Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Xvier  (Przeczytany 1428 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Xvier
« dnia: 03 Grudzień 2014, 14:54:45 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Xvier
Prowadzący wyprawę: Patricia de Drake
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Xvier

-Xvier aep Deler jestem. Można odbębnić to szkolenie?

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Grudzień 2014, 17:37:47 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest popołudnie, mamy 15:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Grudzień 2014, 17:37:47 »

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Grudzień 2014, 17:39:58 »
- Jeśli tą siekierke można nazwać bronią... to tak, mam ją.- odparł po czym poszedł w stronę zagrody.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Grudzień 2014, 17:46:45 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Xvierem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Grudzień 2014, 18:06:43 »
- A co mam zrobić? Dawej pan! - odpowiedział krasnolud, ciśnienie lekko mu skoczyło.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Grudzień 2014, 18:14:12 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Grudzień 2014, 18:20:46 »
Młodzieniec wszedł na arenę, zaczął się rozglądać po całej arenie. Lepiej wiedzieć gdzie się walczy. - pomyślał. W trakcie tej czynności usłyszał warczenie dobiegające z drugiej strony areny.
- Panie tylko pieska tu masz!? Dawej go tu! - krzyknął do zbrojnego, po czym mocno złapał swój topór.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Grudzień 2014, 18:23:44 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Grudzień 2014, 21:29:07 »
- Chodź to suko! No choź tu! - krzyknął krasnolud w stronę wściekłego wilka. Złapał mocniej broń, ugiął sie lekko na nogach i nagle zaczął wydawać z siebie odgłosy podobne do przeciwnika.
- WRRRRHRRRY! - - a piana zaczęła się toczyć także z jego ust. W oczach wilka można było zobaczyć jeszcze większą agresje. W końcu instynkt zwierzęcia wziął górę, najpierw postawiło kilka ostrożnych kroków, aby w końcu rzucić sie w stronę przeciwnika. Było nastawione żeby zabić, zabić jednym ciosem. Krasnolud nawet sie nie spostrzegł, wilku juz skakał w kierunku jego szyi. Młodzik uchylił się w ostatniej chwili, a zwierzę spadło zaraz za nim.  Niziołek odwrócił sie na pięcie i zobaczył wilka rzucającego sie w stronę jego nóg.
- Ty chędożona kurwo! - krzyknął zamachując sie toporem. Niestety ostrze minęło pysk wilka, jednokowoż powodując że ten nie ugryzł krasnala.
- A co powiesz na to - znowu wrzasnął, robiąc wymach nogą w stronę wilka. Percepcja zwierzęcia jest jednak o wiele lepsza od krasnalskiej, tak więc kończyna została uwięziona kiedy kłami. Z bólu wojak zakrzyczał.
- Aaaa! - jednak zaraz dodał, - Więc żryj to! - i wykonał proste pionowe cięcie prosto w czaszkę wilka. Topór tym razem nie chybił celu. Rozłupał czaszkę po czym dotarł do samego mózgu zwierzęcia, takie trafienie musiało być śmiertelne, jednak w momencie uderzenia zgryz zwierzęcia stal sie jeszcze mocniejszy, a samo uderzenie wyrwało kły czyniąc obrzydliwe rany w nodze krasnala. Wilk padł w bezruchu cały zakrwawiony, jednak nie tylko on krasnal też upadł noga za bardzo go bolała.

//Nada sie? :D

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Grudzień 2014, 10:47:06 »
//: Nada, choć zazwyczaj to MG decyduje o tym, czy gracz został zraniony.
//: Zostałeś ugryziony w nogę, musisz spożyć większą miksturę leczenia ran lub opatrzyć ranę (wymagana umiejętność medyk) i odczekać 15 dni do pełnego zagojenia się obrażeń.


- Moje gratulacje Xvier. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Xvier aep Deler - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Xvier
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Grudzień 2014, 10:47:06 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top