Autor Wątek: Informacje  (Przeczytany 36701 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #160 dnia: 15 Lipiec 2020, 22:19:42 »
Obywatele i obywatelki! Kanclerz Koronny pragnie przypomnieć iż nadal trwa poszukiwanie kandydata na Podskarbiego -> https://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,28736.0.html

Oraz Archonta -> https://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,28493.0.html

Oba stanowiska są ważne i potrzebne.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #161 dnia: 26 Lipiec 2020, 22:56:03 »
Izba Lordów wprowadziła poprawki w zakresie nauki w cechu rzemieślniczym. Od dzisiaj obowiązują zmienione zasady.

Certyfikat kupujemy w ratuszu za 50 grzywien. Uczymy się jednej ze specjalności rzemieślniczych:
krawiec, kowal, łuczarz lub płatnerz
Koszt: 1 złoty talent i 950 grzywien

Jak umiejętność rasowa pozwala na więcej to też można.  ;)

Schematów uczymy się wyłącznie za grzywny.


Pełny spis nowych zasad tutaj.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Informacje
« Odpowiedź #161 dnia: 26 Lipiec 2020, 22:56:03 »

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #162 dnia: 28 Październik 2021, 11:10:06 »
Podjąłem się wskrzeszenia tej gry. Jest to trudne, nawet bardzo ale i wykonalne. Plan:

"Miękki reset": Wszystkie wątki fabularne zostaną zakończone. III Era się skończy i gra rozpocznie się w 50+- roku IV Ery. Oznacza to że postacie graczy którzy grali ludźmi będą raczej martwe. Zostanie oczywiście napisany nowy wstęp do gry, historia świata uzupełniona. Zniesiony wymóg robienia zadania szkoleniowego u Respeva. Wszelkie zmiany i poprawki będę robił na bieżąco. I mam nadzieję że za miesiąc wszystko będzie gotowe. Pytania albo w Dyskusji o grze albo do mnie na PW

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #163 dnia: 04 Listopad 2021, 12:40:50 »
Jeśli czytają to osoby które grały w Marant, co Wam się nie podobało i/lub co byście zmienili? Odowiedzi poprosze w tym temacie:

https://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,23286.0.html

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #164 dnia: 04 Listopad 2021, 14:54:36 »
Jeśli czytają to osoby które grały w Marant, co Wam się nie podobało i/lub co byście zmienili? Odowiedzi poprosze w tym temacie:

https://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,23286.0.html
Mordo daj nowy temat, bo się z tym pogubimy, a ja go wyślę mailem do każdego gracza. ;)

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #165 dnia: 10 Grudzień 2021, 14:26:30 »
Moi drodzy. Marant został zreformowany, a właściwie to zrestartowany do - w pewnym sensie - swego stanu sprzed 15 lat. Aktualizację tę nazywam Marant v.RIGCZ. Można grać mimo iż nadal poprawiamy zasady (to jak pisanie Marantu od 0), ale potrzebujemy Was - graczy - by upewnić się że jest lepiej niż super. Co zrobiliśmy? Usunęliśmy wszystkie zbędne liczby z statystyk. Wszystko opiera się teraz o opisy i poczucie logiki i sensu. Weźmy przykładowy miecz.

Nazwa broni: Narsil
Opis: Miecz półtoraręczny. Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Wykuty na cześć Aragorna Tacticusa i jego syna, Melkiora. Jelec jest inkrustowany w motywy roślinne, na taszce wyryto smoczą postać, na głowicy widać literę T. Naostrzony.

Z lore gry jak i statystyk materiałów wynika że to najmocniejszy materiał w grze, miecz z czarnej rudy przebije wszystko z wyjątkiem smoczej łuski. Co byłoby zawarte w opisie smoka. Przejdźmy do bestiariusza zatem . Oto są statystyki wilka - https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wilk

Broń: kły
Opis: Zwykłe wilcze kły, są w stanie przegryźć się co najwyżej przez zbroję miękką

Broń: pazury
Opis: Zwykłe wilcze pazury, są w stanie przebić się co najwyżej przez zbroję miękką

Bestia: wilk
Kategoria: I
Podatności: Każdy rodzaj broni. Magia każdego żywiołu

Jak widać są one proste i wystarczy jeden szybki rzut oka by wiedzieć czy w ogóle możemy brać się za potwora. Oczywiście, lepiej zawsze przeczytać pełen opis niż być martwym :)

Ułatwiliśmy rozpoczęcie gry, 1000 grzywien na start, wybrać można dla swojej postaci 2 specjalizacje walki lub 1 specjalizację walki i zaklęcie magiczne z 1 inkantacją. Zadanie szkoleniowe też wywaliliśmy. No warto poczytać ten wpis - https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Jak_zacz%C4%85%C4%87

Akcja gry została przeniesiona 50 lat do przodu od zakończenia II Wielkiej Wojny, więc każdy kto grał człowiekiem, maurenem, orkiem, jaszczuroczłekiem i turdnaszanem nie żyje, lub jest bardzo stary. Starych graczy chcących wrócić do gry - a którzy pewnie będą marudzić że ich postacie są martwe - zapraszam na pw.

Historia
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Kroniki_historii_Marantu

Wszelkie pytania prosimy kierować tutaj: https://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,28866.0.html

Miłej gry :)

ps. Fabularny wstępniak pojawi się w dziale wypraw.


Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #166 dnia: 25 Grudzień 2021, 21:33:23 »
Otworzyłem stragany kupców by można było kupić wszystko co się chce... ale z sporą marżą.

https://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,21904.0.html

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #167 dnia: 13 Styczeń 2022, 21:10:36 »
Uwaga uwaga mieszkańcy Khori... nie ta bajka. Ludu Valfden! Obecny i przyszły. Marant osiągnął status v4.000.beta  :P Znaczy to tyle że zakończyłem aktualizację zasad wymaganych do gry. Czyli:

Zasady wypraw:
- Usunięto wzmianki o talentach
- Prostszy schemat pierwszego postu w wyprawach, nie dotyczy już założonych
- Stały wątek wiszący w Dziale wypraw - pisze opis tej mechaniki, troche zajmie to ale będziecie zadowoleni
- Mniejsze poprawki

https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zasady_uczestnictwa_w_wyprawie

Statystyki materiałów:
- Gracz nie musi już zapamiętać wartości ostrości, obuchu i wytrzymałości
- Całkowita przebudowa właściwości, nie wszystko nadaje się na broń lub pancerz

https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Statystyki_materia%C5%82%C3%B3w

Co dalej? Przebudowa rzemieślnictwa i całej ekonomii gry. Oraz poprawki umiejętności pod obecne mechaniki.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #168 dnia: 20 Styczeń 2022, 10:24:47 »
Jeśli ktoś zauważy na wiki wpis gdzie podany jest Isentor lub Dragosani jako MG to prosze o PW. Samemu mogę coś pominąć poprawiając.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Informacje
« Odpowiedź #168 dnia: 20 Styczeń 2022, 10:24:47 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top