Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Demetris  (Przeczytany 1239 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Demetris

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 152
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Demetris
« dnia: 11 Luty 2015, 14:43:02 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Demetris
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Demetris


-Więc salutowania nie muszę się już uczyć- zachichotała pod nosem. -No więc jakie będzie moje zadanie? Tylko nic trudnego!...- zmartwiła się. Liczyła na jakieś wskazówki od żołnierza itepe. Na razie tylko odgarnęła pojedynczy kosmyk za ucho i czekała na rozkazy.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Luty 2015, 14:46:37 »
// Zmień rasę w profilu na elfa i popraw ilość majątek i talenty w karcie. Wszak zapłaciłaś za naukę strzelania z łuku.


- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie "Panie". Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Luty 2015, 14:46:37 »

Offline Demetris

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 152
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Luty 2015, 14:57:58 »
-Coż, na razie mnie nie stać na własną broń...- przyznała się po cichu. Zwłaszcza, że przez ostatnia 40 lat miała wszystko ot tak, na skinienie palca.
Ruszyła powoli w stronę tajemniczej zagrody. Wiedziała, że jeśli chce przeżyć to musi walczyć. I skoro nawet "mrówka ma potencjał bojowy", to i z nią nie powinno być najgorzej. Pogoda była raczej ładna, w końcu panowało Astas. I szczerze było jej przykro, że jakieś biedne zwierze będzie musiało przez nią zginąć...
-To było dość proste- zauważyła. -Co dalej?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Luty 2015, 15:05:37 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Demetris w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na doświadczoną w walce, ale powinna sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem. Podszedł do jakiejś skrzyni i wyciągnął z niej łuk oraz kilka strzał. Podał je elfce.
- Proszę bardzo, na czas treningu. Potem do zwrotu. Czeka Cię walka, ruda. Gotowa żeś?

Przekazuję na czas zadania szkoleniowego:

Nazwa broni: treningowy łuk refleksyjny
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 15 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,68kg cisu o zasięgu do 140 metrów.

5x
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Demetris

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 152
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Luty 2015, 15:13:44 »
-O, dziękuję! - przyjrzała się dokładnie drewnianemu łukowi. Może nie było to łuczarskie dzieło sztuki, ale lepiej nie marudzić tylko wziąć się w garść i pokazać co się umie! -Wygląda na to, że jestem gotowa - sprawdziła czy wygodnie będzie jej sięgać po strzały i nakładać je na cięciwę. Uznała, że można zaczynać.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Luty 2015, 15:30:41 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdyby trzeba było ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotowa.

Offline Demetris

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 152
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Luty 2015, 16:21:22 »
-Gotowa- zakomunikowała Demi.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Luty 2015, 16:25:44 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia, elfko!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powininnaś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałaś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażona w kilka broni dobrze byś napisała nazwę broni, którą aktualnie dobyłaś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Demetris

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 152
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Luty 2015, 18:34:01 »
-Dzięki! - zawołała do rycerza. Całkiem miły gość z niego. Ale dygresje na bok.
Gdy weszła do zagrody czekał już na nią przeciwnik. Taki milusi, puszysty wilczek! Aż jej się zrobiło szkoda, bo on przecież mógł mieć rodzinę... Małe wilczki albo męża-wilka. I mógł biegać wolno po lesie a nie tkwić w jakiejś zagrodzie i być zwierzakiem do treningu zabijania... Demetris jednak zrozumiała, że to jej życie jest ważniejsze, więc wzięła się w garść, nałożyła podarowaną strzałę na cięciwę i naciągnęła ją. Niezbyt jeszcze mocno, ale była przygotowana w razie nagłego ataku. Szarobury wilk pokazał kły i z "milusiego" zwierzaka stał się bestią. I to jaką. Zaczął warczeć i jeżyć sierść, jakby to elfka miała paść zaraz jego ofiarą. O nie nie, nic z tych rzeczy! Demi miała zamiar przeżyć i przejść to szkolenie wzorowo. Dlatego czujnie obserwowała przeciwnika, starając się przewidzieć w którą stronę się ruszy.
-No chodź... troszkę bliżej...- wyszeptała, gdy wilk zaczął iść po łuku, chcąc okrążyć długouchą i w ten sposób zaatakować. Na jej twarzy można było dojrzeć skupienie i koncentrację - cechy dobrego myśliwego.
Wilk w tym czasie zawarczał  i przyspieszył. On też nie spuszczał jej z oka, zapewne miał takie same zamiary jak elfka - przeżyć. W końcu Demetris ujrzała zapowiedź nagłego ataku, drżenie pojedynczego mięśnia i gotowość do skoku. Nie pomyliła się, bowiem sekundę później wilk ruszył szybko wzdłuż zagrodzeń mierząc w elfkę nosem niby jakimś precyzyjnym celownikiem. Napięła cięciwę mocno, tak aby mieć pewność, że strzała będzie mieć odpowiednią prędkość a tym samym energię uderzenia. Musiała jednak szybko się cofać a jednocześnie nie spuszczać przeciwnika z oczu.
Wypuszczona w końcu strzała śmignęła w powietrzu bardzo szybko, niemal niezauważalnie. Była wymierzona w pysk zwierzęcia. I rzeczywiście trafiła niemal dokładnie. Sekundę później, może mniej, żelazny grot tkwił w "czole" wilka, tuż nad zielonymi oczami. Ten zaskowyczał i zamotał się, upadając i wstając z ziemi. Demetris oddaliła się jeszcze kilka metrów od zranionego zwierzęcia, sięgnęła po kolejną strzałę i wycelowała w brzuch przeciwnika. ÂŻelazny pocisk poleciał w stronę trzewi, robiąc dziurę w cienkiej skórze i zapewne przebijając wiele narządów wewnętrznych. Ta druga strzała była dla pewności. Nigdy nie wiadomo co może zrobić cierpiące zwierzę...
Udało jej się. Przynajmniej na to wyglądało, bo truchło z wbitymi dwoma strzałami leżało całkiem bezwładnie. Tylko w duszy czuła coś na podobieństwo żalu. Ale zaraz rozluźniła cięciwę, opuściła łuk i spojrzała na Respeva w górze.
-To by było na tyle...

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Luty 2015, 19:03:42 »
- Moje gratulacje, ruda. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Demetris - 3 brązowe talenty

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Demetris
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Luty 2015, 19:03:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top