Autor Wątek: Mroczne Tajemnice - dyskusja  (Przeczytany 71944 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #20 dnia: 24 Marzec 2007, 20:16:50 »
1. To nie jest bug, to są po prostu NIEUÂŻYWALNE modele fizyczne tych przedmiotów ;P
2. NK raczej tak nie wyglądało. A w MT i G1 fabuła może toczyć się równolegle.
3. Można należeć tylko do jednego obozu, który zmienia wpis w oknie umiejętności. Ale można wykonywac zadania dla różnych obozów równocześnie.

Jajko jest potrzebne pod koniec fabuły z Pradawnymi chyba, że dacie sobie radę ze smokiem ;P

Mały smok miał rosnąć, nawet napisałem na to skrypt, ale chłopaki wyśmiali mnie od pokemonów wiec to zarzuciłem. Może jednak będzie to w patchu ;)

Offline Arkhan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1117
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #21 dnia: 24 Marzec 2007, 20:22:52 »
Cytuj
1. To nie jest bug, to są po prostu NIEUÂŻYWALNE modele fizyczne tych przedmiotów ;P

Jest to niemożliwe. Na samym początku gry, do szubienicy na której wisi kościotrup jest przybity list. Kiedy poszukam ze 100 razy odpowiedniego kątu to wtedy dany item mi się podświetla i mogę go swobodnie wziąć. Tylko pytanie, dlaczego trzeba się pożądnie namachać aby dany item wziąć -,-

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #21 dnia: 24 Marzec 2007, 20:22:52 »

Offline Pan Paladyn

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #22 dnia: 24 Marzec 2007, 20:26:19 »
Mroczne tajemnice to wspaniały mod,podczas wracałem z obozu przy starej kopalni i podszedłem do Grima i coś mówił o zespole In Extremo że jest na scenie i żeczywiście był, bez żadnych kodów!

Respev

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #23 dnia: 24 Marzec 2007, 20:39:09 »
@Pan Paladyn - Jeśli się nie mylę, w niemieckiej wersji Gothica, po powrocie z kopalni Starego Obozu w drugim rozdziale (gdy pokonamy królowa pełzaczy), takie zdarzenie ma miejsce (przynajmniej czytałem kiedyś solucję, kiedy jeszcze nie wyszła polska wersja Gothic 1 i własnie tak to było opisane).

Co do modyfikacji, rzeczywiście, jest parę mniejszych bugów. Najbardziej boli mnie to, że obóz łowców orków jest taki mały, a powinien być rozmiarów przynajmniej 1/3 pierścienia mieszkalnego nowego obozu.
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 20:39:34 wysłana przez Respev »

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #24 dnia: 24 Marzec 2007, 20:43:21 »
Mod również wypróbowałem, i muszę przyznać, że bardzo mi on przypadł do gustu. Gothic 1 sam w sobie był zawsze spoko, ale zdecydowanie za łatwy. Niby trafialiśmy do kolonii karnej, ale w praktyce był to zwykły spacerek. W DM chwilami naprawdę można poczuć, że trafiło się do piekła. Zwierzęta, potwory są znacznie silniejsze, już na początku spotykamy samych zbirów którzy bezlitośnie wykorzystają każdego nowego, byleby tylko się wzbogacić. Jeśli okażesz cień słabości, strażnicy bez skrupułów obiją Ci gębe i bynajmniej nie dla rudy, lecz tylko po to by zabawić się cudzym kosztem. Krótko - YEAH. Taką kolonie myślę że chcieli zobaczyć wszyscy którzy w gothica trochę pograli i zwyczajnie im się znudził a i nowi gracze na pewno się nie zawiodą. Pod tym względem ani troche się nie rozczarowałem (no dobra, jak ma się wytrych to jednak można trochę zdziałeć, ale nie narzekajmy;). Nie wspominając już o sportach ekstremalnych takich jak naprzykład otwieranie zamka (mój pierwszy:) o 24 stopniach (przekręceniach). Zajefajne zbroje też niktóre siadły.
Z nowych obozów dotarłem narazie tylko do kopalni (katapulty ;), ale pomysły niektóre macie hmm niezwykle ciekawe ;). Nie mogę się doczekać następnych frakcji.

Dobra, dość lukrowania, przejdźmy do wisienki. Szczególnie irytuje mnie sprawa tzw. złodziei expa. czyli nadgorliwych strażników, w ogóle NPC ów. Wychodzę sobie na polankę pełną ścierwojadów, zacieram ręce - ''ale będzie expa'', a tu z drugiego brzegu szczeliny ziomek zdejmuje z łuku ścierwojady. Jeden, drugi, a reszta zerwała się na niego i wpadła przepaść. I poexpiłem. To samo przy obozach, możesz być w lesie, a strażnik sprzed bramy wylatuje ''na pomoc''. No ale to się tak czepiam na siłe żeby nie było że cukruje;]
Oprócz tego spotkałem się z podwodną skrzynką. Tylko jak to otworzyć skoro pod wodą nie działa kombinacja ctrl+up. Na dodatek przypuszczam że otwiera się ją kluczem kowala, i znajduje się tam miecz którego żąda za naukę płatnerstwa (chociaż mogę się mylić).
No i wspomniane już w innym temacie przedmioty, które mimo tego, że są podświetlone, są nie do wzięcia. Fajny mieczyk za zbrojownią ale nie wiem czemu, nie mogę go zabrać.
Oprócz tego w kolonii zrobiło się trochę ciasno. Między obozami kręci się mnóstwo różnych lumpów, czy myśliwych. A wystarczy odejśc kawałek z nowego obozu, a ujżymy palisadę z kopalni. Nie ma już tyle widoczków na samą naturę, jeziorko, las, bo prawie wszędzie znajdują się hatki typu pustelnicza, no ale coś za coś. Zawsze można odpalić samego gothica i napatrzeć się na zapas.

Mimo wszystko mod to kawał dobrej roboty, z nawiązką humoru (np. rozmowa z Peckiem czy jak temu zbieraczowi przy arenie:), może trochę psują ten klimat który udało się uzyskać, ale humor musi być. Również gratuluję i na zapas dziękuje za kolejne mile spędzone godziny przed kompem ;).

Co do rad to narazie zauważyłem dwie rzeczy.
1.Strażnicy, że tak powiem nie lubią mięczaków. Czasami lepiej wybrać bardziej agresywny dialog, i nawet jeśli dostaniemy w pysk, będziemy cieszyć się później szacunkiem.
2. Wytrych na początku gry to najpotężniejsza broń. Jak mówiłem są skrzynki extremalne, ale można znaleźć i takie łatwe do otwarcia, a łup będzie spory. Gram krótko więc narazie to tyle.

A i jeszcze trafiłem na ciekawy smaczek, ale nie wiem do końca o co chodzi. Zabijałem ścierwojady dla expa, i po pewnym czasi wyskakuje napis: ''Jesteś specjalistą w zabijaniu ścierwojadów''. No należy się, trochę ich zabiłem. Ale co mi to daje?
PS: Skąd braliście gifa na obraz w siedzibie szefa strażników w kopalni ? ;]
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 20:56:51 wysłana przez momo »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #25 dnia: 24 Marzec 2007, 20:43:46 »
Arkhan a kto robił moda ty czy ja? :D

Miałem na myśli, miecz, którym list był przybity nie sam list ;) Takich przedmiotów jest sporo w modzie, służą za wystrój wnętrz :D

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #26 dnia: 24 Marzec 2007, 21:16:02 »
Cytuj
A i jeszcze trafiłem na ciekawy smaczek, ale nie wiem do końca o co chodzi. Zabijałem ścierwojady dla expa, i po pewnym czasi wyskakuje napis: ''Jesteś specjalistą w zabijaniu ścierwojadów''. No należy się, trochę ich zabiłem. Ale co mi to daje?

To miał być taki bonus, dzięki któremu zadawalibyśmy więcej obrażeń ścierwojadom. Z pomysłu zrezygnowaliśmy, ale napisy pozostały :D

Offline kong

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #27 dnia: 24 Marzec 2007, 21:38:46 »
Coź,sam mod jest zapewne bardzo dobry,profesionalny no i świetny. Nie chcac sklamać nie powalił mnie na kolana.Modifikacja zapewne jest interesująca i ciekawwa jednak nie wciągneła mnie zabardzo i nie spędziłem nad nią dużo czasu,fabuła zbyt gothicowa.Ogólnie mod jest troche nudny , ale samo wykonanie bardzo mi sie spodobała,problemem jest tez to że niektóre nie mogą wiedzieć za bardzo "co i jak" czyli gdzie mają pójść,co zrobić itp.Bardziej podobały mi sie screeny niż sam mod,ale jest spoko. w skali szkolnej (1/6) daje 5- i według mnie to jest zasłużona ocena   .
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 21:40:15 wysłana przez kong »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #28 dnia: 25 Marzec 2007, 09:41:09 »
No więc było fajnie... nawet. Włączam moda przez playerkita, daję nową grę i mi wypiernicza do windowsa... no cóż ok, spróbowałem jeszczew raz. Teraz było ok. Tam Diego coś mi nagadał i rozpoczęłem...  penetrację. WPierw zobaczyłem szubienicę, a do niej przybity list. Udało mi się go wziąśc w pozycji "stojącej na kamieniu". Później porozmawiałem sobie ze strażnikami. No cóż, dedli mnei, ale się kapnełem co trzaz z nimi zrobić. Wziełem 2 mieszki złota. Miałem już ponad 100 bryłek. Idę dalej. Napotykam się na tego durnego kopacza. I tu coś mnoie zmdliło. Kiedy go atakowałem, kiedy wyprowadzałem cios, to już nie mogłem się obronić. Kiedy wykonałem dowolnie jakikolwiek ruch, już nie mogłem się bronić. Po kilkunastu wczytaniach wymyśliłem taką taktykę, że go wpierw atakuję, odskakuję, atauje itd. Okazało się, że moja technika była dobra i go pokonałem. Zabieram mu wszystko, ale nie zabijam. Czekam aż się obudzi. A tu kolejna niespodzianka. Znowu gada do mnie to samo i na dodatek dostaję znów 100 exp. <-- taki darmowy sposób na nabicie lvl. Tym razem zabiłem go. Zagrabiłem wszystko co bło w okolicy, przeszdłem przez mostek, zabiłem młodego kretoszczura, zabrałem all i wspięłem się na moje potulne fajne miejsce (uwielbiam tam łazić. Jest to ponad zawaloną kopalnią). Wchodzę. Zabijam ścierwojada, kretoszczury, mam już podchodzić do goblina, kiedy zauważam mały obozik. Zapisuję. Idę do goblina.... w OGÓLE go nie ranię. nic a nic, goblin jest nieśmiertelny (mam broń -> zardzewiały miecz). Więc idę do oboziku. Jeden koleś coś tam do mnie gada. Inny alchemik zleca mi zadanie. O dziwo kiedy zabieram im rzeczy z domu, oni nie reagują. Ze skrzynką w ich domu trodziłem się z 10 minut.Zdecydowanie za duża kombinacja (ppllllplpplppplplllplppplpl) jak na początek gry. Dotąd narazie doszedłem i mod bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

Offline Pan Paladyn

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #29 dnia: 25 Marzec 2007, 11:30:35 »
Podczas grania spotkała mnie fajna sytuacja!Właśnie wracałem ze swojej chaty po śnie ide a tam widze i koleś na mnie wychodzi z mieczem myśle kto to zabijam go zobaczyłem na jego nazwe która brzmi "ZABÓJCA - CODENAME 47"albo przed obozem łowców orków leży ciała "MAJEWSKI SHOW"!

Offline MeGorT

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 447
  • Reputacja: -2
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #30 dnia: 25 Marzec 2007, 14:03:06 »
Lol mówisz poważnie, ciekawe co na to powie ktoś z Poziomek. No nieźle mod mnie nadal zachwyca i za razem rozwala. Podoba mi się wprowadzenie do skrętów Mocnego Jointa. Szkoda tylko że po jego spaleniu zapadamy w snem. Liczyłem na jakąś faze czy coś   ...no ale dobre i to. Następnie, jak idziemy do Obozu ÂŚniącego, po lewej stronie są dwie jaskinie, a w tej drugiej są dwa Orkowie Elici. Co ciekawsze nie atakują nas, dopiero kiedy podejdziemy do mogiły to obydwaj z dwóch stron zadają cios, a my leżymy martwi  . Zastanawia mnie jeden człowiek o imieniu Hallard bodajże, ma on zbroję taką jak Szakal. Koleś nas wykiwa, ale Bezio coś wspomina że się zemści, moglibyście mnie już wtajemniczyć co Bezio z nim zrobi  . No niech mnie Arena jest super ta koło Bagien. Powiedźcie jaka jest główna nagroda za pokonanie wszystkich. Znalazłem pewien sposób na szybki zarobek....Wieczorami na Arenie walczą prawdopodobnie Kharim i Gor coś tam ten z Bagien. Na przemian jeden z nich wygrywa. Kiedy ktoś padnie można mu zabrać całkiem spory ekwipunek. Po 50 rodzaju mieczy wszelakiego rodzaju które można sprzedać np. u Przemytników którzy mają ok. 7000 bryłek rudy do sprzedania. Jednak najbardziej rozwaliła mnie maskotka przemytników ,, Puszek Okruszek ". Z tego co mi wiadomo chodzi tu o Siekacza...lecz mam i jeden problem. Kto mnie do cholery może nauczyć siły i zręczności bo Diego tego nie uczyni...

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #31 dnia: 25 Marzec 2007, 14:15:15 »
Cytuj
Zastanawia mnie jeden człowiek o imieniu Hallard bodajże, ma on zbroję taką jak Szakal. Koleś nas wykiwa, ale Bezio coś wspomina że się zemści, moglibyście mnie już wtajemniczyć co Bezio z nim zrobi


W obozie koło kopalni jest gość Verdon. jak będziesz miał 8 poziom możesz wziąść od niego zadanie żeby pozbyć się Halldora, reszty nie powiem.

Cytuj
Kto mnie do cholery może nauczyć siły i zręczności bo Diego tego nie uczyni...

Siły nauczy cię... Siekacz! :D Z tego co pamiętam to chyba nawet do 190 pkt. A zręczności to sam nie wiem.

Offline LONYSARD

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #32 dnia: 25 Marzec 2007, 14:53:32 »
Juz od jakiegoś czasu gram w MT i znalazłem jajo smoka ?( przy czubkach z sekty ,w jaskini przy której jest aligator ) rozpakowałem no i wyszedł z nigo smok , ten ni chce już za mną chodzić { chodził gdy byłem  
tym gościm co ma prawie wszystko a ni bezimiennym ) co mam zrobić by chciał ???
Drugie pytanie ,co mam zrobić by urusł ????

« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 15:41:50 wysłana przez LONYSARD »

Respev

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #33 dnia: 25 Marzec 2007, 14:56:18 »
Ja zauważyłem następujące błędy (chociaż nie wiem, czy ktoś już o tym nie pisał):
- Kiedy na początku spotykamy kopacza, który mówi coś o bandziorach i atakuje nas, uciekamy ścieżką w dół. W chwili gdy przestanie nas gonić, wystarczy podejść do niego od tyłu i spróbować zagadać. Jaki efekt? Kamera układa się jak do dialogu, tyle, że nie ma żadnych opcji dialogowych, a kopacz stoi9 do nas obrucony plecami :P
- Bug znany z g1 i dobrze było by, gdybyście go poprawili, bo dzięki niemu można łatwo dostac się do magów ognia, nie należąc nawet do cieni. Wystarczy przed Thorusem wyciągnąć broń, i ruszyć prosto na plac zamkowy. Strażnicy spokojnie przepuszczą naszego bohatera...

Cytuj
To miał być taki bonus, dzięki któremu zadawalibyśmy więcej obrażeń ścierwojadom. Z pomysłu zrezygnowaliśmy, ale napisy pozostały :D
Czemu z pomysłu zrezygnowano?
« Ostatnia zmiana: 25 Marzec 2007, 14:57:37 wysłana przez Respev »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #34 dnia: 25 Marzec 2007, 18:37:03 »
Witam. Co moge powiedzieć o MT? ÂŚwietny mod, bardzo oddaje klimat miejsca do którego za nic nie chcesz trafić, za przykład niech posłuży kopacz przy opuszczonej kopalni który po tym gdy mówi że kogoś porwali atakuje nas   . Całkiem dobrym pomysłem jest to że gdy wstajemy po śnie ktoś nas atakuje, niewiem tylko czy to bug, ale gdy szłem spać w SO cały equip włożyłem do skrzyni a rano.... zgadnijcie w skrzyni nie było moich 100 bryłek, miecza i 5 kawałków mięcha, bardzo spodobało mi się obstawianie walk na arenie, robienie bimbru[fajny po nim efekt] z nowych frakcji dotarłem narazie do przemytników i tu mam 2 pytania, kto nazwał wilka Puszek Okruszek? A drugie pytanie dotyczy zadania odnalezienia kopacza o imieniu Gilbert gdzie on jest? A i ostatnia żecz gdzie jest jakiś poradnik[na stronie poziomek nie ma]? To narazie tyle z mojej skromnej oceny jak pogram dłużej to coś jeszcze napisze.

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #35 dnia: 25 Marzec 2007, 20:09:26 »
Cytat: LONYSARD
Juz od jakiegoś czasu gram w MT i znalazłem jajo smoka ?( przy czubkach z sekty ,w jaskini przy której jest aligator ) rozpakowałem no i wyszedł z nigo smok , ten ni chce już za mną chodzić { chodził gdy byłem  
tym gościm co ma prawie wszystko a ni bezimiennym ) co mam zrobić by chciał ???
Drugie pytanie ,co mam zrobić by urusł ????
no nic dziwnego jak kodów używasz ;)

a co do rosnięcja, shergar tego nie dał bo ktoś napisał że mu pokemonami zajeżdza :lol2:

Offline Lenosis

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #36 dnia: 25 Marzec 2007, 20:25:43 »
Hmm mam taki niewielki problemik. Czytałem że gdzieś w koloni znajduję się obóz Fanatyków. I tu jest moje pytanie gdzie on się znajduje xD?

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #37 dnia: 25 Marzec 2007, 20:35:40 »
Diego uczy siły i zręczności jak zaczniemy robić zadania związane z przystąpieniem do SO.

Puszek Okruszek... nie mogłem sie oprzeć :D

Tak podczas spania jest 60% szansy na wyspanie się a 40% szansy na to, że sen nam nie da ukojenia (w tych 40% jest 20% szansy na to, ze zaatakuje nas Hitman :D, 50 na kopacza i 30 na szkodnika...).

Bug z gadaniem z tym kolesiem może wynikać z tego, że ma rutyna nauczania (czyli takie gadani, chodziło o to, żeby wyglądał na świra co sam do siebie gada).

Siły i zręczności uczy też Thangor (po skończeniu głównego zadania z Przemytnikami). Tak w ogóle NPCe uczą was teraz tyle siły i zr. ile mają rzeczywiście.

Obóz fanatyków znajduje się w zrujnowanej świątyni (przed Cavalornem w lewo, w G1 byli tam 2 orkowie).

No zrezygnowaliśmy z wielu dobrych pomysłów, gdyż nigdy nie skończylibyśmy moda ;)

Offline Maksous

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #38 dnia: 25 Marzec 2007, 20:36:47 »
Nie no wypasisty mod. Gram dopiero dzień a już wiem że to jest najlepsza modyfikacja w jaką grałem. Jak bym nie wiedział że to mod to bym pomyślał że to nowa gra.
A i mam jedno intrygujące mnie pytanie.
Czy to że jest tak wiele poziomek, spowodowane jest przez nazwę waszego teamu czy to przypadek??


Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #39 dnia: 25 Marzec 2007, 20:47:24 »
To przypadek :D

Dzięki za uznanie, niestety zmodowany Gothic = wiele dziwnych błędów.

Najbardziej wnerwia mnie świadomość, że na większość nie mamy wpływu...

Niestety nie poprawimy wszystkich błędów, na które się natkniecie.

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #39 dnia: 25 Marzec 2007, 20:47:24 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top