Za czasów kolonii karnej (
Gothic 1) był kowalem w
zewnętrznym pierścieniu starego obozu. Kiedy upada bariera zostaje porażony przez piorun, i na jakiś czas traci kontakt ze światem. Uratowany przez
Thorusa, razem z resztą
bandytów prowadzonych przez
Kruka, udaje się do
Jarkendaru - nieznanej dotąd części wyspy (Noc Kruka), gdzie osiedla się w stworzonym w ruinach domu wojowników obozie bandytów. W obozie odkryto złoża
złota, postanawia zacząć wszystko od początku - rozkręca kuźnie, a że ma monopol na wytwarzanie kilofów i wszelkiej maści
broni białej (jest jedynym kowalem w obozie) wszyscy bandyci zmierzający do kopalni zaopatrują się u niego. Interes idzie świetnie dopóki nie wtrąca się łakomy na złoto, miejscowy ''zarządca''
Esteban. Szantażując Huno, pobiera wysoki procent z jego zarobków. Ponieważ nie przepadają za sobą, Huno jest dla nas nieocenioną pomocą w zadaniu związanym z zabiciem Estebana - pomaga nam odkryć kto jest odpowiedzialny za zamach na ''szefa'' i pomaga się z nim z kontaktować w zamian za odzyskanie skradzionej paczki ze
stalą.
GothicGothic 2 Noc Kruka