Strefa moddingu gier Gothic > Modding i game development

Problemy związane ze skryptami

<< < (2/2)

Heretic_13:
Hejka, nowy na pokładzie. Mam podobny problem. Zainstalowałem sobie "Golden Moda" jakiś czas temu, ale jeszcze w niego nie pograłem. Czemu? W oryginalnym Gothicu porobiłem drobne zmiany w skryptach:
- niektóre npc były silniejsze, były bardziej agresywne w walce, albo miały do dyspozycji broń, która normalnie w grze nie występuje(łamacz serc u strażników i najemników, kostury u magów)
- Miecze i pancerze które ciężej jest dostać na początku(np. strój kreta, lekki miecz strażnika) są silniejsze i faktycznie ma się wrażenie, że człowiek dostał nagrodę za trudniejsze zadanie
- przeniosłem kilka plików mesh z Gothic 2- np. sztylety, noże, kilka mieczy i toporków
- zmieniłem niektórym broniom wygląd(czy tylko mnie wkurzają te szerokie łopato-piły, jakimi trzeba machać pod koniec gry? wszystkie miecze z serii "heavy" poszły "baj baj", to samo topory, orkowa broń, ciężkie kusze, które wbijają się w łokcie postaci kiedy biegnie itp.) na bardziej życiowy.
Szczerze mówiąc wszystko drobna kosmetyka, którą robi się w notatniku, nic więcej. Jak to teraz spakować do paczki z modem?
Dotąd podpierałem się poradnikiem, jak i mailowymi instrukcjami od Czipa17, ale ani on nie może zgadnąć o co mi chodzi przez maile, ani ja nie do końca rozumiem o co on mi tłumaczy(za "gupi" jestem na to)
Czy ktoś modyfikował już może "Golden moda"; dodawał broń, pancerze, mieszał npcom w skryptach a potem miał to w modyfikacji? Jeśli tak, niech mi proszę powie krok po kroku, jak to zrobić. Już nie mogę patrzyć na Skyrima :)
Jeśli taki temat już był, albo gdzieś na forum pokutuje jakiś poradnik, który przeoczyłem, to przepraszam, ale nie niazauważyłem go celowo

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej