Autor Wątek: Propozycje uchwał dla Izby Lordów  (Przeczytany 16715 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8063
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #20 dnia: 03 Styczeń 2015, 14:44:23 »
To ja wrzucę coś od siebie
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_zefa
Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Z poważaniem, Funeris Venatio.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8063
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Styczeń 2015, 22:15:41 »
Poprzedni projekt został odesłany do poprawek. Informacje dotyczące uwag zostały przekazane zainteresowanym stronom poprzez PW.

Dziękuję, Funeris Venatio.



Można zgłaszać następne projekty.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Styczeń 2015, 22:15:41 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #22 dnia: 09 Styczeń 2015, 22:16:25 »


Propozycja niezwykle istotna!

W związku z tym, że istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na skórę kreshara, które w żaden logiczny sposób nie jest możliwy do zapewnienia wnoszę o dodanie nowego surowca - garbowanej skóry

Garbowana skóra
Właściwości - brak
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 5 grzywien
Cena za dekagram garbowanej skóry - 1 grzywna

Garbowana skóra, wytwarzana byłaby przez zakłady garbarskie na Valfden ze skór pospolitych zwierząt hodowlanych (krowy, świnie, owce, kozy) i jako naturalny surowiec wykorzystywana by była do produkcji butów, kapeluszy, siodeł, torebek i wszystkich innych możliwych produktów odzieżowo-kuśnierskich.
Skóra Kreshara jak i inne skóry bestii znalazłyby zastosowanie jedynie w procesie produkcji pancerzy miękkich.
Swoją prośbę popieram tym iż w tym momencie jako jedyny krawiec na wyspie nie mam możliwości wykonania zleceń z powodu braku dostępności materiału. Dodatkowo nielogicznym byłoby przeprowadzenie misji w której ubiłbym 50 kresharów celem zapewnienia sobie materiału, który wykorzystam w kilka dni.

Kolejnymi na liście byłyby materiały specjalistyczne: (nauka schematu za srebrny talent)

[b]Alfistir[/b]
Właściwości - odbija promienie słoneczne
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram alfistiru - 15 grzywien
Po co to? A po to, aby wampir również mógł się wystroić w piękny surdut czy suknię i pójść na wyszukaną kolację do drogiej restauracji na Vafden

[b]Gelorth[/b]
Właściwości - nie nasiąka wodą
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram gelorthu - 15 grzywien

Po co to? A po to, aby każdy gracz mógł sobie kupić płaszcz z materiału nie nasiąkającego wodą, który uchroni go przed przemoknięciem w czasie wiosennej ulewy lub letniej burzy.

[b]Ighmarak[/b]
Właściwości - nie zajmuje się ogniem
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram ighmaraku - 15 grzywien

Po co to? Jako materiał na szaty dla nowicjuszów magii ognia albo rzemieślników zajmujących się pracą przy ogniu.

[b]Sytr[/b]
Właściwości - odporny na działanie kwasów i trucizn
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram sytru - 15 grzywien

Po co to? Dla osób posługujących się truciznami i kawsami. Dla zabójców, którzy nie chcą ubrudzić sobie rąk czymś toksycznym, jak i dla myśliwych, którzy w czasie polowań mają kontakt z jadowitymi stworzeniami, które plują kwasem.

Dodatkowo, jako trzeci i ostatni wnoszę o umożliwienie zakupu wszystkich materiałów z tej listy: Klik! (prócz łusek smoka oczywiście) w valfdeńskim skarbcu. Surowce te mają określoną cenę rynkową, a polowanie na bestie dla zdobycia materiału zajmuje zbyt dużo czasu (szczególnie w przypadku zapotrzebowania na kilkanaście egzemplarzy skórzanych pancerzy)

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8063
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #23 dnia: 09 Styczeń 2015, 22:21:39 »

Propozycja niezwykle istotna!

W związku z tym, że istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na skórę kreshara, które w żaden logiczny sposób nie jest możliwy do zapewnienia wnoszę o dodanie nowego surowca - garbowanej skóry

Garbowana skóra
Właściwości - brak
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 5 grzywien
Cena za dekagram garbowanej skóry - 1 grzywna

Garbowana skóra, wytwarzana byłaby przez zakłady garbarskie na Valfden ze skór pospolitych zwierząt hodowlanych (krowy, świnie, owce, kozy) i jako naturalny surowiec wykorzystywana by była do produkcji butów, kapeluszy, siodeł, torebek i wszystkich innych możliwych produktów odzieżowo-kuśnierskich.
Skóra Kreshara jak i inne skóry bestii znalazłyby zastosowanie jedynie w procesie produkcji pancerzy miękkich.
Swoją prośbę popieram tym iż w tym momencie jako jedyny krawiec na wyspie nie mam możliwości wykonania zleceń z powodu braku dostępności materiału. Dodatkowo nielogicznym byłoby przeprowadzenie misji w której ubiłbym 50 kresharów celem zapewnienia sobie materiału, który wykorzystam w kilka dni.

Kolejnymi na liście byłyby materiały specjalistyczne: (nauka schematu za srebrny talent)

[b]Alfistir[/b]
Właściwości - odbija promienie słoneczne
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram alfistiru - 15 grzywien
Po co to? A po to, aby wampir również mógł się wystroić w piękny surdut czy suknię i pójść na wyszukaną kolację do drogiej restauracji na Vafden

[b]Gelorth[/b]
Właściwości - nie nasiąka wodą
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram gelorthu - 15 grzywien

Po co to? A po to, aby każdy gracz mógł sobie kupić płaszcz z materiału nie nasiąkającego wodą, który uchroni go przed przemoknięciem w czasie wiosennej ulewy lub letniej burzy.

[b]Ighmarak[/b]
Właściwości - nie zajmuje się ogniem
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram ighmaraku - 15 grzywien

Po co to? Jako materiał na szaty dla nowicjuszów magii ognia albo rzemieślników zajmujących się pracą przy ogniu.

[b]Sytr[/b]
Właściwości - odporny na działanie kwasów i trucizn
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,01kg (1 dekagram)
Cena 1m2 - 15 grzywien
Cena za dekagram sytru - 15 grzywien

Po co to? Dla osób posługujących się truciznami i kawsami. Dla zabójców, którzy nie chcą ubrudzić sobie rąk czymś toksycznym, jak i dla myśliwych, którzy w czasie polowań mają kontakt z jadowitymi stworzeniami, które plują kwasem.

Dodatkowo, jako trzeci i ostatni wnoszę o umożliwienie zakupu wszystkich materiałów z tej listy: Klik! (prócz łusek smoka oczywiście) w valfdeńskim skarbcu. Surowce te mają określoną cenę rynkową, a polowanie na bestie dla zdobycia materiału zajmuje zbyt dużo czasu (szczególnie w przypadku zapotrzebowania na kilkanaście egzemplarzy skórzanych pancerzy)

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Z poważaniem, Funeris Venatio.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10447
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #24 dnia: 10 Luty 2015, 15:59:21 »
Projekt nadesłany do rozpatrzenia przez Gordiana Morii został odrzucony. Wprowadzenie garbowanej skóry, jako nowego materiału ugodziłoby w podstawy myślistwa prowadzonego na Valfden. Materiał Sytr i Alfistr zostały odrzucone, ze względu na to, że w grze posiadamy już skóry posiadające podobne właściwości, a ich cena i trudność zdobycia jest proporcjonalna do ich cech. Gerloth i Ighmarak zostały wycofane do poprawki ze względu na ich specyficzne właściwości, które trudno uwzględnić w systemie tak aby były czytelne i jasne dla wszystkich.


Można przedstawiać kolejne projekty.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9624
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #25 dnia: 10 Luty 2015, 16:20:58 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_kharima

Pancerz z płytek rotisha.
Widzę to jako zbroję niepłytową.


Właściwości - na pancerzu widnieje naturalny malunek w kolorach zieleni i brązu
Wytrzymałość - 18
Waga 1m2 - 1 kg (100 dekagram)
Cena 1m2 - 50 grzywien
Cena za dekagram chitynowego pancerza Rotisha - 0,2 grzywny
« Ostatnia zmiana: 10 Luty 2015, 16:42:38 wysłana przez Silvaster »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10447
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #26 dnia: 10 Luty 2015, 16:53:26 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_kharima

Pancerz z płytek rotisha.
Widzę to jako zbroję niepłytową.


Właściwości - na pancerzu widnieje naturalny malunek w kolorach zieleni i brązu
Wytrzymałość - 18
Waga 1m2 - 1 kg (100 dekagram)
Cena 1m2 - 50 grzywien
Cena za dekagram chitynowego pancerza Rotisha - 0,2 grzywny

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10447
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #27 dnia: 14 Luty 2015, 12:26:57 »
Projekt gracza Silvaster został rozpatrzony pozytywnie. Można zgłaszać nowe projekty.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #28 dnia: 14 Luty 2015, 12:47:00 »
Witam szanowna izbe Lordów.
Przedstawiam moj projekt.
Jest nowy material do tworzenia zbrój niepłytowych tj. Chitynowy pancerz pełzacza
Chitynowy pancerz pełzacza

'''Właściwości''' - Materiał odporny na zaklęcia żywiołu ziemi na obrażenia do 20 punktów wytrzymałości
'''Wytrzymałość''' - 25
'''Waga 1m2''' - 0,65kg (65 dekagramów)
'''Cena 1m2''' - 100 grzywien
'''Cena za dekagram chitynowy pancerz Pełzacza''' - 1,54 grzywny

Do tego dorzucam projekt nieplytowego pancerza z pełzacza ktory znajduje sie w notatniku link ponizej.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Silion

oraz link do bestii.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Pe%C5%82zacz
« Ostatnia zmiana: 14 Luty 2015, 12:54:06 wysłana przez Silion aep Mor »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10447
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #29 dnia: 14 Luty 2015, 13:16:15 »
Witam szanowna izbe Lordów.
Przedstawiam moj projekt.
Jest nowy material do tworzenia zbrój niepłytowych tj. Chitynowy pancerz pełzacza
Chitynowy pancerz pełzacza

'''Właściwości''' - Materiał odporny na zaklęcia żywiołu ziemi na obrażenia do 20 punktów wytrzymałości
'''Wytrzymałość''' - 25
'''Waga 1m2''' - 0,65kg (65 dekagramów)
'''Cena 1m2''' - 100 grzywien
'''Cena za dekagram chitynowy pancerz Pełzacza''' - 1,54 grzywny

Do tego dorzucam projekt nieplytowego pancerza z pełzacza ktory znajduje sie w notatniku link ponizej.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Silion

oraz link do bestii.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Pe%C5%82zacz

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4491
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #30 dnia: 16 Luty 2015, 11:47:43 »
Projekt gracza Silion aep Mor został rozpatrzony pozytywnie choć wymagał wielu poprawek, dlatego na przyszłość zalecamy większą dokładność. Można zgłaszać nowe projekty.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci


Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10447
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #32 dnia: 18 Luty 2015, 13:44:09 »
Umki techniczne:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Trucicielstwo_i_umiej%C4%99tno%C5%9Bci_techniczne

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #33 dnia: 12 Marzec 2015, 11:09:44 »
Mam rozumieć, że rozpatrywanie projektu zostało już zakończone? Bo chciałbym przedłożyć swój.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #34 dnia: 12 Marzec 2015, 11:21:35 »
Mam rozumieć, że rozpatrywanie projektu zostało już zakończone? Bo chciałbym przedłożyć swój.

30 dni mija 20 marca:p

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #35 dnia: 23 Marzec 2015, 19:14:15 »
Ej, czy coś się tutaj dzieje? Lordowie pracują czy pomarli?

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4393
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #36 dnia: 27 Marzec 2015, 15:37:52 »
Kiedy skończycie prace nad tym projektem? Bo to już za długo trwa.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10447
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #37 dnia: 28 Marzec 2015, 14:31:54 »
Umki techniczne:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Trucicielstwo_i_umiej%C4%99tno%C5%9Bci_techniczne

Ze względu na zawieszoną działalność Izby Lordów spowodowaną przez zerową aktywność połowy jej członków odpowiedź dotycząca projektu gracza Anette Du'Monteau zostanie udzielona do 4 kwietnia 2015 roku.

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #38 dnia: 08 Kwiecień 2015, 17:41:03 »
Ze względu na zawieszoną działalność Izby Lordów spowodowaną przez zerową aktywność połowy jej członków odpowiedź dotycząca projektu gracza Anette Du'Monteau zostanie udzielona do 4 kwietnia 2015 roku.
Ekhem. Co się dzieje u lordów?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #39 dnia: 08 Kwiecień 2015, 17:42:10 »
Pracujemy :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #39 dnia: 08 Kwiecień 2015, 17:42:10 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top
anything