Forum dyskusyjne > O grach, programach i sprzęcie

Gry MMORPG

(1/2) > >>

NEFARAIN:
No więć jest tak:

Do czasu kiedy nie znajde dobrego servera na WoWie <baa o ile kiedyś taki będzie> chciałbym sobie zagrać w innego MMorpga tyle że jest jedna sprawa.

W innych Mmorpgach jestem tak cholernie zielony że głową pęka.

Innymi słowy.

Szukam dobrego MMorpga sprawdzonego przez was

Isentor:
Ja proponuje ci następujące gry...

- Mu Online
- R. O. S. E. Online
- SilkRoad
- Thang Online

Według mnie są to najlepsze tytuły z obecnie dostępnych - darmowych MMOcRPG'ów. Gdybyś miał jakieś pytania wal śmiało. Screeny znajdziesz na podanych przeze mnie oficjalnych stronach owych gier.

NEFARAIN:
Jedna sprawa a właściwie dwie:

MU na globcu jest płatne a grałem w MU ale niewiem jak się na privy podłączyć  

Dwa to podobno Silk ma nie być dostępny dla Polaków niebawem ROFL  

R.O.S.E brrr nie przepadam zbytnio za Anime  

Co do Thanga to N/C

Isentor:

--- Cytat: Thran ---MU na globcu jest płatne a grałem w MU ale niewiem jak się na privy podłączyć  

--- Koniec cytatu ---
Miało takowe być lecz to nie przeszło po prostu wprowadzono konta premium, które mają pewne dodatki i urozmaicenia.

--- Cytat: Thran ---Dwa to podobno Silk ma nie być dostępny dla Polaków niebawem ROFL  

--- Koniec cytatu ---
Czyżby za dużo polskiego n00bostwa się tam panoszyło...  ...według mnie to B...Z...D...ura. Ploty by zapobiec sytuacji opisanej w pierwszym zdaniu.

--- Cytat: Thran ---Co do Thanga to N/C

--- Koniec cytatu ---
?  

NEFARAIN:

--- Cytat: IsentoR ---Miało takowe być lecz to nie przeszło po prostu wprowadzono konta premium, które mają pewne dodatki i urozmaicenia.
Czyżby za dużo polskiego n00bostwa się tam panoszyło...  ...według mnie to B...Z...D...ura. Ploty by zapobiec sytuacji opisanej w pierwszym zdaniu.
?  

--- Koniec cytatu ---

N/C=No Comment  

Co do MU to na jakim realmie grasz w MU może dołączę się do brygady  

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona