//Jakiej stolicy. Czy wy wiecie w ogóle co robicie? Wszyscy dojechali do Atusel. Georg przywitał i zabrał wszystko co należało się jemu czyli: listy kłusowników, trofea pozyskane przez kłusowników, samego trablina do przesłuchania, pułapki na zwierzynę, odebrał także wóz i konia. Pożegnał was dając każdemu po 100 grzywien.
Wyprawa zakończona !!!
Podsumowanie: Gracze wzięli zlecenie od Georga Hertlinga traktujące o kolejnej fali kłusowników na terenach w pobliżu Atusel. Gracze podjęli się misji w nocnej porze, więc udali się na spoczynek w pobliskiej karczmie, gdzie zostali napadnięci przez bandytów, chcących dokonać zabójstwa urzędnika państwowego w formie podskarbiego. Próba została skutecznie udaremniona i wyjaśniła parę kwestii. Po zasłużonym odpoczynku, o poranku udali się po obiecanego konia oraz wóz i wyruszyli w kierunku miejsca polowań kłusowników nie znając konkretnych miejsc ich bytowania. Podczas podróży spotkali 3 wiewiórki, uratowali się unikając walki, następnie odstawili wóz i udali się w dzicz poszukując kłusowników. Zostali zaatakowani kolejno przez 4 kreshary i 7 kresharów. Nathaniel został napadnięty przez 2 wilki, gdy Salazar i Eric oddalili się w kierunku wozu schować trofea. Gdy wrócili do Nathaniela, pomogli mu zebrać wszystko i ponownie wracali do wozu, gdy dojrzeli kłusowników próbujących uprowadzić wóz. Gracze podjęli akcję szpiegowską i szli za wozem by znaleźć ich siedzibę. Gdy dojrzeli gdzie będzie ich siedziba zaatakowali wojowników a było to 4 bandytów i 3 wojowników zgromadzenia. Następnie odzyskali wóz i ruszyli w kierunku ich siedziby, tam spotkali parę gremlinów i trablinów, które dziwnym trafem były strachliwe nie wiadomo z jakiej przyczyny. Dokonując oględzin miejsca i zabierając wszystko co istotne udali się w podróż powrotną do Atusel, która przebiegła pomyślnie bez problemów.
//Dym zostałeś ranny w nogę i opatrzony. Twoja rana jest głębokości 10 cm w tkance mięśniowe ud wykonane stalowym mieczem bandyty. Okres podstawowego leczenia tej rany i pełnego powrotu do zdrowia bez pomocy mikstur/witality to 14 dni. Możesz skrócić okres leczenia poprzez wypicie większej mikstury leczenia ran, wówczas okres leczenia będzie trwał krótko... (chyba natychmiast xP)//Dyum i Nathaniel. jestem zawiedziony wyprawą niemiłosiernie. Nie znacie zasad prowadzenia walk, mimo, że robicie to już dużo czasu. Nie uwzględniacie istotnych kwestii jaki czas itd. Rozumiem że "żyłujecie" się by zrobić jak najwięcej finiszerów, lecz nie jest ważna ilość ale jakość. Proponuję częstsze chodzenie na arenę i trening logicznego myślenia w czasie walki. To moja Ocena jako prowadzącego wyprawę i porada. Możecie to olać, jak robicie zazwyczaj, lecz później nie dziwcie się, ze są takie efekty, gdy nie ujmujecie istotnych kwestii walki. Ponadto chcę zauważyć, że błędnie czytacie statystyki, albo ja nie znam potworów które tworzyłem.
Nagrody:Dyum:-
100 Grzywien od Georga Hertlinga
-
66 grzywien z pokonanych przeciwników
Pozyskane trofea:
11 litrów krwi kreshara
3 litry krwi wilka
Nathaniel Elzar:-
100 Grzywien od Georga Hertlinga
-
67 grzywien z pokonanych przeciwników
Pozyskane trofea:
11 litrów krwi kreshara
4 litry krwi wilka
48 pazurów trablina
16 kły trablina
1,5 litra krwi trablina
4m2 łusek trablina
112 pazurów kreshara
22m2 skóry kreshara
28 kłów kreshara
32 pazurów wilka
4m2 skóry wilka
8 kłów wilka
straciłeś dokładnie 9 strzał, pozostałe odzyskałeś
Salazar:-
100 Grzywien od Georga Hertlinga
-
67 grzywien z pokonanych przeciwników
Pozyskane trofea:
11 litrów krwi kreshara
3 litry krwi wilka
22m2 skóry kreshara
Talenty:Dyum - Eric JormungandAktywność:
1 złoty talent (+
1 złoty talent jako bonus rasowy)
Opisy:
1 złoty talent Walka:
2 srebrne talenty +
2 brązowe talentyBonus pieniężny:
350 grzywienNathaniel Elzar - Nathaniel Elzar
Aktywność:
1 zloty talentOpisy:
1 srebrny talent Walka:
3 srebrne talenty +
1 brązowy talent Bonus pieniężny:
325 grzywienSaloazar - Salazar Trevant
Aktywność:
1 złoty talentOpisy:
1 złoty talent Walka:
1 złoty talenty +
2 srebrne talenty Bonus pieniężny:
400 grzywien