Tereny Valfden > Dział Wypraw

Szlakiem Chmielowych pól

<< < (75/87) > >>

Silion aep Mor:
Krasnolud przyjął księgę i przewertował strony, część z nich była pusta, część zapisana w nieznanym języku. Otworzył na którejś stronie z kolei i zaczął czytać na głos. - Tak więc słuchaj! - rzekł i zaczął.

--- Cytuj ---*Dzień 50*

Wciąż nie śpię po nocach opłakując moją ukochaną. Te skurwysyny zapłacą za doprowadzenie jej do śmierci. Kochanie, jeszcze cię odzyskam.

*Dzień 69*
Znalazłem sposób na przywrócenie mojej ukochanej do życia, to mroczne praktyki, czarna magia, ona przywróci ją do życia. Zemsta, tylko to teraz mną kieruje... Nie zawiodę...

*Dzień 75*
Z dnia na dzień studiuję i zgłębiam tajniki mrocznych sztuk, czytam o rytuałach, już wiem co zrobić, lecz wpierw muszę zdobyć ciało dla mojej ukochanej.

*Dzień 81*
Wiem co uczynię, poćwiartuję kobiety tych gnojków i z nich złożę w całość moją ukochaną. Nie mogę rozstać się z jej sercem. Tylko ono mi pozostało...

*Dzień 84*
Mroczna magia i chęć zemsty doprowadziła mnie do szaleństwa, stałem się takim samym skurwysynem jak oni, jak zabójcy mojej ukochanej. Niestety tylko to mi już pozostało, mówiąc a, musimy powiedziec b.

*Dzień 90*
Słudzy donieśli mi o tym iż pewna elfka związana z Nuanem z Chmielowa zagubiła się w lesie. HAHA. Bedzie moją kolejną ofiarą. Do tego jakaś czarnoskóra z krasnoludem natrafili na mój trop. Muszę ich zgubić.

*Dzień 91*
Są ja rzep na ogonie psa. Cóż ta czarnoskóra też może mi się przydać, przyozdobi swoją buzią moją ukochaną.

*Dzień 92*
Hałas naruszył delikatną strukturę zaklęcia co sprawiło że moja ukochana stała się bezmózgim zombie. Moje życie nie ma już sensu...

--- Koniec cytatu ---
Gdy krasnolud skończył czytać ucałował Armin w policzek i rzekł. - Widzisz do czego doprowadza zemsta? Do mentalnej ślepoty. Właśnie to chciałem ci wytłumaczyć lecz nie dawałaś się przekonać.

Armin: