Strefa moddingu gier Gothic > Dyskusja o modyfikacjach

Mroczne Tajemnice - dyskusja

<< < (16/32) > >>

Drastim:
Nie, w postach, na GG i "gdzie indziej" mogę pisać, bo tylko ja i znajomy to czyta :)

A co do błędów - jasne, przygotuję za parę dni rozpiskę, jeżeli to was satysfakcjonuję.

Przy okazji - ile się czeka na waszym forum na akceptację konta? Bo chciałbym wreszcie zgłoszenie do translacji napisać :)

Siekacz:

--- Cytuj ---Ech, proszę, nie jest ważny wiek, ważne jest, co się czuje o danym aspekcie dzieła.

Tym bardziej, że sam w sobie mod nie jest zły, a kładą go właśnie takie dialogi.

A jeżeli bardzo musisz wiedzieć, to studiuję już.

PS Wolę dopracowanie dialogi, niż błędy w zapisie.
--- Koniec cytatu ---

Studiujesz Polonistyke? Jeśli tak to ci sie nie dziwie.

Jeśli chcesz coś wiedzieć o dialogach. Są one w sporej części brane żywcem z realu.
Znam dużo ludzi i poprostu przenosiłem styl wypowiadania sie na gre, nie przejmując sie piękną polszczyzną. Praktycznie nawet nie musiałem ich na siłe wymyślać, co dodało realności.

Dokładniej pracowałem nad obozem strazników kopalni.

Celowo robiłem prostackie i debilne dialogi, które miały w sobie ukryty humor i logike. Rozpoznali go tylko ci co dobrze znają osiedlowe Polskie życie.

--- Cytuj ---A co do emotikon - cóż, nic więcej nie wywalczę, mam zamiar zgłosić się do procesu translacji moda i przynajmniej tam powalczyć o brak emotikon :).
--- Koniec cytatu ---

Ja takich nie dodawałem, nawet takich nie pamiętam...
Jak bym je widział też by mi sie nie podobały

Isentor:

--- Cytat: Siekacz ---Powiem że w orginalnym gothicu strasznie wnerwiał mnie brak naturalności dialogów. Były one bez emocji, ekspresji.

--- Koniec cytatu ---
A według nie było wręcz przeciwnie no chyba, że dla ciebie zdanie bez przekleństwa jest zbyt sztuczne bądź nienaturalne...
Tak więc umieszczenie w każdej wypowiadanej kwestii przekleństwa wprowadza ekspresje...ciekawy tok myślenia...