Autor Wątek: Chłodzenie komputera  (Przeczytany 2497 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Resio

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Chłodzenie komputera
« dnia: 17 Lipiec 2007, 09:14:34 »
Elo , chciałbym sie dowiedzieć jak lepiej chłodzić między innymi karte graficzną , procesor i jaką wybrac do tego najlepszą obudowe.
Moja konfigurcja
GeForce 8800 GTX 756 mb Evga
Intel Core 2 Duo
Tagan 580 W

Ostatnio zaczeło robić się ciepło i mój komputer  szaleje , temperatura karty graficznej po 5 min grania w G3 wynosi jakieś 90 stopni.  Procesor ma jakieś 70 stopni , przy wiatraku który dostałem z procesorem.
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o chłodzenie prosze o pomoc  
W spoczynku karta ma jakies 77 stopni np na pulpicie jak siedze  
Prosze moze to coś pomoże
[img]http://images27.fotosik.pl/29/399472132b5c6616m.png\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]
« Ostatnia zmiana: 17 Lipiec 2007, 09:23:35 wysłana przez Resio »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Chłodzenie komputera
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lipiec 2007, 09:31:52 »
Czy masz jakiś wiatrak z tyłu. Nie chodzi mi o zasilaczy tylko o plastikowy wiatrak. Jak go nie masz to sie nie dziwie że tak jest. Dokup sobie duży wiatrak powiedzmy taki:
http://www.d3m.pl/?op=show_prod&cid=52&pid=749

Nie zwlekaj z tym bo ci sie może coś przegrzać!!

Ja przy sprzęcie:
Pentium 4 3.0
2Gb Ramu
200 Dysk twardy
Ge-force 6600 GT

musiałem dokładać wiatraka bo w pokoju była taka temp. jakby grzejnik włączyć na max.

Forum Tawerny Gothic

Chłodzenie komputera
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lipiec 2007, 09:31:52 »

Offline Resio

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Chłodzenie komputera
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Lipiec 2007, 09:35:05 »