Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe - Salazar  (Przeczytany 1333 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Zadanie szkoleniowe - Salazar
« dnia: 29 Wrzesień 2013, 17:06:58 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe - Salazar
Prowadzący wyprawę: Devristus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Salazar



- Czekam zatem na rozkazy!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Wrzesień 2013, 17:29:02 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 8:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Wrzesień 2013, 17:29:02 »

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Wrzesień 2013, 17:47:27 »
- Taa jest!. Mam broń! - Powiedział po czym czym prędzej udał się do zagrody.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Wrzesień 2013, 18:18:46 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Salazarem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Wrzesień 2013, 18:36:44 »
- Owszem, mam wyposażenie, Jestem w pełni gotowy. - Powiedział Salazar i w skupieniu wyczekiwał. Położył dłoń na sztylecie i czekał.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Wrzesień 2013, 18:38:27 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Wrzesień 2013, 18:54:04 »
Jaszczur pokręcił lekko głową delektując się promieniami słońca, jednocześnie nogą sprawdzał ubity piach. Puścił w ruch także swój ogon, który lekko falującym ruchem także wprawiał się do stoczenia walki. Po chwili przyjemności, Salazar dobył sztylet i nie odwracając wzroku od przeciwległej kraty odpowiedział Respevowi.

- Jestem gotów.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Wrzesień 2013, 19:08:52 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 8 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Wrzesień 2013, 19:32:13 »
Salazar patrząc na wychodzącego przeciwnika automatycznie obrócił sztylet w prawej dłoni chwytając go ostrzem ku dołowi, ugiął się lekko w kolanach i czekał... Wilk spokojnie wygramolił się ze swojej klatki. Szkolący się nie zwlekał więcej z działaniem i pomknął na stworzenie, które nie pozostawało bierne. Gdy byli w odległości 2 metrów od siebie bestia skoczyła na Jaszczura, wykorzystując atak przewrócenie, oraz w następstwie chcąc wgryźć się w szyję. Salazar w tym momencie wykonał unik poprzez odskoczenie w lewą stronę. Bestia opadając nie miała możliwości zaatakować swą paszczą, co młodzieniec skrzętnie wykorzystał dźgając bestię w bok. po wykonanym ataku Jaszczur pobiegł dalej tworząc dystans między sobą a Wilkiem.

Ranny wilk powoli tracił krew. Rana którą otrzymał nie była krytyczna, a więc mógł dalej toczyć bój lecz osłabiony. Walka jest na półmetku, trzeba się zatem postarać. Pomyślał wojownik po czym puścił się na bestie trzymając sztylet przed sobą, obrócił go w dłoni chwytając teraz ostrzem ku górze. Odległość między wilkiem a wykonującym zadanie wynosiła około 4 metrów. Wilk obracał się w kierunku pędzącego na niego Jaszczuroczłeka. Bestia była w połowie obrotu, kiedy Salazar skoczył na jej grzbiet i wbił ostrze w gardło. Wilk oczywiście próbował zrzucić Jaszczura z grzbietu lecz było zbyt późno gdy żelazne ostrze zatopiło się w gardzieli.

Po drugim udanym ataku Salazar odskoczył od stworzenia wyszarpując sztylet z konającego zwierzęcia. Po kilku chwilach w wyniku obu ran, szczególnie drugiej, która powoduje prędki ubytek dużej ilości krwi, bestia padła martwa.

Jaszczuroczłek wytarł sztylet od krwi o swój ubiór, po czym spojrzał na Respeva swymi krwistoczerwonymi oczami...



Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Październik 2013, 14:07:08 »
- Moje gratulacje Salazarze. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Salazar - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe - Salazar
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Październik 2013, 14:07:08 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top