Strefa moddingu gier Gothic > Dyskusja o modyfikacjach

Mroczne Tajemnice - dyskusja

(1/32) > >>

Thoro:
Jako, że poprzedni temat dotyczył głównie aspektów związanych z tworzeniem moda, oraz premierą należy założyć nowy poświęcony rozgrywce. Stary temat zostaje zamknięty, natomiast nowy przeznaczony jest na generalne dyskusje o modyfikacji.

Arthas:
Miałem już przyjemność zetknąć się z modyfikacją przed premierą, jednak prawie w ogóle w nią nie grałem. Mimo to, chciałbym się podzielić wrażeniem, jakie wywarły na mnie Mroczne Tajemnice podczas tej krótkotrwałej rozgrywki. Muszę przyznać, iż Dark Mysteries zaskoczyły mnie niesamowicie pozytywnie. Szczególnie na początku można zaobserwować nieco powiększony obszar Kolonii, mianowicie chodzi o kultowy już Plac Wymian, przy którym teraz stacjonują strażnicy ze Starego Obozu. Bardzo brakowało mi tego w Gothic I i mam nadzieję, że w trakcie gry jeszcze nie raz się zaskoczę. Ponadto zwiedziłem dość dobrze Obóz Przemytników - nowej frakcji pojawiającej sie w modzie, już przy pierwszej rozmowie z Diego, wspomina on o Przemytnikach i zleca nam zadanie związane właśnie z nimi. Odnośnie samego obozu, wydaje mi się on zrobiony bardzo profesjonalnie, przez co wygląda bardzo klimatycznie. To chyba wszystko, podzielę się z wami resztą wrażeń, gdy przejdę większą część moda...

Dark Prince:
Grałem już w Mroczne Tajemnice. Nie powiem żebym specjalniewyczekiwał na moda, ale gdy pojawił się limk, od razu zassałem. Na samym początku muszę stwierdzić, że jest pare dodatków np. obóz strażników na placu wymian, możliwość obstawiania walk więcej nie poznałem, ponieważ grałem tylko chwilkę (ok. 2h). Wrażenie z tych 2h jest pozytywne. Oby tak dalej!

Arkhan:
A no, kiedy w sieci pojawiła się owa modyfikacja postanowiłem ją sciągnąć. Podobnie jak poprzednicy, odniosłem bardzo pozytywne wrażenie. Na początku chciałbym pochwalić tworców może za małe jednak zawsze, że w ekwipunku jak mamy np 2 kilofy, to jest to widoczne w jednym okienku a nie w dwóch. Dwa, to ciekawy i orginalny wstęp po rozmowie z Diegiem. Trzy - szybko można sie wzbogacić :D. Później to zwaliło mnie z krzesła zachowanie bezimiennego jak łyknął tego bimbru - świetna animacja postaci po wypicu  ;d. Do tego dochodzi ten obóz który opisywał Arthas i pare zadań nowych które zdązyłem jak narazie odkryć. Naprawdę, odniosłem bardzo pozytywne wrażenia i z pewnością "Mroczne Tajemnice" nie raz jeszcze pokażą efekty nad którymi czynnie pracowali twórcy.

Z wyrazami szacunku.

shergar:
Cieszę się, że mod przypadł do gustu - przynajmniej na razie :D

Pracowaliśmy nad DM prawie rok, ja wpadłem na forum w Lutym, w Marcu zacząłem bawić się w modowanie, nie myślałem, ze tak to się skończy :D W każdym razie uczyliśmy się na tej modyfikacji, teraz zrobilibyśmy ja pewnie w w połowę tego czasu.

Przede wszystkim staraliśmy się poprawić niedoskonałości Gothica, to co przeszkadzało nam podczas gry. Doszły też nowe opowieści i wyzwania dla Bezia.

Niestety zapewne wszystkich błędów nie poprawiliśmy, ale modyfikacja jest dość spora i trudno ją sprawdzić w 100%. Jak znajdziecie jakieś babole to piszcie, jak najszybciej je poprawimy.

Już teraz jest sporo niedoróbek, główne w texturach, które zostaną poprawione w patchu, dodamy też kilka pierdół, etc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej