Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe- Jiros  (Przeczytany 1442 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe- Jiros
« dnia: 24 Lipiec 2013, 14:21:20 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe- Jiros
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Jiros


Mężczyzna zaraz po rozmowie z Respevem udał się na poligon szkoleniowy i tam postanowił na wojownika zaczekać. Pomysł z przeszkoleniem każdego obywatela w ten sposób wydawał mu się niezwykle trafny, zwłaszcza w dzisiejszych, trudnych czasach.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Lipiec 2013, 18:32:59 »
//Uzupełnij w profilu na forum link do karty postaci.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Lipiec 2013, 18:32:59 »

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Lipiec 2013, 21:46:24 »
//Gotowe.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Lipiec 2013, 22:52:40 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że masz broń. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 20 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 15:00.


Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Lipiec 2013, 00:13:17 »
Chyba ktoś tu nie jest szczególnie skromny. Jiros przytaknął głową i zgodnie z polecaniami "Pana" udał się do zagrody. Przeskoczył płotek, wyszedł na środek i czekał na dalsze instrukcje.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Lipiec 2013, 22:18:36 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Jiroslavem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?



Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Lipiec 2013, 09:20:16 »
Aż tak młodo wyglądam?Na myśl o walce, Jiros wyciszył się i skoncentrował. Jak wiedział każda walka może dostarczyć niemałych wrażeń, a każdy przeciwnik pełen być może niespodzianek. -Gotów!-odkrzyknął. Poruszył barkami i poprawił pas z nożem. Po przeciwnej stronie zagrody dostrzegł średniej wielkości wrota, o ile można było je tak nazwać. Coś mu podpowiadało, że właśnie stamtąd nadejdzie przeciwnik.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Lipiec 2013, 12:09:26 »
Respev wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Lipiec 2013, 23:25:22 »
-Gotów!-powtórzył Jiros i wyciągnął sztylet. W ciemności za kratami błyszczały wściekle żółte ślepia. Słychać było warczenie. Pewnie to tylko zdziczały pies, w najgorszym razie wilk. Raczej nie wypuszczą tu tego dużo... Po krótkiej chwili namysłu, człowiek ściągnął koszulę i odrzucił ją na piach obok. Była raczej długa i dosyć luźna, zwierzę łatwo mogłoby za nią chwycić. Na dodatek rękawy wydawały się wojownikowi nazbyt szerokie, co go drażniło i przeszkadzało by się skupić na walce.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Lipiec 2013, 11:36:26 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.







1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Lipiec 2013, 12:03:25 »
Co dziwne, po wpuszczeniu przeciwnika na arenę Jiros sprawiał wrażenie znacznie spokojniejszego. Mężczyzna miał już do czynienia z wilkami. Prawdziwymi, bo ten zagłodzony osobnik wyglądał raczej biednie. Człowiek zgarbił się nieco i wyciągnął przed siebie rękę z nożem, drugą zaciśniętą w pięść uniósł do góry. Czekał. Wilk, który zdążył już podejść dość blisko, zaczął go okrążać ani na chwilę nie przestając przy tym warczeć. Nagle rzucił się do przodu, skoczył. Jiros także skoczył i uderzył wilka z góry, prosto w nos. Nie sztyletem, a pięścią. Zdezorientowane zwierzę spadło z powrotem piach. Jiros znów skoczył, tym razem prosto na grzbiet basiora próbując przygnieść go do ziemi. Nie do końca mu się udało, bo wilk zdążył odsunąć się nieco w bok. W efekcie oboje walczący skończyli leżąc na plecach jakiś metr od siebie. Jiroslav poderwał się z ziemi z zadziwiająca dla człowieka w jego wieku zwinnością, bo przecież czasy młodości miał już jednak za sobą, i dopadł wilka zanim od nas zdążył stanąć na nogi. Przygniótł kolanami bok zwierzęcia i z szybkością błyskawice zaatakował. Dłoń z nożem wystrzeliła niczym pocisk z balisty i wbiła ostrze w głowę bestii. Sztylet został wbity tuż obok oka na ponad połowę długości ostrza. Wilka zginął na miejscu. Mężczyzna podniósł się niespiesznie i rozejrzał w poszukiwaniu koszuli, którą przed walką zrzucił. Podniósł ją, otrzepał z piachu i nałożył na siebie. Przeciwnik leżał martwy, a on wyszedł z tego cało jeśli nie liczyć kilku zadrapań. Odetchnął głęboko i krzyknął do Respeva. -Gotowe!-

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Lipiec 2013, 12:39:57 »
- Moje gratulacje Jiroslavie. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Jiroslav - 3 brązowe talenty (bonus 1 brązowy talent)
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe- Jiros
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Lipiec 2013, 12:39:57 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top