Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera  (Przeczytany 1375 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Kuhin Acker

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 159
  • Reputacja: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« dnia: 27 Maj 2014, 09:52:10 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Kuhin Acker

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Maj 2014, 10:02:30 »

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest ranek, mamy 6:30.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Maj 2014, 10:02:30 »

Offline Kuhin Acker

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 159
  • Reputacja: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Maj 2014, 10:07:22 »
Gdy Respev zakrzyknął "Baczność!", Kuhin aż podskoczył z zaskoczenia. Szybko przybrał jednak właściwą postawę.

-Tak Panie. Posiadam świeżo zakupioną broń.

Następnie ruszył przed siebie. Był strasznie ciekaw co też znajdzie w tamtej zagrodzie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Maj 2014, 10:11:58 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Kuhinem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Kuhin Acker

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 159
  • Reputacja: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Maj 2014, 10:17:41 »
Gdy Kuhin usłyszał słowo "walka", lekko się przestraszył. Ciekawe co to będzie? Mam nadzieję, że nic nadzwyczajnego. ÂŚmiertelność tego testu przecież nie może być zbyt duża... Ale co tam! Umiem walczyć, to skopiem temu czemuś tyłek. Po to w końcu tutaj przybyłem!

-Nigdy nie byłem bardziej gotowy!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Maj 2014, 10:23:23 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.


- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Kuhin Acker

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 159
  • Reputacja: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Maj 2014, 10:30:16 »
Kuhin spokojnym krokiem wkroczył na piasek zagrody. Rozejrzał się dookoła. Puste pomieszczenie? ÂŻadnych elementów strategicznych? Nudna będzie ta walka... Ale przynajmniej zapłacą. Usłyszał warczenie dobiegające zza krat. Hmm... Czyli jakaś bestia..

Gdy zobaczył Respeva z łukiem w dłoni, zrobił minę pełną dezaprobaty.
-Czyżbym wyglądał aż na takiego mięczaka? Dobra nie jest to w tej chwili takie ważne... Dawaj mi tutaj tego zwierzaka.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Maj 2014, 10:31:34 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.


- Powodzenia młody!



//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Kuhin Acker

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 159
  • Reputacja: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Maj 2014, 10:45:00 »
Ha! A więc wilk. Z takimi to ja sobie radziłem nawet, gdy nie potrafiłem posługiwać się mieczem. Kuhin ruszył w prawo, obchodząc dookoła bestię. Wilk zrobił to samo. Gdy słońce znalazło się dokładnie za Kuhinem, ten wyciągnął miecz i rzucił się do ataku. Wilk również ruszył do przodu. Gdy znaleźli się w odległości 3 metrów od siebie, wilk skoczył człowiekowi do gardła. Ten jednak zrobił unik w lewo, wyciągając jednocześnie miecz przed siebie. Wilk nie miał szans uniknąć tego ataku szczególnie, że oślepiło go słońce. Miecz trafił prosto w jego otwartą paszczę, a impet sprawił, że wilk sam się na niego nabił. Zginął na miejscu.

Kuhin schował miecz i spojrzał wyczekująco na Respeva.


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Maj 2014, 10:53:27 »

- Moje gratulacje Kuhinie. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Kuhin Acker - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Kuhina Ackera
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Maj 2014, 10:53:27 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything