Autor Wątek: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora  (Przeczytany 4494 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #60 dnia: 23 Grudzień 2013, 18:08:27 »
Adept zabrał oba przedmioty z ziemi i ruszył za towarzyszem. Przeszedł, jak Salazar, przez dziurę w suficie i raźno ruszył za kompanem w stronę wioski - Mirty...

Canis

  • Gość
Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #61 dnia: 23 Grudzień 2013, 18:12:15 »
daleko nie zaszliście, ujrzeliście swoje konie i wieśniaka przed cmentarzem.

- No i co jest? widziałem jakiegoś małego stworka który wyleciał z tej dziury co wy wyszliście, co to tu jest? O co chodzi??? I czemu te dynie zniknęły wszystkie? Ziemia lekko drgała a dynie puff, i niema...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #61 dnia: 23 Grudzień 2013, 18:12:15 »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #62 dnia: 23 Grudzień 2013, 18:20:17 »
- Przecież o to ci chodziło, człowieku. Dynie miały zniknąć i ich nie ma. Robota wykonana. A to coś wylatujące z dziury... To był sprawca całego zamieszania. Nie wróci. Idziemy do wioski, zakomunikować sołtysowi o rozwiązaniu sprawy?

Canis

  • Gość
Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #63 dnia: 23 Grudzień 2013, 18:23:59 »
- Nie potrzeba, miałem wam dać od razu... - powiedział i zaczął gmerać przy swoim kucu w poszukiwaniu mieszka. Znalazł ładny mieszek pełen grzywien. Wiedzieliście już po rozmiarach że jest tam całe 100 grzywien. - Tylko tyle mogę dać. żegnajcie.

Salazar wsiadł na kuca nie reagując na to o czym gadają Rakbar i ten wieśniak. pognał kuca do domu, albo gdziekolwiek, gdzie temperatura jest powyżej zera. Podróż trwa godzinę konno szybkim tępem...

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #64 dnia: 23 Grudzień 2013, 18:30:25 »
Adept wskoczył na swojego konia i ruszył w drogę powrotną. Myślami był już w Mrocznym Pakcie, gdzie miał kontynuować swoje szkolenie. Ponadto zastanawiał się, czy podróż do miejsca znanego jako czarny klif, ma sens...

Canis

  • Gość
Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #65 dnia: 23 Grudzień 2013, 19:37:16 »
Dotarliście do Atusel, tam skąd wyruszyliście. podczas przeprawy podzieliliście się łupami i uznaliście, że to dobry początek znajomości, z pewnością spróbujecie kiedyś napić się miodu: "I oby tym razem nie wpadł taki wieśniak" padło od jednego z rozmówców.

Wyprawa Zakończona!

Podsumowanie: Rakbar Nasard oraz Salazar z Krwawych Menhirów chcieli spotkać się w karczmie. W czasie spotkania, wpadł do karczmy wieśniak informując o niepokojących wydarzeniach we wiosce Mirty. Uczestnicy wyprawy zachęceni nagrodą oraz chęcią wspólnej przygody wyruszyli na pomoc. Pode drogą zostali zatrzymani kolejnym problemem, rabunkiem na nieszczęsnego wieśniaka, któremu podpalono dom po kradzieży. Problem bandytów-złodziei został rozwiązany, poprzez wyrżnięcie ich w pień oraz odebraniu skradzionych dóbr w wysokości 210 grzywien. Wyruszono w dalszą podróż, po dotarciu do celu dokonano rozpoznania terenu. Podczas eksploatacji tuneli pod cmentarzem w Mirty napotkali przeciwników w ilości 6 zombie. Po pokonaniu przeciwników, i sprawdzeniu miejsca ich przebywania, gdzie znalezionos ztylet oraz 100 rgzywien w skrzyni wyruszyli dalej, napotykając upiora. Upiór był inny, niż podczas poprzedniej wyprawy w tym miejscu. Rozwikłując zagadkę Rakbar dotarł do prawdy zdejmując iluzjonistyczne sztuczki magiczne, dzięki czemu problem nękania wsi został rozwiązany ostatecznie, w miejscu przebywania prawdziwego przeciwnika: Gremlina Malahar znaleziono drogocenne przedmioty w postaci srebrnej laski oraz złotego pierścienia. Wieśniacy w geście podziękowań obdarowali za pośrednictwem wieśniaka-myśliwego imieniem Rus 100 grzywnami. Wyruszyli w drogę powrotną, która przebiegła bez komplikacji.

Nagrody:

Salazar:

157 Grzywien
+
Nazwa: srebrna laska
Wartość:100 grzywien
+
Nazwa broni: Zniszczony Srebrny Kieł
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,65kg srebra o zasięgu 0,25 metra, zniszczony.

Rakbar Nasard:

253 Grzywny
+
Nazwa: złoty pierścień
Wartość: 60 grzywien
+
3x
Nazwa broni: zniszczony miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra, zniszczony.



Talenty:

Salazar - Salazar z Krwawych Menhirów:
Aktywność - 1 złoty talent
Opisy - 1 srebrny talent
Walka - 1 srebrny talent + 1 brązowy talent
Bonus pieniężny - 225 Grzywien

Rakbar Nasard - Rakbar Nasard:
Aktywność - 1 złoty talent (+1 złoty talent jako bonus rasowy)
Opisy - 1 srebrny talent
Walka - 1 srebrny talent + 1 brązowy talent
Bonus pieniężny - 225 Grzywien

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #66 dnia: 23 Grudzień 2013, 23:49:44 »
Rakbar Nasard zamienił 2 złote talenty na 4 srebrne.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wyprawa do Mirty II - ujawnienie upiora
« Odpowiedź #66 dnia: 23 Grudzień 2013, 23:49:44 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything