Poziom trudności był dość długo balansowany i jest ok.
Z Założenia Pradawni są przewidziani na 4 rozdział. To nie moja wina, że wszyscy pędzą tam już przed 10 levelem. Gdzie wam sie tak spieszy? Dodatkowe obozy są właśnie po to, żeby urozmaicić czas grania do 3-4 rozdziału. Pewnie, że można tam polecieć mając 80 siły, ale wybacz robisz to na własny masochistyczny użytek. Warto zaznaczyć, że teraz możesz spokojnie dobić siłę i zr. sporo ponad 200 więc nie miejcie pretensji do moda, skoro błędem jest Wasz styl gry. To nie jest sieczka i rąbanka, to jest cRPG.
Jedziemy dalej... Brak expa za stworki... Fakt to się sporadycznie zdarza, mam pytanie czy dzieje sie tak we wszystkich lokacjach?
Sól jest u Przemytników, w obozie przed kopalnią i u Snafa.
Błędy z HP wskazują na niestabilne działanie Gothica lun kita, spróbuj odpalić kompa i wczytać sava.
IsentoR walczyłeś z Avatarem Innosa, ten NPC miał w sumie być nieśmiertelny, ale dla hardcorowych graczy, lubiących wyzwania i bugi Gothica zmieniłem to zawyżając jego staty. Chyba nie spodziewasz się, że ktoś taki mógłby być łatwy do pokonania? jest to zabieg celowy i tak pozostanie, być może jeszcze podniosę mu staty