Autor Wątek: Tworzenie niestandardowych NPC  (Przeczytany 805 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jakskomiksu

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
  • Temet Nosce
Tworzenie niestandardowych NPC
« dnia: 09 Listopad 2020, 19:49:33 »
To chyba ostatni z serii tych krótkich poradników jakie jestem w stanie dodać.
Męczyłem się z tym grubo ponad tydzień ale postaram się wyjaśnić co zedytować w bazowym pliku NPCa żeby wyszedł z tego jakiś oryginalny rozmówca. Szczegóły w spoilerze.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Do tak przygotowaniej postaci wystarczy dodać tylko plik dialogów do odpowiedniego podfolderu, wpis do pliku Startup i gadający goblin jak żywy. <niezdecydowany>
Wiem, że coś podobnego pojawiło się w Returningu2.1 ale uwieżcie mi nawet działające gotowce z 2ki i dodatku wymiękają przy języku podstawki. Dlatego ni jak jest to plagiat.

Jeśli ktoś wie jak zaradzić glitchowi wytłumaczonemu w kodzie to niech podeśle jakąś wiadomość.

EDIT: [Prośba nieaktualna - 'tymczasowe' rozwiązanie w spoilerze poniżej]

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
« Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2020, 22:19:47 wysłana przez Jakskomiksu »

Forum Tawerny Gothic

Tworzenie niestandardowych NPC
« dnia: 09 Listopad 2020, 19:49:33 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top
anything