Autor Wątek: Ulubieni Gitarzyści  (Przeczytany 7713 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Halina Kiepska

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Reputacja: 0
Ulubieni Gitarzyści
« dnia: 31 Marzec 2007, 13:15:42 »
Wymieniajcie, opisujcie, argumentujcie i rozpływajcie się w swoich wypowiedziach, gdyż panowie gitarzyści są tego warci. Ilość rzecz jasna nieograniczona, a może w przyszłości stworzę top listę. To akurat nic pewnego, wszystko bowiem zależy od Was, a raczej od tego, jak licznie zaspamujecie ten topic. Miłego...


John Anthony Frusciante – mentor, wzór i zdecydowany nr 1, jeśli chodzi o mój top gitarzystów. Pomijając albumy wydane z Red Hot Chili Peppers, również bardzo aktywny w swej solowej twórczości, udzielaniu się w innych zespołach (The Mars Volta). Jego umiejętności nie jest mi dane oceniać profesjonalnie, gdyż najprościej w świecie – nie znam się na tym za bardzo. Swoją przygodę z gitarą zacząłem sześć miesięcy temu, jednak do oceniania pewnych spraw, wcale nie trzeba być specjalistą. Frusciante to jeden z najlepszych gitarzystów, jakich nasza kochana matka Ziemia zdążyła wydać na świat. Potwierdza to chociażby uznanie w świecie muzycznym, nie tylko wśród fanów Red Hot Chili Peppers.