Autor Wątek: G2 Ulepszanie zbroji. ZAJRZYJ!!! Modding(#1)  (Przeczytany 4711 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Orruk Wielki

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • Orruk Orruk WIELKI !!
    • Karta postaci

G2 Ulepszanie zbroji. ZAJRZYJ!!! Modding(#1)
« dnia: 27 Wrzesień 2014, 09:14:43 »
  <papiez> Siema dzisiaj pokaże wam jak zrobić lepszą zbroje
Potrzebne programy do Gothic 2 NK
G2MDK
tak więc zaczynajmy
odpalamy
C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Scripts\Content\Items
a następnie IT_Armor
wiele osób mówi że przydał by się ÂŚredni pancerz Straży.
Jednak gdy posiadamy G2MDK nie jest to konieczne
odpalamy plik IT_armor.d za pomocą Notatnik
i szukamy

// ******************************************************
INSTANCE ITAR_MIL_L (C_Item)
{
   name                =   "Pancerz Straży";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   65;
   protection [PROT_BLUNT] =    65;
   protection [PROT_POINT] =    56;
   protection [PROT_FIRE]    =    5;
   protection [PROT_MAGIC] =    5;

   value                =   VALUE_ITAR_MIL_L;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_MIL_L.3DS";
   visual_change          =   "Armor_Mil_L.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;
   
   on_equip            =   Equip_ITAR_MIL_L;
   on_unequip            =   UnEquip_ITAR_MIL_L;
   
   description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;   
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;

potem szukamy w tym co napisałem

protection [PROT_EDGE]   =   65;
   protection [PROT_BLUNT] =    65;
   protection [PROT_POINT] =    56;
   protection [PROT_FIRE]    =    5;
   protection [PROT_MAGIC] =    5;

protection [Prot_edge] to odpormość na uderzenia ostrza ccoś w tym stylu
protection [prot_blunt] dokładnie nwm ale myśle że na strzały albo bełty
protection [prot_point] nwm
protection [prot_fire] odporność na ogień
protection [prot_magic] odporność na magie


no to narazie tyle

Forum Tawerny Gothic

G2 Ulepszanie zbroji. ZAJRZYJ!!! Modding(#1)
« dnia: 27 Wrzesień 2014, 09:14:43 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top