Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Melkiora  (Przeczytany 1405 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Melkiora
« dnia: 31 Sierpień 2013, 22:18:18 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Melkiora
Prowadzący wyprawę: Devristus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Melkior

Młody elf, syn sławnego hrabiego miał dziś pierwszy raz zabić. Nie manekina ćwiczebnego w forcie u Matsumo gdzie przez ostatnie kilka lat pobierał nauki z dziedzin przydatnych w życiu. A coś żywego. Strzelania z łuku i machania mieczem też uczyli, trochę... młodzik stał na poligonie czekając na Respeva.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpień 2013, 22:31:11 wysłana przez Melkior »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:25:19 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że masz broń. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 25 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 11:00.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpień 2013, 22:36:18 wysłana przez Devristus »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:25:19 »

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:28:46 »
- Dostane ze dwie strzały chociaż?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:41:34 »
//Na czas szkolenia otrzymujesz 10 żelaznych strzał:
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.



Respev spokojnym krokiem poszedł za Melkiorem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem. Następnie podał Ci kołczan z 10 strzałami. To na czas szkolenia
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpień 2013, 22:54:26 wysłana przez Devristus »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:42:30 »
//W karcie postaci masz wpisany miecz, choć potrafisz walczyć łukiem. Ogarnij to!

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:46:03 »

- A! I łuk bym prosił jeszcze.

//Ten miecz to go mam by mieć, zjebałem sobie wiem :D
//Kurwa, rozumiem Gucia teraz xD

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:50:47 »
Co ja z Tobą mam, a podobno jesteś wice hrabią. Respev cofnął się do składziku broni i przyniósł Ci łuk. To także na czas szkolenia


//Statystyki łuku. Wklej do karty postaci:

Nazwa broni: uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Sierpień 2013, 22:58:36 »
- Na Valfden jestem 1 raz od kilku ładnych lat Respev. Melkior udał się do zagrody.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Sierpień 2013, 23:16:51 »
Wojownik zignorował Twoje słowa. Wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Sierpień 2013, 23:24:57 »
Melkior wszedł do zagrody, zdjął łuk z pleców i nałożył strzałę na cięciwę. - Dawaj Respev.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Sierpień 2013, 23:28:32 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 8 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Sierpień 2013, 23:41:21 »
Młodzik naciągnął cięciwę, to było najdłuższe 8 sekund w jego życiu. Uspokoił oddech, wycelował i wypuścił strzałę. Ta poszybowała prosto w cel, czyli łeb wilka. Sam wilk wychodził dopiero z klatki więc nie miał szans na jakikolwiek unik. No i w końcu Melkior był elfem, co w samo w sobie sprawiało że spudłować nie mógł. Strzała oczywiście trafiła w cel, zabijając na miejscu.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Wrzesień 2013, 00:23:14 »
- Moje gratulacje Melkiorze. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Melkior - 2 brązowe talenty
Otrzymujesz 50 grzywien premii.
« Ostatnia zmiana: 01 Wrzesień 2013, 00:29:45 wysłana przez Devristus »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Melkiora
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Wrzesień 2013, 00:23:14 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top