Autor Wątek: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim  (Przeczytany 1113 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« dnia: 03 Lipiec 2013, 16:34:05 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe - Canis Eisenheim
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Canis Eisenheim



- A Więc Respevie.... co mam robić? - Zapytał Canis czekając na instrukcje i polecenia...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Lipiec 2013, 17:04:33 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że masz broń. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 20 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 15:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Lipiec 2013, 17:04:33 »

Canis

  • Gość
Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Lipiec 2013, 22:04:19 »
Canis krzywo spojrzał na Respeva... Kolejny jegomość z przerostem ambicji... a przecież nie patrze w lustro... no nic. Pomyślał i poszedł w kierunku wspomnianej zagrody.
« Ostatnia zmiana: 03 Lipiec 2013, 23:36:07 wysłana przez Canis »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Lipiec 2013, 22:34:43 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Canisem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?



Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Canis

  • Gość
Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Lipiec 2013, 23:47:35 »
- No już nie taki młody...

Powiedział łysiejący Canisek. Chwycił po sztylet przypięty do pasa, przyjrzał się mu, ujrzał swoje piękne poharatane oblicze w ostrzu...No nie... jakąś operacje plastyczną będę musiał przejść... Po chwili zadumy stanął jak na początkującego żołnierzyka przystało.

- Taa jest! gotów!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Lipiec 2013, 23:55:22 »
Respev wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Canis

  • Gość
Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Lipiec 2013, 00:11:37 »
Canis wszedł do zagrody, stanął na ubitym piachu lecz raczej na krańcu areny zaraz za bramą, żeby odpowiednio daleko być od przeciwnika.

- Mam nadzieję że nie będzie to potrzebne...

Mówił przebierając bosymi stopami w piachu...

- Gotów...

Powiedział chwytając pewniej sztylet i czekając na przeciwnika z za przeciwległej bramy.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Lipiec 2013, 00:44:02 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Canis

  • Gość
Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Lipiec 2013, 18:23:57 »
Gdy wilk wychodził z klatki, Canis spokojnie wyczekiwał aż będzie w środku. Gdy wszedł na arenę, wojownik zaczął delikatnie przesuwać się po okręgu w prawą stronę. Wilk widząc co robi przeciwnik wykonał podobny ruch. Bestia stale głowę miała zwróconą w stronę Canisa, warczał i charczał szczerząc kły. Wojownik stojąc przed pierwszą swoją walką w nowym ciele spokojnie wyczekiwał ruchu przeciwnika nie odrywając od niego wzroku.Bestia nerwowa i niecierpliwa zakończyła spacer i gwałtownie skręciła w stronę człowieka, przerywając ten cały taniec po okręgu. W pierwszym momencie wojownik spanikował, trzymając broń puścił się biegiem na przód po okręgu wyczekując, aż wilk będzie na pół metra za nim. Canis zauważył reakcję Respeva który już chciał celować w bestię by uratować sytuację w razie potrzeby. Gdy wojak wyczuł, że bestia będzie próbowała skoczyć na niego by go przewrócić, wykonał unik, i dosłownie przykleił się plecami do ściany zagrody. Wilk przy nieudanym skoku wylądował na piasku będąc odwróconym tyłem do bohatera. Oczywiście od razu chciał się obrócić by zaatakować. Canis dokładnie w tym czasie gdy bestia przeleciała przed nim, odskoczył od ściany i trzymając sztylet w ręku, rzucił się na grzbiet bestii, która ledwo co wylądowała na ziemi. wykonał pchnięcie sztyletem w ciało bestii w okolicach tylnego prawego uda. Atak najprawdopodobniej był skuteczny, ponieważ bestia zawyła, i gdy Canis wyrwał sztylet z ciała i odskoczył na dwa metry w lewy bok zbliżając się do środka areny, wilk nie mógł stąpać na tylną nogę. Rozwścieczona bestia zaczęła ujadać przeraźliwie. Canis wrócił do swojej postawy będąc lekko przykucniętym i ponownie zaczął iść po okręgu, lecz tym razem centrum, punktem środkowym koła był sam wilk, który mając spowolnione ruchy powoli się obracał w stronę bohatera. Po krótkiej chwili wilk i wojownik zrównali się ze sobą stając frontalnie do siebie i bestia skoczyła na Canisa chcąc skoczyć mu na gardło i się wgryźć. Pozycja wojownika lekko przykucnięta i posiadanie broni w swojej prawej ręce była dogodną pozycją do obrony i ataku w takiej sytuacji. Canis niemal całkowicie padł na kolana  na ziemię i wykonał pchnięcie w kierunku brzucha bestii. Wilk wykonując skok nie spodziewał się, że bohater zniży się o ponad 30 cm w dół, aby uniknąć szczęk, które minęły mu nad głową. Gdy ostrze zatopiło się w podbrzuszu, i bestia będąc w locie doznała rozcięcia na brzuchu sporej długości, gdy wylądowała na Canisie było słychać tylko jęk, a wojak na swoich nogach poczuł jedynie ciepło świeżo lejącej się krwi z ciała wilka. Wilk w ostatnich tchnieniach próbował jeszcze się podnieść by chociaż zębami próbować ugryźć w cokolwiek bohatera, lecz nie był w stanie, i nawet nie chodzi tu o rany, po prostu całym ciałem którym  władał wilk zakrywało człowieka.

Bestia zginęła na skutek głębokiego rozcięcia, ran wewnętrznych i ubytku krwii, i Canis próbował wygrzebać się z pod cielska przeciwnika, gdy uchylił się głową spojrzał na Respeva i pomyślał Co on tak stoi... by mógł mi pomóc stąd wyleźć... Po czym zaczął dalej się wygrzebywać aż wyszedł cały, po czym zaczął szukać sztyletu, po chwili wyciągnął ostrze, całe (bowiem aż 30 cm!!!) ostrze było zatopione we wnętrzu wilka. Po chwili spojrzał na Respeva...

- I co! Zaskoczony?
« Ostatnia zmiana: 05 Lipiec 2013, 10:54:17 wysłana przez Canis »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Lipiec 2013, 11:08:20 »
- Moje gratulacje Canisie. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Canis - 3 brązowe talenty (bonus 1 brązowy talent)
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanise Szkoleniowe - Canis Eisenheim
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Lipiec 2013, 11:08:20 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top