Autor Wątek: Pomoc dla Maga CP 1.75  (Przeczytany 14063 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Baurus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 184
Pomoc dla Maga CP 1.75
« dnia: 17 Sierpień 2013, 07:11:00 »
Hej. Mam do Was właściwie kilka pytań, proszę się nie spieszyć z odpowiedzią :)

1. Jaki poziom trudności dla maga ? Czy opłaca się grać z włączonym balansem ?
2. Próbujecie zbierać PW aby jak najszybciej nauczyć się szybkiej nauki ? (lvl1-2)
3. Ktokolwiek próbuje jak najszybciej wybrać ścieżkę jakiegoś Boga, aby czym
prędzej poznać potężniejsze czary ?
4. Robicie (męczycie) wszystkie zadania po kolei czy wracacie po pewnym czasie
do trudniejszych zadań jak np. odbijanie Cape Dun itp. ?
5. Prosiłbym o wskazówki, które miasta/krainy/wątki najbardziej opłaca się
wykonywać od samego początku ? Chodzi o rzeczy typu czy magiem bardziej
opłaca się robić zadania z Nordmaru przed pustynią albo czy czy zaliczacie
wszystkie miasta zanim opuścicie krainy centralne (tak się nazywa centralna
część Myrtany?) ?

Pozdrawiam :)
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpień 2013, 07:49:36 wysłana przez Baurus »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Sierpień 2013, 12:26:24 »
4. Odbicie miasta nie jest do końca trudne. Niemniej jednak gdy odpijesz 3  miasta, wszyscy orkowie będą do Ciebie wrogo nastawieni. Osobiście zawsze odbijałem Ardeę, Cape Dun i Monterę. Resztę miast później. Tak samo u Assasynów, jeśli grasz po stronie koczowników.
5. Najlepiej zacząć od Myrtany. Reddock, Cape Dun, Montera...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Sierpień 2013, 12:26:24 »

Offline _Herszt_

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Sierpień 2013, 14:41:48 »
Zawsze zbieram sobie PW aby zwiększyć statystyki, ponieważ o nie dbam.
Ja polecam najpierw działać po stronie buntowników w Reddock, potem możesz pójść do CapeDun(KapDun) i wykonywać polecenia orków oraz najemników. Następnie bym poszedł do Montery, zdobył trochę kaski itd. Gdy już zdobędę 75% reputacji(co nie jest trudne zdobyć w tym mieście) poszedł bym dopiero wtedy na pustynię, nauczyć się walki dwoma mieczami itd. Do Nordmar nie opłaca się moim zdaniem iść na początku, dopiero gdy podszkolisz się itd. Następnie możesz się wybrać do Faring/Geldern.
Nie radził bym Ci na początku plądrowania miast. Ja np. plądruje gdy jest potrzeba. Np. Beliar każe mi zabić wszystkich hersztów orków w miastach, dopiero wtedy działam plądrowanie. Dodam że jak opuszczasz np. Myrtanę to nie musisz od razu plądrować wszystkie miasta. ;)
Dodam, że w Nordmarze najtrudniej jest przetrwać, pełno tam paskudnych bestii oraz orków.
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpień 2013, 14:45:58 wysłana przez _Herszt_ »

Offline Baurus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 184
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Sierpień 2013, 17:21:57 »
Dzięki wielkie za odpowiedzi, niemniej jednak mam nadzieję, że ktoś odpowie mi pod kątem maga :)

Offline Arkhan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1117
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Sierpień 2013, 09:05:55 »
Hej. Mam do Was właściwie kilka pytań, proszę się nie spieszyć z odpowiedzią :)

1. Jaki poziom trudności dla maga ? Czy opłaca się grać z włączonym balansem ?
2. Próbujecie zbierać PW aby jak najszybciej nauczyć się szybkiej nauki ? (lvl1-2)
3. Ktokolwiek próbuje jak najszybciej wybrać ścieżkę jakiegoś Boga, aby czym
prędzej poznać potężniejsze czary ?
4. Robicie (męczycie) wszystkie zadania po kolei czy wracacie po pewnym czasie
do trudniejszych zadań jak np. odbijanie Cape Dun itp. ?
5. Prosiłbym o wskazówki, które miasta/krainy/wątki najbardziej opłaca się
wykonywać od samego początku ? Chodzi o rzeczy typu czy magiem bardziej
opłaca się robić zadania z Nordmaru przed pustynią albo czy czy zaliczacie
wszystkie miasta zanim opuścicie krainy centralne (tak się nazywa centralna
część Myrtany?) ?

Pozdrawiam :)

1. Na najtrudniejszym poziomie trudności ceny za szaty są dosyć pokaźne. To jedyna trudność jaką zapamiętałem, jak grałem Magiem Ognia w 1.75 z alternatywnym balansem i najtrudniejszym poziomie. Oprócz tego oczywiście ciężko na początku ubijać nawet wilki. Magii jak na lekarstwo ale o to chodzi - ja już jestem weteranem tej gry i nudzą mnie ułatwienia. Gothic II Returning dopiero odnowił G2NK. W to można grać godzinami.

2. Na razie zainwestuj 10 pkt w siłę. Kup szatę nowicjusza ognia od maga w Reddock jeśli starczy ci złotych monet. W PW zainwestujesz deczko później. Rób wszystkie questy.

3. Zdecyduj się na jedną ścieżkę. No chyba że marzy ci się połączenie wody i ognia, ale przygotuj się na rzeźnię jeśli rzeczywiście chcesz tak zagrać.

4. Cape dun stosunkowo łatwo jest odbić. Ja robię questy te którę mogę wykonać bez większej trudności.

5. Ardea>Reddock>Cape Dun> Montera > Faring > odbijanie Cape Dun (Dla kasy).

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Sierpień 2013, 13:17:06 »
Witam ja wczoraj zacząłem grać magiem i powiem ci ,że na początku nie jest różowo zanim się nauczyłem szybkiej nauki zajęło mi ,to wbicie parę leveli ale bez tego nie ma czarowania a questy rób po kolei miasto da, radę odbić spokojnie.

Offline Baurus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 184
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Sierpień 2013, 08:25:12 »
Hej, dzięki za odpowiedzi, jeśli pozwolicie mam kolejne pytania.

Odnośnie inwestowania punktów w siłę. Nie bardziej opłaca się
poznać zaklęcie ognisty miecz (czy coś takiego?), przydatne w
pewnych sytuacjach jak np. pojedynki na arenie.

I odnośnie pytania 3go. Chodziło mi o to czy, najpierw przechodzić
wszystkie miasta itd. czy od razu szukać tylko i wyłącznie rzeczy
potrzebnych mi do wybrania ścieżki np. Innosa by jak najszybciej
odblokować potężniejsze czary.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Sierpień 2013, 10:00:36 »
Siemka siłę sobie nabijesz podczas walk na arenie ja nie używam ognistego miecza co do 3 pytania to ciężko będzie ci na początku szukać artefaktów lepiej przejść miasta na początek a mam pytanie czy używasz kosturów.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Sierpień 2013, 10:50:14 »
Siła Ci się przyda. Punktów umiejętności jest ogrom. Szukać od razu artefaktów danego boga jest źle. Nie dość, że i tak będziesz musiał zainwestować kupę punktów w manę i wiedzę, to ominiesz wiele krain. Najlepiej iść tak, jak pcha Ciebie fabuła.

Offline Baurus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 184
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Sierpień 2013, 14:16:29 »
Hej. Pytałem o to pchanie fabuły bo różnorodność czarów i zdobywanie co raz to lepszych czarów to było to co zawsze sobie ceniłem w G2. Co do kosturów pytam czy jest to opłacalne ? Dalej opcja tego ognistego miecza wydaje mi się najlepsza.

Offline _Herszt_

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Sierpień 2013, 14:41:05 »
Ten czar "ognisty miecz" to gówno. Jest on jednorazowy - chowasz go - on znika..

Offline Baurus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 184
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Sierpień 2013, 14:45:48 »
Tak, ale chodzi o maga, który użyje go tylko w razie potrzeby ?

Offline _Herszt_

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Sierpień 2013, 14:53:30 »
W razie potrzeby na pewno on pomoże, ale ja sądzę że jest on prawie bez użyteczny.

Offline Baurus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 184
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Sierpień 2013, 15:27:40 »
A jak z kosturami ?

Offline _Herszt_

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Sierpień 2013, 15:42:02 »
Kostury - jak każda inna broń, choć mają mniej obrażeń ale można je sprzedać za sporo złota u handlarza.
Chociaż nawet nie jak każda inna broń, mają "dodatki", przykładowo w kosturze maga:
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40

Tak więc niektóre kostury są nawet przydatne, można nimi walczyć.
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpień 2013, 15:44:53 wysłana przez _Herszt_ »

Milten2000

  • Gość
Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Sierpień 2014, 02:22:43 »
Najlepiej rewolucje zaczynać od najmniejszych wiosek np Cape Dun, Lago u asasynów itp. Do doświadczenia to poexp sobie na ścierwojadach. A sprzęt dla magów znajdziesz w klasztorze

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc dla Maga CP 1.75
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Sierpień 2014, 02:22:43 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything