Autor Wątek: Gothic 3 po naszemu!  (Przeczytany 6845 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline user4585

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 0
Gothic 3 po naszemu!
« dnia: 03 Czerwiec 2007, 07:49:04 »
Witam!
Wiele osób uważa , że Gothic 3 to nie wypał. A gdyby tak stworzyć tą gre według naszego(waszego) pomysł i szacie graficznej z pozostałych Gothic-ów. CO wy na to?? Ja jestem zielony w tworzeniu modów więc jeśli były by chęci na tworzenie czegoś takiego mógłbym byc pomysło dawcą najwyżej. Wiem , że to trudne zadanie ale chyba wykonalne. Czytałem o jakims modzie który miał zupełnie inny świat niz Gothic. To tylko pomysł wypowiadajcie się  

Jeśli ten temat komuś nie odpowiada niech go skasuje!

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic 3 po naszemu!
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Czerwiec 2007, 14:33:23 »
Ja o takim modzie myślałem już od dawna lecz na robieniu modów zabardzo sie nieznam.   Moim zdaniem taki mod jest świetnym pomysłem     który uszczęśliwiłby każdego kto ma za słaby sprzęt na Gothic 3

Forum Tawerny Gothic

Gothic 3 po naszemu!
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Czerwiec 2007, 14:33:23 »

Offline Dark

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3d Moddeler
Gothic 3 po naszemu!
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Czerwiec 2007, 20:32:43 »
tak, ale zapewne producent Gothica by tego nie pochwalił, nawet jako komercyjnego produktu, że oto ich gra wyszła za darmo na starsze Gothici, zajęło by to może nawet 3 lata gdyż przeniesienie Gothica do morrowind zajmuje rok.

McSloniu

  • Gość
Odp: Gothic 3 po naszemu!
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Sierpień 2008, 21:47:03 »
Lepiej już pograć normalnie w Gothica 3 i nie wymyślać cudów. Ale jak miałem starego kompa to wtedy inaczej mówiłem ;D

Offline chamm3r

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bez pokoju nic by się nie utrzymało
Odp: Gothic 3 po naszemu!