Autor Wątek: Jak konie w galopie  (Przeczytany 4822 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kuhin Acker

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 159
  • Reputacja: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Jak konie w galopie
« Odpowiedź #80 dnia: 02 Czerwiec 2014, 18:37:33 »
-Jedynie ten kwit, skierowany do kwatermistrza. - Rekrut pokazał kartkę.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Jak konie w galopie
« Odpowiedź #81 dnia: 02 Czerwiec 2014, 22:05:00 »
- Pokaż go. - Rycerz odebrał od rekruta papier i przeczytał. Nie miał wątpliwości, że sporządził go inny członek zakonu, więc autentyczność została potwierdzona pomyślnie.

- Przekażę twoje słowa paladynowi, który podejmie odpowiednie decyzje. Poczekaj tutaj, jeżeli możesz. Wody, jadła? Właśnie przydzielono nam racje z kuchni.

Minęło kilka dłuższych chwil, lecz wreszcie pojawił się postawny jegomość w pełnej zbroi płytowej. Wysłuchał jeszcze raz twojej opowieści, poklepał serdecznie po ramieniu i powiedział:

- ÂŚwietnie się spisałeś, rekrucie. Nie wątpię, że niedługo dostąpisz zaszczytu, by w pełni służyć królestwu. Zarówno temu materialnemu, jak i Niebieskiemu. Zbiorę ludzi, zorganizuję polowanie. Jeżeli taka jest twoja wola, to możesz wziąć w nim udział. Powiadomimy Cię, gdy będziemy wyruszać. Równie dobrze możesz też dołączyć do Nekkera w Donak. Wybór pozostawiam tobie, młodzieńcze. Tymczasem udaj się na odpoczynek i odwiedź kwatermistrza.

WYPRAWA ZAKOÑCZONA !!
Rekrut Kuhin Acker udał się wraz z rycerzem Nekkerem do Donak, stadniny, która zaopatruje Bractwo ÂŚwitu w wierzchowce. Podróżnicy dotarli na rozdroże, gdzie mieli do wyboru dwie drogi - prawą, bądź lewą. Rekrut dostał możliwość decydowania i wybrał lewą. Zakonnicy dotarli na polanę, gdzie często zatrzymują się podróżni. Ujrzeli tam wóz, który wydawał się opuszczony. Kuhin zbadał miejsce pozostawienia wozu i odkrył, że został on obrabowany. Natknął się tam na jedno taru, które zabił. Następnie udał się w las, za śladami. Spotkał dwójkę bandytów, których pokonał. Uratował kuriera Johna Paula. Rekrut wrócił do rycerza Nekkera, który czekał na polanie i ruszył do Bractwa opowiedzieć o całym zajściu. Tak zakończyła się jego przygoda.

Trofea:

Kuhin Acker

60 grzywien z obozowiska bandytów
100 grzywien od kwatermistrza

Talenty:

Kuhin Acker

Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walki: 1 srebrny talent, 1 brązowy talent
Bonus rasowy: 1 złoty talent
Premia: 225 grzywien

Forum Tawerny Gothic

Odp: Jak konie w galopie
« Odpowiedź #81 dnia: 02 Czerwiec 2014, 22:05:00 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything