- Da ci magię. Proste zaklęcia z jedną inkantacją. Zaprojektowaną przez wampirzycę szkołę umysłu na przykład. Malissa Hedring, jej autorka, wywodzi się z czystokrwistej rodziny wampirów z tradycjami. Od zawsze cechowali się szacunkiem dla historii i spuścizny swego nieśmiertelnego rodu. Tak też wychowywana była młoda wampirzyca, która w wieku młodzieńczym jednak zaczęła zwracać większą uwagę na ludzkie zachowania, zastanawiała się co nimi kieruje i czy można na to jakoś wpłynąć, bez ich wiedzy. Pracując jako naukowiec i badacz otrzymała wraz z innymi uczonymi zadanie badania struktury i właściwości Krwawego Kryształu. Po trzech latach badań, podpierając się wiedzą najznamienitszych magów na wyspie, w tym arcymistrza magii Króla Isentora, dokonała odkrycia, które zmieniło historię wampirów. Udało jej się wydzielić z kryształu moc magiczną. Po kolejnym roku badań i konsultacji udało jej się opisać i opanować dziesięć zaklęć z nieznanej dotąd innym ścieżki. Nazwano ją magią umysłu. Po latach szkolenia i nauki otrzymała tytuł mistrza. Od początku wiedziała jak wielki dar został na nią zesłany. Dla ogólnego dobra zdecydowała się podzielić swoimi umiejętnościami, zrozumiała bowiem jak potężna to broń dla wampirów i jak bardzo może okazać się przydatna. Idealnym więc miejscem dla Malissy stal się Legion Ellmora i posada głównego nauczyciela sztuki iluzji. Nie darował sobie wykładu. Rengar to słyszał. - Nietoperze są w stanie przebyć nawet 3 tysiące kilometrów Wampirze. Ty jesteś czymś lepszym. Mikstury, niewidzialności, lecznicze ale dla wampirów, krew smoka na śniadanie, obiad i kolacje. Zwiększająca wytrzymałość skóry, i najlepsza, mikstura dracońskiej siły gdyby coś się spierdoliło. A i gdyby coś się na prawdę spierdzielił, kryształ wzywający. Ciskasz o ziemię i po maksymalnie 10 sekundach teleportuje mojego smoka do ciebie. Może nie zadziałać. Zrobił pauzę. - Świetnie. Odsapnij Rengarze.