Autor Wątek: [ROZWIÂĄZANY] Problem z widocznością  (Przeczytany 3197 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dave01

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 4
[ROZWIÂĄZANY] Problem z widocznością
« dnia: 23 Lipiec 2013, 16:23:22 »
Witam!

Mam pewien problem. Chciałbym ustawić większą widoczność w Gothic 3 niż oferują ustawienia patcha 1.75.14 z 'content mod'. Kupiłem nowy komputer i chcę wycisnąć z gry jeszcze więcej.

Kiedyś zwiększałem widoczność w pliku ge3.ini, ale wtedy nie było jeszcze tej wersji patcha i widoczność, którą udało mi się kiedyś była niższa od tej, którą oferuje aktualny patch.

Teraz chcę jeszcze podkręcić widoczność.
Chodzi mi o coś takiego:
 - Mam taką widoczność - http://imageshack.us/f/4/ed6s.png/
Chcę, żeby odległe tereny (czarna ramka były przynajmniej tak oteksturowane jak ten w czerwonej ramce. A ten w czerwonej, żeby miał tak ostre tekstury jak obraz widziany bliżej.

Bardzo proszę o pomoc.
« Ostatnia zmiana: 05 Kwiecień 2015, 14:31:22 wysłana przez Elrond Ñoldor »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Problem z widocznością
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipiec 2013, 20:34:59 »
Dawno nikt o to nie pytał. Dawniej kombinowaliśmy, żeby ta gra chodziła bez przycinania. Teraz robi się na odwrót.

Za obiekty w oddali odpowiada bodaj ta wartość:
Render.DOFStart=1000.0
Render.DOFEnd=8000.0
Zwiększaj sobie tysiącami np. od 4000.0 do 12000.0


Widoczność trawy masz pod:
VegetationAdmin.ViewRange=3500.0Zwiększaj też co tysiąc np. na 4500.0 i tak dalej.


Za renderowanie obiektów i przedmiotów odpowiada:
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0. 008
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=30 0.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
Pierwszą wartość zwiększaj o jej równowartość początkową np. ustaw 0.016. Drugą wartość wedle upodobania, w tweakach zawsze sugerowano 600.0. Ostatnią na 5000.0. Pamiętaj, żeby nie zapomnieć o kropkach. Pogrubiłem, żebyś się nie pomylił.


Za renderowanie postaci i stworzeń z danej odległości:
Entity.ROI=4000.0Spokojnie możesz podwoić wartość na 8000.0 i lecieć dalej jak nie będzie zwalniać.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Problem z widocznością
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipiec 2013, 20:34:59 »

Offline dave01

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 4
Odp: Problem z widocznością
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Lipiec 2013, 23:33:01 »
Niestety to nie pomaga. Właśnie w taki sposób udawało mi się to zrobić 3 lata temu w wersji bez patcha 1.75.14 z racji tego, że takiego patcha wtedy nie było. Niestety grafika się gubiła od pewnego progu ustawień.

To jest kod przed edycją, taki jaki pobrałem (ultra settings):

Render.DisableFocusNames=false

;                                                      Prefetchercellsize, corresponds with landscapepatchsize
;Render.PrefetchGridCellSize - 10000=default
Render.PrefetchGridCellSize=30000
;Render.PrefetchGridCellSizeLowPoly - 34000=default
Render.PrefetchGridCellSizeLowPoly=102000


Render.DOFStart=3200.0
Render.DOFEnd=80000.0 //(Gdy próbuję tą i powyższą wartość powiększać nic się nie dzieje. Z resztą kodu jest tak samo (z tych, które mi podałeś. Są one ustawione na wiele wyższe wartości niż te, które mi proponowałeś.).


Zastanawiam się czy to nie są czasem maksymalne możliwe ustawienia, które może gra wygenerować. Może jest jeszcze jakaś blokada maksymalnych wartości w tym lub innym pliku gry.

Jeśli chodzi o odległość wyświetlania zwierząt to taka konfiguracja jaka jest ustawiona w tym pliku w pełni mnie zadowala. Najbardziej zależy mi na maksymalnym wyświetlaniu ostrych tekstur. Te gładkie tekstury wzgórz w oddali nie są zbyt ładne.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Problem z widocznością
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Lipiec 2013, 22:31:24 »
Być może w edycji rozszerzonej wyciągnęli już maksimum z silnika Gothic 3.

Offline dave01

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 4
Odp: Problem z widocznością
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipiec 2013, 22:56:09 »
Ok, też tak pomyślałem, gdy nic się nie działo po zwiększaniu danych wartości.
W każdym razie dzięki za pomoc. :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Problem z widocznością
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipiec 2013, 22:56:09 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top