Autor Wątek: Klątwa pierwotnych | Fabuła VII Edycji  (Przeczytany 2182 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline GothicTale

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Klątwa pierwotnych | Fabuła VII Edycji
« dnia: 08 Grudzień 2020, 00:05:46 »

Witaj na projekcie GothicTale!
Jest to serwer stworzony na platformie Gothic2Online, która umożliwia wspólne przeżywanie klimatu tej kultowej sagi. Nasz serwer funkcjonuje na zasadach role play, tłumacząc tym niewtajemniczonym; jest to odgrywanie ról, zabawa w aktora. Jeśli nigdy nie miałeś styczności z takim modelem rozgrywki to z wielką chęcią Ci pomożemy!

Stwórz własnego bohatera i stań się częścią naszej opowieści!

 

 

 

 
Fabuła

Archipelag antylski jest w cieniu zagrożenia. Piraci, przegnani przez orków z wód starego kontynentu, po długiej tułaczce dotarli na Togratę. Wyspa była zamieszkiwana przez rybaków żyjących w wiosce, którzy przelali krew za swój dom w obronie przed najeźdźcami. Morscy rozbójnicy, chcąc poznać tajemnice wyspy, naruszyli relikt pierwotnych ludzi, świętą skałę, a los całej Antylii został napiętnowany przez prastare zaklęcie. Zesłało to wiele nieszczęść na mieszkańców archipelagu, aż nakazano wezwania magów i rozwikłania zagadki. Widmo potyczki z orkami oraz ciążąca klątwa jest powodem wielu konfliktów. Wybierz jedną z trzech stron i rozwiąż problem raz na zawsze, by Antylia stała się przylądkiej nadziei dla ocalałych w wojnie z Beliarem.

Możesz dołączyć do piratów i poznać uroki tropikalnej Tograty. Do wyboru masz również wyspę Port Rauven, na którą wstęp mają tylko najemnicy Gildii Kupieckiej i jej członkowie. Otwarta jest również dla pragnących importowanych dóbr i grubych mieszków. Największą wyspą jest Stara Antylia, znajduje się tu potężny fort należący do Gwardii Królewskiej. Leniwi żołdacy, w rękach nowego namiestnika, zostali skazani na harówę. Niegdyś spokojną służbą była drzemka w spiżarni koszarowej, dziś to jest całonocna warta przy statkach nowo przybyłych rycerzy na spowitej mrokiem plaży.



 

 

Gameplay


Platforma G2O niewiele ma do zaoferowania, jeśli chodzi o możliwości rozwojowe serwera pod względem skryptu. Nastawiamy rozgrywkę na GothicTale pod mocny role play, zadbaliśmy o wszystkie niezbędne rzeczy, by to wam umożliwić. Najbardziej skupimy się na angażowaniu gracza w życie trzech wysp i wątki fabularne.

Dajemy wam możliwość kształtowania serwera poprzez zwyczajną grę. Pierwszym wartym uwagi zagadnieniem jest dynamiczny świat, który tworzycie wy. Jeśli ktoś przykładowo zetnie drzewo lub spali gospodę konkurencyjnej karczmy, to my w co piątkowej aktualizacji wgramy modele dopasowane pod daną sytuację. Jest to forma żywej narracji, która będzie waszym narzędziem.

Poza dynamicznym światem oferujemy wam swobodne działania, które sprawią, że nie będziecie czuli się przywiązani do naszych założeń. Poprzez stworzenie mini-frakcji (są 3 główne przypominam) będziecie mogli znaleźć alternatywne miejsca rozgrywki i wczuć się lepiej w wybraną rolę. Na to wszystko składają się karty postaci, wizytówki waszych bohaterów, dzięki którym ułatwimy wam początek gry. W zamian za nawet najmniejsze zaangażowanie w życiu serwera nagrodzimy was choćby sztuką złota. Nagrody jakie można otrzymać za aktywną i szeroką rozgrywkę (obejmującą grono graczy, a nie zamkniętą grupkę) są wymienione na naszym forum, a w skrócie powiem, że są wystarczająco satysfakcjonujące, by móc rozwinąć szybko skrzydła.




 

Cel gry


‘Klątwa Pierwotnych’ jest głównym filarem fabularnym na naszym serwerze, a na ten filar składają się różne odnogi, poboczne wątki. Są to różnego rodzaju smaczki w postaci zakopanych skarbów, intrygujących znalezisk, zabutelkowanych listów czy mało skomplikowanych zadań na zasadzie; przynieś/zanieś. Daje to nowe możliwości na zarobek, który jest niezbędny do wspinania się w hierarchii wybranej przez Ciebie wyspy. Na przykładzie piratów - kariera prowadząca do najwyższego szczebla, bosmana, jest mechaniką znana nam z Gothica. Przejście na kolejny etap kariery ma swoją cenę jaką musimy zapłacić, gdy nasz Kapitan uzna, że jesteśmy warci wyższej rangi. W zamian za kilkaset sztuk złota otrzymujemy nowe uzbrojenie i lepsze statystyki, są one niezbędne dowódcom do zwiększenia wpływu swojej frakcji na archipelagu.

Celem głównym wszystkich graczy jest przygotowanie się na nadchodzące katastrofy. Wyspy są od siebie zależne, więc pomimo zgrzytów muszą ze sobą współpracować, by jak najlepiej stawić czoła zagrożeniom. Droga do finału rozgrywki jest skomplikowana, pełna zagadek i ostrych zakrętów. Klątwa z każdym dniem będzie coraz bardziej dokuczliwa, aż w końcu ziści się stara przepowiednia i zanim na archipelag dotrą okręty orków, zostaną jedynie puste domostwa i jałowe ziemie.

Nie chowaj się więc przed gniewem pierwotnych, on i tak Cię dosięgnie!



 

Więcej informacji znajdziesz na naszym forum oraz kanale Discord;

http://gothictalerp.pl/

https://discord.gg/hW8aytN3Z9/

 

 

 

Start serwera;

20.12,2020 o 19:00

 

 

 

Ekranizacja naszej fabuły
 

Forum Tawerny Gothic

Klątwa pierwotnych | Fabuła VII Edycji
« dnia: 08 Grudzień 2020, 00:05:46 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top