To chyba ostatni z serii tych krótkich poradników jakie jestem w stanie dodać.
Męczyłem się z tym grubo ponad tydzień ale postaram się wyjaśnić co zedytować w bazowym pliku NPCa żeby wyszedł z tego jakiś oryginalny rozmówca. Szczegóły w spoilerze.
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Do tak przygotowaniej postaci wystarczy dodać tylko plik dialogów do odpowiedniego podfolderu, wpis do pliku Startup i gadający goblin jak żywy.
Wiem, że coś podobnego pojawiło się w Returningu2.1 ale uwieżcie mi nawet działające gotowce z 2ki i dodatku wymiękają przy języku podstawki. Dlatego ni jak jest to plagiat.
Jeśli ktoś wie jak zaradzić glitchowi wytłumaczonemu w kodzie to niech podeśle jakąś wiadomość.
EDIT: [Prośba nieaktualna - 'tymczasowe' rozwiązanie w spoilerze poniżej]
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.