Autor Wątek: Mroczne Tajemnice - dyskusja  (Przeczytany 72102 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #80 dnia: 26 Marzec 2007, 22:07:00 »
Przekleństwa to czysta ekspresja? ÂŹle. Przekleństwa mogą nadać akcji, ale tylko rozsądnie używane, bez walenia nimi na prawo i lewo. Do tego dochodzą emotikony, błędy interpunkcyjne i ortograficzne, sporo bugów i okazuje się, że zabrakło tygodnia - dwóch na wnikliwiejsze testy moda.

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #81 dnia: 26 Marzec 2007, 22:33:40 »
Cytuj
Przekleństwa to czysta ekspresja? ÂŹle

Kurna każdy wie że przekleństwa zawsze wzbudzają emocje (niezależnie czy pozytywne, czy negatywne) więc z teori właśnie są ekspresją.

Cytuj
Przekleństwa mogą nadać akcji, ale tylko rozsądnie używane, bez walenia nimi na prawo i lewo. Do tego dochodzą emotikony, błędy interpunkcyjne i ortograficzne, sporo bugów i okazuje się, że zabrakło tygodnia - dwóch na wnikliwiejsze testy moda.
Błędy w wielu przypadkach nie są celowe. Jednak ilość dialogów jest ogromna więc trudno było je wyłapać.

A przekleństw w modzie nie ma więcej niż tuzin.
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 22:39:22 wysłana przez Siekacz »

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #81 dnia: 26 Marzec 2007, 22:33:40 »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #82 dnia: 26 Marzec 2007, 22:48:22 »
Dobrze już jestem dziewczęta :D Pax między chrześcijany... O kurde użyłem emotki wybaczcie ;P

Przejrzałem tam pobieżnie ten przesycony niezwykle obiektywną ekspresją dialog pomiędzy kilkom osobami i oto moje konkluzje.

Jeżeli ta jedna emotka tak Was razi to dlaczego robicie taki problem? Przecież usunięcie je zajmie ok. 2sek ;)

Dialogi... Widzę, że trafili się prawdziwi znawcy. A więc jeżeli pozwolicie wyrażę własne zdanie na ten temat. Dialogi do Gothica sa bardzo dobre, ale są pisane jednym stylem. W zasadzie wszyscy NPCe mówią jak jeden mąż, drobna odmiana dotyczy Diego, Miltena i Gorna (tutaj ingerowali różni chłopcy z PB). Mówcie co chcecie, ale NPCe urzekają być może za pierwszym razem, później doskonale się uwidacznia ta jednolitość. Trochę piszę różne rzeczy i prócz wypracowania własnego stylu pisania uważam, ze najtrudniej jest ożywić postaci.

W tym modzie starłem się urozmaicić npców nie odbiegając przy tym zbytnio od realiów Gothica. Oczywiście, że różnica jest widoczna, ale to nawet dobrze. A czy wiecie, że oryginalne teksty PB z pierwszej wersji Gothica też były dość... mięsiste ;) oczywiście zostały zmienione i dopasowane to panujących konwencji co by jakiś 12 latek z Młodzieży Wszechpolskiej nie dostał palpitacji serca (uwaga niepotrzebna, wynika tylko z mojej wrodzonej złośliwości :D - kurde znowu emotka...).

Druga sprawa skoro spodziewacie się działa profesjonalnego to zagrajcie w G2. My jesteśmy amatorami, mod powstał po trochu dla krotochwili, po trochu dla spełnienia naszych wizji związanych z Gothiciem. Robiliśmy tego moda dla graczy i dla nas samych. jeżeli kogoś w jakikolwiek sposób uraziliśmy to przepraszam w imieniu całej ekipy.

Kolejna kwestia to żadna z przeczytanych przeze mnie wypowiedzi nie była obiektywna, każdy reprezentuje tu i broni jakieś tam swoje racje. Więc nie ma szans na wypracowanie konsensusu co nasuwa kolejne implikacje: po co cały ten dialog, skoro i tak prowadzi do nikąd?

Jeżeli komuś mod z wiadomych względów nie odpowiada to niech nie gra, przecież żyjemy w wolnym kraju a to nie jest przymusowe. Mod jest także w pewnym sensie monumentem poświęconym the modders jak i naszej ekipie i na pewno nie zmienimy tego charakteru tylko dlatego, ze się komuś nie podoba, lub nie rozumie, czy też nie chce zrozumieć. To nie jest projekt komercyjny, to dzieło amatorów, fanów takich jak większość z Was. jeżeli ktoś ma swoją wizję takiego moda to proszę bardzo, zapraszam na themodders tam się nauczycie tworzyć modyfikacje,s tworzycie własne, wspaniałe dzieło, które zapewne zapadnie w pamięć graczy na długi czas. Ale nie zmuszajcie nas na siłe do zmiany naszej wizji bo na to nie ma szans. Poprawimy błędy, nieścisłości, co bardziej irytujące problemy, ale ani więcej ani też mniej.

Aha Respev trochę powyciągał zdania z kontekstów, napisz dokładnie o jakie teksty ci chodzi bo jestem ciekaw ;) jeżeli tak bardzo wzburzyła cię emotka to zostanie usunięta, fakt, ze nie pasuje, ale nawet nie pamiętam kiedy ją popełniłem :D Co do tekstów to jest ich naprawdę dużo, więcej niż w NK. Respev czy ty myślisz, że my nie mamy co robić tylko siedzimy cały dzień nad modem? jeżeli tak to chyba się co do ciebie pomyliłem. Większość z nas ma szkołę, studia, poważną pracę, rodzinę i naprawdę sporo obowiązków. Mod powstawał (w moim przypadku) przeważnie kosztem snu i czasami zarywałem trochę projekty w pracy. Wyobraź sobie, że pogodzenie tego wszystkiego bynajmniej proste nie jest.

I na koniec, inwektywy :D Hmm Siekacz dość trafnie zauważył, że strasznie go wnerwiłem kiedy poprawiłem jego sztandarowe działo czyli obóz przed Kopalnią ;P Dialogi był Gothicowy, bez inwektyw i takie tam. na szczęście Siekacz po części przywrócił im poprzedni ton. Chłopaki to jest Kolonia Karna a nie sanatorium im. Romana G. tam musi być ciężko, brudno i z kurwą na ustach. Przynajmniej czasami. Inwektywy zostały użyte tylko w kilku momentach, wtedy kiedy należało podkreślić emocje targające rozwścieczonym (lub po prostu chamskim i nieokrzesanym npcem jakim jest, np. Quentin, herszt bandytów), Thagor zdaje się lubi słowo na K. Hmm a w jakim świecie wy żyjecie? Czy nigdy nikomu nie zdarzyło się w życiu przeklinać?

Myślę, że o gustach rozmawiać się nie powinno. Wasze uwago są dla nas bardzo ważne i oczywiście wyciągniemy z nich należyte wnioski.

Pozdrawiam wszystkich i życzę przyjemnej gry z udziałem naszego wzbudzającego kontrowersje moda ;)

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #83 dnia: 26 Marzec 2007, 23:00:11 »
Zapomniałeś dwukrotnie dodać "ups, znów emotka" :]. Ja osobiście przestałem się kłócić, bo doskonale wiem, że nic nie wskóram. Aktualnie zbieram wszelkiej maści literówki i błędy gramatyczne i spisuję sobie ładnie na karteczce. Koniec tematu. Mam tylko nadzieję, że faktycznie po emotkach nie zostanie śladu. Bo ortografy chyba nie stanowią przedmiotu zażartych dyskusji i nie są próbami stylizacji językowej? :P


Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #84 dnia: 26 Marzec 2007, 23:06:01 »
Drastim jestem za ;)

Tak na marginesie masz już uprawnienie do spamowania na naszym forum :D Mile widziana osoba z ambicjami poprawy naszych baboli ortograficznych, gramatycznych i stylistycznych.

Offline Thangor

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #85 dnia: 03 Kwiecień 2007, 19:45:16 »
HA!!!!!!!A mnie to sie najbardziej podobają niektóre nazwy,np.Majewski Show lub Puszek Okruszek       A co do słownictwa to myślę że jest w klimacie koloni KARNEJ.A moze bys był szczęsliwy gdybys spedzil troche czasu w brudzie z jakimis bandytami itp. Ja tez bylbym zdenerwowany i jakos bym nie mial checi wychwalac jaka ta kolonia jest dobra i wspaniala
« Ostatnia zmiana: 03 Kwiecień 2007, 19:46:50 wysłana przez Thangor »

Offline Maksous

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #86 dnia: 04 Kwiecień 2007, 10:46:16 »
Nadal uważam że mroczne tajemnice to najlepszy mod w jaki grałem. Ale niestety także najbardzej zabugowiony. Weźmy np taką świątynie pradawnych, wykonałem wszystkie zadania nawet napisze jakie: Albo
Przeczytałem księgę 7 kroków
Pobił mnie ten gostek (nie pamiętam imienia).
Dałem jednemu z wojowników bimber.
Przeżyłem oba uniesienia tej kobitki, pomogłem jej pupilkom (przyniosłem rośliny)
Pokonałem wrednego czarnego maga
Podmieniłem krew i dałem ją zadrajcy (co prawda zabiłem ogniociernię ale chyba nikogo to nie obchodzi)
Pomogłem temu gostkowi co miał za przyjaciela urizjela (trzeba było go gatką szmatką namówić)
zostałem zmuszony do oddania dotyku beliara (obiłem nim każdego pradawnego ale potem ten gość przy teleporcie do normalnego świata mi go wziął).
dodam jeszcze że wybiłem każdego potwora w zasięgu wzroku i wogóle w tej jaskini.
I nadal nie mogę pogadać z ich przywódcą sad.gif . A i obiłem każdego pradawnego z dotyku Beliara.
No i jest jakaś sprawiedliwość??
Bo straciłem tyle czau żeby te zadania wykonać a tu nic. Klops. Nie mogę pogadać z przywódcą. Mam wielką i szczerą nazieję że poziomki to poprawią. Bo chyba wyjde z siebie i stane obok.

Offline Arkhan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1117
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #87 dnia: 07 Kwiecień 2007, 10:22:20 »
Witam,

Otóż grając w MT, jestem nieco zawiedziony obozem Fanatyków. Raz, to nie można u nich zostać Guru ani nie można poznawać całej magii ÂŚniącego , a dwa, to moim zdaniem powinni się pokazać z najbardziej fanatycznej strony - chodzi o dialogi. Niestety u nich brak jakichkolwiek przejawów fanatyzmu typu gadanie o śniącym jeszcze w mocniejszy sposób niż w Bractwie BA oni nawet w go nie wierzą. No ale skoro to było zamierzone działanie to dlaczego nazwa "Fanatycy"? Nie lepiej "Wygnani" ?.

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #88 dnia: 10 Kwiecień 2007, 12:20:50 »
Hmm, nie wiem czy wszyscy tak mieli, ale jak dla mnie to poziom trudności pod koniec gry jest kiepsko zbalansowany.
Statsy i sprzęt mam taki, że w świątyni mam każdego na raz, a większość przeciwników zadaje mi góra 50 obrażeń. Nawet jakby zadawali 100 czy 200 nie mieli by większych szans z taką postacią - klik
Screen robiony w nieprzypadkowej sytuacji, bo kiedy próbowałem przejść przez barierę ubyło mi całe 3 pż. ^^
Od początku, aż do tej chwili nie użyłem kodów i wcale tych zadań pobocznych tyle nie wykonałem, a taką postacią to nawet w NK wszystkich zmiecie z powierzchni. Ogólnie poziom trudności został podniesiony, ale wychodzi to tak, że na początku gry jest piekielnie trudno, co mi akurat nie przeszkadza, ale ostatnie rozdziały to spacerek. Do obozu orków wpadłem bez ulu - mulu i wyciołem wszystkich po kolei, a nie ubyło mi nawet 300 punktów życia. Potem przeszkoliłem się na szósty krąg - fala śmierci i w świątyni nastąpiła czysta rzeź. Nie wiem w jakim stopniu patch jest ukończony, ale nie można by czegś z tym zrobić? Dorzucić ze 200 orków,  jeszcze z pare smoków, albo statsy niektórym potworkom podrasować w końcówce. Wiem że nie każdemu chce się dodatkowo expić i może przechodzić tylko główny wątek, ale po przejściu fabuły dodatku myślę że wszystkim się grało jakoś tak za łatwo...

Offline Maksous

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #89 dnia: 10 Kwiecień 2007, 13:46:53 »
Ja też wszystko rozwalam szybciutko. Ale chyba jeszcze nie doszedłeś do Samego końca moda i nie spotkałeś się z Urizjelem. Bo tam są problemy nawet z takimi mocnymi statami jak ty. A tak wogóle to może ktoś mi z tymi pradawnymi pomorze??

canis

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #90 dnia: 03 Maj 2007, 00:18:32 »
Przez ostatnie parę dni grałem w tą modyfikacje ... po prostu oderwać się nie mogłem znajome i znajomi się dopytywali co ja robię przez całe dnie ... jedna koleżanka do mnie powiedziała: "czemu o tobie niema ani widu ani słychu, całe dnie jakby zapadasz się podziemie", na co wskazuje ze modyfikacja jest bardzo wciągająca ... poprawiono wiele rzeczy, strażnicy przed kopalnią, straż przy placu wymian (bardziej realistycznie). Zadanie, które mi w Gothicu sprawiało wielką radochę jak je wykonywałem (Chromanin) zostało tutaj ulepszone, dzięki czemu idzie wyczuć że nie jest to już tylko szukanie igły w stogu siana, ale także szukanie pomocy ze strony innych (Dziwny Eremita), który podpowiada gdzie znaleźć kolejne księgi. Co do niego to mam pytanie gdzie ten Nekromanta się teleportuje, bo nie widziałem go już więcej po oddaniu mu wszystkich 6 ksiąg Chromanina. i jeden mały problem teksturowy mam, gdy idzie się we wieży mgieł od strony morza to jest pewien brak tekstury w pewnym miejscu, wygląda tak jak by się wchodziło w nicość na której rosną drzewa, idąc dalej pojawia się reszta wierzy, ale na początku to sobie pomyślałem ze wieżyczkę mi skasowaliście ;). nic więcej do tej modyfikacji nie mam, sądzę ze jest genialna, i ze szkoda ze nie jest dodatkiem ... (no wiecie takim jak Noc Kruka do G2, sądzę ze MT jest o wiele leprze od Nocy kruka).

Pozdrawiam Canis  

Offline Slomek.16

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #91 dnia: 08 Maj 2007, 20:17:53 »
Jeżeli należysz do jednego z trzech podstawowych obozów z Gothica (SO OB NO) to możesz przyłączyć się jednocześnie do ÂŁowców Orków, Fanatyków i Przemytników.

Jeszcze jedną fajną rzeczą jest np. to że kiedy dołączysz się do Nowego Obozu i znudzi ci sie nim gra możesz dołączyć do Obozu Przed Kopalnią bez względu na to kim byłeś wcześniej a potem nawet zostać jego szefem (dostajesz zbroję Magnata)

Offline kozin

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #92 dnia: 13 Maj 2007, 13:23:50 »
To ja przedstawie moje odczucia po grze w MT:
Plusy:
1. Nowe Obozy i nowe postacie,
2. DUÂŻO nowych zadań,
3. Reakcja Bezia po wypiciu bimbru :D,
4. Nowe lokacje np. wyspa na której znajduje się Uriziel.
(to tylko te najważniejsze ale jest tego dużo więcej)

Minusy:
1. Czasami za długie dialogi (chwilami aż usypiające),
2. Bardzo zróżnicowany poziom trudności (może tylko mi się tak zdawało ale na początku było dużo trudniej niż pod koniec gry),



P.S.
I zalatuje mi tu trochę motywami z takich filmów jak Gwiezdne Wrota (Historia Pradawnych) i Kod Da Vinci (motyw dziecka Innosa).  Tego niezaliczam do minusów ale do małego spostrzeżenia (może autorzy moda powiedzą czy dobrze mi się zdaje).

Offline Sotek84

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #93 dnia: 15 Maj 2007, 20:15:25 »
Jeśli chodzi o plusy dodał bym:

1: ogromne zrużnicowanie nowych broni i pancerzy(chełmy i najlepszy miecz dwuręczny 200/200)
2: nowe umiejętności a w szczegulności kowalstwo

Jeśli chodzi o minusy

1:podatność wszystkich nieumarłych szamanów orków na zwykłą broń (nie jest potrzebny uriziel do zabicia ostatniego z szamanów)
2:powyjściu od pradawnych gra zamienia się w spacerek i sukcesywną exterminację wszystkiego co żyje

Offline IceMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #94 dnia: 21 Maj 2007, 14:24:11 »
sluchajcie mam pytanko a zarowno zastrzezenie bo widzice w gothic MT mozna dolaczyc tylko do straznikow kopalnii znaczy tak ze pisze gildia: straznik kopalnii a na przyklad chce do przemytnikow ale nie bede mail ich gildii i wlasnie tu te zastrzezenie siekacz jagbyscie mogli zrobcie zeby bylo cos takiego ze jest gildia: przemytnik gildia: fanatyk gildia: lowca orkow itd prosze bo chcialbym zeby bylo wiecej gildii zeby mozna byc na stale w tych gildiach

Offline user4585

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #95 dnia: 04 Czerwiec 2007, 21:04:45 »
Jestem bardzo zadowolony z modu :D Jestem strażnikiem kopalni z pomocą drobnych kodów...jak szczerość to szczerość :P. udało mi się nawet zostać szefem obozu(wreszcie jesteśmy szychą!!! :D)
Aha i mam pytanko kiedy dokładnie wyjdzie wersja z dubinngiem??(sory za błędy nigdy nie potrafiłem tego napisac ;/) i co najważniejsze:
trzeba będzie zaczynać gre od początku?? postarajcie się oby nie plose <lol2> ....

Offline user4585

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #96 dnia: 05 Czerwiec 2007, 14:48:57 »
Założyłem ten teamt aby chwalić ludzi którzy zrobili Mroczne Tajemnice.
Mod jest super (no może prócz dubinngu) kolonia nareszcie wygląda jak kolonia. Możemy w końcu zostac szychą :D. Jest nowy świat i gildie które umilaja gre. Można by było wymieniac i wymieniać ale jeszcze powaliła mnie na kolana jeszcze jedna rzecz.
Piwo korzenne  
Panowie to co zrobiliście z tym trunkiem(chodzi mi o efekty) jest rewelacyjne  

Piszcie co się wam najbardziej podobało w tym modzie!

Offline Diego Ostatni Asasyn

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #97 dnia: 10 Czerwiec 2007, 22:12:23 »
Mam pytanie
Czy moze ktos wiec co moze byc przyczyna tego ze jak walcza na arenie w Starym Obozie a ja obstawie na jakiegos typa i gdy przychodzi godzina w ktorej maja oni walczyc to oni nic stoja naprzeciw siebie jak slupy. Prosze o odpowiedz jak najszybciej

Offline Xollus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #98 dnia: 21 Czerwiec 2007, 19:56:44 »
Jak dostać się do podziemi jak steleportowałem się do tego gościa co  chce mnie zabić????? A jak go zabije to na ścianach nie ma żadnego przycisku.?

Offline MattiR

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #99 dnia: 04 Lipiec 2007, 21:52:43 »
W MT grałem tylko trochę u kumpla ale i tak była laba bo było paru ludzi poprzestawianych w SO ale reszta
Oj...
Gdy szukałem Obozu Przemytników nic nie znalazłem
przeanalizowałem wszystkie screeny- powinien być niedaleko starego klasztoru tam gdzie jest przepołownina łódź ale tam jest tylko kilka ognistych jaszczurów
Gdy dostałem mapę od Diego była to czysta kartka ( No bo wyglądała jak skała)

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #99 dnia: 04 Lipiec 2007, 21:52:43 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything