Autor Wątek: Próba Magii: Kermos  (Przeczytany 3048 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Próba Magii: Kermos
« dnia: 29 Listopad 2014, 17:21:25 »
Nazwa wyprawy: Próba Magii: Kermos
Prowadzący wyprawę: Fenor Karrates
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Zgłoszenie się na Adepta ÂŻywiołów.
Uczestnicy wyprawy: Kermos


Kermos udał się w kierunku lochów tak, jak polecił mu Fenor.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Grudzień 2014, 13:18:06 »


- Nie zostawaj w tyle - powiedział arcymag. Mineło już trochę czasu, gdy opuścili tereny podziemi leżących wprost pod Paktem, gdzie znajdowały się lochy, skarbiec czy sale tortur. Fenor rozświetlił teren kulami światła, a ich blask pozwolił lepiej objąć teren w którym aktualnie się znajdowali. Podziemia były usiane dracońskimi ruinami, wysokimi budowlami, skalnymi mostkami, łukami i zdobieniami. Gdzieniegdzie tliły się magiczne ognie rozświetlające teren. W ciemnych zakamarkach jarzyły się świetliste oczy. Często nie tylko po jednej parze.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Grudzień 2014, 13:18:06 »

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Grudzień 2014, 20:05:17 »
Kermos szedł za Fenorem cały czas dotrzymując mu kroku. Właśnie przechodził przez te części Paktu, których jeszcze nie zwiedzał. Nie było to zbyt miłe miejsce, ale panowała tam przyjemna dla jego skóry wilgoć. Lecz gdy mistrz użył magicznego światła zaniemówił na widok podziemi. Tunele pokryte runami i magiczne światła go zachwyciły.
-To wszystko dzieła draconów? Słyszałem, że byli potężni, ale nie widziałem ich wytworów na oczy.
Nawet tajemnicze ślepia w kątach nie wzbudziły w nim grozy.
-Mistrzu, na czym będzie polegać próba?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Grudzień 2014, 21:51:08 »


- Test logicznego myślenia, test walki, test magii i test teorii. Oczywiście w rożnej kolejności - turdnaszan i człowiek szli tak przez około kilometr. W końcu doszli na kwadratowy plac, oświetlony większą ilością magicznych pochodni. Był położony w niszy i otoczony schodkami, na których można było sobie usiąść i obserwować to co się działo na placu. Być może był to stary plac treningowy, miejsce spotkań czy ryneczek.
- To te miejsce.

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Grudzień 2014, 23:52:22 »
I tak człapali przez długi czas krocząc drogą, która pamięta czasy, kiedy na tych ziemiach królowali draconi. Nogi go nie bolały, był przyzwyczajony do wędrowania. Nie wspominając o umięśnionych tylnych kończynach, jakie posiada każdy osobnik jego rasy, a czego nie zagubiła jeszcze ewolucja. W końcu natrafili na wyznaczony cel. Wyszedł przed mistrza i stanął na środku placu.
-Jestem gotowy, co mam zrobić?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Grudzień 2014, 00:08:15 »


- Czym jest magia? - zapytał ni stąd ni zowąd.

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Grudzień 2014, 01:48:40 »
Kermos spodziewał się pytań. Wiedział, że mag musi posiadać odpowiednią wiedzę. Dobrze, że spędził wcześniej trochę czasu na lekturze w ideologicznej. Dzięki temu posiadł podstawy teorii, choć nie zamierzał cytować słowo w słowo z książki. Wolał to powiedzieć po swojemu.
-Magia to potężna moc dająca mam władzę nad żywiołami i nie tylko. Pozwala kształtować świat według naszej woli. W skrócie, magia to prawdziwa siła. Ale jej opanowanie nie jest takie łatwe. Potrzeba energii, którą musimy pobrać z głębi swojej duszy, by móc ją kształtować i używać wedle swojej woli. To nasza dusza jest przekaźnikiem i kondensatorem, dzięki czemu możemy jej używać.
Powiedział, jak rozumiał. Miał nadzieję, że dostanie dobrą ocenę za tą odpowiedź.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Grudzień 2014, 09:16:54 »


- Jakie znaczenie mają słowa wypowiadanych czarów?.

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Grudzień 2014, 21:46:13 »
-Są w języku dracońskim. I one spajają energię magiczną w materię. Bez inkantacji nie da się użyć czaru, gdyż nie można bez niej stworzyć prawdziwego czaru.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Grudzień 2014, 23:21:22 »


- Opowiedz mi o czerwonej i czarnej rudzie..

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Grudzień 2014, 00:23:46 »
Jednak godziny spędzone w bibliotece Paktu na coś się przydają.
-Czerwona blokuje właściwości magiczne. Czarna ma właściwości mutujące, ale w negatywnym znaczeniu. Czarny Dracon jest jej wytworem. Podobno są bardzo agresywni, właśnie przez ten minerał.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Grudzień 2014, 01:08:03 »


- A o magicznych kryształach? Co wiesz?

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Grudzień 2014, 01:44:02 »
-To są magiczne kamienie mające w sobie spore pokłady energii magicznej. Są różne rodzaje, każdy ma związek z danym żywiołem. Ich energia jest niestabilna, dlatego też potrzeba kogoś, kto potrafi ją okiełznać.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Grudzień 2014, 07:28:17 »


- Jakie znasz magiczne stworzenia albo stworzone za pomocą magii? Jak z nimi walczyć albo jak je okiełznać?

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Grudzień 2014, 15:53:52 »
Na to pytanie nie umiał udzielić dokładnej odpowiedzi, jak w poprzednich przypadkach, ale coś próbował.
-ÂŻywiołaki i duchy? Jeśli chodzi o duchy to sól i żelazo. A żeby okiełznać żywiołaka trzeba opanować magię okultyzmu.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Grudzień 2014, 21:19:30 »
- Ehh... Duchy i żywiołaki to trochę za mało. Powinieneś wiedzieć chociaż w teorii jeszcze o błędnym ogniku, golemach, szkieletach, widmach, zombiakach, entach, drzewcach. Oczywiście dochodzą jeszcze do tego różnego rodzaju stworzenia wypaczone przez magiczną czarną rudę. To również na swój sposób magiczne stworzenia. Walka z nimi może być szczególnie niebezpieczna, gdy zabrudzimy się ich krwią. To podstawy, o które mam nadzieję zapytasz, gdy test dobiegnie końca. Teraz nie mam czasu by Ci wykładać. Teraz jest test. A w nagrodę za niepełną odpowiedź, bo co do poprzednich to podałeś konkrety i nie ma co już mieszać, będziesz mógł przejść test który pokaże jak dobrze rozwinąłeś swoje umiejętności walki kosturem
Przyglądną Ci się uważnie i pokręcił głową.
- Którego oczywiście nie masz. Ciekawe jak mam niby Cię testować? Co? - szarpnął ręką wypełnioną magią, wyrwał Ci procę i runy. Nad jego drugą dłonią wysunął się stożek z podłogi, zakończony jakimiś dziwnymi płaskimi kryształami. Nacisnął na środkowy. Na gładkiej powierzchni placu zarysował się okrąg o średnicy dwóch metrów. Był to filar, który zaczął podnosić się do góry. Był wysoki na trzy metry i pusty w środku. Wyskoczył z niego szkielet. Jego puste oczodoły zwróciły się w twoim kierunku.
Arcymag rzucił w twoim kierunku drewniany kostur, którym się podpierał, a przeciwnik ruszył w twoim kierunku. Był oddalony o 10 metrów.

Umieść sobie w ekwipunku na czas tego testu, po zakończeniu jak przeżyjesz oddasz:

Nazwa broni: Kostur Fenora
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wystrugany z 1,15kg drewna, zwieńczony 1kg czerwonym kryształem o zasięgu 2 metrów.

1 x Szkielet



// Kościotrup wyposażony jest w:

Nazwa broni: Martwy toporek
Rodzaj: topór
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,73kg mosiądzu i wystrugany
z 0,2kg drewna o zasięgu 0,7 metra.

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Grudzień 2014, 00:10:51 »
Fenor dokonał zamiany. Odebrał mu jego bronie i runy a w zamian rzucił kostur. Kermos chwycił kostur w obie dłonie i ustawił się w pozycji obronnej. Szkielet ruszył tupiąc swymi kościstymi stopami po posadzce. Turdnaszan przeanalizował na szybko sytuację i uniósł za głowę wypożyczoną broń. Dwumetrowy kij zwieńczony kryształem dawał mu znacznie większą przewagę nad krótkim toporkiem. Zamach zza głowy i celny cios z góry wystarczyły. Kiedy przeciwnik zbliżył się na wystarczającą odległość Kermos wziął zamach i końcówka kija zwieńczona kryształem silnie uderzyła w czaszkę stwora. Niesiony dodatkowo siłą bezwładności kostur zmiażdżył życiodajny organ. Kości posypały się na podłogę i potoczyły przed stopy żaboluda. Ten podparł się kosturem i popatrzył na kupkę, która wcześniej chciała go zabić i przeniósł wzrok na mistrza, oczekując pochwały.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Grudzień 2014, 01:07:20 »
- Dlaczego zginął? - powiedział gniewnie.

Offline Kermos z Baźin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 600
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #18 dnia: 08 Grudzień 2014, 01:52:42 »
Kermosa zadziwiło to pytanie i ton mistrza. Czyżby coś zrobił źle? Miał zabić szkieleta a ten obecnie leży rozsypany pod jego nogami. I prawie każda istota ginie, jeśli rozwali jej się łeb. Ale jedną ręką złapał się za brodę i pomyślał.
-Skoro to nieumarły to musi być magia która go ożywiła. I gdzieś musi się zbierać. W czaszce! Zniszczenie czaszki powoduje, jakby wyłączenie nieumarłego, przez co traci on siłę napędową i kończy tak jak ten tutaj.
Wskazał kosturem kupkę kości na ziemi.
-Czeka mnie jeszcze jakaś walka, czy mogę oddać kostur?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Grudzień 2014, 13:13:28 »
- Trzymaj, może przyda Ci się jeszcze. To prawda, magia napędza niektóre stworzenia. Zwykle umarłe i stworzone za pomocą władzy na żywiołami. Ta energia musi być gdzieś ulokowana i głowa jest takim miejscem. Osobiście wolałbym wlać magię do korpusu, ale to już nie jest temat na tą rozmowę - powiedział.
- Walczyć chyba potrafisz, ale wydaje mi się, że mógłbyś powalczyć jeszcze trochę - na wysuniętym stożku wcisnął inny przycisk. Tym razem pojawił się kolejny filar, z którego wyskoczyły dwa zombie.

2 x Zombie




Forum Tawerny Gothic

Odp: Próba Magii: Kermos
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Grudzień 2014, 13:13:28 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top