Strefa moddingu gier Gothic > Zapowiedzi modyfikacji

G2NK - Zagadka Orków

(1/3) > >>

DarkModders:

Opis modyfikacji:
Zagadka Orków to modyfikacja dodająca nową fabułę i rozszerzająca G2NK.
Fabuła modyfikacji opiera się na orkowej inwazji która nastąpiła kilkanaście dni po przybyciu paladynów do Górniczej Doliny. Bohater dowiaduje się od Xardasa o nagłym wzroście ich siły i szturmie na zamek. Coś jednak przelewa na nich swoją moc. Dziwne stają się tajemnicze poszukiwania orków w rejonach miasta Khorinis i nie tylko. Bezimienny po raz kolejny będzie musiał rozwikłać tytułową zagadkę oraz pokonać zło. Czy uda mu się to? To się okaże.

Cechy modyfikacji:
*Nowa, wielowątkowa fabuła wpleciona w oryginalną fabułe G2NK*Nowe zadania*Nowe obozy*Nowe pancerze oraz oręż*Wiele nowych NPC oraz znane bohaterowi postacie z G1*Nowe czary*Nowe monologi*Nowe voby i modele 3ds*Nowe gildie w tym: Mag Wojny, Strażnik Królewski*Wiele godzin rozgrywki*Nowe rutyny postaci*Nowe tekstury orków znane z G1
Screeny:


Obóz Bractwa:




Obóz przed przełęczą:



Kopalnia koło Tawerną:




Obóz myśliwych:


Pancerze straży królewskiej:

Pancerz łowcy orków:[/center


Wersja demo modyfikacji:
Chcieliśmy przedstawić wam dwa, pierwsze rozdziały modyfikacji. Chciałbym podziękować osobom z mojej grupy DarkModders Team, które brały czynny udział w tworzeniu wersji demo. Są nimi:

- Silion
- Graham

Oraz chce także złożyć podziękowania dla:

- Gizbora (autora tekstur straży królewskiej)
- Rafała Budzisa (za rady)

Download:

ZagadkaDemo_Version4

Prosze też o wasze oceny co do wersji demonstracyjnej.

DarkModders:
Chciałbym wam zademonstrować kolejne lokacje występujące w modyfikacji. Są nimi obóz paladynów w GD, mały, skromny obóz Parcivala oraz zamknięty szyb w kopalni koło tawerny Orlana. Oceńcie moją prace, jeśli czegoś będzie brakować powiedzcie, doradźcie co i jak a postaram się to zmienić.

Obóz paladynów:


Obóz Parcivala:


Zamknięty szyb kopalniany:

DarkModders:
Po tygodniowym vobowaniu opuszczonej kopalni nareszcie zakończyłem jej etap. Dlaczego ją na nowo vobowałem? Otóż po prze konwertowaniu zena nie czytał go w ogóle spacer. Podsyłam wam screeny z kopalni. Oceniajcie i piszcie co można zmienić lub dodać. Wszystko biorę pod uwagę. Po więcej informacji odsyłam także na naszego grupowego bloga: http://darkmodders.16mb.com/

































papcio:
Jakie wystepują w tym modzie frakcje

DarkModders:
Długo nie odzywaliśmy się ani nie dawaliśmy żadnego znaku życia. Jednak nie oznacza to, że przez ten cały czas leżeliśmy do góry brzuchem nie robiąc nic. Cały czas tęgo pracujemy ciągle doszlifowując nasze dziecko Zagadkę Orków, które niestety nie raz bywa za bardzo niesforne.

Dzisiaj mamy dla Was garść informacji z naszego zaplecza, które bardzo chcemy ukazać światu. A więc, gotowi? Zaczynamy!

Nowe pancerze!
Gizbor17 to dzięki współpracy z nim mogliśmy stworzyć tak świetne i wysokiej jakości pancerze. To właśnie dzięki jemu i jego inwencji twórczej możemy poszczycić się autorskimi pancerzami. A trzeba przyznać, że wyglądają zacnie!



Pierwszy pancerz od lewej strony to Elitarny pancerz polowy, który zobaczymy wśród jednostek królewskich stacjonujących w mieście Khorinis. Sam pancerz, w niedługim czasie, wzbogaci się także o hełm, który jest jeszcze nie kompletny.

Pancerz środkowy, to nowa odsłona Pancerza bandyty, który uświadczymy na mrocznych i niebezpiecznych bagnach znajdujących się w Thorgardzie. Odchodzimy powoli od jednolitych pancerzy bandytów z Gothic II, które nam gra proponowała. Chcemy wprowadzić różnorodność i podział między nimi na tych, którzy obrali troche inne ścieżki i lokacje.

Trzeci po prawej stronie, to Pancerz ze skóry zębacza, który gracz będzie mógł wytworzyć z przepisu na stojaku krawieckim. Będzie posiadał dwie wersje średnią i ciężką. Obecnie prezentujemy Wam jego średnią wersję.

Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować Gizbor17  za tak ciężką pracę i poświęcenie swojego czasu. Pragnę jednak nadmienić, że to nie są wszystkie autorskie pancerze, które dla nas Gizbor przygotował. Kolejne, pojawią się już w następnym tygodniu  :)

Zmiana kursu
Tak, pewnie zauważyliście w renderze pancerzy pewien dopisek “Alchemia Snów”. Otóż, z powodu czysto technicznych jak i z braku kadry, która pomogłaby nam z odpowiednim pociągnięciem Zagadki Orków w odpowiednim kierunku, jesteśmy zmuszeni zmienić troszeczkę kurs naszej modyfikacji.

Jak widać, wciąż czerpiemy sporo z założeń planowanej pełnej wersji Zagadki Orków ale niestety, jesteśmy zmuszeni zrobić coś mniejszego, na co przede wszystkim starczy nam sił, gdyż cały czas działamy fizycznie tylko w dwie osoby na tym naszym skromnym pokładzie.

Zagadka Orków [Alchemia Snów] skupi się na lokacjach, które już dobrze znamy: Górnicza Dolina, Khorinis i Thorgard. Wszystko to jednak ukaże się w nowej odsłonie aby nie serwować Wam co chwile tego samego, odgrzewanego kotleta. Sama modyfikacja skupi się na walce z pewnym kultem, który do swoich niecnych czynów posłuży się orkową armią.

Sama fabuła będzie wielowątkowa ukazująca coś zgoła odmiennego niż wcześniejsze modyfikacje. W naszych założeniach, czas rozgrywki planowany jest na ok. 40 godzin.

Więcej informacji przekażemy Wam wkrótce.

Nowości
- Nowe, autorskie intro, które mogliście zobaczyć na przeglądzie modów Simena
- Wielostronnicowe księgi
- Nowatorskie menu główne powstałe przy użyciu AST
- Szybki looting
- Nowe menu statystyk a także jego tekstury
- Kolorowe nazwy skrzyń ukazujące ich stan: zielone – puste, pomarańczowe – pełne, czerwone – zamknięte
- Ulepszone otwieranie zamków, nad bohaterem ukazuje się użyta kombinacja otwierania zamka
- Okno receptur zastępujące Gothicowe monologi przy mobach.
- Quickslot

Nowa lokacja
Dzięki staraniom i współpracy z Czudak , udało się nam zatrudnić grafika 3D, który podejmie się wykonania dla nas indoorej kopalni w stylu tej, którą widzieliśmy w Gothic I. Zobaczymy ją w Thorgardzie. Zobaczcie sami na te rysunki i oceńcie.





Szczególne podziękowania dla mojego współpracownika Fexo . Bez niego ten projekt stałby ciągle w martwym punkcie.

I to już byłoby wszystko na dzisiaj. Zapraszamy serdecznie do śledzenia naszych poczynań. Wkrótce ukażą się nowe informacje.

Po więcej świeżych informacji zapraszam na naszą stronę internetową: https://www.darkmodders.pl/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej