Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Mourtun  (Przeczytany 1046 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mourtun

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 876
  • Reputacja: 375
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Mourtun
« dnia: 17 Luty 2015, 16:05:38 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Mourtun
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Mourtun

Niziolek ponownie przybyl do Respeva.
- Mam juz broń! - rzekl wskazujac na sztylet na kostce.
- Co mam teraz robic?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Luty 2015, 16:10:02 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest popołudnie, mamy 16:10.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Luty 2015, 16:10:02 »

Offline Mourtun

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 876
  • Reputacja: 375
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Luty 2015, 16:16:06 »
Niziołek poszedł we wskazane miejsce i czekał na dalsze instrukcje.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Luty 2015, 16:21:49 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za niziołkiem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Mourtun

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 876
  • Reputacja: 375
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Luty 2015, 16:29:32 »
Niziołka przeszyły dreszcze gdy Respev swoim donośnym głosem zadał pytanie.
Nie jestem gotow ale mu tego nie powiem przeciez.
- Go-to-wy! - wyjąkał niziołek

Wział głeboki wdech, zebrał sie w sobie po czym krzyknal :

- Jestem gotowy!

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Luty 2015, 16:30:37 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Mourtun

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 876
  • Reputacja: 375
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Luty 2015, 16:42:22 »
Mourtun wszedl do zagrody, stanal na srodku okregu, zza krat uslyszal warczenie, przerazil sie.
Co ja sobie myslalem, przeciez nie jestem wojakiem, jestem alchemikiem! Ale coz juz po fakcie Jestem tutaj i musze sie stad wydostac zywy!

Niziolek wyjal sztylet, chwycil go pewniej w dlon po czym niepewnym glosem krzyknal do Respeva.
- Mozemy zaczynac!

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Luty 2015, 16:46:30 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Mourtun

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 876
  • Reputacja: 375
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Luty 2015, 17:32:44 »
Gdy niziolek zobaczyl wscieklego, wyglodnialego wilka sztylet wysunął mu się z rąk, podniusł go blyskawicznie po czym postanowil nie dac wilkowi mozliwosci przystawienia go do sciany.
Wilk zblizal sie do niziolka, byl juz bardzo blisko.
Mourtun nie mial odwagi zabic wilka, zaczal isc po okregu aby dac sobie czas na pozbieranie sie w duchu.
Nagle jednym dlugim susem wilk skoczyl na bohatera starajac sie przywalic go swoim cielskiem, niziolek zrobil unik w ostatniej chwili, zwierze uderzylo z inpetem o sciane zagrody.
Co to bylo? O malo nie zginalem!
W niziolku cos peklo.
Nie moge byc tchórzem, albo on albo ja!
Gdy maly bohater walczyl sam ze soba wilk juz szykowal sie do nastepnego ataku, obnazyl kly po czym rzucil sie na oponenta starajac sie wgryzc mu sie w noge.
Mourtun odskoczyl w bok, rzucil sie na wilka, chwycil sie jego grzbietu po czym szybko wbil pionowo wilkowi 3 razy sztylet w szyje. Bron zostala w potworze a sam smialek zeskoczyl z bestii. Rece mial jak z waty, przez co nie wyciagnal broni z wilka. Wilk ze sztyletem w szyi wygladal komicznie, nieco oslabiony wciaz byl zdolny do walki, ponownie rzucil sie z klami na niziolka, ten jednak wyprowadzil unik po czym kopnal z calej sily wilka w pysk, ten upadl, Mourtun wskoczyl na zwierze, wyrwal z niego sztylet po czym poderżnał oszolomionemu wilkowi gardło. Siknęla krew a bestia zawyla i upadła.
Niziolek zszedl z wilka, otarl o ziemie sztylet i schowal go.
Ooo tak, udalo sie! I do tego zyje! Wspaniale uczucie! - niziolek podskoczyl z radosci.
Ogarnal sie po czym rzekl do Respeva:
- Wilk jest martwy, zadanie ukończone?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Luty 2015, 17:37:42 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłate, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Mourtun - 2 brązowe talenty

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Mourtun
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Luty 2015, 17:37:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top