych rzeczy i skarbów...

Byc moze będzie jeszcze niepowtarzalna i wpełni rozumna i orginalna rasa.. Która była by połaczeniem ludzi z innymi plugawymi istotami . (ale raczej nie ;) )



Napisałem wcześniej ze ..
Cytuj
no i nowy SWIAT z dwoma zamkami walczacymi ze sobą.
Całość wygląda tak...

Gdy wykonamy wszystkie misje i to co mieliśmy zrobić ;) .. Przedostaniemy się do nowgo świata.. tzn...
Jak wszytcy pamiętają w Gothicu kopalnia została zalana przez rzekę. u nas w modzie cały dolny sektor będzie zalany (z scian bedzie wypływać woda i takie tam :) ) A pod wodą bedzie SZPARA (bez skojażen) i przez nią dopłyniemy do nowego świata ;] Wypłyniemy w jeziorze no i NEW WORLD ;) Jest to nieznana część wyspy coś jak w NK .. z jednej strony odgrodzona górami a z drugiej morzem patrolowanym przez Orców..
Bedą tam dwa zamiki.. kiedyś zyjące w zgodzie teraz zacięcie walczące ze sobą.. jeni to zwykli ludzie a drudzy to szkielety (ludzie którzy sprzymierzyli się z Belirarem zeby pokonać tych pierwszych lecz Beliar zucił na nich klątwe robiąc z nich szkieletów w zbrojach paladynów z Gothic2). No i trzeba bedzie zdiąc klątwe.. itd.. Aaaa znajdujemy sie po drugiej stronie baliery wiec ją widac ;] Wiecie tą podwodną rzeczką itd przepływamy pod balierą.. Nie bede przynudzał i dam screeny ;]



StartScreen

A oto screen przedstawiający tunel i jaskinie jeszcze w surowym stanie...

[img]http://img208.imageshack.us/img208/3772/kopqi1.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /] [img]http://img245.imageshack.us/img245/1483/kopalnia3jf9.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]



Screeny częsc 2 ;)

[img]http://img501.imageshack.us/img501/8244/sword32hand01azo0.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img501.imageshack.us/img501/1389/sword32hand01bmu4.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img521.imageshack.us/img521/2604/sword32hand01ccc6.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img509.imageshack.us/img509/4988/sword32hand01ddq0.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img179.imageshack.us/img179/3739/2hswordb11pv0.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img179.imageshack.us/img179/9599/2hswordb12yg5.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img179.imageshack.us/img179/336/2hswordb13ts1.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img179.imageshack.us/img179/9523/2hswordb14af5.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]
[img]http://img179.imageshack.us/img179/4571/2hswordb15lx2.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img179.imageshack.us/img179/8756/2hswordb16on7.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

[img]http://img182.imageshack.us/img182/1780/domekxl5.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img241.imageshack.us/img241/9840/domek1qr3.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img176.imageshack.us/img176/7346/domek2vv2.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img176.imageshack.us/img176/193/domek3tr8.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]



[img]http://img455.imageshack.us/img455/4636/nowyobrazmapabitowatt3.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]
[img]http://img336.imageshack.us/img336/11/nowyobrazmapabitowaui8.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

[img]http://img92.imageshack.us/img92/2654/czowieknemara1am7.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img92.imageshack.us/img92/3403/czowieknemara2yq2.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /] [img]http://img92.imageshack.us/img92/5640/czowieknemara3lf2.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

[img]http://img181.imageshack.us/img181/5654/1sv4.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /] [img]http://img97.imageshack.us/img97/9758/1kc9.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

Gre będziemy zaczynać w spodniach kopacza.. ale nie byle jakich ;)
[img]http://img168.imageshack.us/img168/8282/beztytuums0.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

W modzie wszystkie twarzę bedą z NK lub nowe np...

[img]http://img483.imageshack.us/img483/2665/rudy1porwdw9.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /][img]http://img118.imageshack.us/img118/5627/kr1porwhj8.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

To wszytko co miałem do powiedzenia ;]
Czekam na komentarze ;)
« Ostatnia zmiana: 14 Listopad 2006, 20:04:41 wysłana przez Thoro »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Wrzesień 2006, 08:02:04 »
Cytat: .::Lares::. (BGS)
-Ok. 120 nowych npc (albo i więcej ;) )
-20 nowych broni (nawet magicznych)
-Kazda zbroja bedzie niepowtarzalna..(tzn będa sie róznic detalami)
-Nowa fabuła
-Kowalstwo
-Dabling( oczywiscie nie wszystkich NPC  )
-wynajmowanie npc do ochrony
-możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np wilków i innych plugawych zwierząt
-możliwość wydobywania rudy
-i prawdopodobnie gotowanie

No i oczywiście nowa KOPALNIA (z zalanym dolnym sektorem i z masą gruzów i dwoma obozami) no i nowy SWIAT z dwoma zamkami walczacymi ze sobą.
Ciekawe czy rzeczywiście będzie tyle rarytasów ile obiecujesz.  
Nie wyobrażam sobie tylko gotowania...trochę ciężko będzie wam porządnie zrobić to wynajmowanie NPC. W końcu Gothic I ma ten "błąd" do siebie, że osoby idące za bohaterem łatwo i szybko mogą się zgubić.

Jeśli chodzi o same modele broni to nie są one zadowalające...może pod względem kształtu tak ale nic nie daje takiego podniecenia jak widok textury danej broni.  


Cytat: .::Lares::. (BGS)
Gre będziemy zaczynać w spodniach kopacza.. ale nie byle jakich ;)

[a href=\"http://img211.imageshack.us/my.php?image=beztytuums0ww9.jpg\" target=\"_blank\"][img]http://img211.imageshack.us/img211/2384/beztytuums0ww9.th.jpg\" border=\"0\" alt=\"\" /]

Forum Tawerny Gothic

Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Wrzesień 2006, 08:02:04 »

Offline Arthas

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 756
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Wrzesień 2006, 16:10:38 »
Mod zapowiada się rewelacyjnie i znakomicie. Oprócz "Mrocznych Tajemnic", "Kolonii ÂŻywych Trupów" i "Czasu Zapłaty" to właśnie modyfikacja BlackStar Games Studio zapowiada się najciekawiej i na wcześniej wymienione najbardziej czekam.

Co do samego moda, to tak jak wspomniałem, zapowiada się świetnie. Wiele nowości, innowacji, dodatkowych przedmiotów czy presiżowych umiejętności czy zdolności.

Cytuj
-Ok. 120 nowych npc (albo i więcej ;) )
-20 nowych broni (nawet magicznych)
-Kazda zbroja bedzie niepowtarzalna..(tzn będa sie róznic detalami)
-Nowa fabuła
-Kowalstwo
-Dabling( oczywiscie nie wszystkich NPC )
-wynajmowanie npc do ochrony
-możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np wilków i innych plugawych zwierząt
-możliwość wydobywania rudy
-i prawdopodobnie gotowanie

Wystarczy spojrzeć na to i już wiemy, że to nie może nie wypalić.

Odnośnie fabuły i samego świata, gdzie będzie działa się akcja "Zawalonej Kopalni" to również jest bardzo interesujący i z pewnością wciągnie nas w dużym stopniu.

Już po samych screenach możemy się domyślić, jak wiele wkładu, pracy i zaangażowania włożyliście w ten projekt i mam nadzieję, że już niedługo będziemy się cieszyć ową modyfikacją. Wiele sobie po niej obiecuję i chyba się nie zawiodę.
« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień 2006, 16:11:06 wysłana przez Arthas »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Wrzesień 2006, 16:15:48 »
Isentor gotowanie to pryszcz - już dawno jest zaimplementowane w DM ;P

A co do bodyguarda to wszystko da się zrobić. Są 2 wyjścia:
- trudniejsze, czyli ostre grzebanie w AI;
- łatwiejsza, nowa dość złożona rutyna;

W każdym razie wszystko sprowadza się do skryptów ;)

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Wrzesień 2006, 20:40:23 »
Cytuj
-Ok. 120 nowych npc (albo i więcej ;) )
-20 nowych broni (nawet magicznych)
-Kazda zbroja bedzie niepowtarzalna..(tzn będa sie róznic detalami)
-Nowa fabuła
-Kowalstwo
-Dabling( oczywiscie nie wszystkich NPC )
-wynajmowanie npc do ochrony
-możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np wilków i innych plugawych zwierząt
-możliwość wydobywania rudy
-i prawdopodobnie gotowanie

No i oczywiście nowa KOPALNIA (z zalanym dolnym sektorem i z masą gruzów i dwoma obozami) no i nowy SWIAT z dwoma zamkami walczacymi ze sobą.
już to widze BGS 120 nowych NPC, jak zrobią 60 to będzie bardzo dużo

mod może i wyjdzie ale nie będzie tak wspaniały jak opisuje lares

arthas a co do koloni żywych trupów to nawet nie wyjdzie ,modteam bananas nie robi praktycznie nic :D

No cóż, wielka szkoda, z chęcią zagrałbym w tego moda  
« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień 2006, 20:48:08 wysłana przez Arthas »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Wrzesień 2006, 23:09:04 »
Zdunek bardzo nieładnie robić innym antyreklamę ;P

Bananasy mają się dobrze a ich mod jest już w 75% (tak na oko :D) gotowy więc Zdunek nie pisz bzdetów tylko po to, żeby coś napisać ;P

Kto wie, może nawet zdążą przed nami ;) Czego im oczywiście życzę :D

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Wrzesień 2006, 07:20:20 »
shergar nie wierze banany coś robią :D niewiarygodne :D

ja nie moge patrzeć jak ktoś pierdzi takie bzdety że zrobi 120 npc w teamie w którym pracują może z 3 osoby(ni na pewno, może być mniej) :D

Takie rzeczy to tylko w Erze. A tak na serio, proszę takie sprawy omawiać na PW/gg. - [Boba Fett]
« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień 2006, 13:16:08 wysłana przez Boba Fett »

Offline ojciec redaktor

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Wrzesień 2006, 12:11:52 »
120 NPC czy to tka duzo :P
bedzie 20 unikalnych (tzn. z dialogami własnymi, imonami itp. ) a pozostałę 100, to straznicy, bandzioryczy zwykli bezimienni meiszkańcy.
(Guard, rouge, ambient i gotowe :D)

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Wrzesień 2006, 19:06:45 »
Kurde po pierwsze Zdunek nie skreślaj tego moda.. A po drugie jesli dla Ciebie 120 npc na nowy świat i kopalnie to duzo to lepiej zostań przy 3d <_< Wszystko na temat. Masz wiecznie zastrzezenia co do moda. To sie zaczyna robić nie miłe i przykre. Ja waszego moda i wasz team szanuje.. było by dobrze jak by to działało w dwie strony    
Co do moda.. zadawajcie pytania..


A to Zdunek co zrobiłes mówiac
"mod może i wyjdzie ale nie będzie tak wspaniały jak opisuje lares"
Szkoda gadać...

Shergar
Cytuj
Isentor gotowanie to pryszcz - już dawno jest zaimplementowane w DM ;P

A co do bodyguarda to wszystko da się zrobić. Są 2 wyjścia:
- trudniejsze, czyli ostre grzebanie w AI;
- łatwiejsza, nowa dość złożona rutyna;

W każdym razie wszystko sprowadza się do skryptów ;)

Nie trzeba ;) Jest łatwiejsz przeciez sposob co nie?  

Offline Arthas

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 756
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Wrzesień 2006, 21:12:35 »
Ja szanuję oba teamy i pracę, którą wykonują, jak i mod grupy Banas Studio, która również co nieco pracy włożyła w swoją produkcję (z tego, co zobaczyłem i przeczytałem na stronie Moddersów). To tak na marginesie.

Co do waszego moda, mam kilka istotnych pytań:

1. Kiedy zamierzacie wydać "Zawaloną Kopalnię"? Wiem, że to nie takie proste określić, jednak prosiłbym o przybliżoną datę premiery...Z tego, co wspomniał Zdunek, mod jest w około 75% ukończony, więc chyba niedługo? :P
2. Jak duży będzie obszar Zawalonej Kopalni i czy zobaczymy w nim stare lokacje, które mogliśmy ujżeć w Gothic I podczas zwiedzania Starej Kopalni.
3. Czy Nowy ÂŚwiat będzie przybliżony wielkością do Jarkendaru i czy będzie charakteryzował się taką samą malowniczością? A może będzie bardziej mroczny i tajemniczy?

Na sam koniec prosiłbym, jeśli byłaby taka możliwość o umieszczenie jakichś screenów prosto z tego Nowego ÂŚwiata bądź z Kopalni, które nieco przybliżyłyby nam ową modyfikację.

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Wrzesień 2006, 21:59:53 »
Cytuj
1. Kiedy zamierzacie wydać "Zawaloną Kopalnię"? Wiem, że to nie takie proste określić, jednak prosiłbym o przybliżoną datę premiery...Z tego, co wspomniał Zdunek, mod jest w około 75% ukończony, więc chyba niedługo? :P

To jakieś bradnie.   mod im dłuzej bedzie robiony tym lepszy bedzie ;) Plany są na grudzien (prezent
od BGS ;) ) styczeń

Cytuj
2. Jak duży będzie obszar Zawalonej Kopalni i czy zobaczymy w nim stare lokacje, które mogliśmy ujżeć w Gothic I podczas zwiedzania Starej Kopalni.
Kopalnia jest znacznie powiekszona i prawie nic nie bedzie znajome (po za jaskiniami ;)) Układ chodników itd bedzie inny itd :) No i te dwa obozy :)!!  
Cytuj
3. Czy Nowy ÂŚwiat będzie przybliżony wielkością do Jarkendaru i czy będzie charakteryzował się taką samą malowniczością? A może będzie bardziej mroczny i tajemniczy?
Nom mnej wiecej taki bedzie ;] Wiekszy raczej nie.. to i tak sporo ;] A co do textur bedą one zielone i "czyste" tak jak w NK ;)
Cytuj
Na sam koniec prosiłbym, jeśli byłaby taka możliwość o umieszczenie jakichś screenów prosto z tego Nowego ÂŚwiata bądź z Kopalni, które nieco przybliżyłyby nam ową modyfikację.


Screeny będą za 3 dni ;] Wytrzymiesz?  
« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień 2006, 22:00:33 wysłana przez .::Lares::. (BGS) »

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Wrzesień 2006, 09:56:17 »
lares to jest krytyka budująca, nie sądze byście zrobili 120 npc , a jak byście ich zrobili to pewnie większość by stała i nic nie gadała ja bym proponował wam zrobić mniej npc ale każdemu dać conajmniej jedno zadanie

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Wrzesień 2006, 13:19:13 »
E tam marudzicie :D

Moim zdaniem BGD da sobie radę a ilość npców jest akurat najmniejszym problemem ;P Zdunek przestań sie ichc zepiać - wiem co robią bo pomagam im ze skryptami :D

Poza tym osobiście uważam, że wasze lokacje są naprawde świetne i jeżeli Clive da rady w Spacerze to wyjdzie z tego prawdziwe cacko ;) Niestety wiem z doświadczenia, że ospacerowanie tak olbrzym,ich lokacji (no chyba, że na odpierdziel to zrobicie ;P) zajmie wam sporo czasu - tygodni, może miesięcy ;P Ale dacie radę :D

------------------------------------------------------------------------------

A teraz nie na temat: jak próbuję wejść na themodders.org to moje antywiry szaleją z wywalaniam komunikatów io takich tam. próbowałem z 3 kompów co skońćzyło sie na tym najmniej zabezpiueczonym formatem. Straciłem przy okazji 2 tygodnie pracy nad skryptami i całego zena, którego texturowałem i miałem już 30% wypełnione w Spacerze!!!

Czy tylko ja mam problem z wiruchami wchodząc na nasze forum? Dajcie znać co i jak i niech może ktoś wejdzie wieczorem na mIRCa #mods...

Straciłem też kilkudniowy projekt nad którym męczyłem się w pracy. Więc jeżeli okaże się, że to ktoś zrobił kretyńśki kawał to ja tego tak nie zostawię! I to nie są żarty wiem jak wykryć takiego gnojka a nasłanie prokuratury to żaden problem...

PS. Zapomniałem problemy zaczęły się jak kliknąłem na link podany przez henioo (dawny Xardasek) w SB...

Pozdrawiam i odpiszcie bo ja na forum, nie będę się teraz pojawiał (dzisiaj próbowałem wejść z 2 czystych kompów i to samo...)

Niech ktoś pogada z Kazzem i niech admine serwa zrobi porządek z tym gównem... Ja ryzykować nie będę ;P
« Ostatnia zmiana: 28 Wrzesień 2006, 13:21:20 wysłana przez shergar »

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Wrzesień 2006, 13:41:49 »
Shergar dzieki za słowa otuchy   Yyy ja na forum wchodze lajtowo.. Yyy to co napisałes napisałem w temacie w dziale forum. Moze ktoś coś z tym zrobi ;)
Jakiego masz antywirusa? Bo moze ja tez juz mam a nie wiem.. a mam AVASTA :(
Daj znać co i jak ;)


Proponuję sprawę załatwić na PW bądź GG. [Arthas]
« Ostatnia zmiana: 28 Wrzesień 2006, 15:21:18 wysłana przez Arthas »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Wrzesień 2006, 15:33:04 »
Miałem Avasta, ale Avast przepuścił mi 48 ataków + 3 trojany, etc. Zainfekowane były głównie: explorer.exe i mstask.

Ja jak próbuję wejść z dobrze zabezpieczonych kompów (z których jeszcze nie właziłem ;P) to mam to samo: kopiuje mi się jakieś gówno i robi sie burdel w systemie...

Na razie na forum nie będę zaglądać - odpoczniecie sobie beze mnie :D

--------------------------------------------------------------------------------------------

Co do tematu to kiedy dacie te screeny? I testowałeś magiczną broń + monologii?

Thoro

  • Gość
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Wrzesień 2006, 15:47:53 »
Eh przypominam, że do załatwiania takich spraw służą prywatne wiadomości czy też inne formy kontaktu poza forumowego. Ponad połowa postów z tego tematu, to rozmowy czysto prywatne. Jeśli taka sytuacja będzie mieć tu nadal miejsce, temat zostanie zamknięty a niektórzy rozmówcy ukarani...

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Wrzesień 2006, 16:03:14 »
Cytat: Thoro
Eh przypominam, że do załatwiania takich spraw służą prywatne wiadomości czy też inne formy kontaktu poza forumowego. Ponad połowa postów z tego tematu, to rozmowy czysto prywatne. Jeśli taka sytuacja będzie mieć tu nadal miejsce, temat zostanie zamknięty a niektórzy rozmówcy ukarani...

Ano masz rację :D

Lares mam kilka pytań odnosnie moda:
- czy kopalnia jest już ospacerowana?
- czy świat zewn. już skończyliście? (Reges go robi?)
- czy w tym świecie będzie jakiś szybki system przemiszczania się bohatera: waynet, konie :D
- czy będą nowe czary?
- czy będą nowe modele zbroi?
- czy będą całkiem nowe bestie z animacjami?
- czy będzie można spotkać Bezia?
- czy macie już obmyśloną całą fabułę główną?
- czy będą jakieś innowacje: tarcze, zbroje podzielone na elementy, etc. (wszystko to jest możliwe do zrobienia tylko dość czasochłonne :D)
- ...

Pozdro,

Napisz co i jak odnośnie forum na PW. Będę na # mods po 20...

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Wrzesień 2006, 20:38:17 »
- czy kopalnia jest już ospacerowana?
własnie to robimy ;)
- czy świat zewn. już skończyliście? (Reges go robi?)
tak robi go .. za kilka dni zaczne go texturować
- czy w tym świecie będzie jakiś szybki system przemiszczania się bohatera: waynet, konie :D
sam wiesz ze to prawie niemozliwe.. :)
- czy będą nowe czary?
oczywiscie
- czy będą nowe modele zbroi?
no pytasz!!! ;) własnie jeden z członków grupy struga nowe modele
- czy będą całkiem nowe bestie z animacjami?
chyba nie :( Ale bedzie duzo z NK ;)
- czy będzie można spotkać Bezia?
no wałsnie nie wiem.. Bo wiem ze koncówaka bedzie taka ze idziemy i baliera peka mdlejemy udzi na Lester i mowi ze pewien nowy pokonał demona i zniszczył baterie dając nam rysunek beziego ;)
- czy macie już obmyśloną całą fabułę główną?
oczywiscie ;)
- czy będą jakieś innowacje: tarcze, zbroje podzielone na elementy, etc. (wszystko to jest możliwe do zrobienia tylko dość czasochłonne :D)
Tak bedąhełmy moze tez buty itd.. ale to znikome ilości .. przeciez bedą nowe zbroje wiec to jest troche zbędne

« Ostatnia zmiana: 28 Wrzesień 2006, 20:39:27 wysłana przez .::Lares::. (BGS) »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Wrzesień 2006, 12:45:20 »
Co do butów to ja kiedyś zrobiłem buty szybkości, ale w modzie ich nie będzie bo nie miałem modelu ;P

Zróbcie tak, że buty zakłąda się jako hełm to wtedy będzie można nosić je razem. A pomysł na buty"
- lewitacji, szybkości, magi, wojownika, łucznika, Trola :D, etc...

Dobrze, że będziecie mieć nowe modele zbroi ;) A kto je robi Clive?


Forum Tawerny Gothic

Gothic - "Zawalona Kopalnia"
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Wrzesień 2006, 21:18:49 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything