Autor Wątek: Aparat cyfrowy  (Przeczytany 2176 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Halina Kiepska

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Reputacja: 0
Aparat cyfrowy
« dnia: 03 Czerwiec 2007, 14:13:50 »
W najbliższym czasie mam zamiar kupić aparat cyfrowy. Mogę na niego przeznaczyć do 700 zł, a w cenę ma być wliczona reszta zestawu (karta pamięci, pokrowiec, etc.).
Wczoraj dość dokładnie przejrzałem wiele ofert sklepów internetowych, a także spędziłem sporo czasu na czytaniu opinii ekspertów. Znalazłem chyba coś dla siebie, a jest to Fuji FinePix F20. Dokładną ofertę można obejrzeć tutaj: Klik.
Po tym wyborze widać, czego oczekuję od swojej cyfrówki, więc nie muszę chyba więcej wyjaśniać. Nie jestem żadnym profesjonalistą, zdjęcia będę zapewne robił okazjonalnie, ale zależy mi bardzo na ich wysokiej jakości. Oprócz tego ważne jest, aby aparat posiadał opcję nagrywania filmów z dźwiękiem.
Temat założyłem, ponieważ mam nadzieję, że na forum znajdą się użytkownicy, którzy znają się na aparatach cyfrowych. Przydałaby się ocena w/w produktu, ewentualnie przedstawienie innej oferty, dobra rada od wujaszka…
« Ostatnia zmiana: 03 Czerwiec 2007, 15:17:02 wysłana przez Reinmar »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Aparat cyfrowy
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Czerwiec 2007, 21:15:09 »
Witaj
Moja siostra kupiła aparat cyfrowy:
http://www.agito.pl/product/39153?cid=229