Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

ÂŚrednia Ocen

<< < (3/7) > >>

Crisis:
Może przed wymieniem ocen napiszę trochę o samym semestrze. W tym roku pierwsza połowa roku szkolnego upłynęła dość szybko i nawet nie zauważyłem, a miałem już 100 ocen w dzienniku   Ogólnie bardzo dobrze mi się wiedzie, ale mam nadzieję, że będzie lepiej w drugim semestrze   Oto moje ocenki:

1. Chemia: 4
2. Geografia: 5
3. Język Polski: 4
4. Język Angielski: 6
5. Język Niemiecki: 4
6. Język Zawodowy: 5
7. Matematyka: 4
8. Obsługa Konsumenta: 6
9. Technologia Gastronomiczna: 5
10. Marketing : 5
11. Podstawy Przedsiębiorczości: 5
12. Technika Prac Biurowych: 6
13. Wiedza o Społeczeństwie: 5
14. Wychowanie Fizyczne: 6

Jako, że jestem już w klasie 4 technikum już nie mam części przedmiotów, ale napiszę wam jakie oceny będę miał z nich na świadectwie końcowym:

Biologia: 5
Historia: 5
Fizyka: 3 (najsłabsza  ocena :D )
Wiedza o Kulturze: 4
Przysposobienie Obronne: 4
Rachunkowość i Finanse W Gastronomii: 5
Zasady ÂŻywienia: 5
Praktyka Zawodowa: 6
Technologia Informacyjna: 5

Religia - Nie uczęszczam

Zachowanie: Wzorowe
Liczba Godzin Usprawiedliwionych: 60
Liczba Godzin Nieusprawiedliwionych:  3 ( :P Trzy razy w semestrze miałem Wychowanie Do ÂŻycia W Rodzinie xD)

ÂŚredniej nie liczyłem bo nie chcę wiedzieć :P. Wzorowe zachowanie mam dlatego, że chodzę do szkoły normalnie, bez większej ilości ucieczek. Oprócz tego jestem przewodniczącym klasy i wiceprzewodniczącym samorządu szkolnego. Na dodatek biorę udział w życiu szkoły, organizuję imprezy, jestem przedstawicielem naszej szkoły w innych szkołach. No i kupiłem szkole DVD :P.

Możecie mi nie wierzyć, że jestem takim "kujonem", ale to wasza sprawa.

Pozdrawiam.

emzi:
yh... 3 klasa gimnazjum, profil matematyczno-informatyczny.

Matematyka - 3
Informatyka - 5
Biologia - 5
J. polski - 3
Geografia - 2
Chemia - 2
Wos - 3
Historia - 4
Fizyka - 1
J. angielski - 4
WF - 5
Technika - 3
Muzyka - 5
----
Religia - 3? sam nie wiem, walę to