Strefa moddingu gier Gothic > Modding i game development

Problemy związane ze skryptami

(1/2) > >>

muttley:
Mam problem a mianowicie zrobiłem swojego moda, jedyne co dodałem to paru npców w nowym obozie. Nie wiem jak sie kompiluje do pliku mod, jak spróbowałem to powstał plik ale nikt sie nie pojawił (dodałem ich waypointy w spacerze a potem w pliku .d). Czy ktoś może mi pomóc ??

ojciec redaktor:
http://gothic.gram.pl/forum/index.php?showtopic=121


--- Cytuj ---3. Kompilacja skryptów
Skrypty z rozszerzeniem .d nie pakujemy do moda! Jak skompilujemy do dopiero tworzymy nowa paczkę z modem, do której dodajemy folder scipts/_compiled w którym umieszczamy skompilowane skrypty
A kopiuje je się łatwo. Jeśli mamy paczkę z modem i plik ini to wybieramy moda, i uruchamiamy Gothic starter mod (nie zwykły starter tylko starter mod). Zaznaczamy opcje respare scriptfiles i uruchamia nam się Gothic. Jeśli nie mamy błędów to wszystko powinno pójść gładko. A jeśli w skryptach coś sknociliśmy, to pojawi się komunikat i Gothic się wyłączy.

--- Koniec cytatu ---

muttley:
Dzięks ale czy może znasz jescze jakieś tutki do Gothic VDFS ?? Bo w tym programiku nie moge sie połapać.

Darth Yoda:
A ja mam inny problem, skrypt się komplikuje(z przykładowym npc) dodaje worldy i skomplikowane skrypty do modułu oraz plik .ini i wszystko ok ale... czarny świat! Nic nie widać mogę se troche pochodzić, znalazłem jakieś itemki... lol

0judge0:
Jak na mnie podałeś trochę mało szczegółów, więc trudno cokolwiek powiedzieć, ale sprawdź czy ścieżka w pliku *.ini się zgadza, tzn. czy w linijce "world=" jest to samo co w folderze z *.zen`em. Niestety nie mogę nic więcej powiedzieć nie znając więcej szczegółów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej