Autor Wątek: Mroczne Tajemnice - dyskusja  (Przeczytany 77006 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Thoro

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« dnia: 23 Marzec 2007, 19:29:54 »
Jako, że poprzedni temat dotyczył głównie aspektów związanych z tworzeniem moda, oraz premierą należy założyć nowy poświęcony rozgrywce. Stary temat zostaje zamknięty, natomiast nowy przeznaczony jest na generalne dyskusje o modyfikacji.

Offline Arthas

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 756
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec 2007, 20:22:48 »
Miałem już przyjemność zetknąć się z modyfikacją przed premierą, jednak prawie w ogóle w nią nie grałem. Mimo to, chciałbym się podzielić wrażeniem, jakie wywarły na mnie Mroczne Tajemnice podczas tej krótkotrwałej rozgrywki. Muszę przyznać, iż Dark Mysteries zaskoczyły mnie niesamowicie pozytywnie. Szczególnie na początku można zaobserwować nieco powiększony obszar Kolonii, mianowicie chodzi o kultowy już Plac Wymian, przy którym teraz stacjonują strażnicy ze Starego Obozu. Bardzo brakowało mi tego w Gothic I i mam nadzieję, że w trakcie gry jeszcze nie raz się zaskoczę. Ponadto zwiedziłem dość dobrze Obóz Przemytników - nowej frakcji pojawiającej sie w modzie, już przy pierwszej rozmowie z Diego, wspomina on o Przemytnikach i zleca nam zadanie związane właśnie z nimi. Odnośnie samego obozu, wydaje mi się on zrobiony bardzo profesjonalnie, przez co wygląda bardzo klimatycznie. To chyba wszystko, podzielę się z wami resztą wrażeń, gdy przejdę większą część moda...

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec 2007, 20:22:48 »

Offline Dark Prince

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: -2
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Marzec 2007, 22:22:14 »
Grałem już w Mroczne Tajemnice. Nie powiem żebym specjalniewyczekiwał na moda, ale gdy pojawił się limk, od razu zassałem. Na samym początku muszę stwierdzić, że jest pare dodatków np. obóz strażników na placu wymian, możliwość obstawiania walk więcej nie poznałem, ponieważ grałem tylko chwilkę (ok. 2h). Wrażenie z tych 2h jest pozytywne. Oby tak dalej!

Offline Arkhan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1117
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Marzec 2007, 22:36:43 »
A no, kiedy w sieci pojawiła się owa modyfikacja postanowiłem ją sciągnąć. Podobnie jak poprzednicy, odniosłem bardzo pozytywne wrażenie. Na początku chciałbym pochwalić tworców może za małe jednak zawsze, że w ekwipunku jak mamy np 2 kilofy, to jest to widoczne w jednym okienku a nie w dwóch. Dwa, to ciekawy i orginalny wstęp po rozmowie z Diegiem. Trzy - szybko można sie wzbogacić :D. Później to zwaliło mnie z krzesła zachowanie bezimiennego jak łyknął tego bimbru - świetna animacja postaci po wypicu  ;d. Do tego dochodzi ten obóz który opisywał Arthas i pare zadań nowych które zdązyłem jak narazie odkryć. Naprawdę, odniosłem bardzo pozytywne wrażenia i z pewnością "Mroczne Tajemnice" nie raz jeszcze pokażą efekty nad którymi czynnie pracowali twórcy.

Z wyrazami szacunku.
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec 2007, 22:37:48 wysłana przez Arkhan »

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Marzec 2007, 01:19:38 »
Cieszę się, że mod przypadł do gustu - przynajmniej na razie :D

Pracowaliśmy nad DM prawie rok, ja wpadłem na forum w Lutym, w Marcu zacząłem bawić się w modowanie, nie myślałem, ze tak to się skończy :D W każdym razie uczyliśmy się na tej modyfikacji, teraz zrobilibyśmy ja pewnie w w połowę tego czasu.

Przede wszystkim staraliśmy się poprawić niedoskonałości Gothica, to co przeszkadzało nam podczas gry. Doszły też nowe opowieści i wyzwania dla Bezia.

Niestety zapewne wszystkich błędów nie poprawiliśmy, ale modyfikacja jest dość spora i trudno ją sprawdzić w 100%. Jak znajdziecie jakieś babole to piszcie, jak najszybciej je poprawimy.

Już teraz jest sporo niedoróbek, główne w texturach, które zostaną poprawione w patchu, dodamy też kilka pierdół, etc.

Offline Mik Nik

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Marzec 2007, 08:58:48 »
Muszę przyznac że dawno nie grałem w takiego moda.
Pierwsze co rzyciło mi się w oczy to zmienienie nazwy "maliny" na "poziomki".
Przed dojsciem do obozu atakowały mnie 3 osoby  co muszę przeznać dodało klimatu kolonni.
Na arenie morzna obstawiać walki i walczyc... i tu wlaśnie natrafilem na problem bo nie moge walczyc!!!(płace 50 rudy i nic a drugi raz sie nieda zaplacic)
Ale obóz strażników i niemożność wejścia do kolpalni bez spodni kopaczatak samo jak siła potrzebna do założenia zbroji zrobiły na mnie pozytywne wrażenie bardzo pozytywne.
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 08:59:44 wysłana przez Mik Nik »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Marzec 2007, 09:10:25 »
Cytat: Mik Nik
Na arenie morzna obstawiać walki i walczyc... i tu wlaśnie natrafilem na problem bo nie moge walczyc!!!(płace 50 rudy i nic a drugi raz sie nieda zaplacic)
Ponieważ walki masz umawiane na daną godzinę i tylko gdy ona wybije twój przeciwni stawia się na arenie i czeka na ciebie 3 godziny.

Poza tym znalazłem dość poważny błąd bodajże gdy zabijemy gościa o imieniu "Kyro" i zabierzemy mu rudę nie  skończymy już zadanie zleconego nam przez jednego z przemytników. Według mnie to poważny błąd ponieważ powinniśmy mieć chyba wybór wykonać dla niego zadanie i otrzymać rudę bądź zabić go i wsiąść ją sobie siłą. Szkoda tylko, że gdy weźmiemy ją siłą nie mamy żadnej kwestii dialogowej u zleceniodawcy zadania. Poza tym kilku przemytników powiedziało mi bym poszedł porozmawiać z szefem ten jednak nie jest zbyt skory do rozmowy...ciekawe więc kiedy będzie...

Offline shergar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Marzec 2007, 11:50:42 »
No moim zdaniem to dobre rozwiązanie. Dlaczego NPC ma nas lubić i dawać zadanie jest się go zleje?

W obozie Przemytników po gadce z Korthem (żeby chciał gadać i aby zainicjowało się zadanie z Przemytnikami, musimy pogadać z Diego i/lub pomóc Kyro) możemy porozmawiać z innymi. Jeżeli wypełnimy wszystkie zadania to Thangor łaskawie z nami pogada ;P

Jakby co jest u nas solucja...

A wracając do tego co napisałeś Isentor. teraz trzeba zdecydowanie więcej myśleć, pobicie npca często ma inne następstwa, więc sugerowałbym ostrożnie grać. Mod nie jest liniowy do bólu, często są różne możliwości, np. podany przez ciebie Kyro zaczyna questa na 3 sposoby w zależności od tego co Bezio zrobił wcześniej: gadka z Diego, brak gadki lub zadanie od Kortha.

A wszystkich możliwości nie byliśmy w stanie wziąć pod uwagę bo byśmy nigdy tego moda nie skończyli ;) Miały być 3 zakończenia nie 2, planowałem też wprowadzić więcej zależności, ale aż strach pomyśleć ile wtedy byłoby bugów do poprawienia i ile możliwości do przetestowania.

Offline LONYSARD

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Marzec 2007, 12:23:49 »
Właśnie ściągam MT . Wiem że wszystkiego się dowiem jak mi się ściągnie i w niego zagram ale mam jedno pytanie . Ile doszło obozów ?? czyli jakie obozy są teraz prócz SO ,NO i OS ???

Offline Arthas

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 756
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Marzec 2007, 12:38:14 »
Doszło kilka. Między innymi kilka nowych frakcji oraz potężna gildia, w której mamy możliwość wyboru(strona Innosa bądź też Beliara) o ile się nie mylę. Pozostałe obozy to Przemytnicy, Fanatycy, ÂŁowcy Orków i Obóz Strażników ze Starej Kopalni należącej do SO. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nich czegoś więcej przed rozpoczęciem rozgrywki, odwiedź stronę Poziomek, na której znajdują się wszystkie informacje.
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 12:39:16 wysłana przez Arthas »

Offline _Snopek_

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 2
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Marzec 2007, 12:48:24 »
Mam wielki problem i proszę o pomoc kogoś kto wie jak temu zaradzić mój numer gg jest w profilu.
Otóż zainstalowałem dodatek/mod na dysku D w folderze Gothic ale myślę że nie do końca się wszystko wgrało!
Otóż już na początku zaczepiło mnie 2 NPC i Diego powiedział mi w obozie o przemytnikach ale jego mapa jest nieczytelna.  Pytam się ludzi co i jak i idę tam gdzie był Tabin w G2 i nikogo tam nie ma, plaża ze statkiem stoi pusta tzn z jaszczurami, a nad obozem bractwa tam gdzie odbieraliśmy nowicjuszowi nic nie ma. Coś działa na pewno gdyż pojawiły się w nowych miejscach potwory i są poziomki ale jednak coś nie działa.  Proszę o pomoc!

Screen mapy Diega.
[img]http://img410.imageshack.us/img410/9896/82055669fy8.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]

Thoro

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Marzec 2007, 13:04:21 »
Po tej mapie łatwo wywnioskować, że bawiłeś się w podmienianie tekstur. Masz playerkita? Ów klient instaluje się chyba razem z modem, a jeśli nie to ściągniesz go z wogu. Opis i instrukcje obsługi masz na naszej stronie. Moda odpalasz w Player Kicie, przy wyborze Mrocznych Tajemnic.

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Marzec 2007, 13:05:28 »
Są dwie możliwośći.

1.Odpaliłeś moda przez zwykłego Gothica. - Trzeba odpalić GothicStarterem.
2. Albo tak jak mówiłeś, nie zainstalowało się do końca. Spróbuj zainstalować jeszcze raz.

Kurde Thoro mnie uprzedził :D
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 13:06:10 wysłana przez Siekacz »

Offline Faust2

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #13 dnia: 24 Marzec 2007, 13:28:03 »
Mod mi się bardzo podoba, jest znacznie trudniejszy od zwykłego Gothica no i kolonia jest teraz znacznie bardziej niebezpieczna   . Na razie daleko nie zaszedłem, ale już są widoczne dość duże zmiany, jakie ten mod wprowadza. Podobają mi się nowe zbroje (skórzana jest fajna). Zastanawiam się do czego może służyć jajo smoka, które znalazłem w jaskini niedaleko Obozu Bractwa (oprócz zostania mamą   ). Jedyna rzecz, co mnie lekko wkurzyła to skrzynia w chacie Starego Pustelnika, nad zawaloną kopalnią. Strasznie ciężko
było ją otworzyć (klucz do jej otworzenia: >><<<<><>><>>><><<<><>>><><)... Pozdrawiam

P.S.
Mam manie zbierania poziomek w grze.

Offline MeGorT

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 447
  • Reputacja: -2
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #14 dnia: 24 Marzec 2007, 13:55:48 »
Wczoraj zacząłem ściągać moda na którego czekałem już od dawna. Sciągnął mi się po pewnym czasie, jednak było już dość późno i nie chciało mi się grać. Odpaliłem za to go z samego rana, na początku się przestraszyłem gdyż kiedy logowała się gra ( Nowa Gra ) wyrzuciło mnie do Pulpitu, ale wystarczyło coś odbugować ( okienko wyskoczyło ) i po problemie. Naprawdę mod jest znakomity, mimo że nie grałem zbyt długo ale jestem pewny że jest świetny. Chciałbym szczerze pogratulować Poziomkom. Jesteście ÂŚwietni. Nowo wprowadzone textury z G2 było dobrym pomysłem. Naprawdę to do siebie pasuje....textury z G2 i klimat z G1 świetnie dobrany kontrast. I tutaj tak sobie myślę, po co mają wychodzić nowe części Gothica ( G4) z nie wyobrażalnymi wymaganiami systemowymi skoro możemy sobie pograć w znakomite mody Poziomek  , i które nie wymagają zbyt wiele. Naprawdę Dobra Robota. Według mnie powinno powstać Subfory Dyskusja i Problemy tak jak np w forze Gothic, Gothic II, Gothic II Noc Kruka. Aha chciałbym jeszcze wspomieć o Księdze z Ubitymi Zwierzynami....bardzo ciekawy pomysł według mnie.
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2007, 17:21:47 wysłana przez MeGorT »

Thoro

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #15 dnia: 24 Marzec 2007, 17:20:00 »
Cytuj
Nasza galeria została wzbogacona o sporą ilość nowych screenów wysokiej rozdzielczości pochodzących z nie dawno wydanej modyfikacji grupy PoziomkaZ - Mroczne Tajemnice. Zrzuty przedstawiają między innymi nowe lokacje dostępne w dodatku.
http://gothic.gram.pl/news.php?id=142

Link do galerii w rozwinięciu newsa.

Ps: Obiecana recenzja pojawi się najprawdopodobniej dziś. Właśnie dostałem takową poprawioną przez Arthasa. Zaraz zredaguje i wzbogace o screeny...

Offline LONYSARD

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #16 dnia: 24 Marzec 2007, 17:32:43 »
ÂŚciągnołem moda , zagrałem w niego lecz na początek za pomocą kodu K by znaleść nowe lokacje .
nie znalazłem ich , znalazłem tylko bardzo fajne przerubki starych .
Doszłem też do jaja smoka które ja z ekwipunku użyjemy to pojawi się mały smok który za nami łazi.
Tu pytania :
-Czy ten smok potrafi nas obronić ??
-Czy ten smok urośnie ??
Bardzo mi się spodobała reakcja bezimiennego na wypicie bimbru ( PIJACZEK hehe ).
Co do tych nowych lokacji to możeci mi powiedzieć o jakie chodzi i jak się do nich dostać ?????

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #17 dnia: 24 Marzec 2007, 18:10:06 »
Cytat: LONYSARD
ÂŚciągnołem moda , zagrałem w niego lecz na początek za pomocą kodu K by znaleść nowe lokacje .
nie znalazłem ich , znalazłem tylko bardzo fajne przerubki starych .
Doszłem też do jaja smoka które ja z ekwipunku użyjemy to pojawi się mały smok który za nami łazi.
Tu pytania :
-Czy ten smok potrafi nas obronić ??
-Czy ten smok urośnie ??
Bardzo mi się spodobała reakcja bezimiennego na wypicie bimbru ( PIJACZEK hehe ).
Co do tych nowych lokacji to możeci mi powiedzieć o jakie chodzi i jak się do nich dostać ?????
nowe lokacje są poprzez teleporty

smok potrafi nas obronić
smok urośnie ;)

Thoro

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #18 dnia: 24 Marzec 2007, 18:41:22 »
Recenzja już jest
Cytuj
Chcielibyśmy zawiadomić, że wyczekiwana przez wielu recenzja modyfikacji Mroczne Tajemnice grupy PoziomkaZ ujrzała dziś światło dzienne. Cały artykuł poświęcony jest wyszczególnieniu i opisaniu w całości moda, którego premiera miała miejsce wczoraj. Ponadto recenzja jest bardzo obszerna i chyba każdy, mający styczność z sagą powinien poświęcić jej kilka chwil. Warto również wspomnieć o uprzyjemniających i umilających lekturę screenach, które są jeszcze świeże, a których pozostała część znajduje się w naszej galerii. Serdecznie zapraszamy do przeczytania, gdyż naprawdę warto.
Arthas
http://gothic.gram.pl/news.php?id=143

Offline Arkhan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1117
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #19 dnia: 24 Marzec 2007, 19:50:41 »
Ja mam trzy pytania.

1) Czy w patchu poprawicie denerwujący bug z podnoszeniem niektórych itemków? [Anaconda wspomniał o tym w temacie Problemy]

2) Czy Mroczne Tajemnice są na podstawie Nocy Kruka ? [rozgrywamy i podstawke czyli dojście do śniącego i akcje dodatku?]

3) Czy można wybrać tylko jeden obóz czy dwa? Np. należę do fanatyków lub łowców Orków, to czy mogę należeć do Nowego czy Starego Obozu?

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #19 dnia: 24 Marzec 2007, 19:50:41 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top