Autor Wątek: Pułapka na myszy II  (Przeczytany 11176 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #200 dnia: 08 Lipiec 2014, 19:23:03 »
Eric podjechał rumakiem do wozu, zgramolił się z konia i wszedł na przyczepę. Wziął stamtąd linę i wrócił do rannego trablina. Podszedł go ostrożnie, by przypadkiem krewnemu goblinów nie zaświtał pomysł ugryzienia go. Skrępował mu kończyny w brutalnym uścisku i obwiązał go powrozem, na koniec wiążąc śliskie dłonie. Unieruchomionego tak trablina podniósł na ręce i ułożył na grzbiecie konia, mocując go do uprząży jak zdobycz myśliwego. Wdrapał się na siodło, westchnął ze zmęczenia i zawiózł zakładnika prosto do wozu. Tam bezpardonowo chwycił go za kark i wrzucił prosto na przyczepę, nie dbając o to, czy ich zielony przyjaciel narobi sobie przez to nowych sińców. Następnie znów przymocował konia do wozu, spodziewając się, że niedługo może być potrzebny. Ociężałym krokiem powędrował w stronę ciał leżących gremlinów i z nieskrywaną odrazą zabrał się do ich przeszukiwania. Ich małe, prowizoryczne proce bawiły go do łez, chociaż gdyby dostał żelaznym pociskiem w łepetynę, pewnie nie byłoby mu do śmiechu.
« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2014, 19:26:08 wysłana przez Dyum »

Canis

  • Gość
Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #201 dnia: 08 Lipiec 2014, 19:37:35 »
Dyum znalazł przy każdym ciele po 5 grzywien. Razem 35 grzywien.



Salazar wszedł do środka i zobaczył parę drewnianych skrzyń, a w nich ułożone trofea różnych zwierząt. Nie było tego wiele, ale co nieco. Ponadto stały tam skrzynie z wielkimi stalowymi pułapkami na zwierzęta. Salazar przyjrzał się małemu stoliczkowi na którym widniały specjalne zapiski i listy. Jeden z listów traktował o mocodawcy tej grupy kłusowników oraz o planach i zamiarach. Jaszczur zabrał wszystkie listy i wrócił.

//Pozyskuję:

Nazwa: Listy do kłusowników
Opis: Listy zawierają szereg informacji, jak zlecenia na najbliższy okres wraz z podpisami różnych zleceniodawców. Jeden z listów traktuje o narzuceniu takiej roli. Listy wskazują na kontakty z czarnym klifem oraz ligą cienia.

3 litry osocza rotisha
4m2 chitynowego pancerza rotisha
2 poroża jelenia
2,5m2 skóry jelenia
5 litrów krwi jelenia



Salazar wrzucił to na wóz. Następnie udał się ponownie do szałasu i przyniósł skrzynie z trofeami i włożył ja na wóz zabezpieczając przed poruszaniem się w wozie. Następnie wrócił i zaczął nosić tuzin różnych stalowych pułapek.
- Wracając na pewno nie spotkamy kłusowników. zostali zabici, ale to tylko dzisiejsza zmiana. Trzeba będzie zniszczyć problem u źródła, ale będzie potrzeba nas więcej. Innym razem. Na wóz i do domu! - Powiedział i usiadł w wozie, kładąc swoje nogi w niepłytowych butach dociskając twarz trablina do desek. Wierzgał się złowieszczo sprawiając Salazarowi przyjemność.

« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2014, 19:39:40 wysłana przez Salazar »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #201 dnia: 08 Lipiec 2014, 19:37:35 »

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #202 dnia: 08 Lipiec 2014, 19:42:22 »
Eric zasiadł na koźle i rzucił ukradkowe spojrzenie przez ramię. Po co jaszczurowi był potrzebny żywy trablin?
- Wiśta wio! - krzyknął smagając rumaka lejcami. Wóz ruszył powoli ze skrzypieniem kół w drogę powrotną. Miał nadzieję, że ta przebiegnie znacznie spokojniej.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #203 dnia: 08 Lipiec 2014, 19:51:06 »
Elf w tym czasie zaczął pozyskiwać trofea, gdy wóz ruszył krzyknął. - Czekaj!. I zaczął zabierać się za łuski i pazury trablinów. Najpierw zaczął od łusek, wydobywając sztylet rozpoczął nacinanie w miejscach strategicznych, czyli przy łapach i idąc wzdłuż kręgosłupa, a kończąc na głowie. W ten sposób wydobył wszystkie łuski z 3 bestii. Następnie wziął się za, pazury u łap podważając je a w końcu wyciągając w nienaruszonym stanie. Pozostały jeszcze kły, które wyciągał poprzez wbijanie ostrza sztyletu w dziąsła i szybkie podważenie, a w końcu wyciągnięcie kilku kłów. Nathaniel podnosząc wszystkie trofea, wskoczył do wozu oczekując powrotu do stolicy.

Pozyskuję :
36pazurów trablina
12 kły trablina
3m2 łusek trablina

Canis

  • Gość
Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #204 dnia: 08 Lipiec 2014, 20:42:25 »
//Jakiej stolicy. Czy wy wiecie w ogóle co robicie?

Wszyscy dojechali do Atusel. Georg przywitał i zabrał wszystko co należało się jemu czyli: listy kłusowników, trofea pozyskane przez kłusowników, samego trablina do przesłuchania, pułapki na zwierzynę, odebrał także wóz i konia. Pożegnał was dając każdemu po 100 grzywien.



Wyprawa zakończona !!!

Podsumowanie: Gracze wzięli zlecenie od Georga Hertlinga traktujące o kolejnej fali kłusowników na terenach w pobliżu Atusel. Gracze podjęli się misji w nocnej porze, więc udali się na spoczynek w pobliskiej karczmie, gdzie zostali napadnięci przez bandytów, chcących dokonać zabójstwa urzędnika państwowego w formie podskarbiego. Próba została skutecznie udaremniona i wyjaśniła parę kwestii. Po zasłużonym odpoczynku, o poranku udali się po obiecanego konia oraz wóz i wyruszyli w kierunku miejsca polowań kłusowników nie znając konkretnych miejsc ich bytowania. Podczas podróży spotkali 3 wiewiórki, uratowali się unikając walki, następnie odstawili wóz i udali się w dzicz poszukując kłusowników. Zostali zaatakowani kolejno przez 4 kreshary i 7 kresharów. Nathaniel został napadnięty przez 2 wilki, gdy Salazar i Eric oddalili się w kierunku wozu schować trofea. Gdy wrócili do Nathaniela, pomogli mu zebrać wszystko i ponownie wracali do wozu, gdy dojrzeli kłusowników próbujących uprowadzić wóz.  Gracze podjęli akcję szpiegowską i szli za wozem by znaleźć ich siedzibę. Gdy dojrzeli gdzie będzie ich siedziba zaatakowali wojowników a było to 4 bandytów i 3 wojowników zgromadzenia. Następnie odzyskali wóz i ruszyli w kierunku ich siedziby, tam spotkali parę gremlinów i trablinów, które dziwnym trafem były strachliwe nie wiadomo z jakiej przyczyny. Dokonując oględzin miejsca i zabierając wszystko co istotne udali się w podróż powrotną do Atusel, która przebiegła pomyślnie bez problemów.

//Dym zostałeś ranny w nogę i opatrzony. Twoja rana jest głębokości 10 cm w tkance mięśniowe ud wykonane stalowym mieczem bandyty. Okres podstawowego leczenia tej rany i pełnego powrotu do zdrowia bez pomocy mikstur/witality to 14 dni. Możesz skrócić okres leczenia poprzez wypicie większej mikstury leczenia ran, wówczas okres leczenia będzie trwał krótko... (chyba natychmiast xP)

//Dyum i Nathaniel. jestem zawiedziony wyprawą niemiłosiernie. Nie znacie zasad prowadzenia walk, mimo, że robicie to już dużo czasu. Nie uwzględniacie istotnych kwestii jaki czas itd. Rozumiem że "żyłujecie" się by zrobić jak najwięcej finiszerów, lecz nie jest ważna ilość ale jakość. Proponuję częstsze chodzenie na arenę i trening logicznego myślenia w czasie walki. To moja Ocena jako prowadzącego wyprawę i porada. Możecie to olać, jak robicie zazwyczaj, lecz później nie dziwcie się, ze są takie efekty, gdy nie ujmujecie istotnych kwestii walki. Ponadto chcę zauważyć, że błędnie czytacie statystyki, albo ja nie znam potworów które tworzyłem.



Nagrody:

Dyum:

- 100 Grzywien od Georga Hertlinga
- 66 grzywien z pokonanych przeciwników

Pozyskane trofea:
11 litrów krwi kreshara
3 litry krwi wilka



Nathaniel Elzar:

- 100 Grzywien od Georga Hertlinga
- 67 grzywien z pokonanych przeciwników

Pozyskane trofea:
11 litrów krwi kreshara
4 litry krwi wilka
48 pazurów trablina
16 kły trablina
1,5 litra krwi trablina
4m2 łusek trablina
112 pazurów kreshara
22m2 skóry kreshara
28 kłów kreshara
32 pazurów wilka
4m2 skóry wilka
8 kłów wilka
straciłeś dokładnie 9 strzał, pozostałe odzyskałeś



Salazar:

- 100 Grzywien od Georga Hertlinga
- 67 grzywien z pokonanych przeciwników

Pozyskane trofea:
11 litrów krwi kreshara
3 litry krwi wilka
22m2 skóry kreshara



Talenty:

Dyum - Eric Jormungand
Aktywność: 1 złoty talent (+ 1 złoty talent jako bonus rasowy)
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 2 srebrne talenty + 2 brązowe talenty
Bonus pieniężny: 350 grzywien

Nathaniel Elzar - Nathaniel Elzar
Aktywność: 1 zloty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 srebrne talenty + 1 brązowy talent
Bonus pieniężny: 325 grzywien

Saloazar - Salazar Trevant
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 1 złoty talenty + 2 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 400 grzywien
« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2014, 21:06:10 wysłana przez Salazar »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pułapka na myszy II
« Odpowiedź #204 dnia: 08 Lipiec 2014, 20:42:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything